Улаанбаатар хотод өдөрт дунджаар орон нутгийн дугаартай 16-19 мянган тээврийн хэрэгсэл замын хөдөлгөөнд оролцдог бол баяр ёслолын үеэр энэ тоо
Улаанбаатар хотод өдөрт дунджаар орон нутгийн дугаартай 16-19 мянган тээврийн хэрэгсэл замын хөдөлгөөнд оролцдог бол баяр ёслолын үеэр энэ тоо
Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өчигдөр /2023.10.12/ нийслэлийн Засаг даргаар Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд асан Х.Нямбаатарыг томилсон захирамж гаргаж, тамгыг нь
Үнэндээ их сургуулиудыг хотын зах руу нүүлгэнэ гэдэг популизм. Барилга байшин, дэд бүтэц, нийтийн тээврээс эхлээд асуудал тоймгүй.
Монгол Улс түгжрэлийг бууруулах зорилгыг одоогоос 10 жилийн өмнө дэвшүүлж томоохон хэмжээний төсөл хөтөлбөрүүдийг санаачилж эхэлсэн. Гэвч өнөөдрийг хүртэл хэрэгжиж
Түгжрэлийн хажуугаар, автобусны тоог нэмэх талаар иргэд хэлдэг ч байдал яг л хэвээрээ байна.
зургаан жил Хотыг удирдсан МАН-ынханд 2024 оны сонгуулиас өмнө түгжрэлийг бууруулах гарц, шийдэл олдоно гэдэг юу л бол. Харин тэд түгжрэл бууруулах нэрээр энэ жил 420 тэрбум, ирэх хоёр жилийн хугацаанд 840 тэрбум төгрөгийг улсын төсвөөс авахаар төлөвлөснийг энд тодотгоё.
Урин дулааны улирал дуусч намрын өдрүүд хаяанд ирээд буй. Зуныг зугаатай өнгөрүүлж толгойны өвчин болох түгжрэлээ түр мартсан иргэдийн жаргал
Төрөөс хэмнэлтийг эхлүүлэхээр шинээр хууль хүртэл батлуулж буй. Энэ цаг үед түгжрэлийг бууруулах хөнгөн галт тэрэг буюу LRT төслийг хэрэгжүүлэх
Засгийн газар, Сангийн яамнаас мэдээлснээр, “Шинэ сэргэлтийн бодлого” нь Монгол Улсын эдийн засгийн хараат бус, бие даасан байдлыг бэхжүүлэх, Covid-19-ийн
Шатахуун бага зарцуулдаг приус маркийн автомашиныг монголчуудын дийлэнх олонх унадаг. Улаанбаатарын замаар “урсч” байгаа авто машиныг харахад л ойлгомжтой. Гэтэл, Засгийн