
Сургалтын хамрах сэдвийн тухайд,
- Олон нийттэй харилцах болон маркетингийн салбарт хүчин зүтгэдэг ажилтнуудад тулгардаг асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэх
- Олон түмний мэдээллийн хэрэгсэл болох телевиз, сонин, сэтгүүл, радио, интернэтийн зах зээлийн хөгжлийн чиг хандлага, багтаамж, цар хүрээг тодорхойлох
- Хэвлэл мэдээлэл төлөвлөлтийн үе шатууд, зорилтот хэрэглэгчдэд хүрэх арга замууд
- Хүлээн авагч олон нийтийн судалгааг хэрхэн үр дүнтэй ашиглах зэрэг тухай цогц мэдээлэл өгөх юм байна.
У.Болор