Иргэд цар тахлаас үүдэн хувийн унаагаар явах сонирхолтой болсон. Гэтэл сүүлийн хэд хоног шатахууны хомсдол нүүрлэсэн нь хотын түгжрэлийг арилгаж,
Иргэд цар тахлаас үүдэн хувийн унаагаар явах сонирхолтой болсон. Гэтэл сүүлийн хэд хоног шатахууны хомсдол нүүрлэсэн нь хотын түгжрэлийг арилгаж,
Цар тахлаас болж иргэд нийтийн тээврээр зорчихоос илүү хувийн машинаараа явах сонирхолтой болсон. Гэтэл хичээл, сургуультай зэрэгцээд шатахууны хомсдол нүүрлэсэн
Улаанбаатар хотын түгжрэлийг мэргэжлийн хүний нүдээр харахад зам биш, уулзвар түгжирдэг аж. Манай улсад зам барих норм, норматив нь цаг
Нийслэлийн төр, захиргааны байгууллага, харьяа газар, агентлагууд, дүүргүүдийн албан хаагчид зуны цагийн хуваариараа ажиллаж байна. Өмнөх жилүүдэд есдүгээр сарын 1-нээс
Автозамын түгжрэлийг адлах, зэмлэх, аргагүй эрхэнд хүлээн зөвшөөрч, амьдралынхаа ихэнх хугацааг машин дотор өнгөрүүлэх нь нийслэлийн иргэдийн хувьд байдаг л
Хичээл сургууль эхлэх үеэр Улаанбаатар хотын түгжрэл улам бүр нэмэгддэг. Нийслэлийн удирдлагууд түгжрэлийг бууруулах чиглэлээр олон ажил төлөвлөн хийж байгаагийн
МҮОНТ-ийн “Нийгмийн хэлэлцүүлэг” нэвтрүүлгийн энэ сарын 27-ны дугаарт “Хотын түгжрэлийг бууруулах боломж, нөхцөл” сэдвийн дор хэлэлцүүлэг өрнөв. Хэлэлцүүлэгт Нийслэлийн Зам,
Улаанбаатар хотын иргэдийн хамгийн том толгойны өвчин бол түгжрэл. Тэр тусмаа хичээл, сургууль эхлэх үеэр энэ нь улам бүр идэвхэждэг.
Хичээл сургууль эхлээгүй болохоор автобусанд сууж яваа хүмүүс харьцангуй цөөхөн. Гэхдээ зай барьсан нь үгүй.
Улаанбаатар хотын төвлөрлийг сааруулах, авто замын түгжрэлийг бууруулах нэгдсэн төсөл арга хэмжээний хэрэгжилтийн талаар Засгийн газрын гишүүдэд танилцууллаа.
Дэлхийн банкны “Улаанбаатар