УБТЗ “COVID-19”-ийн улмаас оны эхний дөрвөн сарын байдлаар 4 тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээгээд байна. Жилдээ 30 орчим тэрбум төгрөгийн алдагдалтай
УБТЗ “COVID-19”-ийн улмаас оны эхний дөрвөн сарын байдлаар 4 тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээгээд байна. Жилдээ 30 орчим тэрбум төгрөгийн алдагдалтай
Сүүлийн жилүүдэд төмөр замаар тээвэрлэх ачаа гурав дахин өсч, УБТЗ технологийн шинэчлэл хийх хөрөнгө оруулалтын асуудлаа шийдэж чадахгүй хоцорч байна.
Байгууллагын хамгийн чухал зүйл болох хүний нөөцийн тогтвор суурьшлын асуудал өнөөдөр УБТЗ-ын тулгамдсан асуудлын нэг болжээ.УБТЗ-ын Зүтгүүрийн аж ахуйн алба
Вагоны хөдлөх бүрэлдэхүүний гол зангилаа эд анги болох хос дугуйн бүрэн бүтэн байдал галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах нэгэн
Өнгөрсөн онд УБТЗ 28.1 сая тонн ачаа тээвэрлэв. Задалбал,10.2 сая тонн буюу 36.3 хувийг экспорт, 13.8 хувийг дамжин өнгөрөх, үлдсэнийг
Сэргээх их засвараар жилд 5-6 вагон л засч, нэгийг нь задалж нөгөөг нь засч сэлбэсээр байгаад нөөцгүй болжээ. Үндсэндээ металлын хомсдолд орж, сэлбэгийн үнийн өсөлт, олдцоос хамаарч цогцоор нь сольж чадахгүйгээс нэг эд ангийн солиход хуучин нь шинээ муутгадаг байна.
Энгийн жорлонтой вагон бохирдлоо гадагш шууд хаяж байгаль орчныг бохирдуулах, өвлийн улиралд мөстөж галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлдөг.
УБТЗ-ын хэмжээнд нийт 280 төмөр замын гарам байдаг, үүнээс 172 нь нийслэл хотод байрладаг.
Монгол улсын урьдаа барьдаг УБТЗ-ын вагон, зүтгүүрийн ашиглалтын хугацаа нь хэтэрч, парк шинэчлэлийн асуудал төмөр замчуудын “толгойны өвчин” болж байна.
Тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн УБТЗ-ын нөхцөл байдлыг бид цувралаар хүргэж байгаа билээ. Энэ