Засгийн газраас “Шинэ сэргэлтийн бодлого”-ын хүрээнд улсын хилийн боомтын үйл ажиллагааг сэргээн, эрчимжүүлж буй. Тодруулбал, Ханги, Цагаандэл Уул, Бургастай, Цагааннуур,
Засгийн газраас “Шинэ сэргэлтийн бодлого”-ын хүрээнд улсын хилийн боомтын үйл ажиллагааг сэргээн, эрчимжүүлж буй. Тодруулбал, Ханги, Цагаандэл Уул, Бургастай, Цагааннуур,
Хамгийн нарийн мэргэжлийн инженерүүд ажиллах ёстой салбарт ийнхүү салхинд вагоноо уруудуулж, түүнтэйгээ уралдаж гүйтлээ уруудан доройтжээ. Улс орнууд хөгжлөөрөө уралддаг байхад Монголын төмөр замчид уруудсан вагонтойгоод уралдаж, 20 км гүйдэг болжээ.
Нийт 226.9 километр төмөр замын бүтээн байгуулалтад 32 аж ахуйн нэгж оролцож байгаа аж. Нэг компани хамгийн бага нь дөрвөн км ба түүнээс дээш 10 км зам барихаар гэрээлжээ.
Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн 416.1 километр төмөр замыг энэ оны гуравдугаар сарын 15-нд ашиглалтад оруулахаар төлөвлөсөн. Тэгвэл гуравдугаар сар хэдийнэ гарч, үлдсэн
Монголын төмөр замын өнөөгийн нөхцөл байдал ямар байгаа талаар байр эрдэмтэн, судлаачдын байр суурийг хүргэж байна.
“Ньюс” агентлаг өнгөрч буй долоо хоногт болсон онцлох үйл явдлуудаас тоймлон хүргэж байна.
Засгийн газар “Шинэ сэргэлтийн бодлого”-ын хүрээнд олон жил цаасан дээр царцсан төслүүдийг хөдөлгөхөөр зорьж буй.
Сангийн сайд “Хятадаас орж ирсэн нарийн царигтай тохируулж, төмөр замаа ашиглана. Монголын талд ачиж буулгах, шилжүүлэх терминал байгуулна” гэдгийг онцолсон.
Тавантолгой-Ганшуунсухайт чиглэлийн төмөр замыг барьснаар жилд 15-20 сая тонн нүүрс тээвэрлэнэ гэсэн тооцоолол хийсэн.
Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийн БНХАУ-д хийж буй айлчлалын үеэр Гадаад харилцааны сайд Б.Батцэцэг БНХАУ-ын Төрийн зөвлөлийн гишүүн, Гадаад хэргийн