Их хотын түгжрэл эргэн ирлээ. Нэг километр зайг нэлээд хугацаанд туулах цаг эхэллээ. Жилийн жилд ийм л байсан, түгжрэлийг бууруулах
Их хотын түгжрэл эргэн ирлээ. Нэг километр зайг нэлээд хугацаанд туулах цаг эхэллээ. Жилийн жилд ийм л байсан, түгжрэлийг бууруулах
Сүүлийн үеийн судалгаагаар Улаанбаатар хотод 420 гаруй мянган автомашин өдөр тутам замын хөдөлгөөнд идэвхтэй оролцож байна. Сар бүр 5000-8000 машин,
Улаанбаатар хотын авто машин хэрэглэгчид өдөрт 1 цагийг, жилд 45 хоногийг зам дээр түгжирч өнгөрдөг болохыг судалгаагаар тогтоосон. Түүнчлэн Замын
56 улсыг хамруулан авто замын түгжрэлийн нарийвчилсан судалгааг хийсний дүнд Мумбай хот тэргүүлж харин Дэли дөрөвт оржээ.
Өнгөрсөн онтой харьцуулхад тухайн
Улаанбаатар хотын автомашины түгжрэлийг сааруулахын тулд дарга нар юм, юм л сэдэх. Даанч бүтэл алга.
Эхлээд автомашинд дугаарын хязгаарлалт хийсэн, дараа
Явган зорчигч ногоон гэрэл ассан үед гарцаар алхаж явахад л автомашин дохиогоо ч өгөлгүй давхиад ороод ирнэ.
Тээврийн цагдаа нь явган зорчигчоо хүндэтгэж, ногоон гэрлээр гарах эрхийг нь олгохгүй байхад жолооч нарт энэ эрхийг сануулаад ч нэмэр алга.
Нийслэлийн Засаг даргын орлогч П.Баярхүүгээр ахлуулсан Түгжрэлийг бууруулах ажлын хэсэг өнөөдөр (2019.01.04-ний өдөр) хуралдаж, нийслэлийн ИТХ-ын дарга С.Амарсайханд хэрэгжүүлсэн арга
Улаанбаатарын замын хөдөлгөөний тухай бодоход л дотор муухайраад, хөмсөг эрхгүй атираад ирж байгаа биз. Гэрээс ажил хүртэлх гурван километр замд
МУИС-ийн Бизнесийн сургуулийн багш, доктор (PhD), дэд профессор А.Энхбаттай Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулахын тулд татвар болон эдийн засгийн ямар хөшүүргийг