Монгол, Хятадын төмөр замчдын хамтын хүчин чармайлтаар БНХАУ-ын Тяньжин боомтоос Улаанбаатарын чиглэлд Хятадын төмөр замын JSQ загварын тусгай зориулалтын хөдлөх
Монгол, Хятадын төмөр замчдын хамтын хүчин чармайлтаар БНХАУ-ын Тяньжин боомтоос Улаанбаатарын чиглэлд Хятадын төмөр замын JSQ загварын тусгай зориулалтын хөдлөх
Монгол Улсын ачаа эргэлтийн 70 орчим хувийг дангаараа эзэлдэг УБТЗ-ын тээврийн хэмжээ хурдацтай өсөн нэмэгдэж ачааллаа даахгүй нөхцөл байдал үүсээд
УБТЗ “COVID-19”-ийн улмаас оны эхний дөрвөн сарын байдлаар 4 тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээгээд байна. Жилдээ 30 орчим тэрбум төгрөгийн алдагдалтай
Сүүлийн жилүүдэд төмөр замаар тээвэрлэх ачаа гурав дахин өсч, УБТЗ технологийн шинэчлэл хийх хөрөнгө оруулалтын асуудлаа шийдэж чадахгүй хоцорч байна.
Байгууллагын хамгийн чухал зүйл болох хүний нөөцийн тогтвор суурьшлын асуудал өнөөдөр УБТЗ-ын тулгамдсан асуудлын нэг болжээ.УБТЗ-ын Зүтгүүрийн аж ахуйн алба
Вагоны хөдлөх бүрэлдэхүүний гол зангилаа эд анги болох хос дугуйн бүрэн бүтэн байдал галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах нэгэн
Сэргээх их засвараар жилд 5-6 вагон л засч, нэгийг нь задалж нөгөөг нь засч сэлбэсээр байгаад нөөцгүй болжээ. Үндсэндээ металлын хомсдолд орж, сэлбэгийн үнийн өсөлт, олдцоос хамаарч цогцоор нь сольж чадахгүйгээс нэг эд ангийн солиход хуучин нь шинээ муутгадаг байна.
Энгийн жорлонтой вагон бохирдлоо гадагш шууд хаяж байгаль орчныг бохирдуулах, өвлийн улиралд мөстөж галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлдөг.
УБТЗ-ын хэмжээнд нийт 280 төмөр замын гарам байдаг, үүнээс 172 нь нийслэл хотод байрладаг.
Монгол улсын урьдаа барьдаг УБТЗ-ын вагон, зүтгүүрийн ашиглалтын хугацаа нь хэтэрч, парк шинэчлэлийн асуудал төмөр замчуудын “толгойны өвчин” болж байна.