Замын-Үүд-Эрээн автозамын боомтыг нээснээс хойш ачаа тээврийн зардал 2.5-3.5 сая төгрөг болж буурчээ. Тус боомтын үйл ажиллагаа хэвийн болж зардлын үнэ өмнөх
Замын-Үүд-Эрээн автозамын боомтыг нээснээс хойш ачаа тээврийн зардал 2.5-3.5 сая төгрөг болж буурчээ. Тус боомтын үйл ажиллагаа хэвийн болж зардлын үнэ өмнөх
Цар тахалтай холбоотой асуудлуудыг нэг тийш болгохгүй бол ирэх онд ачаа тээврийн зардал нэмэгдсэнээс үүдэн хэрэглэгчдэд очих бараа бүтээгдэхүүний үнэ
Сэтгэл байвал бүхнийг өөрчлөх боломж бий. Гэвч эрх баригчид “нүдэн балай, чихэн дүлий” хэвээр.
Covid-19 цар тахлын сөрөг нөлөөгөөр хэрэглээний үнийн индексээр хэмжигдэх жилийн инфляц өмнөх оны гуравдугаар сараас эхлэн саарч, 2020 оны эцэст
Урд хөрш хилээ хааж, Эрээн хотод хөл хорио тогтоосноос хойш зах худалдааны төвүүдийн лангуу хоосорч, гурил махтайгаа үлдэв. Өмнө нь
Эрчим хүчний үнэ огцом өссөнөөр үйлдвэрлэл буурч, улмаар хөнгөн цагаан, зэс, цайр зэрэг металын үнэ дээд хэмжээнд хүртэл өсч байна.
Шатахууны үнэ нэг л шөнийн дотор ямар ч хэл чимээгүй нэмэгдэж талх, сүүгээ хүчрэхгүй иргэд хоногийн хоолоо танахад хүрчээ.
Аж ахуйн нэгжүүд хаалгаа барьж, иргэдийн халаас нимгэрсээр. Хүнсний дэлгүүрийн орлого буурч, өрийн дэвтэр зузаарчээ. Өдөр тутмын хэрэглээ болох талх,
Дэлхийн хэмжээнд хүнсний бараа, бүтээгдэхүүний үнэ сүүлийн 10 орчим жилийн дээд цэгт хүрч өссөн талаар НҮБ-ын тайланд дурджээ. Өнгөрсөн тавдугаар
“Арай дэндэж байна аа, өргөн хэрэглээний барааны үнэ өдрөөр биш, цагаар өсөөд байвал юугаа идэж уун, яаж амьдрах юм бэ”