56 улсыг хамруулан авто замын түгжрэлийн нарийвчилсан судалгааг хийсний дүнд Мумбай хот тэргүүлж харин Дэли дөрөвт оржээ.
Өнгөрсөн онтой харьцуулхад тухайн
56 улсыг хамруулан авто замын түгжрэлийн нарийвчилсан судалгааг хийсний дүнд Мумбай хот тэргүүлж харин Дэли дөрөвт оржээ.
Өнгөрсөн онтой харьцуулхад тухайн
Улаанбаатар хотын автомашины түгжрэлийг сааруулахын тулд дарга нар юм, юм л сэдэх. Даанч бүтэл алга.
Эхлээд автомашинд дугаарын хязгаарлалт хийсэн, дараа
Явган зорчигч ногоон гэрэл ассан үед гарцаар алхаж явахад л автомашин дохиогоо ч өгөлгүй давхиад ороод ирнэ.
Тээврийн цагдаа нь явган зорчигчоо хүндэтгэж, ногоон гэрлээр гарах эрхийг нь олгохгүй байхад жолооч нарт энэ эрхийг сануулаад ч нэмэр алга.
Нийслэлийн Засаг даргын орлогч П.Баярхүүгээр ахлуулсан Түгжрэлийг бууруулах ажлын хэсэг өнөөдөр (2019.01.04-ний өдөр) хуралдаж, нийслэлийн ИТХ-ын дарга С.Амарсайханд хэрэгжүүлсэн арга
Улаанбаатарын замын хөдөлгөөний тухай бодоход л дотор муухайраад, хөмсөг эрхгүй атираад ирж байгаа биз. Гэрээс ажил хүртэлх гурван километр замд
МУИС-ийн Бизнесийн сургуулийн багш, доктор (PhD), дэд профессор А.Энхбаттай Улаанбаатар хотын түгжрэлийг бууруулахын тулд татвар болон эдийн засгийн ямар хөшүүргийг
Улаанбаатар хотын замын түгжрэлийг шийдэх шинэ арга зам, гарцын талаар Нийслэлийн авто замын хөгжлийн газрын орлогч дарга Б.Индрагаас тодрууллаа.
-Хичээлийн шинэ
Улаанбаатар хотын авто машины хэрэглээ хэрхэн нэмэгдэж байгаа талаар Гаалийн ерөнхий газрын Статистикийн хэлтсийн дарга Б.Цэрэнгээс тодрууллаа.
-Сүүлийн жилүүдэд суудлын болон
Нэг сая илүү хүн амин зуулгаа авч явахын тулд орчин үеийн хүний хэрэглэдэг бүхий л зүйлийг хэрэглэж байгаагийн нэг нь машин. Өнөөдөр Улаанбаатар хотын өрх бүр шахам нэг, зарим нь 2-3 машинтай байна.