Хүйтэн сэрүүний улирал эхэллээ. Гадаа автобус хүлээж удаан зогсохыг хэн ч хүсэхгүй. Хэн хүнгүй л өглөө ажилдаа хоцролгүй очиж, орой
Хүйтэн сэрүүний улирал эхэллээ. Гадаа автобус хүлээж удаан зогсохыг хэн ч хүсэхгүй. Хэн хүнгүй л өглөө ажилдаа хоцролгүй очиж, орой
Улаанбаатарт жолоо барьж байгаа бол ууртай жолоочдоос сэрэмжтэй байх хэрэгтэй.
Нийслэлийн Захирагчийн албанаас замын түгжрэлийг бууруулах чиглэлд хэд хэдэн удаа санаачилга гарсан ч иргэдийн эсэргүүцэлтэй нүүр тулаад байгаа билээ
Нийслэлийн Зам, тээврийн асуудал хариуцсан төслүүдийн удирдагч С.Отгонсүхээр ахлуулсан түгжрэлийг бууруулах ажлын хэсэг өнөөдөр зарим бүтээн байгуулалтын ажлын явцыг шалгалаа.
Ажлын
Сүүлийн жилүүдэд комик номоос сэдэвлэсэн супер хүчтэй баатруудын тухай кинонууд ихэд алдаршаад байгаа. Яг одоо улаанбаатарчуудын хувьд түгжрэлийг шийдэх супер
Түгжрэлийг сааруулах зорилгоор авто замыг А, В, С бүсэд хуваах зохицуулалт хийхээр төлөвлөсөн ч иргэдийн эсэргүүцэлтэй тулж энэ шийдвэр хойшлогдсон. Хэрэв бүсчлэл хэрэгжсэн бол түгжрэлийг 20-30 хувиар бууруулах байв.
Хичээлийн шинэ жил эхлэх гэж байгаатай холбогдуулан нийслэлийн замын ачаалал нэмэгдэж, хаа сайгүй түгжрэл үүсээд байна. Ялангуяа Халх голын байлдааны
Их хотын түгжрэл эргэн ирлээ. Нэг километр зайг нэлээд хугацаанд туулах цаг эхэллээ. Жилийн жилд ийм л байсан, түгжрэлийг бууруулах
Сүүлийн үеийн судалгаагаар Улаанбаатар хотод 420 гаруй мянган автомашин өдөр тутам замын хөдөлгөөнд идэвхтэй оролцож байна. Сар бүр 5000-8000 машин,
Улаанбаатар хотын авто машин хэрэглэгчид өдөрт 1 цагийг, жилд 45 хоногийг зам дээр түгжирч өнгөрдөг болохыг судалгаагаар тогтоосон. Түүнчлэн Замын