Монгол Улс түгжрэлийг бууруулах зорилгыг одоогоос 10 жилийн өмнө дэвшүүлж томоохон хэмжээний төсөл хөтөлбөрүүдийг санаачилж эхэлсэн. Гэвч өнөөдрийг хүртэл хэрэгжиж
Монгол Улс түгжрэлийг бууруулах зорилгыг одоогоос 10 жилийн өмнө дэвшүүлж томоохон хэмжээний төсөл хөтөлбөрүүдийг санаачилж эхэлсэн. Гэвч өнөөдрийг хүртэл хэрэгжиж
Улаанбаатар хотын автозамын түгжрэлийг бууруулах зорилгоор дүүжин тээврийг байгуулахын тулд Монгол Улсын Засгийн газар, Бүгд найрамдах Франц улсын Засгийн газар
Хоёр хотын даргын нүүр үзсэн Дүүжин тээвэр төсөл үлгэр болсон гэхэд хилсдэхгүй. Шадар сайд С.Амарсайханыг хотын дарга байх үед буюу
Шадар сайд С.Амарсайханаас цаг үеийн асуудлаар тодрууллаа.
-Та саяхан өвөлжилт хүндэрсэн аймгуудад ажиллаад ирсэн. Орон нутгийн нөхцөл байдал ямархуу байна, зуд
Нийслэл хотын авто замын түгжрэлийг бууруулах хүрээнд дүүжин тээврийн асуудлыг 2020 онд эрх баригчид оруулж ирж байв. Тухайн үеийн хотын
Нийслэлийнхэнд утаа, түгжрэл хоёр толгойны өвчин болоод удаж байна. Түгжрэлийг бууруулах тухай олон жил яригдсан ч өнөөдрийг хүртэл тодорхой шийдлээ
Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын тэргүүлэгчдийн хуралдаан өчигдөр /2021.12.30/ болж, “Дүүжин тээврийн ашиглалтын өмнөх захиргаа” ОНӨТҮГ-ыг татан буулгах шийдвэр гаргажээ.
Улаанбаатар хотод
Шадар сайд С.Амарсайхан хотын дарга байхдаа түгжрэлийг бууруулах төлөвлөгөөг танилцуулж, хэвлэлээр сүр дуулиантай мэдээлэл хийж байв. Тэрбээр дүүжин тээврийг санаачилж,
Шадар сайд С.Амарсайхан Нийслэлийн засаг даргаар ажиллаж байхдаа 2021 оны зургадугаар сарын 1-нээс иргэдээ агаарын дүүжин тээврээр зорчуулна гэж амалсан.
Засгийн газрын хуралдаанаар нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах зорилгоор дүүжин зам барих асуудлыг хэлэлцсэн ч олон нийтийн шүүмжлэлээс болоод энэ асуудлыг хэлэлцээгүй