Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замын бүтээн байгуулалт төлөвлөгөө ёсоор 2019 онд дуусч, ашиглалтад орох ёстой байв. Засгийн газраас 2018 онд Улаанбаатар-Дархан
Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замын бүтээн байгуулалт төлөвлөгөө ёсоор 2019 онд дуусч, ашиглалтад орох ёстой байв. Засгийн газраас 2018 онд Улаанбаатар-Дархан
Өвөрхангай аймгийн Арвайхээр-Хүйтний хөндий чиглэлийн 57.56 км авто замын шинэчлэлийн явц 86 хувьтай үргэлжилж байна. Тус замыг ирэх 2023 онд
Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн автозамын барилгын ажил дөрвөн жил сунжиран үргэлжилж, хэд хэдэн сайдын нүүрийг үзсэн. Сүүлд томилогдсон Зам тээврийн хөгжлийн сайд
Зам тээврийн хөгжлийн сайд С.Бямбацогт өнөөдөр /2022.09.22/ Дарханы замын явцын талаар мэдээлэл өглөө.
Тэрбээр “Сайдын ажил авснаас 20 гаруй хоногийн
Зам, тээврийн хөгжлийн сайд С.Бямбацогт, дэд сайд Л.Халтар нар өчигдөр /2022.09.02/ Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замд ажиллаж, хугацаатай үүрэг даалгавар өглөө.
Сайд
Х.Оргил-Эрдэнийг өмнө нь буюу 2019 онд БНХАУ-ын хөрөнгө оруулалттай “Хэйлонжиан жиньеи рөүд энд бридж” ХХК-ийн ажилтнаас 20,000 юаны авлига авч байгаад баригдсан үндэслэлээр мөн баривчилж байсан юм.
АТГ-ынхан таван жил гацсан Дарханы замын тендер шалгаруулалтыг нарийн шалгаж эхэллээ. Тодруулбал, Авлигатай тэмцэх газраас өчигдөр Зам тээвэр хөгжлийн яаманд
НЭМЭЛТ 15:30 цаг
АТГ-аас Дарханы замын тендер сонгон шалгаруулалттай холбогдуулж хэрэг бүртгэлтийн хэрэг нээжээ. Улмаар холбогдох албан тушаалтнуудыг шалгах ажиллагааг явуулж
Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн замын бүтээн байгуулалт дөрөв дэх жилтэйгээ золгох гэж байна. Төлөвлөгөө ёсоор 2019 онд ашиглалтад орох байсан ч сунжирсаар
Гүйцэтгэх засаглал дэд бүтцийн бүтээн байгуулалт, нефть бүтээгдэхүүн, эрчим хүчний хангамжийн найдвартай байдлыг нэмэгдүүлэхэд 733.7 тэрбум төгрөг зарцуулахаар төсөвлөжээ.