Монгол улсын урьдаа барьдаг УБТЗ-ын вагон, зүтгүүрийн ашиглалтын хугацаа нь хэтэрч, парк шинэчлэлийн асуудал төмөр замчуудын “толгойны өвчин” болж байна.
Монгол улсын урьдаа барьдаг УБТЗ-ын вагон, зүтгүүрийн ашиглалтын хугацаа нь хэтэрч, парк шинэчлэлийн асуудал төмөр замчуудын “толгойны өвчин” болж байна.
Тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн УБТЗ-ын нөхцөл байдлыг бид цувралаар хүргэж байгаа билээ. Энэ
Коронавирусийн халдварын улмаас УБТЗ-ын зорчигч тээврийн орлого 1.7 тэрбум төгрөг, ачаа тээврээс 16 орчим тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээгээд буй. Ийн
УБТЗ-ын ачааны захиалгыг харвал жил бүр өсөн нэмэгдэх хандлага бий. Бүс нутагт өрнөж буй худалдаа, эдийн засгийн хамтын ажиллагааны нөлөөгөөр
Тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн Улаанбаатар төмөр зам /УБТЗ/ хувь нийлүүлсэн нийгэмлэгийн нөхцөл байдлыг
УБТЗ-ын тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн УБТЗ-ын нөхцөл байдлыг бид цувралаар хүргэж байгаа билээ.
Улаанбаатар төмөр зам (УБТЗ)-ын дарга асан Л.Пүрэвбаатарыг албан тушаал, эрх мэдлээ урвуулан ашигласан хэргээр ирэх Баасан гариг (2020.04.03)-т Баянгол дүүргийн
Өнөөдөр такси ямар үнэтэйг хүн бүхэн мэдэж байгаа.Тэгвэл галт тэрэг 1 километр нь 30 төгрөгөөр үйлчилдэг. Ийм хямд үнэтэй нийтийн
Коронавирусийн халдварын улмаас УБТЗ-ын зорчигч тээврийн салбар нь маш эмзэг байдалд оржээ. УОК-ын хуралдаанаар олон улсын галт тэрэгний зорчих хөдөлгөөнийг
Монголын өнөөгийн төрх, эсвэл бидний араншин гэх үү. Сайн хэлж мэдэхгүй юм. Аливаа асуудалд шинжлэх ухаанчаар ханддаггүй, учир шалтгааныг ололгүйгээр