Вагоны хөдлөх бүрэлдэхүүний гол зангилаа эд анги болох хос дугуйн бүрэн бүтэн байдал галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах нэгэн
Вагоны хөдлөх бүрэлдэхүүний гол зангилаа эд анги болох хос дугуйн бүрэн бүтэн байдал галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах нэгэн
Өнгөрсөн онд УБТЗ 28.1 сая тонн ачаа тээвэрлэв. Задалбал,10.2 сая тонн буюу 36.3 хувийг экспорт, 13.8 хувийг дамжин өнгөрөх, үлдсэнийг
Сэргээх их засвараар жилд 5-6 вагон л засч, нэгийг нь задалж нөгөөг нь засч сэлбэсээр байгаад нөөцгүй болжээ. Үндсэндээ металлын хомсдолд орж, сэлбэгийн үнийн өсөлт, олдцоос хамаарч цогцоор нь сольж чадахгүйгээс нэг эд ангийн солиход хуучин нь шинээ муутгадаг байна.
Энгийн жорлонтой вагон бохирдлоо гадагш шууд хаяж байгаль орчныг бохирдуулах, өвлийн улиралд мөстөж галт тэрэгний хөдөлгөөний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлдөг.
УБТЗ-ын хэмжээнд нийт 280 төмөр замын гарам байдаг, үүнээс 172 нь нийслэл хотод байрладаг.
Монгол улсын урьдаа барьдаг УБТЗ-ын вагон, зүтгүүрийн ашиглалтын хугацаа нь хэтэрч, парк шинэчлэлийн асуудал төмөр замчуудын “толгойны өвчин” болж байна.
Тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн УБТЗ-ын нөхцөл байдлыг бид цувралаар хүргэж байгаа билээ. Энэ
Коронавирусийн халдварын улмаас УБТЗ-ын зорчигч тээврийн орлого 1.7 тэрбум төгрөг, ачаа тээврээс 16 орчим тэрбум төгрөгийн алдагдал хүлээгээд буй. Ийн
УБТЗ-ын ачааны захиалгыг харвал жил бүр өсөн нэмэгдэх хандлага бий. Бүс нутагт өрнөж буй худалдаа, эдийн засгийн хамтын ажиллагааны нөлөөгөөр
Тээврийн тарифаас үүдэлтэй жил бүр 40-50 тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж ирсэн Улаанбаатар төмөр зам /УБТЗ/ хувь нийлүүлсэн нийгэмлэгийн нөхцөл байдлыг