Монголын төмөр замын өнөөгийн нөхцөл байдал ямар байгаа талаар байр эрдэмтэн, судлаачдын байр суурийг хүргэж байна.
Монголын төмөр замын өнөөгийн нөхцөл байдал ямар байгаа талаар байр эрдэмтэн, судлаачдын байр суурийг хүргэж байна.
“Ньюс” агентлаг өнгөрч буй долоо хоногт болсон онцлох үйл явдлуудаас тоймлон хүргэж байна.
Засгийн газар “Шинэ сэргэлтийн бодлого”-ын хүрээнд олон жил цаасан дээр царцсан төслүүдийг хөдөлгөхөөр зорьж буй.
Сангийн сайд “Хятадаас орж ирсэн нарийн царигтай тохируулж, төмөр замаа ашиглана. Монголын талд ачиж буулгах, шилжүүлэх терминал байгуулна” гэдгийг онцолсон.
Тавантолгой-Ганшуунсухайт чиглэлийн төмөр замыг барьснаар жилд 15-20 сая тонн нүүрс тээвэрлэнэ гэсэн тооцоолол хийсэн.
Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийн БНХАУ-д хийж буй айлчлалын үеэр Гадаад харилцааны сайд Б.Батцэцэг БНХАУ-ын Төрийн зөвлөлийн гишүүн, Гадаад хэргийн
Тавантолгой-Зүүнбаян чиглэлийн 416 километр төмөр замыг 2022 оны гуравдугаар сарын 15-нд ашиглалтад оруулахгүй бол салбарын сайд Л.Халтар огцорно гэжээ. Тэрбээр
Хоёр улсын дундын бүс дэх тэг цэгээс Замын-Үүд дэх “Бүс нутгийн ложистикийн төв”-д ирэх чингэлэгтэй ачааг хүлээн авах, ачиж явуулах
Монгол Улсын Онцгой комиссын шийдвэрийг үндэслэн Улаанбаатар-Замын-Үүд чиглэлийн №296, 295, 297-р зорчигчийн галт тэрэг өнөөдрөөс /2022.1.13/ эхлэн явахгүй болжээ. Үүнтэй
Шадар сайд С.Амарсайхан өчигдөр /2022.01.11/ Замын-Үүд боомтод ажиллаж, чингэлэг тээвэрлэлтийг хэвийн явуулахад ямар асуудал тулгамдаж байгаатай танилцсан. Улмаар БНХАУ-ын хилийн