Монгол Улсын орлогын “үүд” хаагдаад багагүй хугацаа өнгөрч байна. Цар тахал, өвөл зуны олимп зэргээс шалтгаалан урд хөрш хилээ хязгаарлаж,
Монгол Улсын орлогын “үүд” хаагдаад багагүй хугацаа өнгөрч байна. Цар тахал, өвөл зуны олимп зэргээс шалтгаалан урд хөрш хилээ хязгаарлаж,
Гашуунсухайт-Ганцмод боомтоор өнгөрч буй долоо хоногт өнгөрсөн арванхоёрдугаар сараас хойш нэг өдөрт нүүрс тээврийн хамгийн олон автомашин гарав. “SXCoal”-д мэдээлснээр,
Зүүнбаян-Ханги чиглэлийн төмөр замын төслийн явцын талаар Ерөнхий сайд зарим үүрэг чиглэлийг өгчээ. Тодруулбал, Шинэ сэргэлтийн бодлогын төсөл арга хэмжээний
Цар тахлын улмаас хоёр он дамнан нүүрсний экспорт гацаанд орж, задгайгаар нүүрс тээвэрлэхийг хориглоод байв. Иймд хил дээр 1100 орчим
Хил дээр хуримтлагдсан нүүрсийг гаргаж эхэлжээ. Тодруулбал, Монголын цагаан сар, Хятадын хаврын баяраар хилийн боомтыг гурван өдөр хааж, энэ сарын
Зам, тээврийн яамнаас мэдээлснээр, Замын-Үүд-Эрээн авто замын боомтоор нэгдүгээр сарын 11-наас 16-ны өдрүүдэд 5.2 мянган тонн ачаа татжээ. Нийт 301
Гаалийн ерөнхий газраас мэдээлснээр, оны эхний 11 сард Монгол Улс 15.1 сая тонн чулуун нүүрс экспортолжээ. Экспортын биет хэмжээ өмнөх
Эрчим хүчний хямралтай тулгараад байсан Хятадын нөхцөл байдал сайжирчээ. Урд хөршийн хувьд аравдугаар сарын эхээр эрчим хүчний нийлүүлэлт тасалдалтай мужийн тоо 18 байсан нь сарын дундуур хоёр муж болон буурсан байна.
Түүхий нүүрс эрчим хүчний эх үүсвэрийн хувьд аж үйлдвэрийн хувьсгалд чухал нөлөө үзүүлсэн. Дулааны эрчим хүчийг механикт шилжүүлснээр аж үйлдвэржилтийн
Хятадын ӨМӨЗО-ы бүс нутагт Covid-19 гарсантай холбогдуулан Монгол, Хятад хоёр талын худалдаа ихээхэн саатаж буй. Гэсэн ч хоёр талын хүчин