Зорчигчдоо булаацалдсан, хоорондоо мөргөлдсөн, уралдсан автобуснууд бол Улаанбаатарын нийтийн тээврийн үнэн төрх. Нийтийн тээврийн компаниуд зөвхөн орлогын хойноос хөөцөлддөг байдал
Зорчигчдоо булаацалдсан, хоорондоо мөргөлдсөн, уралдсан автобуснууд бол Улаанбаатарын нийтийн тээврийн үнэн төрх. Нийтийн тээврийн компаниуд зөвхөн орлогын хойноос хөөцөлддөг байдал
“Энэ автобус 3, 4 дүгээр хороолол орох уу”, “Эндээс Дүнжингаравын автобус явах болов уу”, “Би хаанаас суувал Долоон буудал орох вэ”, “Баянмонгол” хороолол явах автобус ирлээ. Энэ автобусанд суугаарай” гэж орилсон хүмүүс Төв талбайн автобусны буудлаар дүүрэн.
Нийслэлийн нийтийн тээврийн маршрутын давхцлыг арилгахаар боловсруулсан шинэ 74 чиглэлд 1075 автобус нэгдүгээр сарын 20-ноос үйлчилгээнд гарсан. Гэвч шийдвэр хэрэгжээд
Автобусны тарифын хувьд өөрчлөлт ороогүй бөгөөд 500 төгрөгөөр зорчих, 30 минутын дотор дамжин суухад хөнгөлөлт эдлэх нөхцөл одоохондоо хэвээр үргэлжлэх юм байна.
Улаанбаатар хотын авто замын түгжрэлийг бууруулах Үндэсний хорооны дарга, сайд Б.Дэлгэрсайхан “Автобусны жолооч нар санаа зовох зүйлгүй болсон. Өмнө нь
Нийслэлчүүд цагаан сарын баяраас өмнө цоо шинэхэн автобусаар нийтийн тээврээ шинэчлэх нь ээ. Эхний 50 автобус иргэдэд үйлчилж байгаа бол
Авлигатай тэмцэх газраас “Ногоон автобусны” гэх хэргийг шүүхэд шилжүүлэх саналтайгаар прокурорт шилжүүлжээ. Автобуснуудыг үйлдвэрийн технологийн бус аргаар угсарч хийсэн гэдгийг
Хотын даргын Төсөл хөтөлбөр хариуцсан зөвлөх Ч.Батзоригтой 2024 оны нэгдүгээр сарын 8-наас хэрэгжих Түгжрэлийн тухай хуулийн талаар ярилцлаа.
-Иргэдийн зүгээс удахгүй
“Улаанбаатар смарт карт” компаниас мэдэгдэл гаргажээ. Уг мэдэгдэлд 2023 оны долдугаар сарын 7-нд батлагдсан Боловсролын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгад “43.2.5.
Эхний 35 шинэ автобус Ханын материал-Офицер, ТЭЦ-3-Улаанхуаран зэрэг чиглэлд иргэдэд үйлчилж байна.