Дүүжин тээвэртэй холбоотой төсөл хөтөлбөрийн барилга угсралтын ажил эхэлсэн.
Дүүжин тээвэртэй холбоотой төсөл хөтөлбөрийн барилга угсралтын ажил эхэлсэн.
Улаанбаатар хот 1250 км хатуу хучилттай авто замтай. Гэвч 70 орчим хувь нь ус шүүрүүлэх худаг, зайлуулах шугамгүй.
“Өндөр хүчдэлийн шон дагаад
Өргөө гэрүүд нь сүндэрлэж…” байдаг нийслэл хот маань цахилгаан, дулааны хүчин чадлаасаа 60 хувиар давсан гэвэл уншигч
“News” агентлаг өнгөрч буй долоо хоногт улс төр нийгмийн амьдралд өрнөсөн онцлох үйл явдлыг тоймлон хүргэж байна.
Улаанбаатар хотод байгуулах гэж буй метроны шугам нь Толгойтоос Амгалан хүртэл 17.7 км урт байх бөгөөд үүнээс 6.6 км нь
Монгол Улсын 18 дахь Ерөнхий сайд М.Энхсайханы Улаанбаатар хотод метро барих шаардлагатай, эсэх талаарх байр сууриа “Чухал зуун асуулт” нэвтрүүлгээр
Бидний 10 жилийн өмнө хийсэн судалгаан дээр тулгуурлавал энэ төслийн өртөг 1.5 тэрбум доллар болж байсан. Энэ төсөл эдийн засгийн үр ашигтай ажиллах уу, үгүй юу гэдэг тооцоог хийхэд 25 хувь гэж гарч байсан.
Эрдэмтэн судлаачдын зүгээс “цахилгааны эх үүсвэрээ шийдвэрлээгүй цагт Улаанбаатар хотод метро байгуулах боломжгүй” гэдгийг мэдэгдсэн.
Д.Сумъяабазарын балгийг өнөөдөр Х.Нямбаатар баллаж байна.
Хамгийн сүүлд 2022 онд БНХАУ метроны ТЭЗҮ-г боловсруулж, хамтран ажиллахаар ажлаа эхлээд байна.