Ажил тарах цагаар автобусны буудал дээрх иргэдийн тоо нэмэгдсээр Автобус ирэхийг хүлээх зуураа сандал дээр зэрэгцэн суусан хөгшид сонгууль, улс
Ажил тарах цагаар автобусны буудал дээрх иргэдийн тоо нэмэгдсээр Автобус ирэхийг хүлээх зуураа сандал дээр зэрэгцэн суусан хөгшид сонгууль, улс
Нийслэл Улаанбаатар хотод нийтийн тээврийн хүртээмжийн асуудал иргэдийг бухимдуулдаг. Нийтийн тээвтрийн парк шинэчлэлийг шат дараатай үргэлжлүүлэхээ хотын удирдлагууд мэдэгдсэн. Тэгвэл
Монгол Улсын хүн амын тал хувь нь оршин суугаа нийслэл Улаанбаатар хот сүүлийн арав гаруй жилийн хугацаанд нийтийн тээврийн салбартаа
Тодруулбал, хот дундуур сүлжэн явдаг байсан уртын чиглэлүүдийг өөрчилж, үндсэн уртын зургаан чиглэл, богино эргэлтийн 40 чиглэлийг үйлчилгээнд гаргахаар төлөвлөжээ.
Сүр дуулиантай оруулж ирсэн “улаан” автобусны дөрвийнх нь мотор цохиж зогссон талаар эх сурвалж мэдээлэв.
“Ногоон” автобусны хэргээр хорихын хаалга татсан “Тэнүүн-Огоо” компанийн захирал А.Ганхуяг нийслэлийн Нийтийн тээврийн газрын үе үеийн удирдлагыг удирдаж иржээ. Түүний хууль бус үйлдлүүдийг хотын үе үеийн дарга нар хөхиүлэн дэмжиж ирсэн баримтуудыг дэлгэж байна.
Нийслэл түгжрэлийг бууруулахад 420 тэрбум зарцуулахаар болсон. Нийтийн тээврийг хөгжүүлэхгүйгээр түгжрэлийг буруулах боломжгүй. Харамсалтай нь, Улаанбаатарын хотод нийтийн тээврийн хүртээмж
Түгжрэлийг бууруулж, нийтийн тээвэрт парк шинэчлэлт хийх тухай жил бүр яригдсаар улиг болсон. Үе үеийн хотын дарга нарын санаачилсан метро,
Хичээлийн шинэ жил эхлэн, хөдөлгөөний эрчим нэмэгдэхтэй холбогдуулан нийслэлийн нийтийн тээврийн цэвэрлэгээ, ариутгал, хүрэлцээ хэр байгааг сурвалжиллаа.
Сүхбаатар дүүргийн наймдугаар хороо
Улаанбаатар хотын агаар, орчны бохирдлыг бууруулах ажлын хүрээнд дизель түлшээр явдаг нийтийн тээврийн хэрэгслүүдийг хийн болон цахилгаанаар ажилладаг автобусаар солих