ИНФОГРАФИК | News.MN

БулангуудИНФОГРАФИК

Царайлаг болгох хүнс

Царайлаг болгох хүнс

Хоол хүнс таны эрүүл мэнд, гоо үзэмжид чухал нөлөөтэй учраас зөв хооллох хэрэгтэй. Юу иднэ түүн шигээ байна.

Жингээ хасах амархан аргууд

Жингээ хасах амархан аргууд

Та турахыг хүсч байна уу? Жин хасах олон арга байдаг ч эдгээр нь маш их тэвчээр шаарддаг. Энэхүү инфографикт жингээ хасах энгийн, амархан зөвлөмжийг хүргэе.

ИНФОГРАФИК: Орой эрт унтаж, өглөө эрт сэрэх 12 арга

ИНФОГРАФИК: Орой эрт унтаж, өглөө эрт сэрэх 12 арга

Хүн амьдралынхаа нийт хугацааны 1/3-ийг унтаж өнгөрүүлдэг. Энэхүү урт хугацааг нойрсолтод бүрэн утгаар нь зарцуулж чадах эсэхээс тухайн хүний эрүүл мэнд, амжилт хамаардаг. Зөв, сайн унтаж амарснаар маргаашийн ажлын бүтээмж өндөр, биеийн байдал сэргэлэн цовоо байх учиртай.

Нойроо хасаад яваад байвал

Хүнсний ногоон дахь шимт бодисууд

Хүнсний ногоон дахь шимт бодисууд

Хүнсний ногоон дахь шимт бодисууд нь бие махбодын энергийн эх үүсвэрийг бүрдүүлэх бодисын солилцоонд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Зөв зохистой хооллох нь хүний эрүүл байх, урт наслах, гоо сайхан, залуу насаа урт удаан хадгалж эрүүл чийрэг байхын эх сурвалж болдог.

Чакра буюу хүрд гэж юу вэ?

Чакра буюу хүрд гэж юу вэ?

Чакра нь хүний биед оршдог энергийн эргэлт явагдаж байдаг долоон төвийн нэр юм. Чакранууд нь бидний биеийн энергийн системээр дамжин энергийн урсгалыг зохицуулж байдаг. Хүрд бүр өөрийн тэнцвэрт таатай давтамжийн хүрээнд байж гэмээнэ сая бүх төвшиндөө эрүүл саруул эрч хүчтэй,

Жимс, жимсгэний боловсрох хугацаа

Жимс, жимсгэний боловсрох хугацаа

Хүний бие махбодын хэвийн үйл ажиллагааг зохицуулах, хүч чадлыг нэмэгдүүлэх, эрүүл чийрэг өсөж хөгжихөд жимс, жимсгэнэ нэн чухал. Хүн хоногт 300-аас доошгүй, жилд 109—112 кг жимс, жимсгэнэ, түүний бүтээгдэхүүнээр хийсэн хүнс тэжээл, ундааны зүйл хэрэглэх шаардлагатай гэж эрдэмтэд үздэг байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж