Спортоос хоёр Гавьяат төрлөө | News.MN

Спортоос хоёр Гавьяат төрлөө

Хуучирсан мэдээ: 2012.02.21-нд нийтлэгдсэн

Спортоос хоёр Гавьяат төрлөө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж монгол түмний уламжлалт сар шинийн баярыг тохиолдуулан зарлиг гаргаж, боловсрол, соёл, спорт, эрүүл мэнд, хууль эрх зүй, батлан хамгаалах, газар тариалан, хөдөө аж ахуй, аж үйлдвэр, төрийн болон төрийн бус байгууллагад олон жил үр бүтээлтэй ажилласан зарим хүмүүсийг өнөөдөр төрийн дээд цол, одон, медалиар шагнав. Энэ хүрээнд спортын салбараас хоёр Гавьяат төрсөн нь улсын шигшээ багийн ахлах дасгалжуулагч Б.Гантогтох, чөлөөт бөхийн шигшээ багийн тамирчин О.Насанбурмаа нар байлаа. Түүнчлэн Булган аймгийн Гурванбулаг сумын харьяат, улсын гарьд И.Доржсамбуу Хөдөлмөрийн гавьяаны улаан тугийн одонгоор сар шинийн өмнөх энэ өдөр энгэрээ мялаажээ.

Т.Маша

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

kkkkkkkk 2012-02-21 202.170.80.18

EEBii eronhiilogch ahiad songogdoh yu l boldoo arai l bnaa ard tvmeh harj medej bgaa bailgvi de

Avatar

Зочин 2012-02-21 155.225.171.159

nasanburmaa gej estoi zavhai har yanhanda chuluutiinhunteigoo shaaltsaal ybaad bna zavaan avgai

Avatar

Мөнхжаргал 2012-02-21 202.9.47.5

НасанБурмаад хожуухан л гавъяат өглөө. Дэлхийн аваргаас хошой хүрэл авна гэдэг том амжилт шүү. Гантогтох чөлөөтөд гавъяа байгуулаагүй хүн биш. ДАШТ – ий хүрлийн төлөө хоёр удаа барилдана гэдэг хэр баргийн хүгий үзүүлэх амжилт биш. Тэр тусмаа хүнд жинд.

Avatar

Мөнхжаргал 2012-02-21 202.9.47.5

НасанБурмаад хожуухан л гавъяат өглөө. Дэлхийн аваргаас хошой хүрэл авна гэдэг том амжилт шүү. Гантогтох чөлөөтөд гавъяа байгуулаагүй хүн биш. ДАШТ – ий хүрлийн төлөө хоёр удаа барилдана гэдэг хэр баргийн хүгий үзүүлэх амжилт биш. Тэр тусмаа хүнд жинд.

Avatar

Мөнхжаргал 2012-02-21 202.9.47.5

НасанБурмаад хожуухан л гавъяат өглөө. Дэлхийн аваргаас хошой хүрэл авна гэдэг том амжилт шүү. Гантогтох чөлөөтөд гавъяа байгуулаагүй хүн биш. ДАШТ – ий хүрлийн төлөө хоёр удаа барилдана гэдэг хэр баргийн хүгий үзүүлэх амжилт биш. Тэр тусмаа хүнд жинд.

Avatar

UUGAN 2012-02-21 124.158.121.142

DORJSAMBUUD GAWIYAT OGOOSOO. SAIN BOH SHU.

Avatar

Зочин 2012-02-21 96.49.135.232

GANTOGTOKHOD BAYAR HURGII! SAIHAN BUH. GEHDEE HOJUU AVCH BNA

Avatar

Yun Gantogtoh 2012-02-21 58.225.159.177

Za bitgii demiireed soliorood bgarai huzuugui dorjoo! Gantogtohod yaalaa gej ugch bgan ter ymr gaviyaa baiguulsiin! Estoi dampuu yum bolj bnada gavyat gej zugeer une tsenegui tomor boljee

Avatar

Зочин 2012-02-21 182.160.0.252

Гарьд маань Чөлөөтөөр Олон улсын тэмцээнээс нилээд медаль авсан. Дээрээс нь Сумо бөхийн дэлхийн хошой аварга шүү дээ.

Avatar

Iregn 2012-02-21 80.132.189.239

Dandaa cholootiihond iluu ogoh um da. Judogiin Nyamkhuud yagad ogdogui um bol do.

Avatar

Зочин 2012-02-21 122.201.18.129

HOER GAVYATAD BAYR HURGEJ AMJILT HUSIE. SAIHAN SHINELEEREI

Avatar

Зочин 2012-02-21 121.127.133.5

sumogoos alt avsan hvnd ugdug yum bol ter byambajav geed neg nuhur 2 -3 udaa delhiin avarga bolool bhiin terend ugchuud ene gantogtohod uguuch ichij vhmeer yumaa

Avatar

Зочин 2012-02-21 121.127.133.5

elbegee durak ardchilsan namd orson bolhoor n ugch bgaa bhaa ternees gantogtoh yu hiij yamar amjilt vzvvlsiin be er n…!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-02-21 121.127.133.5

gantogtoh delhiigees yu avsiin 1 olimpod orj vzsen vv 3vzvvrelsen ternees uur yamar amjilt vzvvlsiin derged n sumyabazar bol gavyat avhad nvvr ulaihgvi hvn sh de

Avatar

Зочин 2012-02-21 213.87.135.193

gantogtoh avaagui bsan yum uu

Avatar

Зочин 2012-02-21 213.87.135.193

gantogtoh avaagui bsan yum uu

Avatar

Зочин 2012-02-21 4.30.96.133

gantogtohod bayar hurgie oroitson ch gesen toriin hair, ard tumnii hundlel shuu, uul ni ali ertnii l abah baisan ym chamaig demjij ybdag shuu

Avatar

ABCD-korea-gaas 2012-02-21 61.253.62.182

2-uuland n bayar hurgie ! yag gavyat avah estoi 2 hund ogson bna Gehdee bi huvidaa Gantogtohiig odoo l dongoj gavyat bolj bgaad n gaihaj bna Ulsiin naadamd 4 uzuurelj sumogiin anhnii delhiin avraga bolj baisan jinhene Mongol er hun Gantogtohod chin setgeleesee bayar hurgie !

Avatar

зочин 2012-02-21 202.70.45.11

Букадаа баяр хүргэе Энэ эрчээрээ олимпийн аварга болоорой

Avatar

hehe 2012-02-21 115.156.208.62

za bayar hurgeyee. avah yostoi hun bgan. sumogiin anhnii delhiin avarga shuu. chuluut undseer ymar bailaa. margah hun bhgui bhaa.

bayar hurgeye

Avatar

Buh 2012-02-21 96.49.135.232

Gantogtokhod bayar hurgey! Oroitood ch gesen gaviyat bolsond!!

Avatar

Зочин 2012-02-21 202.131.234.18

Гантогтох баяр хүргэе.Эрт авах байсан юмаа.Аргагүй сайн бөх.Дахин баяр хүргэе

Avatar