БХ-ын сайдыг огцруулах асуудлыг мэдүүлнэ | News.MN

БХ-ын сайдыг огцруулах асуудлыг мэдүүлнэ

Хуучирсан мэдээ: 2012.02.17-нд нийтлэгдсэн

БХ-ын сайдыг огцруулах асуудлыг мэдүүлнэ

Батлан хамгаалахын сайд Ж.Энхбаярыг албан тушаалаас нь огцруулах саналыг УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүд санал нэгтэй гаргасан юм байна. Тиймээс сайд Ж.Энхбаярыг огцруулах төслөө УИХ-ын гишүүн Р.Гончигдорж УИХ-ын дэд дарга Г.Батхүүд өргөн мэдүүлэх гэж байна.

Г.Дарь

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2012-02-17 202.72.243.130

Арми юуны төлөө баөйгаа билээ, тэр үүргээ аль хэдийн ЗХЖШ-ын даргаасаа аваадмартчихсан, түүнийг нь цэргийн аагүй Яамныхан бас мэддэгүй болчихсон асуудлыг нь богино хугацаанд сэргээж, төвхнүүлэхийн төлөө байгаа сайд гэж ойлгож байна. Цэрэг хүн мэогэн буудахгүй бол Арми гэдэг хоолны мангас байгаад яадаг юм. Үүнийг хүмүүс ойлгох биздээ. АН армиас хэр зэрэг холдсоноо харуулж байна даа. Аргагүй дээ, тэнд цэргийн амьдрал үзээгүй хүмүүс байгаа хойно.

Avatar

АН шантаажлаж гар харж л байхгүй юу 2012-02-17 202.179.20.234

АН дандаа шантааж хийж байдаг.Сая хэдэн хуулиа батлуулсан.Лобби хуулиа батлуулахын тулд жүжиглэж байна даа.

Avatar

axaas ni 2012-02-17 203.194.117.46

Minii duu Enkhbayr uul ni sain etsgiin neriig baastalgui tsergiin surguuliasaa khoogdolgui togsson bol onoodor jinkhene sain said baikh baisan yum daa, kharamsaltai bn, sur sur bas daxin suraa gej…

Avatar

axaas ni 2012-02-17 203.194.117.46

Minii duu Enkhbayr uul ni sain etsgiin neriig baastalgui tsergiin surguuliasaa khoogdolgui togsson bol onoodor jinkhene sain said baikh baisan yum daa, kharamsaltai bn, sur sur bas daxin suraa gej…

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.149.74.189

Коммунистуудад 20 жил ухаарах хугацаа өгч 15 жилийг Коммунистууд төр барилцсан байна Юу ч ойлгосонгүй сурсангүй Коммунистуудыг нийгэмээс шахан зайлуулахгүй бол тусгаар улсаа алдахнээ Оросууд Коммунист намыг 10 жил хориглосоны хүчинд эзэнт гүрнээ сэргээсэн шүү

Avatar

12 2012-02-17 202.179.14.46

Îäîî Áàòëàí õàìãààëàõ ÿàìíûõàí á¿ãä öýðýã õóâöàñ ºìñäºã áîëñîí áàéíà ëýý. Óã íü óðüä íü äàíäàà ýíãèéí õóâöàñòàé áàéäàã áàéñàí þì. Öýðýãæ¿¿ëæ áàéãàà þì áàéíà. Òºðèéí çàõèðãààíû òºâ áàéãóóëëàãà ø¿¿.

Avatar

Зочин 2012-02-17 182.160.61.208

naad Enkhbayar gej jinhene hulgaich daa ta nar naadhaa hir bayaniig medehuu 7 honog bur shangrilgagiin dood taliin davhriin delguurt orj 1 say tugrugnii tsamts omd avdag hun dee yagaad iim bayan bolov

Avatar

Зочин 2012-02-17 203.194.116.90

Ноос, ноолуураар таны хүссэн өнгө загвараар төрөл бүрийн бүтээгдэхүүн хийж байна. 9517-4824, 8850-2550

Avatar

Офицер 2012-02-17 49.0.150.151

АН шоу хийхээ болимоор юм даа.АН-ын нэр хүнд ард түмний дунд улам л унаж байна шүү дээ. Нөгөө үхэх дээ үхэр б** тавина гэж болж байна. Монголын Зэвсэгт хүчин МАНАН-н золиос тэмцэлийн талбар болж дээд албан тушаалын дарга нар 2 хуваагдсан 2 биелүүгээ муухай харцгаасан наанаа инээж цаашаа харахаарай нэгнийгээ муулсан болж л өгвөл нэгнийхээ мууг үзэх гэсэн тийм л хүмүүс боллоо. Энэ байдал удаан үргэлжлэх юм бол гадны өгөөш болно доо.Монголчууд эвтэй байхдаа хүчтэй гэж үг байдаг даа. Эрт дээр үеэсээ л бид хагралдаж бутралдаж байсан нь дээрхи л байдлаас үүдэлтэйг ахмад үеэд бүгд мэдэж байгаа.

Avatar

Зочин 2012-02-17 122.201.21.26

Огцруулаа Ардчилал хөгжсөн соёлтой оронд сайд хүн тоглоом наадмаар ч гэсэн санамсаргүй буруу үг хэлснийхээ төлөө шууд огцордог юм байна лаа Ийм ойворгон залууг хөөргөж байгаад шезотой Хүрэлсүх нь ард түмэн рүү буудуулна шүү МАН ыхан тэр чигээрээ хүмүүсийн цус нулимс үхэл хагацал нууц аллага зохион байгуулж л өндөрлөгт хүрсэн хүмүүс. Иймээс эд нар эрх мэдлээ ашиглаад ард түмнийг нухчин дарах бодолтой байгаа Наадахын чинь ард хууль зүйн сайд хөндлөн хэлт зөрүүд бух Нямдорж дэмжээд хэвтэж байгаа шүү Бага дээр нь огцруул хэрвээ Засгийн газар нь огцруулахыг дэмжихгүй бол ард түмээн буудахаас өмнө бүгдээрэ нийлж жагсаж үүнийг зогсоох хэрэгтэй шү

Avatar

Зочин 2012-02-17 122.201.21.26

Огцруулаа Ардчилал хөгжсөн соёлтой оронд сайд хүн тоглоом наадмаар ч гэсэн санамсаргүй буруу үг хэлснийхээ төлөө шууд огцордог юм байна лаа Ийм ойворгон залууг хөөргөж байгаад шезотой Хүрэлсүх нь ард түмэн рүү буудуулна шүү МАН ыхан тэр чигээрээ хүмүүсийн цус нулимс үхэл хагацал нууц аллага зохион байгуулж л өндөрлөгт хүрсэн хүмүүс. Иймээс эд нар эрх мэдлээ ашиглаад ард түмнийг нухчин дарах бодолтой байгаа Наадахын чинь ард хууль зүйн сайд хөндлөн хэлт зөрүүд бух Нямдорж дэмжээд хэвтэж байгаа шүү Бага дээр нь огцруул хэрвээ Засгийн газар нь огцруулахыг дэмжихгүй бол ард түмээн буудахаас өмнө бүгдээрэ нийлж жагсаж үүнийг зогсоох хэрэгтэй шү

Avatar

zochin 2012-02-17 119.193.49.25

ene l***r g**** ard tumen ene zasgiin gazariig bureldhed ard tumen demjsen gej hudal chaaj ard tumnii ner barij bna. chu dee yadag muu y****n be. zasgiin gazar bureldhed ene nam hadaas asuugaagui bi demjeegui manai aab eejees bolon naiz nuhduus asuugaagui chu dee ene hulgaichuud yaahlaaraa ard tumnii neriig barij balair bulhai luivaraa nuuj haadag bnaaa.

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.149.74.189

Одоо нэрээ сольсон коммунистуудад зарим балай юмнууд итгэж хууртахаа болимоор юм Коммунистууд 12 онд луйвараар ялна гэвэл Барууны синдикатууд Хятад Оросуудад Монголыг эзлэхэд асар их сайхан боломж өгнө Барууны синдикатууд гэхэд посткоммунист орнууд болон исламын коммунуистуудыг сул талыг ашиглаад хувьсгал хийж байгалын баялагыг эзэлж авч бна

Avatar

Коммунистууд зайл 2012-02-17 202.55.183.218

Ямарч улс орон ард түмнийхээ эсрэг зэвсэгт хүчнээ ашигладаггүй л юм гэнэ билээ. Манай энэ тэнэгүүд, коммунистууд л ингэдэг улс даа. МАН хамгаалах гэвэл ард түмэн жагсах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2012-02-17 122.254.127.34

Энэ Энхбаяр гэж нэртэй хүмүүс яахаараа ийм тэнэг байдаг байнаа

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.149.96.210

Kherev Khurelsuh yum uu, Oyunerdene uur ni hureed buud geh yum bol Enkhbayar shuud tushaal uguh yum bn ldo

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.170.67.66

EEEEEEEEEEEEEEEE ene neg Sukhbaatar gedeg baagii eostoi hogiin gar yumdaa balair hor hutgaad AN–iig bas hudulguj bnshuu eostoi hogiiin gar baindaa

Avatar

Зочин 2012-02-17 49.0.169.39

odoo bolnoo uur hun tavi

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.247.10.215

Кампучийн СУПЕР а******н шүүхэд очихдоо МАХН-аа эхэлж шүүчихээд намайг шүү гэж барьцсан гэл үү

Avatar

Зочин 2012-02-17 122.201.21.26

Огцруулаа Ардчилал хөгжсөн соёлтой оронд сайд хүн тоглоом наадмаар ч гэсэн санамсаргүй буруу үг хэлснийхээ төлөө шууд огцордог юм байна лаа
Ийм ойворгон залууг хөөргөж байгаад шезотой Хүрэлсүх нь ард түмэн рүү буудуулна шүү МАН ыхан тэр чигээрээ хүмүүсийн цус нулимс үхэл хагацал нууц аллага зохион байгуулж л өндөрлөгт хүрсэн хүмүүс. Иймээс эд нар эрх мэдлээ ашиглаад ард түмнийг нухчин дарах бодолтой байгаа Наадахын чинь ард хууль зүйн сайд хөндлөн хэлт зөрүүд бух Нямдорж дэмжээд хэвтэж байгаа шүү Бага дээр нь огцруул хэрвээ Засгийн газар нь огцруулахыг дэмжихгүй бол ард түмээн буудахаас өмнө бүгдээрэ нийлж жагсаж үүнийг зогсоох хэрэгтэй шү

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.247.10.215

Ямар ч тохиолдолд үлдээж болохгүй. МАШ НОЦТОЙ АСУУДАЛ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.247.10.215

Ху нам хулгайчуудаа хамгаалдаг сурсан зангаараа авч үлдэх оролдлого хийвэл АРД ТҮМЭНДЭЭ ХАНДААРАЙ

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.247.10.215

Үтэр түргэн зайлуулаад дахин эрх мэдэл рүү алхам ч бүү ойртуул

Avatar

Айж байна 2012-02-17 202.55.183.218

Одоо харж л байя. МАН-ынхан энэ тэнгээ хамгаалах юм бол бүгдээрээ ярьж байгаа д ард түмнийхээ эсрэг зэвсэгт хүчнийг ашиглая гэсэн болж таарна. Мэдээж ард нь Сү.Батболд, МАН-ын удирдлага бүгдээрээ байгаа. Эд ер нь ард түмнээ аймаглан устгая гэж шийдчихэж ээ. Яг л 70-аад оны Камбож, өнөөгийн Сири, Ливи шиг болж л дээ.
Наадуул чингь маргааш МоАХ-ны хурал руу б** бариад дайраад орох юм биш биз. Сү.Батболд тэнэг чинь……….

Avatar

njut 2012-02-17 202.179.10.150

БХЯ-ны сайд Ж.Энхбаярыг огцруулаагүй цагт сонгуульд оролцож саналаа өхгүй байхыг ард иргэддээ уриалж байна,яагаад гэвэл мэргэн буучдаас бүрдсэн Ж.Энхбаярын цэргүүдэд алуулалгүй хэд хоног амьд явж байгаад мөрөөрөө нүд анимаар байна,олон зуун чоно хомроглон алж аиьтаны цусанд улайрсан сагсуу залуу яаж ч мэднэ,ийм хүний гараас БХЯ-ыг эртхэн салгаж авахыг АН,Ардчилсан ерөнхийлөгч нараас хүсье,юуны төлөө ардчилсан ерөнхийлөгчтэй боллоо,бидний амьд явах эсэх нь таны гарт байна шүү,амь өршөөж хайрла

Avatar

njut 2012-02-17 202.179.10.150

БХЯ-ны сайд Ж.Энхбаярыг огцруулаагүй цагт сонгуульд оролцож саналаа өхгүй байхыг ард иргэддээ уриалж байна,яагаад гэвэл мэргэн буучдаас бүрдсэн Ж.Энхбаярын цэргүүдэд алуулалгүй хэд хоног амьд явж байгаад мөрөөрөө нүд анимаар байна,олон зуун чоно хомроглон алж аиьтаны цусанд улайрсан сагсуу залуу яаж ч мэднэ,ийм хүний гараас БХЯ-ыг эртхэн салгаж авахыг АН,Ардчилсан ерөнхийлөгч нараас хүсье,юуны төлөө ардчилсан ерөнхийлөгчтэй боллоо,бидний амьд явах эсэх нь таны гарт байна шүү,амь өршөөж хайрла

Avatar

njut 2012-02-17 202.179.10.150

БХЯ-ны сайд Ж.Энхбаярыг огцруулаагүй цагт сонгуульд оролцож саналаа өхгүй байхыг ард иргэддээ уриалж байна,яагаад гэвэл мэргэн буучдаас бүрдсэн Ж.Энхбаярын цэргүүдэд алуулалгүй хэд хоног амьд явж байгаад мөрөөрөө нүд анимаар байна,олон зуун чоно хомроглон алж аиьтаны цусанд улайрсан сагсуу залуу яаж ч мэднэ,ийм хүний гараас БХЯ-ыг эртхэн салгаж авахыг АН,Ардчилсан ерөнхийлөгч нараас хүсье,юуны төлөө ардчилсан ерөнхийлөгчтэй боллоо,бидний амьд явах эсэх нь таны гарт байна шүү,амь өршөөж хайрла

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.55.183.218

Зайлуулах хэрэгтэй.Олон хүний цусаар гараа будахаас нь өмнө огцруул. МАН сонгууль луйвардаад тэгээд дараа нь ард түмнийхэ эөөдөөс арми ашиглах гэж байгаа явдлыг таслан зогсоох хэрэгтэй. Чонын цусанд цадалгүй, хүний цусанд дурлаж байгаа тэнэггийг зайлуул. Үүнийг турхирч байгаа коммунистуудыг ч энэ сонгуулиар зайлуулах хэрэгтэй. Бүгдээрээ санал нэгтэй тэмцье. Энэ муу тэнэг юугаа мэдэж бурах вэ дээ. МАН-ын дарга нар Ц.Нямдорж, Сү.Батболд, С.Баяр нар л байгаа. 2008 онд цагдаа нар таван хүнийг буудсан нь багадаад одоо цэргүүдээр биднийг буудуулах нь л дээ. МАН-ыг зайлуулъя аа.

Avatar

Барлаг ард 2012-02-17 182.160.35.35

Үймээн дарах тусгай анги байгуулж байгаа бол үг дуугүй зайлуул. Дахиад 5 биш, 50, магадгүй 500 хүний амиар тоглох нь уу ?

Avatar

Зочин 2012-02-17 182.160.45.215

muu teneg pizdag zailuul

Avatar

Зочин 2012-02-17 4.30.96.133

bolj bn aa nutgiin neriig ungaasan choniin anchin araashiig ogtsoruul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Чадвал сайн 2012-02-17 202.170.68.130

Огцоруулж чадах болов уу даа- АН цөөнх гэдэгээ мартажээ- Цөөнх яаж огцоруулах юм МАН хамгаалаад л гарна- Дэмий цаг идэх биз дээ- Харин ерөнхийлөгчийг өргөн барьсан 6 хуулийн төслийг хэлэлцсэн нь дээр биз

Avatar

Дорж 2012-02-17 122.201.21.26

Огцрууллаа ийм ойворгон залууг хөөргөж байгаад шезотой Хүрэлсүх нь ард түмэн рүү буудуулна шүү МАН ыхан тэр чигээрээ хүмүүсийн цус нулимс үхэл хагацал нууц аллага зохион байгуулж л өндөрлөгт хүрсэн хүмүүс эрх мэдлээ ашиглаад ард түмнийг нухчин дарах бодолтой байгаа Наадахын чинь ард хууль зүйн сайд хөндлөн хэлт зөрүүд бух Нямдорж дэмжээд хэвтэж байгаа шүү Бага дээр нь огцруул хэрвээ Засгийн газар нь огцруулахыг дэмжихгүй ард түмэн буудахаас өмнө бүгдээрэ жагсаж үүнийг зогсоох хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.170.68.130

зөв шүү

Avatar

Зочин 2012-02-17 83.250.48.192

tsaashdaa batlan hamgaalah yamaa mash hasjir huneer tomilj baihgui bol bolohgui shuu

Avatar

ХУ -ГИЙН БЭЛТРЭГИЙГ ХУСААД ӨГ 2012-02-17 202.179.20.148

АРААТАН ЧОНЫН ЦУСАНД УЛАЙРСАН ХУ -ГИЙН ЯРГАЧИН БЭЛТРЭГ АРД ОЛНЫ ЦУСААР УНДААЛАХААР АРААГАА ХАВИРЧ, ШҮЛСЭЭ ГООЖУУЛСААР АЙСУЙ! ТҮҮНИЙГ ДОР НЬ ТОНИЛГОХГҮЙ БОЛ ҮЙ ТҮМЭН ХҮНИЙГ ҮГҮЙ ХИЙХЭЭР ЗЭХЭЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.180.216.211

zailuul naad novshoo

Avatar

Kenzo 2012-02-17 202.126.91.151

Огцруулаад өг!!!

Avatar

зочин 2012-02-17 182.160.9.170

намынхаа нэр хүндийг унагасан ойворгон залуу байна

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.55.182.82

Ард тумэнээ бууддаг сайдаар юугаа хийх вэ? Огцуул огцруул !!!!!! Зов шуу дээ

Avatar

Зочин 2012-02-17 180.149.66.18

Халаа сэлгээ бол яах вэ болох асуудал. Үймээн дарах зорилгоор тусгай анги байгуулна гэдэг яав ч зөвшөөрч болохгүй.

Avatar

Good 2012-02-17 202.70.42.202

Mash zuv demjij bna mangar batsaan sar booogui baijee teneg teneg yariltslaga uguud bsn

Avatar