Хорихоос оргосон хүүхдүүдэд ял оноожээ | News.MN

Хорихоос оргосон хүүхдүүдэд ял оноожээ

Хуучирсан мэдээ: 2012.02.17-нд нийтлэгдсэн

Хорихоос оргосон хүүхдүүдэд ял оноожээ

Зайсан дахь хүүхдийн 411 дүгээр хорих ангиас өнгөрсөн оны  долдугаар 31-нд зургаан хүүхэд оргосон хэрэг гарсан юм. Шүүхийн Шийдвэр Гүйцэтгэх харъяа хорих 411 дүгээр хорих ангид хоригдож байсан ялтан А.Мөнгөндаваа, Г.Бат-Очир, Э,Түмэнхүү, Т.Анхбаяр, О.Мөнхбаатар, Г.Алтангэрэл нар нь бүлэглэн хорих ангийн барилга байгууламжийг эвдэн оргосон” хэргийг Хан-Уул дүүргийн шүүхийн ерөнхий шүүхч Ё.Цогтзандан, шүүгч Э.Хулан, С.Батсуурь нарын бүрэлдэхүүнийтэйгээр хянан хэлэлцжээ. Шүүх хуралдааныг Цагдан хорих 461-р ангийн хурлын танхимд хийж хяналтын прокурор Г.Алтанцэцэг улсын яллагчаар оролцсон байна. Дүүргийн шүүхээс дээрхи насанд хүрээгүй ялтан А.Мөнгөндаваад Эрүүгийн хуулийн 261 дүгээр зүйлийн 261.2 дахь хэсэгт зааснаар хорих ангиас бүлэглэж, хорих ангийн барилга байгууламж, хамгаалалтын тоног төхөөрөмжийг эвдэж оргосон гэх үндэслэлээр таван  жил зургаан сар, Т.Анхбаярт 11 жил хоёр сар, Г.Алтангэрэлд 17 жилийн хугацаатай хорих ял тус тус оногдуулсан байна.

Тухайн үед оргодлуудыг эрэн сурвалжлах ажлыг ШШГЕГ, Цагдаагийн ерөнхий газрынхантай хамтран эхлүүлж тухайн өдрийн 18.00 цагийн орчимд А.Мөнгөн-Даваа, Х.Түмэнхүү нарыг  Нийслэлийн хөдөлгөөнт эргүүлийнхэн баривчилсан бол наймдугаар сарын 3-ны өдөр Г.Бат-Очир, Т.Анхбаяр нарыг эгчтэйгээ уулзаж, мөнгө авах гэж явахад нь цагдаа нар отолт хийж баривчилсан юм.

Харин хорих ангиас оргосноос хойш бараг нэг сарын хугацаа өнгөрөөд байхад баригдаагүй байсан Г.Алтангэрэл, О.Мөнхбаатар нарыг наймдугаар сарын 26-ны өдөр  Сэлэнгэ аймгийн Сант сумын нутаг дэвсгэр Хүнцэлтэйн ам гэх газраас тус аймаг дахь Шийдвэр гүйцэтгэх албаны хошууч С.Отгонбаяр, ахмад Б.Баярцогт, дэд ахлагч Ж.Төмөрсүх нар саатуулан баривчилж байв.

С.Отгон

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

asd67 2012-02-17 180.149.92.6

asdasd asd asd asd67

Avatar

Америк нөүтбүүкний төв Компьютер Ландын 321тоот 2012-02-17 202.9.42.2

Хамгийн өргөн сонголттой, хамгийн хямд үнэтэй, Нэг жилийн баталгаа өгнө.
Баахан бэлэгтэй.

Avatar

Зочин 2012-02-17 49.0.140.180

Ene odoo ulsaas ochnoon terbumaar hulgai hiisen novshnuud bolohoor yal avsan ch tensen esvel orshoold orood sugaraad bhad heden muu huuheded 17 jil geheer shuuh shudarga baij cahdahgui l haragdaad bna daa.

Avatar

Зочин 2012-02-17 49.0.163.214

ýä íàðûã ºðºâäºõ õýðýãã¿é õ¿í àëñàí º÷íººí æèëòýé áîëîîä ë îðãîñîí ÿë íü íýìýãäýæ áàéõã¿é þó. ò¿¿íýýñ áè¿ ìàíàé õóóëü ÷èíü íàñàíä õ¿ðýýã¿é ãýýä èõ ýíýðýíã¿é õóóëü ø¿¿ äýý. òýð 2 õ¿¿õäèéã çýðýìäýãëýýä 5 íàñòàéã íü àëñàí õýðýã ÷èíü íàñàíä õ¿ðýýã¿é ãýýä ë ºðøººãäñºí øòýý. ýä íàðûí õèéñýí õýðýã àâñàí ÿëàí äýýð íü ë íýìýãäñýí. îäîî ÿààÿ ãýõýâ. õèéñýí ¿éëèéí ¿ðýý ýäýëæ áàéãàà ýä íàð ÷èíü.

Avatar

Зочин 2012-02-17 103.10.20.18

Их хүнд гэмт хэрэг үйлдсэн хүүхдүүд юм байх даа. 17 жилийн ял нэмээгүй байхаа хуучин ял дээр нь нэмэгдээд нийт 17 жил болж байгаа байлгүй. Гэхдээ шүүх шударга байх ёстой. Элбэгдорж юу хийж байнаа? Хэдхэн хоногийн өмнө хэдэн тэрбумаар идэж банк дампууруулсан Чуданжий өршөөлийн хуульд хамрагдаж, Орхоны засаг дарга байсан нөхөр хэдэн тэрбумын тендер идэж 2 жил гаруй хугацааны ял авч байдаг

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.131.248.220

zozo ene huuhduud bol arai l aimaar yal avlaa, Hulgaich darga nar bol uchnuun terbumaar n idcheed yu ch ugui saldag tee

Avatar

Zochin 2012-02-17 202.131.233.50

Huuhedch bsan tom hunch bsan yalgaagui hulgai hiij hun alsan bolood l shorond bga ni todorhoi zugeer yawj bsan bol yaahaaraa shorond ordog ym Ajil hiij amidrah uhaaniig medehgui hyalbar argaar mungu oloh gesen deeremchid. Gemt hergiin ezed zaluujaad nasand hursen hureegui bugd hunii ami horooj hulgai deerem hiideg bolson tsagt ted bugdiig shorond hiij har mahtai ni hataawal taarna. Hun hunee hairlah setgelgui malnaas doloon dor amitad bolhooroo l hun alj yawaa tegeed bas yargachid tiim ymnuudiig tsaazlaj bwal taarna. Hun alj barigdaad shorond bga nuhduud bhad alchaad yuch hiigeegui met yawj bga aluurchid bas haa negtei ywj l bga. Hendch gem horgui morooroo amidarch yawsan minii eejiig alsan nowshiig bas olood shorondoo hataagaad ogoosei. Eej mini amid yawsan bol hamtdaa ihiig buteeh bsan ym daanch denduu zaluugaaraa aluurchidiin gart ortson. Uzen yadaj bn ene aluunchin deeremchin hunii unergui nowshnuudiig

Avatar

Зочин 2012-02-17 182.160.25.117

Hargalzaj chadaagui shorongiin hyanagch nartaa yamar arga hemjee avsan yum be.Ter bituu tsoojind orson jaahan huuhduud garahiig husne sh dee. 17 bol arai dendenee hun alchihsan bish.Shuugchiin uzemjeer yal ugduguu hezee bolih ve. Durtai toogoo heleed l suuj baidag bolj dee

Avatar

муухай 2012-02-17 202.179.20.137

хүмүүжигч гэж яридаг юм ш дээ..

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.55.182.28

arai l dendej baina

Avatar

Зочин 2012-02-17 182.160.24.107

Манай хууль, хуулийн байгууллага, шүүх арай л биш юм аа. Энгийн хүмүүсийн үр хүүхдүүд, энгийн хүмүүстээ л эр бяраа гаргах юм аа

Avatar

!!!!!!!! 2012-02-17 182.160.6.143

Huuli shudraga bish baina aa.
Tom alban tushaaltaniig ingej shiitgedeg biluu!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2012-02-17 182.160.6.143

ene arai dendene ee. Tom alban tushaaltanii gemt heregiig ingej shiitgedeg bil uu??? Huuli shudraga bish bn.

Avatar

fuck 2012-02-17 202.55.182.82

17 jiliin yal nemeed baihdaa yadag yum be Ta nar zaluu nasiig ni bulshillaa Iim yal avahaa medsen bol uhtsgeesen ni deer baij dee suu nar mini

Avatar

Зочин 2012-02-17 122.201.21.42

arai ch dee. huuhduudiig dahin yallaad bauhdaa yah ve dee.
Shorond hun humuujdeggui shuu dee
dahin niigemshilt yavagddag. Oorsdoo ajliinhaa helberiig oorchloochee. Yagaad orgoh bolovoo, yaj orgovoo gej bodmoor yum.

Avatar

Зочин 2012-02-17 202.170.81.10

english-sources.blogspot.com – FREE ENGLISH LESSONS

Avatar