Жүжигчин Н.Батцэцэгт гол дүрийн санал тавьжээ | News.MN

Жүжигчин Н.Батцэцэгт гол дүрийн санал тавьжээ

Хуучирсан мэдээ: 2012.02.09-нд нийтлэгдсэн

Жүжигчин Н.Батцэцэгт гол дүрийн санал тавьжээ

Найруулагч О.Машбат үзэсгэлэнт гэргий, үр хүүхдээ аваад алсын Америкийг зориод цөөнгүй жилийг ардаа орхиод байна. Өнгөрсөн хугацаанд уран бүтээлч гэр бүлийнхэн киногоо гадны зах зээлд гаргаж, хөвгүүдээ өөрсдийн мэргэжлээр сурган, телевизийн цуврал нэвтрүүлэг явуулсан гээд олон ажил амжуулжээ.

О.Машбат найруулагчийн гэргий, гавьяат жүжигчин Н.Батцэцэг өдөр тутмын ажил амьдралынхаа талаар Facebook хуудсандаа тогтмол бичдэгийг найзууд нь юу эс андахав. Шинэ мэдээлэл хүргэхэд, саяхан түүнд Монгол Улсын Засгийн газар, Жендерийн үндэсний хорооны захиалгаар бүтээж буй телевизийн олон ангит киноны гол дүрийн санал иржээ. Жүжигчин Н.Батцэцэг “Америк дахь монголчууд” номын багт ажиллаж байгаа тул дээрх саналыг арга буюу буцаасан байна.

М.Урин

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2012-02-09 202.170.82.33

Та Монголын сайхан бүсгүй бүхний төлөөлөл танд эрүүл энхийг хүсье.

Avatar

Зочин 2012-02-09 68.100.193.220

Ene yasan utuldgui hun be?
Goyoroo l baihiin.

Avatar

Tungalag 2012-02-09 202.179.3.3

Үнэхээр сэтгэл,санаа сайхан учраас дотхоосоо гэрэлтдэг бүсгүй шүү дээ Батцэцэг.Гэрлэж амжаагүй явна киногоор нь байнга бодож хайрлаж баярлаж явдаг даа.тэр даруухан эмэгтэй мөнхий даруугаар биднийг увдислан татаж явна. Та нартаа амжилт хүсье!!!

Avatar

Хуягаа 2012-02-09 72.192.225.198

Жинжиймаа кино ч сайн кино шүү.Би олон үзсэн. Тоогоо алджээ

Avatar

Зочин 2012-02-09 182.160.2.213

Baahan TV iin jujig shig chanargui kino hiisen uls. Kinonuud ni law ogt taalagdaagui. Mongo oloh gej l buteel nertei demi yum olnoor ni uildverledeg ger bulde.

Avatar

mongol zaluu 2012-02-09 24.126.51.181

Gaihaltai hun shuu ta.

Avatar

Оюунаагийн найзаас... 2012-02-09 66.92.151.104

Үнэхээр өөгүй сайхан хүн. Үгүйлэн санана нэвтрүүлгийг тогтмол үздэг шүү. Таны дуу хоолойны өнгө хүртэл нэг л дотно тайван. Таны ажил амжилттай олон түмний хайр хүндлэл дунд яваад хорссон нэг хүн мөн уйгагүй орж бичиж байнаа кккххх

Avatar

Byasalgagch 2012-02-09 70.179.89.91

Battsetseg uuruu saihan setgeltei zuv energtei hun uchraas tsarai zus bie haa ni goyo chigeeree baigaa yum. Muu yum bodoj muuhai yum byasalgaj baigaa humuus uruu doroi haragddag.

Avatar

zochin 2012-02-09 49.0.163.75

huue estoi muuhai aashtai hun blee sh de ene hun tsarai shigee lav bish yum blee chi ih anduurch bn daa hoorhii

Avatar

алчих юм байна... 2012-02-09 66.82.20.123

зоо зоо… ижил ажил мэргэжлийн өрсөлдөөн их байхийм доо…Ийм сайхан хүнийг муулаад байдаг нь сонин л байна.ККККкхххх

Avatar

kkkkk 2012-02-09 72.192.225.198

Yaanaa Battsetseg egch nodnin mongold ochhod bi hamt zurag avhuuj baisan shdee. Shaal hudlaa taamgaar muulah yumaa. Oor muulah yum alga uu???????
Nevtruuleg hiideg neg hun bain bain bicheed bgaa yum shigee…

Avatar

lhagvagiin dyy 2012-02-09 207.118.150.103

mongol butsah nyyrgyil hyndee

Avatar

ard 2012-02-09 207.118.150.103

usa-d harlasan hyn shyydee mongol yavbal butsaj irne gesen oilgolt baihgyi.mongold butsval hyleesen zeeldyylsen mengee butsaah hymyys ihl baigaadaa

Avatar

Иргэн 2012-02-09 99.232.238.235

Энэ сайхан авъяаслаг гэр бүлд аз жаргал алив сайн бүхнийг хүсэн ерөөе!Цаг үеэ нарийн мэдрэх найруулагчийн торгон мэдрэмж О.Машбат найруулагчид бүр цаанаасаа байгалаас заяасан гэлтэй.Эх орныхоо хөгжил цэцэглэлтэнд үнэт хувь нэмэр оруулахаар оюун ухаанаа цэнэглэн ажиллаж амьдарч,дэлхийн хөгжилтэй хөл нийлүүлэн сурч хөдөлмөрлөж8 арвин их туршлага хуримтлуулж байгаа олон хүмүүсийн намтар түүхээр номын тань хуудас аривжих болтугай!

Avatar

Иргэн 2012-02-09 99.232.238.235

Энэ сайхан гэр бүлд аз жаргал алив сайн бүхнийг хүсье!Цаг үеэ нарийн мэдрэх найруулагчийн торгон мэдрэмж О.Машбат найруулагчид цаанаасаа л байглаас заяасан гэлтэй. Нөгөө даравч далдайна,булавч бултайна гэдэг шиг ёостой яаж ч хараар бичих гэж оролдсон ч цас шиг цагаан мөртэй энэ хүмүүсийн ажил үйлс,амьдрал уран бүтээл нь үргэлж өөдлөн дэвжиж байх болно.Эх орныхоо хөгжил цэцэглэлтэнд үнэлж барашгүй хувь нэмэр оруулахаар алс нутагт оюун ухаанаа цэнэглэж дэлхийн хөгжилтэй хөл нийлүүлэн ажиллаж амьдарч, сурч хөдөлмөрлөж байгаа олон сайхан хүмүүсийн намтар түүхээр номын тань хуудас аривжах болтугай!

Avatar

Bi 2012-02-09 108.65.6.159

Tania elit ger buld az jargal bugdiig khsie ! mongoldoo tavtai saikhan amidaraarai !! !!!

Avatar

Amraa 2012-02-09 72.192.225.198

Mongolin aldartai ger bvld hamgiin sain saihnig husii.

Avatar

Зочин 2012-02-09 175.105.60.121

nuhur ni ulsiin mungu ideeed zugtaaj yavsan sh dee, saindaa ch uursdiin chadlar ch yavsan yum bish….

Avatar

Зочин 2012-02-09 49.0.159.189

Ямагт шинийг сэдэж уран бүтээлээр ундарч явдаг танай гэр бүлд хамгийн сайн сайхныг хүсэн ерөөе. Таныг хайралж хүндэлж явдаг олон зуун үзэгчдийн нэг Цэнгэл

Avatar

Төгөлдөр 2012-02-09 72.192.225.198

Жүжигчин Батцэцэг эгч зөвхөн гаднаасаа төдийгүй дотроосоо гэрэлтсэн эгэл даруухан сайхан хүн. Миний хамгийн хайртай жүжигчдийн нэг.

Avatar

1ОООзахиа с о м 2012-02-09 202.126.91.167

ЛИЗИНГЭЭР АВАХ БОЛОМЖ Ta хvссэн нөvтбvvкээ монголийн зах зээлийн vнээс хямдаар авхийг хvсэж байна уу тэгвэл манайхаар ороод vзээрэй мөн та бvхэндээ бэлэг болгож VНЭГVЙ АНТИВИРУС болон ДЭЛХИЙН СОНГОДОГ ЗОХИОЛУУД-г өргөн бариж байна Манайх Монголдоо хамгийн хямд нь хэрвээ та манайхыг хамгийн хямд нь гэдэгт эргэлзэж байгаа бол манай дээр байгаа комьютерuuдийн uнийг, uзuuлэлт, өнгө uзэмж, брэнд нэртэй нь цуг бичиж аваад өөр дэлгuuрuuдээр ороод харьцуулаад хараарай Манайх бuх бараагаа Америкаас оруулж ирдэг бөгөөд бuгд Америк стандардын дагуу uйлдвэрлэгдсэн, 100 оригналь, цоо шинэ, uйлдвэрийхээ баглаа, боодол, битuuмжлэлтэйгээ байдаг Манайх бuх электрон бараандаа 3 сарын баталгаа өгж байгаа Эцэст нь, та манайхаас зuгээр л бараа аваад uз гэж хэлмээр байна Сэтгэл ханамжийн баталгаа 100 байна гэдэгт бид 100 итгэлтэй байна Баярлалаа Монголын хамгийн хямд интернет дэлгuuр7

Avatar