Хөвсгөлчүүд суулт зарлажээ | News.MN

Хөвсгөлчүүд суулт зарлажээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.04-нд нийтлэгдсэн

Хөвсгөлчүүд суулт зарлажээ

Хөвсгөлчүүд суулт зарлажээ

Хөвсгөл аймгийн Бүрэнтогтох сумын Эрчим багийн нутаг Нүүрстэйн аманд нүүрсний олборлолт хийхээр тусгай зөвшөөрөл авсан гэх ‘Пи Эс Эс Ти’ компанийн үйл ажиллагааг нутгийн иргэд, малчдын төлөөлөл эсэргүүцэн суулт хийж байгаа аж. Суулт тав дахь өдрөө үргэлжилж буй юм байна.

УИХ-ын гишүүн, Эрчим хүчний сайд Ц.Даваасүрэн Хөвсгөл аймагт ажиллаж байгаа бөгөөд дээрх мэдээллийн дагуу газар дээр нь очиж, нөхцөл байдалтай танилцжээ.

Энэ үеэр иргэд “Хөвсгөл аймгийн Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газрын 443 дугаар нээлттэй хорих ангийн ажилчид ‘Пи Эс Эс Ти’ гэх компанийн ажилчидтай нийлж иргэдийг тэмцлээ зогсоохыг шаардан, улмаар иргэдийн биед халдаж, зодож цохих гэх мэт хууль бус үйлдлүүд гаргасан” гэж хэлсэн байна.

Одоогоор дээрх уурхайн техник хэрэгслүүдийг тодорхойгүй хугацаагаар лацдаад байгаа аж. 

Г.ХОРОЛ 

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-04 202.4.248.65

Дэмжиж байна. Ер нь Хөвсгөл дээр нь газар тариалангийн бүсүүд Сэлэнгэ, Булган ер нь ногоон бүсүүдэд
уул уурхайн лиценз өгөхгүй байх хэрэгтэй. Ямар 300 сая хүнтэй биш. Хөвсгөлийнхөн аялал жуулчлалаас гадна бүтээлчээр сэтгэвэл бизнесийн бололцоо ихтэй газар.

Avatar

Ard 2018-08-04 24.46.102.95

Suultiig demjij b.a

Avatar

зочин 2018-08-04 66.181.160.54

Сумнд нь төсвөөс мөнгө өгөхөө л больчих хэрэгтэй л дээ . Хэн нэг нь ажил хийж татвар төлөхгүй бол улс орон яаж оршин тогтнох юм болж байна ? .Ядаж байхад нүүрс ухахаас өөр чадах юм ч байх биш дэ .

Avatar

Зочин 2018-08-04 103.26.194.75

Өвөлжилийн бэлтгэл ажилд нүүрсний нөөц чухал, нүүрсгүй бол аймгийн төв хөлдөнө. Зүгээр үү.

Avatar

Эх оронч 2018-08-04 66.181.160.54

Эх оронч царайлаад гүйвэл , нэр төрд ч нэмэртэй түрүүвчинд ч нэмэртэй …

Avatar

Зочин 2018-08-04 182.160.36.208

Монголчуудаа Тэмцгээе ?Зүгээр суусаар дарлуулж үгүйццлээ шүү дээ ?

Avatar

зочин 2018-08-04 103.229.121.86

Эх орон нэгтэнгүүд ингээд зүгээр суугаад шүүмжлээд байх уу арай дэндэж байна ялангуяа Хөвсгөлд бол ёстой болохгүй.Хэн зөвшөөрөл олгосон тэр нөхрийг дуудаж авчираад хариуцлага ярихад яагаад болохгүй гэж…

Avatar

Зочин 2018-08-04 45.117.35.15

[Хориотой Үг] малнууд малаа хариулаад явж байхдаа таарсан. Хөвсгөлийнхөн гэж улаан шантажчингууд. Янз бүрийн холбоо байгуулж хүнээс мөнгө нэхнэ

Avatar

Zochin 2018-08-04 122.201.31.181

Солонгосчууд улсаа хэцүү үед ард түмэн нь өөрсдөө байгаа хамгийн үнэтэй бүхнээ бариад зогсож байсан аргагүй шүү дээ байгалийн баялаггүй. Манайх зөв зохистой баялагаа олборлоод татвараа төлөөд монгол банкндаа алтаа өгөөд байвал дороо босно.Даан ч ард түмэн нь бүгд улс төржсөн захиалагаар жагсдаг халамжаар амьдарж устаж байгаа.Ард түмэн ядуу байх тусам улс төрчдөд ашигтай байдаг.бичил уурхайчид аа ялгаагүй алтаа монгол банкндаа өг олборолсон газараа нөхөн сэргээж хүлээлгэж өг,тавараа төл гэх мэт.Бүгд айдастай хулгайгаар жаахан ухаж аваад урт цагааныханд алтаа өгдөг урт цагааныхан урагшаа гаргана.Урт цагааны ченжүүдийн ард хятад эсвэл олигорхуудийн мөнгө байдаг.Үерийн усанд ч гол бохир урсдаг.Иргэн баян бол улс баян гэдэг дээ дор бүрнээ хувийн амидралдаа анхаарах хэрэгтэй.Хүүхэдээ хэдэн настай хэд дүгээр ангид явдагийг ч мэдэхгүй байж худалаа цэцэрхэн улс төржсөн ард түмэн болж байн даа.Энэ бол мөхөл шүү.Эр эмгүү бууны ноход ажил хийгээд дээшилч байгаадаа дургүй

Avatar

Зочин 2018-08-04 27.123.214.115

ДАВААСҮРЭН Ч ЮМ ШИЙДЭЖ ЧАДДАГГҮЙ БӨӨРӨНХИЙ НӨХӨР ҮҮ !!! ХӨВСГӨЛЧҮҮДЭЭ , ХӨВСГӨЛИЙНХЭЭ БАЙГАЛАА ХАМГААЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ БОЛ ДАХИН БҮҮ СОНГО !!!

Avatar

Зочин 2018-08-04 107.77.173.12

Тэмцэх ч сайхан л даа,үнэхээр сайхан,харин өвөл болохоор яах гэж байгаа юм бол? Аргал хөрзөнгөө уурын зуухандаа хийх үү эсвэл хөвч их ойгоо х***х уу? Өвөл болохоор наад тэмцэгчид чинь дулаахан газар орж суучихаад та нарын төлөө ямар нэг юм хийх юм болов уу?

Avatar

Эрдэнэ 2018-08-04 103.26.195.84

Энд ухаад эхлэх юм бол цааш бүх нутагт нь ухна. иймд нийт хөвсгөлчүүд тэмцэж зогсоох хэрэгтэй. Нүүрсээр дутаа юу.

Avatar

Зочин 2018-08-04 202.179.26.95

сайхан алалцаад бай…үзэгчид нь хятад,орос

Avatar

Зочин 2018-08-04 66.181.177.74

Хөвсгөлийнхөн минь Та нар мундаг шүү.Тэмцэлд чинь амжилт хүсье!

Avatar

xvbcgvl 2018-08-04 119.40.103.35

xaipan gazap nytag. temcteepei nytgiinxaan. demjij baigaa shvv

Avatar

Зочин 2018-08-04 73.231.128.120

Даваасүрэнгийн байр суурь тодорхойгүй байна.

Avatar

Зочин 2018-08-04 146.115.171.17

Tendees nuurs uhaad daraa n yah ve. Orosuud tooj avahuu. Esvel hyatad uu. Gazraar zuunu gej bodohod l ur uvduj bn yoiiii

Avatar

Zochin 2018-08-04 31.35.91.181

Pyzdakuudiig zailuulaachee demjij bn huvsgulchuudiig

Avatar

Зочин 2018-08-04 64.119.27.148

монгол орон ихэнх нь цөлжиж байхад хөвсгөлд газар ухуулна гэж юу байх вэ. одоо газар бүрийг ухуулахаа болих хэрэгтэй. оюутолгой тавантолгойгоо л зөв ашигла. архангай хөвсгөл булган гээд сайхан хангай газраа хайрлацгаая.

Avatar

Зочин 2018-08-04 27.123.212.138

НААДУУЛЫГ ЧИНЬ УХУУЛЧИХВАЛ АРААС НЬ БӨӨН ЛУЙ ВАРЧИД ОРЖ ИРНЭ ШҮҮ !!! ХӨВСГӨЛЧҮҮДЭЭ ДЭМЖИЖ БАЙНА !!!

Avatar

зочин 2018-08-04 182.160.33.36

ямар сайхан хар хөрстэй нутаг вэ ,газар тариалан ,жимс ногоо, фермерийн аж ахуйд яг тохирно.

Avatar

po 2018-08-04 103.229.122.38

dawaasuren 20ond howsgoloos uzeh.ne

Avatar

Зочин 2018-08-04 64.119.23.83

hemjee hetruuleed

Avatar

Зочин 2018-08-04 202.179.31.115

хөвсгөлийнхөн дайчин шүү.бусаддаа та нар л үлгэрлэж чадна.амжилт

Avatar

Ard 2018-08-04 103.26.194.138

Ene davaasuren hulhi gar shuu!!! Dornodiin ulaan hatsart erguu tulug bolorchuluuntai niilj erchih huchnii shugam tavih nereer tenderees heden terbumiig ideed maasaigaad yavj bna!!! Hudlaa hulhidna shuu

Avatar

иргэд 2018-08-04

Хий хоосон яриад бичээд юу ч бүтэхгүй,тэмцэх л хэрэгтэй

Avatar

nik 2018-08-04 202.21.98.170

хурлийз энхамгалан хаана байна

Avatar

Зочин 2018-08-04 43.242.243.101

Хөөе нүүрсээ ухаж өвлийг давна биз дээ.

Avatar

зочин 2018-08-04 66.181.161.116

ТЭМЦЭХ НЬ ЗӨВ. ДЭМЖИЖ БАЙНА.

Avatar

бат 2018-08-04 202.9.42.13

урд зүгийн нөхөр

Avatar

бат 2018-08-04 202.9.42.13

тэр уг нь яамны [Хориотой Үг] бн лээ дээ.мөнгөтэй болохоор яаж ч болохгүй юмдааа

Avatar

Зочин 2018-08-04 122.201.22.91

ХӨВСГӨЛӨӨС СОНГОГДСОН НӨГӨӨ НЭГ ГИШҮҮН ХУ ЖА ЦАРАЙТ Л САЙН МЭДЭЖ БАЙГАА .

Avatar

Зочин 2018-08-04 27.123.214.115

НУТАГ УС , АРД ОЛОН , ЭХ БАЙГАЛАА ХАМГААЛЖ ЧАДДАГГҮЙ ЮМ БОЛ ИЙМ ХҮНИЙГ ДАХИН БҮҮ СОНГО !!! ХӨВСГӨЛИЙН БАЙГАЛААР ОРОЛДСОН ХҮНИЙГ ТЭНГЭР БУРХАН НИРГЭХ БОЛТУГАЙ !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж