МАН: М.Энхболд, Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарт хариуцлага тооцно | News.MN

МАН: М.Энхболд, Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарт хариуцлага тооцно

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.03-нд нийтлэгдсэн

МАН: М.Энхболд, Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарт хариуцлага тооцно

МАН: М.Энхболд, Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарт хариуцлага тооцно

МАН-ын Хяналтын хорооны хурал өчигдөр, өнөөдөр хоёр өдөр хуралдсан байна. Хуралдаанаар нийт дөрвөн асуудал хэлэлцсэн бөгөөд энэ талаар Хяналтын хорооны дарга Д.Батбаатар мэдээлэл хийв.

Хяналтын хорооны хурлаар хэлэлцсэн эхний асуудал бол “60 тэрбумын бичлэг”-тэй нэр холбогдсон Ц.Сандуй, М.Энхболд, А.Ганбаатар нарт ёс зүйн хариуцлага тооцох эсэх асуудал байв. Энэ асуудлыг МАН-ын Ёс зүйн хорооноос оруулж ирээд, Хяналтын хороо эхний асуудал болгон хэлэлцсэн байна. Ингээд  Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарыг намын Бага хурлын гишүүнээс чөлөөлөх тухай асуудлыг харьяа намын байгууллагад нь тавихаар болжээ. Харин УИХ-ын дарга М.Энхболдод ёс зүйн хариуцлага тооцох асуудлыг Удирдах зөвлөлд танилцуулна гэж МАН-ын Хяналтын хорооны дарга Д.Батбаатар хэллээ. Мөн тэрбээр “60 тэрбумын бичлэг” дээр бичигдсэн яриа амьдрал дээр хэрэгжээгүй ч намын нэр хүндийг унагаасан эдгээр хүмүүст хариуцлага тооцох нь зүйтэй гэж үзсэн. Цаашид 60 тэрбумын бичлэгээр улс төр хийх нь явуургүй болсон гэдгийг онцолсон юм. 

Дуулианы эзэн Г.Доржзодов МАН-ын Хяналтын хорооны хурал болохын өмнөх өдөр тус намын Ёс зүйн хороонд гомдол гаргасан. Түүний гомдол нь “60 тэрбумын бичлэг”-т нэр холбогдсон хүмүүст хариуцлага тооцохыг хүссэн байдаг. Энэ хүсэлтийг Хяналтын хороогоор авч хэлэлцээд, нэгэнт 60 тэрбумаар албан тушаал үнэлэх ажил хийгдээгүй, тэгээд ч Ёс зүйн хорооны саналаар дээрх гурван гишүүнд хариуцлага тооцохоор болсон учраас Г.Доржзодовын хүсэлтийг авч хэлэлцэх шаардлагагүй гэж үзжээ.  

Хоёрдугаарт, Ховд аймгийн Засаг даргын орлогч Ш.Батсүхийн нэр дээр ирсэн гомдлыг хэлэлцсэн байна. Ховд аймгийн намын хорооны 38 дугаар Бага хурал дээр Ш.Батсүх хэлэлцэж буй асуудлыг өөрт ашигтайгаар шийдүүлэхийн тулд намын гишүүдэд шан харамж амласан нь тэр дороо ил болжээ. Иймд Ш.Батсүхэд ёс зүйн хариуцлага тооцох, цаашид улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй байх, улс төрийн дэмжлэгээр олсон ажил албатай нь хариуцлага тооцох ёстой гэж үзжээ.

Гуравдугаарт, УИХ-ын гишүүн асан Д.Гантулгатай холбоотой асуудлыг хэлэлцжээ. Д.Гантулгын нэр холбогдсон асуудал нь нийгмийн бухимдал төрүүлсэн. Иймд цаашид намын нийт гишүүд ёс зүй, сахилга хариуцлагатай байх тогтоолыг Хяналтын хорооноос гаргажээ.

Дөрөвдүгээрт, намын гишүүдийнхээ сахилга хариуцлагыг дээшлүүлэх, нийслэлийн намын хорооны гишүүд эвтэй байж, хурлаа товлосон хугацаанд хийх гэх мэт дөрвөн заалтыг багтаасан тогтоол гаргажээ.

100 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Билэг 2018-08-03 103.26.195.84

Би уг нь МАН-ын гишүүн биш боловч дандаа дэмждэг байлаа. Одоо эд нар АН-аас ялгагдах юм огт алга. харин ч АН идвэл идсэн шиг, хийвэл бас чиг ажил хийж байжээ. МАН одоо болноо. миеэ Энхболд тэргүүтэй [Хориотой Үг] нар нь давамгайлсан нам болжээ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 103.26.194.75

МАН нэг урвагчаас болж баригдсанаас биш албан тушаалын наймаа аль ч улс төрийн хүчинд биелэлээ олсон бөлгөө

Avatar

Энхболд 2018-08-03 66.181.161.109

Ман яаж үхэж түүхнээс арчигдахыг харах үлдлээ..

Avatar

Мөрөөдөл эзнээ голохгүй 2018-08-03 206.81.4.38

Хахаха Харин МАН чиний үхэхийг харах байх өө

Avatar

Энхболд 2018-08-03 66.181.161.109

Ман яаж үхэж түүхнээс арчигдахыг харах үлдлээ..

Avatar

Энхболд 2018-08-03 66.181.161.109

Ман яаж үхэж түүхнээс арчигдахыг харах үлдлээ..

Avatar

АНХААР 2018-08-03 122.201.24.25

ЭНЭ ИДЭЖ УУЖ ХАНАДАГГҮЙ ҮР ХӨВРӨЛӨӨ ЦАЦАЖ ЯВАА 30 ГЭР БҮЛИЙГ МАНЫ ГИШҮҮД АНЫ АРХИЧИН ГИШҮҮД Л ДАВРУУЛЖ УЛС ОРНЫХОО ИРЭЭДҮЙ ҮР ХҮҮХДҮҮДИЙНХЭЭ АМЬДРАЛ ИРЭЭДҮЙ ХЭТИЙН АМЬДРАЛЫГ Ь УСТГАЖ БУСНИУЛЖ БАЙНА СЭРЦГЭЭ ӨНӨӨДРИЙН УУШИГНААС МАРГААШИЙН ҮМХ МАХ НЬ ДЭЭР ШҮҮ ДЭЭЭЭЭЭЭЭ

Avatar

Зочин 2018-08-03 183.177.100.3

За ашгүй ямар ч байсан хариуцлага тооцохоор болж. Одоо харин энэ 60тэрбумтнуудаас намаа цэвэрлэж чадах эсэхийг нь харах л үлдлээ. Ингэж байж МАНАН сарних учиртай

Avatar

Зочин 2018-08-03 43.242.243.101

Зузаан гуяаар нь тас тэврээд хамт унана даа

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.179.24.193

Хаана байна нөгөө хатуу сахилга баттай нам. Өмөөрөх янзтай, хариуцлага тооцох тун дургүй. Аргагүй үндсээрээ ялзарсан.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.131.242.254

Ми.Энхболд фракцаа аваад МАХН-нд нийлбэл 2020 оны сонгуулиар МАН-АН-ийн мананг сарниах салхи дэгдээж, манангийн дээгүүр нар мандаж мэднэ шүү. Ман-анг зайлуулах өөр боломж бараг үгүй. МАН-АН хоёр нэг том толгойтой, түүнийг тойрсон олон жижиг толгойтой мангас болсон. Н.Энхбаяр, Ми.Энхболд хоёр бол Манангийн мангасуудын дэргэд энхийн цагаан тагтаа л гэсэн үг.

Avatar

Хэрэгжүүлээгүй гэнэ үү 2018-08-03 202.179.24.250

Мэддэг ганцхан жишээгээ хэлье. УЦУОШХ гэдэг биздээ, олны мэдэхээр "Цаг уур"т ажилладаг залууг л ажлаас халсан шүү дээ. Одоо 2016 оноос хойш МАН-ын бороо орж, МАН-ын шуурга шуурч, МАН-ын үер тавьж шүүдээ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.70.44.116

Энэ Энх60лд. Гэдэг авилгачаас хэзээ салах вэ???

Avatar

Зочин 2018-08-03 103.9.91.40

Шал балай. Ийм юм яриад энэ 3 цэвэр үлдэх юм гэнэ. МАН нэр төрөө улам унаглаа. АН шиг намаасаа энэ 3 -г хөөж хуулийн байгуулагад шилжүүлэх бсн.

Avatar

Мунаг Мурат яахав АНы болвануудаа 2018-08-03 206.81.4.38

АН хэзээ тэгсэн юм. Хэдэн ялтангуудаа манай андыг хэлмэгдүүлчихлээ гээд матрын нулимс унагаж байхыг нь дандаа харсан юм байна

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.160.78

МАН-н ёс зүйн хороо хуралдахийг Доржзодов яаж мэдээд өргөдөл өгдөг байнаа.Ёстой МАН-г дотороос н самарч,ард түмний дунд муухай харагдуулах ажлийг Доржзодов өөрийн хийсэн бичлэгээр далимдуулан хийж байгааг хуулийн байгууллагаар бариулж Оюунгэрэлийнд нуугдахаасни өмнө бариулж шалгуулах хэрэгтэй.Сонгуули ойртлоо хуучинтайгаа битгий зууралд.

Avatar

МАХН Энхбаяр 2018-08-03 24.8.194.87

МАХН байхдаа албан тушаалын наймааг НамбарЭнхбаяр би эхлүүлсэн шүү дээ. Миний шавь нар их бий Баяр, Батболд , Энхболд гээд зөндөө байгаа. Монголчууд маань их амархан мартах юм даа. Ягаав баахан бизнес нөхдүүд мөнгөө өгөөд сайд , дэд сайд , газрын дарга болоод л. Сү. Батболдыг санаж байгаа биз дээ Алтай Трэйдингээс мөнгөө барьж ирээд Гадаад Яамны дэд болоод. Ингэхээр бүгдийг санаж эхлэнэ. Би зөв цагт гараад явсан байх юу. Тэгээгүй бол 60 тэрбуманд би гуяа алгадаад орно шүү дээ. МАН ээлж дуусаад хоорондоо хэрэлдэхээр Ми д өгсөн мөнгөө бүгд хэлнээ.
Би Хэнтийд ялбал хор найруулж байгаад гараад ирнэ. МАН дотор байдаг миний хүмүүс зах цухыг надад хэлээд байгаа таминь ээ

Avatar

МАХН Энхбаяр 2018-08-03 24.8.194.87

МАХН байхдаа албан тушаалын наймааг НамбарЭнхбаяр би эхлүүлсэн шүү дээ. Миний шавь нар их бий Баяр, Батболд , Энхболд гээд зөндөө байгаа. Монголчууд маань их амархан мартах юм даа. Ягаав баахан бизнес нөхдүүд мөнгөө өгөөд сайд , дэд сайд , газрын дарга болоод л. Сү. Батболдыг санаж байгаа биз дээ Алтай Трэйдингээс мөнгөө барьж ирээд Гадаад Яамны дэд болоод. Ингэхээр бүгдийг санаж эхлэнэ. Би зөв цагт гараад явсан байх юу. Тэгээгүй бол 60 тэрбуманд би гуяа алгадаад орно шүү дээ. МАН ээлж дуусаад хоорондоо хэрэлдэхээр Ми д өгсөн мөнгөө бүгд хэлнээ.
Би Хэнтийд ялбал хор найруулж байгаад гараад ирнэ. МАН дотор байдаг миний хүмүүс зах цухыг надад хэлээд байгаа таминь ээ

Avatar

ЧД иргэн 2018-08-03 202.179.26.95

60 тэрбумын эдгээр 3 этгээдийг намаасаа үтэр түргэн хөөгөөч ээ. Тэгж байж нам нэрээ цэвэр авч гарна. Тэгэхгүй бол 2020 оны УИХ сонгуульд наад 3 чинь яг шаврын хаалт болно шүү…Тиймээс одоо энэ 3 этгээдээр сор залах хэрэгтэй байна. Ялангуяа, газрын наймаачин М.Энхболд ба түүний нөхдөөс намаа цэвэрлэх цаг болсон…

Avatar

Зочин 2018-08-03 174.209.21.140

Hurelsukh Jenko hoyor bgaa zagt manan mandan badrana.

Avatar

Зочин 2018-08-03 103.229.122.85

Засгийн эрхийг хууль бусаар аьах гэсэн Ял л тулгамаар юм да

Avatar

USA 2018-08-03 172.58.190.238

улианы эзэн Г.Доржзодов МАН-ын Хяналтын хорооны хурал болохын өмнөх өдөр тус намын Ёс зүйн хороонд гомдол гаргасан. Түүний гомдол нь “60 тэрбумын бичлэг”-т нэр холбогдсон хүмүүст хариуцлага тооцохыг хүссэн байдаг. Энэ хүсэлтийг Хяналтын хороогоор авч хэлэлцээд, нэгэнт 60 тэрбумаар албан тушаал үнэлэх ажил хийгдээгүй, тэгээд ч Ёс зүйн хорооны саналаар дээрх гурван гишүүнд хариуцлага тооцохоор болсон учраас Г.Доржзодовын хүсэлтийг авч хэлэлцэх шаардлагагүй гэж үзжэ He he Mongolchuud aa serehtun ???!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-03 150.129.143.141

МАН нэрээ цэвэрлэж авахгүй бол хэцүүдсэн шүү дээ…

Avatar

ҮНЭН ҮНЭН 2018-08-03 202.9.40.217

Зочин – 66.181.184.145
60 тэрбум бол улс төржсөн асуудал биш, харин Монголын улс төрд аль хэдийн хэрэгжиж ирсэн шившигт булхай юм. Хэрэгжүүлж ирсэн замбараагүй луйвраа шинээр ситемчлэх гэж оролдсон нь "60 тэрбумын яриа" юм. 60 тэрбум бол зөвхөн яриа төдий өнгөрөөгүй ээ. Энэ бол эрх баригчдын улс орноо худалдаж идсэн гэмт хэргийн жижиг сэжүүр төдий зүйл. Зөвхөн сэжүүр юм!!

Avatar

2012-2016 АНы албан тушаалын наймааны 80 тэр бум бол бодит гэмт 2018-08-03 50.226.17.98

Албан тушаалын наймаа анх 1996-2000 хооронд засаг 4 удаа солигдох бүрд хийгдэж байсан юм. АНы гэм хэргийн сэтгэхүйтэй нөхдүүд 2000-2016 бүх сонгуулийг албан тушаал амлаж мөнгөө босгодог аргатай болсон байсныг бүгд мэдэж байгаа. МАНы энэ аргыг нь сурах гэж байгаад л баригдсан. 2012-2016 АНы албан тушаалын наймааны 80 тэр бум бол бодит гэмт хэрэг бичлэг дээр Доржзодов өөрөө тэгэж ярьж байгаа АНы тархины тураалаа

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.11

Ха ха батлах хэрэгтэй ш дээ.Харин МАН-ын "баастай бурхан" байсан Намбарын Энхбаярыг л энэ бусармаг зүйлийг эхэлж байсаныг сайн мэдэх юм байна.

Avatar

120 тэрбум болсон 2018-08-03 202.179.24.250

Яг хэрэгжихдээ хэд ч болсон юм мэдэхгүй, гэхдээ ямарч байсан Эрдэнэбат нэг, Хүрэлсүх нэг хэрэгжүүлчихээр 120 тэрбум болоод явчихаж байгаа биздээ. Одоо 2 жилийн хугацаанд 180, 240 ч болж магадгүй.

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.184.145

60 тэрбум бол улс төржсөн асуудал биш, харин Монголын улс төрд аль хэдийн хэрэгжиж ирсэн шившигт булхай юм. Хэрэгжүүлж ирсэн замбараагүй луйвраа шинээр ситемчлэх гэж оролдсон нь "60 тэрбумын яриа" юм. 60 тэрбум бол зөвхөн яриа төдий өнгөрөөгүй ээ. Энэ бол эрх баригчдын улс орноо худалдаж идсэн гэмт хэргийн жижиг сэжүүр төдий зүйл. Зөвхөн сэжүүр юм!!

Avatar

2018-08-03 150.129.143.164

МАН УГ НЬ ДООТРООСОО ЦЭВЭЛЭЖ ИРСЭН ХҮЧИРХЭГ НАМ Л ДАА ТЭР АТГ-Н ДАРГЫГ НЬ Ч ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ТЭГЭЭД Ч ОДОО ЗАЛУУСЫН ҮЕ ИРСЭН

Avatar

Zochin 2018-08-03 103.57.94.181

Nam arga hemjee avlaa geed turiin erhiig huuli busaar avahig zavdsan eruugiin gemt hereg n haagdah uu nam n arga hemjee avsan geed ene buzar ner n cevershih uu uls tur dahij bitgii hiigeerei ch geh shig ingej oroncoglovol uls tur chin ulam l hiigdeh bolno doo ard tumen teneg bish

Avatar

Зочин 2018-08-03 192.155.85.182

МАН тарж байж Монгол хөгжих болно !!!

Avatar

Зочин 2018-08-03 50.226.17.98

Chinii jijig tarhi tegej setgee uy KKKK

Avatar

Зочин 2018-08-03 206.81.4.38

Хятадын бодлогоор орж ирсэн АНы бузар далд орж байж л Монгол хөгжөнө

Avatar

Зочин 2018-08-03 27.123.214.107

Дээд шуухийг еерчлехгуйгээр Монголд шударга ес тогтохгуй!!!

Avatar

Zochin 2018-08-03 103.229.121.251

Evluuleg bish gedeg ni notlogdloo do,

Avatar

zochin 2018-08-03 122.201.24.226

Ineedemtei yam onigooch gehed bolohoor turiin erhiig barij baigaa humuus mongol turiin alban tushaaliig unelen hudaldah tuhai yarij baihad MANiinhan namiin ner hundiig unagasan geed sanuulaad unguruh ni l dee uneheer emegneltei tegeed bas 60 terbumaar uls tur hiih mood ungursun genee ene uls oron chini odoo yu bolood huvir chihsan yam be tomchuud avilga avch alban tushaal naimaaltsah ni jiriin hereg bolj bn uu tegvel jiriin irgediigch gesen chadval hahuuli uguud yamaa hii geed orhih uu tegeed ATG gee tatan buulgaad bas tsagdaagiinhaa ene uurgiigch gesen avaad hayachihie l daa tegeed dur duraaraa durgimaar baigaa yam uu

Avatar

Хүн төрөлхтний хувь тавилан 2018-08-03 103.57.95.16

иргэн та түүх мэдэхгүй байж бүү [Хориотой Үг] юм сараач. Аль ч улс түүхэндээ тусгаар тогтнолоо авч үлдэхийн тулд нийгмийг айлган журманд оруулах үүднээс хэдэн хүний хэдэн мянган хүний амийг авч ирсэн түүх элбэг. Америкт бол хэдэн саяар нь индиануудыг нухсан. Англи Францууд хар арьстангуудыг хэдэн саяар хүйс тэмтэрсэн. Эдний дэргэд монгол бараг тайван өнгөрсөн юм. Оросын иргэний дайн хичнээн хүний амийг авсан. 60 сая хүний амийг үрсэн Гитлерийн дайн. Энэ бүхний дэргэд монголын төр цав цагаан гэсэн үг. Хүн төрөлхтөн ингэж байж өнөөдрийн дэлхийн авч үлдсэн түүхтэй. Цаашид ч хэсэг хэсгээр далд хийж л таарна. Хүн төрөлхтний хувь тавилан бол энэ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 182.160.5.41

цалигийн 20 хувиар торгоно…тэгээд болоо…

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.72.245.203

ЁСТОЙ НЭГ НУС Ч БИШ ЦЭР Ч БИШ ЮМ УЛИГЛАЖЭЭ, ЧААВААС ИЙМ ГАЗАР БАЙГААД Ч ХЭРЭГГҮЙ ЭСВЭЛ ДАРГАНЦАРДАА УЧИР НЬ БАЙНА УЖ?

Avatar

иргэн 2018-08-03

Ийм хяналтын хороогоор элэнцгээ хийхэвдээ,ер нь ингэж бөөрөнхийлөх санаатай байгаа бол ард түмний хүчтэй эсэргүүцэл тэмцлээр энэ намыг татан буулгах хэрэгтэй,М:Энхболд мэтээр юугхаа хийхэвдээ,олон мянган монголчуудын цусанд гараа угаасан,олон сайхан сэхээтэнүүдээ СЭХЭЭТНИЙ ТӨӨРӨГДӨЛ гэдэг нэр зүүж үр хүүхэд эцэг эхийн нь хамтаар хэлмэгдүүлэж байсан намаар юугаа хийхэв,дутагдлаа засахгүй нэр бүхий этгээдүүдэд хариуцлага тооцохгүй бөөрөнхийлөн өнгөрөх нь бараг тодорхой болж байх шивдээ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.4

Аль ч нам сонгуульд нэр дэвшихдээ мөнгө өгдөг тэрнийгээ л ярисан яриаг женко эртнээс доржзодов мэтийн мөнгөний төлөө нүдээ ухаж өгөхөөс буцахгүй юмдыг хөлсөлж сонгуулийн пи ардаа бэлдсэн шдэ мафи зан гэж ийм бдгн. Энэнд сүржигнээд бх юм бхгүй хар хүрэлсүх женкод худалдагдаад эртнээс ми гийн эсрэг хөдөлсөн. Одоо ман д ноён эзэн суух гээд зүтгэж бн. Монголын төрд мэдлэг боловсролтой туршлагатай боловсон хүчин улс төрч хэрэгтэй болохоос хэг нь илүү хар пи ар хийж чаддаг бохир заваан рекет боловсролгүй тэргүүн ерөнхий сайд огт хэрэггүй болтойсон!!!

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.6

Юу л бичээд байна даа!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-03 64.119.21.202

60 т хэрэгжиж байгаа,

Avatar

Зочин 2018-08-03 122.201.21.106

Тэгэхээр өнгөрсөн УИХ-ын сонгууль хүчингүй болох уу.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.11

Энэ 3 хүнтэй зөв хариуцлага тооцож чадвал Хяналын хороонд итгэл төрнө. Бөөрөнхийлж байгаад тэгэсгээд өнгөрвөл МАН-ын нэр хүнд шаварт хутгалдана. Албан тушаалын наймаа маш хүчтэй явагдаж байгаа нь хэн бүхэнд илэрхий. Үүнийг булавч бултайна. Даравч дардайна. Сумка барьсан хоосон толгойтнууд хэчнээн олон болов оо. Тэд бүгд мөнгөөр албан тушаалыг "зодож" авсан хүмүүс. 60 тэрбумын хэрэгтнүүд.
"Цаашид 60 тэрбумын бичлэгээр улс төр хийх нь явуургүй болсон гэдгийг" нотлохын тулд амьдрал дээр харуулах хэрэгтэй. Харин ингэж хэлээд хэргийг бүдэгрүүлнэ гэж бодвол том эндүүрэл болно. "60 тэрбум" нь бодитоор хэрэгжээд байгаа зүйл шүүдээ. Үүнээс хаашаа ч бултах газах байхгүй. Хэн нэг хүн мөнгөөөр албан тушаал авахад түүний ар гэр, ах дүүс, танил тал нь цөм мэдэж л байгаа. Тэр нь цааш ам дамжаад олон хүн мэдэж байгаа гэдгийг энэ хүмүүс эрхбиш мэддэг л баймаар юм. 60 тэрбум хэрэгжээгүй гэж юу яриад байнаа. Энэ хүмүүсийн хэлж байгаагаар яавал хэрэгжсэн болж таарах вэ??

Avatar

МУ-ын энгийн нэгэн иргэн 2018-08-03 64.119.23.8

Ц.Сандуй, М.Энхболд, А.Ганбаатар нарт ёс зүйн хариуцлага тооцож намаас хөөж шудрага ёсыг тогтоохгүй бол МАН цаашид удаан оршин тогтнохгүй.

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ 2018-08-03 103.242.44.167

НИЙСЛЭЛИЙН ГАЗРЫГ ТЭР ЧИГТ НЬ ЗАРЖ НИЙСЛЭЛИЙГ ТАМЫН ТОГОО БОЛГОСОН, ОДОО МОНГОЛЫГ ТЭР ЧИГТ НЬ ХЯТАД АХ НАРТАА ЗАРАХ ГЭЖ УЛАЙРЧ ГҮЛДИЙГЭЭД ЗҮТГЭЭД БАЙГАА МИ ОВОГТ ЭНХ6ОЛДЫГОО [Хориотой Үг] ХАТААЖ ШОНД ӨЛГӨЖ ЧАДДАГГҮЙ ЮМАА ГЭХЭЭД ЗҮГЭЭР Л ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛЧИХАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА НЬ МАН-ЫГ ҮНЭН АРЧААГҮЙ, [Хориотой Үг], МОНГОЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУ Ч ХИЙХ ЧАДАМЖГҮЙ НАМ ГЭДГИЙГ НЬ ХАРУУЛААД БАЙГАА ЮМАА.

Avatar

Иргэн 2018-08-03 59.153.112.30

МАН шинэ цагийн хилмэгдүүлэлтэй 60-н тэрбум гэдэг тоогоор эхлүүллээ?! Дараагийнх нь одоо 60-н тэрбум гээд хаогираад байгаа нөхдүүдэд 120-н тэрбум болж өсөх байхдаа?! Шийтгэл нь ч өндөр байх биздээ?! М.Энхболд намаа аварч ялалт авчирсныхаа төлөө шийтгэл авах нь бас дэндүү санагдаж байна. Түүн шиг увс төрч монглд байхгшйшдээ?! Хариуцлага тооцох өөр нэг ггазар бол ИНЕГ-ын удирдлагуудшдээ?! Хяналтын хороо харин чиглэлээ өөрчлөх цаг нь болжээ?!

Avatar

Иргэн 2018-08-03 66.181.179.170

МАН ч үнэхээр мафи болжээ эдэнд улс,эх орон,ард түмэн хамаа бхгүй болж толгойлогчоо хамгаалаад улаан,цагаандаа гарлаа даа

Avatar

Зочин 2018-08-03 64.119.19.111

Улайдаггүй [Хориотой Үг] Ми-тэй хариуцлага тооцохгүй бол 60 тэрбумын дуулиан цаашид улам үргэлжлэнэ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.3

2020 оны Сонгуульд У.Хүрэлсүхтэйгээ шороо үмхэн мартаагүй МАН 1 ам долларыг 2000 төгрөг байсаныг 2500 төгрөг 1 литр бензиныг 300 төгрөгөөр нэмэгдүүлж дундаж давхаргад 7 төрлийн татвар нэмсэнийг мартахгүй зууж байгаад танай намын эсрэг саналаа өгнө

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.186.157

Үнэн. Сонгуулийн үед ам.доллар бүр 1600 орчим төгрөг бсн шүү

Avatar

Зочин 2018-08-03 27.123.214.117

Unen

Avatar

1991 хойших бүх бузар булайг АН л Монголд тарьсан 2018-08-03 50.226.17.98

Кккк АНы Орконцрууд нэг нэгнээ дэмжиж бичээд л гэнэн бөгөөд өрөвдөлтэй юм аа. Ийм тархи нь ширгэсэн улсууд ардчиллыг мандуулж мань хэдээ жаргаах юм гэнэ За больхуудаа

Avatar

Хошин шог 2018-08-03 27.123.212.139

Ман одоо инээдтэй жүжиг тавих юм.ми -г намын бүх удирдах албан тушаалаас зайлуулж сандуй ганбааг намаас зайлуулаад [Хориотой Үг] хийх хэргэтэй.тэгэж байж ман 2020 онд нэг хэдэн суудалтай үлдэнэ.үлдсн 2 жил юу ч бүтээгээд энэ 60 тэрбумийн муу нэр хамга ажлыг сүйрүүлж ман-г сөнөөнөө.иймэрхүү маягаар хошин шог тоглоод явбал ард түмны дургүй улам хүргэж холдуулна

Avatar

123 2018-08-03 64.119.23.218

sandui ch ehluulsen zuil bish ugaasaa ulamjlal, amidrald heregjeed ch udsan zuil

Avatar

Иргэн 2018-08-03 43.243.161.23

Хүрэлсүх, Амарбаясаглан хоёрыгоо шалга. Хүрэлсүх чинь бүх төрийн байгууллагын томилгоонд оролцож байна. Маш их ашиг сонирхлын зөрчилтэй нөхөр шүү. Албан тушаал наймаалцаж байгаагаас зайлахгүй. Сайн шалгах хэрэгтэй. Төрсөн дүү У.Отгонбаяр нь Барилгын яамыг самарч байна гэж барилгынхан бүгд ярьж байна. Бүх тэндэр, барилгын тусгай зөвшөөрөл өөр юу байдын Хаан шиг аашилж байна гэж бүгд ярьж байна ш дээ. Үүнийг хэзээ шалгах вэ АТГ? Нэг л сэжүүр бариад авахад маш их но гарч ирнэ дээ. Амарбаясгалан Маршал таун хотхонд амьдардаг гэсэн. Гараажид нь 00-33 номертой сүүлийн үеийн загварын Nissan Patrol, 12-12 УБҮ дугаартай Lexus 570 машин. Яасан баян нөхөр вэ ямар бизнес хийдэг юм бэ? Эх үүсвэрийг АТГ хэзээ шалгах вэ? Эдгээр нөхдүүд наанаа 60 тэрбум гэж яриал цаанаа 600 тэрбумын сүлжээ үүсгэцийн биш үү ? АТГ маш сайн шалгах хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2018-08-03 27.123.214.117

Yag unen. Nam hargalzahgui munguu l ogvol alban tushaald tavij bn geed humuus am damjin yarij bn. Hurelsuh bol bur turiin umchit baiguullagiin tomilgoond hurtel oroltsoj bn gej mash olon hun yarij bn shuu. Olnii ug ortoi shuu. Hurelsuhiig naad torson dvvg ni mon Amarbaysaglang sain shalgah heregtei shuu ATG.

Avatar

Иргэн 2018-08-03 66.181.179.170

Хүрсүх ч амьныхаа ажилыгч их амжуулж бгаа Тэрэлжид хамаатан,садан,найз,нөхөд нь гээд өчнөөн газар ,айлын өвөлжөөгч дээрэмдэж бх шг

Avatar

Зочин 2018-08-03 150.129.143.65

zardgaa huleen zubshuurch bgaa um bn. tgd atg prokuror yagaad haatsaalaaid bn. tdniig zailuul

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.161.26

ИНЕГ хэрэгжсэн. Одоо ч хэрэгжээд л явж байна. Шинээр ажилд авч байгаа хүмүүс ээ яаж шалгаруулж авсан бэ гэдгийг Бямбаагаас асууна. Бөөн шахаа шинэ нисэх буудалд ч гэсэн бөөн амьтан шахаад тэ шахаж байна гэдэг чинь 60 тэрбу хэрэгжиж байна гэсэн үг шүү дээ.

Avatar

60 ТЭРБУМЫГ ТЭНЭГ САНДУЙ Л ИЛ БОЛГОСНООС БИШ 2018-08-03 202.9.40.217

НАМУУД АЛЬ ХЭДИЙНЭЭС ТӨРИЙН СУУДЛЫГ ЗАРААД ЭХЭЛСЭН Ш ДЭЭ. ЭНЭ НЬ МЭДЛЭГ МЭРГЭЖИЛ ГЭХ ГОЙД ЮМГҮЙ, ЁС ЗҮЙГҮЙ, ДОТООД ЁС СУРТАХУУН БҮҮР БАЙХГҮЙ, ЦАРАЙ ЗҮС НЬ ХҮРТЭЛ ҮЛ БҮТЭХ СОНИН ХАЧИН ЖИГТЭЙ, ИЧИХ БУЛЧИРХАЙГҮЙ МУУХАЙ ХҮМҮҮС МӨНГӨӨР ЯМАРЧ ЦЕНЗУРГҮЙ САЙД ДАРГА БОЛДОГ БОЛСНООР ТОД ИЛЭРХИЙГДЭЖ БАЙГААГ БҮХ ИРГЭД МЭДНЭ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.40.6

yag unen

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.40.6

гоё хэлсэн

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.186.157

Яааааг үнэн

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.42.6

Аливаа хүнийг царай зүсээр нь ялгаварлан гадуурхаж болно гэж үү, өөрөө ямар царайтай нөхөр байгаа бол доо. Хэхэ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.21.106.134

Төрийн албанд ажиллаж үзээгүй дуучид,гэнэт л томоохон байгууллагын захирлууд болсон. Төрийн албаны дарга бол 60 тэрбумын схемд орсон. Хэрэгжсэн жишээ нь зөндөө л байна шүү дээ. Төрийн албаны хууль хэрэгждэггүй. Төрийн алба нь намуудын саалийн үнээ болсон шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.40.6

60 ТЭРБУМЫН 90 МИНУТЫН БИЧЛЭГИЙГ ЭХ ХУВИАР НЬ ИНТЕРНЭТЭЭС ХАЙЖ ОЛЖ ҮЗЭЭРЭЙ МАНАЙХААН

Avatar

60 ТЭРБУМЫН 2018-08-03 202.9.40.6

САНХҮҮГИЙН СХЕМ АМЬДРАЛД ЯГ ХЭРЭГЖСЭН

Avatar

Zochin 2018-08-03 103.57.94.181

Odoo tegeed nam arga hemjee avsan geed eruugiin hergiig n daragduulna gesen ug uu

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

Mongoliin lider horchid boloh Genko Topor Hero baatar Oyuka nariin horond ene udaa hordohgui shuu. Tui Mai atsnuudaa

Avatar

Төмөр заи 2018-08-03 178.128.16.155

Төмөр зам дээр л лав баахан мөнгө шаасан

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

Enhbold MAN iig songuulid yaluulanguut guigeed irne. MAN yalagdanguut suulee havchaad zugtchihdag hoshnogo Hurelsuh bol yostoi adgiin s***r

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.161.8

энхболд намаа авраад хүрэлсүх оюунэрдэнэ нар урвагч болоод баттулга намаа их хурал ерөнхийлөгчийн сонгуульд дахин ялуулсан… түүх үлдэнэ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

Enhbold bol mundag nuruutai udirdagch namiin lider shuu. Hoshnogo Hurelsuh l AN tai niilj tuuniig haraar budaad bgaa yum.

Avatar

Kkk 2018-08-03 66.181.186.157

Энэ ёстой жинхэнэ Мэлзээ Миеэгийн долоогч бна. Ямар их уурлаж бна аа. 60 тэрбумын төслөөр юманд хүрсэн биз дээ. Ккк

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.160.33

М. Энхболдыг зайлуулах нь зөв өө. МАН хариуцлагатай нам гэдгээ ард түмэндээ харуулах ёстой

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

AN iin p**a chi tut

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.186.157

Ми овогтоосоо эртхэн салахгүй МАНгарууд бүр мөсөн устаж үгүй болно. Улсыг минь л битгий чирчихээсэй.

Avatar

Зочин 2018-08-03 43.228.129.69

bultah gazargyi

Avatar

Зочин 2018-08-03 203.169.50.131

шал худлаа.яах гэж ингэж жүжиг тавьж байдаг байнаа.

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

20 onii songuulias umnu MAN iig uhdel bolgoh zorilgotoi Hurelsuh terguutei AN buunii nohodiig zailuulya

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

MAN iin egel jiriin gishuudee AN buunii nohod boloh Hurelsuh terguutei urvagchidiig namaasaa zailuulah tsag boljee.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.131.242.254

М.Энхболд фракцаа аваад МАХН руу орвол 2020 оны сонгуулиар МАН, АН хоёр уйлна даа. Ер нь МАН, АН хоёрыг зайлуулах нэг боломж юм бишүү.

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.40.6

ха ха тийм зүйл ажиглагдаад байгаа шүү сандуй булгантуяа 2 нь энхбаяртай триатлондоод л kkkkk

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.131.242.42

Заа даа бараг л чи Ваанга болов уу

Avatar

Зочин 2018-08-03 202.9.40.6

АМЬДРАЛ ДЭЭР ХАРИН Ч САЙН ХЭРЭГЖСЭН ШҮҮ, ОДОО Ч ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙГАА , ҮҮНЭЭС БУЛТАХ ХЭН Ч БАЙХГҮЙ ТАНАЙ НАМААС

Avatar

Зочин 2018-08-03 66.181.161.26

ИНЕГ хэрэгжсэн. Одоо ч хэрэгжээд л явж байна. Шинээр ажилд авч байгаа хүмүүс ээ яаж шалгаруулж авсан бэ гэдгийг Бямбаагаас асууна. Бөөн шахаа шинэ нисэх буудалд ч гэсэн бөөн амьтан шахаад тэ шахаж байна гэдэг чинь 60 тэрбу хэрэгжиж байна гэсэн үг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-03 64.119.24.11

teriigee namyn bodlogo gej taniltsuulna byambaa gedeg nukhur

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

60 terbum bol hopson yaria. Harin Hurelsuh Nyamdorj terguutei odoogiin humuus hun hudaldaalah gemt hereg hiisen ni todorhoi bolj bna

Avatar

Зочин 2018-08-03 150.129.140.159

Гайхалтай зоригтой шийдвэр …

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

AN iin buunii nohoi bitgii nohoit. Hurelsuh chine bur shoron s***h gej bna

Avatar

Зочин 2018-08-03 150.129.140.159

Аль ч намын хийж чадаагүй үйлдлийг зоригтой хийлээ дээ. Ингэж ажиллах юм бол ямар ч нам цэвэршиж, нэр төр нь өснө биз дээ. Хууль ёсыг уландаа гишгэсэн гамингийн үлдэгдлүүдийг албан тушаалаас огцоруулж, эрүүгийн хариуцлага тооцож чадвал Монголд төр ёс байгааг баталж харуулна…

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

AN buunii nohoi bitgii s***. Tanai namiin buunii nohoig MAN iin egel jiriin gishuud zailuulah gej bna

Avatar

Иргэн 2018-08-03 27.123.212.141

М.Энхболд намын дарга байсан хүн. Хариуцлагаа ухамсарлаад энэ заваарсан юманд хутгалдсанаараа намынхаа нэр хүндийг асар их унагасан. Уучлалт гуйх ч тэнхээгүй ёстой хөгийн [Хориотой Үг] юм да. Мэлзээл байх янзтай

Avatar

Зочин 2018-08-03 194.230.155.195

Enhbold yah ve odoogiin MAN iin darga nar hun hudaldaalah gemt hereg hiisen bna. Turkees ih hemjeenii mungu avchee

Avatar

Зочин 2018-08-03 103.57.94.199

Батбаатар дарга зөв ажиллаж байна.

Avatar

Зочин 2018-08-03 64.119.16.236

М.Энхболд МАФ-н толгойлогч, Сандуй Ганбаатар зүгээр л жараахай. МАН МАФ-г устгаж намаа аварья гэвэл, М.Энхболдыг хамгийн түрүүнд шийтгэх хэрэгтэй.

Avatar

Bataa 2018-08-03 27.123.212.143

Ингэсэн нь дээр байлгүй дээ,

Avatar

зочин 2018-08-03 202.21.106.139

намаас хөөх хэрэгтэй. Эс бөгөөс 2020 оны сонгуульд сонгуулийн гол пиар болж МАН 20-с илүү суудал авах боломжгүй болно.

Avatar

зочин 2018-08-03 103.26.195.20

энхболд та ард түмнийхээ дунд даанч их нэр хүндээ алдсан бна хурдан хугцаанд улс төрөөс холдохгүй бол 20 онд ман нам ялагдах нь тодорхой шүү…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж