А.Энхзулыг МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны даргаар томилов | News.MN

А.Энхзулыг МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны даргаар томилов

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.02-нд нийтлэгдсэн

А.Энхзулыг МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны даргаар томилов

А.Энхзулыг МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны даргаар томилов

МАН-ын Удирдах зөвлөлийн хурал өчигдөр болсон. Хурлаар нөхөн сонгуулийн талаар ярилцсан бол мөн намынхаа Хэвлэл мэдээллийн албаны даргыг томилжээ. МАН-ын Хэвлэл мэдээллийн албаны даргаар А.Энхзул ажиллах болсон. Тэрбээр нийслэлийн 23 дугаар дунд сургуулийг төгссөн.  Мөн 2000-2001 онд МУИС-ийн Лицэй сургууль, 2001-2006  онд МУИС-ийн Гадаад хэл соёлын сургууль,  2004-2005  онд Сөүл хотын их сургуулийг дүүргэсэн. 2000-2010 онд ‘MN 25-р суваг’ телевизийн хөтлөгч, сэтгүүлч, 2016-2018 онд ‘Монголын телевизүүдийн холбоо’-ны гүйцэтгэх захирал, 2010-2018 онд ‘MN 25-р суваг’ телевизийн гүйцэтгэх захирлаар тус тус ажиллаж байжээ. Түүнийг өнгөрсөн тавдугаар сард эл албанд томилсон ч өчигдрийг хүртэл жинхлээгүй байсан юм. 

 

Т.НОМИН

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2018-08-02 202.72.245.165

нөгөө юу сайтай л охин юм байхдаа ккккк

Avatar

ИХ мэдэгч 2018-08-02 103.229.123.67

УУчлаарай сөүлийн мх сургуулийг нэг жилийн хугацаанд төгсдөг тийм агуй хүн хэд байдгийг мэдмээр байна ХА ХА ХА ЭЭ тоссор гоож гэж

Avatar

иргэн 2018-08-02 202.179.25.95

Амжилт хүсье, зорилгодоо үнэнч байгаарай хэсэг хугацааны дараа энэ нам муу гээд л өөр тийш ээ өөр нам дагаад гүйчихэв, Доржзодов гэгчийн гашуун туршлагыг сайн санаж явахад гэмгүй одоо түүнийг хэн ч тоохгүй, зүгээр л аль нэг этгээдийн зорилгыг гүйцээх хэрэгсэл, ямарч зорилгогүй өнхөрдөг бөмбөгтэй адил гэсэн үг

Avatar

Зочин 2018-08-02 202.21.106.156

Eee tiimuu ene tegvel tiim balai huuhen bsn ymuu? Herev tiim ym bol sejig hurchihlee! 2017 onii Songuulin uyer Miye-g doloochih geed l bsn tgeed shagnalaa avch bga ym bz dee! Altai ch hytad shig asshtai manj shig muuhai zaltai hun dee! Yaj BZ chuudig moligdoj songoggdloo doo!

Avatar

Зочин 2018-08-02 150.129.143.141

Сөүл хотын их сургууль гэж байдаггүй юм. Сөүлийн их сургууль гэж харин бий. Хэрэв тэр сургуулийг хоёрхон жилд "дүүргэсэн" гэвэл… эргэлзээтэй. Сэтгүүлч Номин гэгч нь огт юм мэддэггүй, дээр нь толгой муухан хүн бололтой

Avatar

Bi er hun 2018-08-02 112.72.9.42

Ene busguig tanihgui ch door bichsen setgegdliig haraad erchuuddee oi gutaj bna. Ta buhen iim yum bicheed er hun gj yavaad ch yah yum bilee. Zugeer l ……. heleh ch ug alga. Uug ni er hun-emegtei huniig hairlaj, hundelj yavah yostoi. Er hun shig l bldaa. Er em ni medegdehgui maluu daa.

Avatar

гийнаа 2018-08-02 202.9.42.3

xyyчинаа дурсаад ганц шөнөжин балай авалцаж хонохсон

Avatar

dorj 2018-08-02 202.179.25.216

mergejleeree amidarch chadahgui bolohoor uls turd orj hulgaich bolohoor shiidjee.harin uuniigee medej baigaa bolovuu?

Avatar

Зочин 2018-08-02

Засарсан болоод МАН- д ороо биз

Avatar

Зочин 2018-08-02 66.181.161.106

За Доржзодов шиг , Арвин шиг , Баярцогт шиг юм болов доо!! Хэллээ шvv!! Алтай ч барьцгvй гэж найгvй эр юм билээ шvv!!

Avatar

Зочин 2018-08-02 202.9.40.70

За тэгвэл аав охин 2 [Хориотой Үг] юм биздээ, бас 2-уулаа хамжааргагүй яриатай , мөнгө албан тушаалд шунадаг гээд адил талууд байнаа байна

Avatar

зочин 2018-08-02 202.9.40.132

Энэ охин нам дагаад солиороод явбаа хөөрхий.

Avatar

АРД 2018-08-02 66.181.167.194

Олон жилийн өмнө 25-р ТВ-н нэгэн нэвтрүүлэг хөтлөж байхдаа нэг хүнээс ярилцлага авахдаа : Та хамгийн сүүлд хэзээ баасан бэ? гэж асууж байсан бичлэг одоо хүртэл архивт нь байгаа даа. Энэ хүмүүсийн хэлж бичиж байгаа ч гэсэн үнэний л ортой байх. Жоохон этгээд гэмээр яриа хөөрөөтэй, хөнгөн явдалтай бүсгүй байсан. Одоо засраа байлгүй дээ…

Avatar

МАН-ы ахмад гишүүн 2018-08-02 103.229.122.9

МАН хормой султай,чадваргүй эмсээр дүүрлээ.

Avatar

altai balai 2018-08-02 202.9.40.70

Ohiniihoo naizuudiig s*****g yvalddag gaj gar shde . soyoloo gej ohiniihoo naiziig shaaj . ehnertee barigdaj baisan. kk

Avatar

X boy n 2018-08-02 202.21.106.119

Huhuh durtai bas araasaa hiilguulej bhdaa huhuu bariulah durtai ohin bsn corprated hed hed bavaad bolisn do odoo uur bolchij bi joohon bhd tsohij yavlaa zulaa sanaj bga Bol Orgil bna

Avatar

зочин 2018-08-02 103.229.121.86

Хэн нэгний охин үр л байх хир хэмжээгээ мэдээд больчих хэрэгтэй шдээ.

Avatar

Зочин 2018-08-02 27.123.214.83

Аав охин, эхнэр нөхөр ах дүүс өөр өөр намд ордог зальтай арга Монгол улсад дэлгэрлээ. Аль ч нам гарсан албан тушаал идэж уух нь үргэлжилнэ гэсэн үгээ Монголийн улс төр ард түмнийхээ төлөө биш өөрсдийнхөө эрх ашгийг ингэж хамгаалдаг юм байна . Бүгд хоорондоо холбоотой аалзний торнууд хэрэг алга даа

Avatar

Зочин 2018-08-02 175.38.124.169

Аав нь нам бус шдээ

Avatar

Зочин 2018-08-02 66.181.161.85

Туркэд ингэвэл алуулна шүү дээ

Avatar

asa 2018-08-02 66.181.160.117

ochij ochij iim yum tavij baih ch gej dee huvi hun n zan aranshin n dotroo zorchildoontei ih hetsuu huuhen de mon mongond ih durtai hun de

Avatar

Зочин 2018-08-02 27.123.214.118

ккк баваж байлаа энэ хуухнийг жоохон онго монгонд дуртай л хун дэ

Avatar

1 2018-08-02

хэзээ, жаахан халаач

Avatar

Зочин 2018-08-02 27.123.214.87

Ха ха ха. Улс төрөө гэж… Үзэл бодлынхоо төлөө ажиллаад бна уу ? Эрх ашгийнхаа төлөө юу ???

Avatar

Иргэн 2018-08-02 202.70.34.70

Алтайн охин Ардын намд байгаа нь угаасаа асуудал шүү дээ. Та нар энэ охиныг үзэл бодлоороо Ардын намд орсон гэж бодож байна уу? Сөрөг хүчний сүртэй дуу хоолой 25 дугаар телевиз гээд бод доо.

Avatar

Зочин 2018-08-02 202.72.245.122

энэ нөгөө нэвтрүүлэг хөтөлж байхдаа хүнээс нэг сонин муухай зүйл асуугаад байсан охин мөн үү

Avatar