Турк: ФЕТО террорист байгууллага нь Монголд өргөн хүрээг хамарсан үйл ажиллагаа явуулдаг | News.MN

Турк: ФЕТО террорист байгууллага нь Монголд өргөн хүрээг хамарсан үйл ажиллагаа явуулдаг

ВЭЙСЕЛ АКЧАЙ

Турк: ФЕТО террорист байгууллага нь Монголд өргөн хүрээг хамарсан үйл ажиллагаа явуулдаг

Турк: ФЕТО террорист байгууллага нь Монголд өргөн хүрээг хамарсан үйл ажиллагаа явуулдаг

Туркийн ЭСЯ-наас Бүгд Найрамдах Турк Улсын Гадаад хэргийн яамны хэвлэлийн төлөөлөгч Хами Аксойгийн Монгол Улсад оршин байгаа ФЕТО байгууллагын талаарх мэдээлэлтэй холбогдуулан өгсөн хариултыг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.


2018 оны 7 сарын 30-ны өдөр

МОНГОЛ УЛСАД ОРШИН БАЙГАА ФЕТО БАЙГУУЛЛАГЫН ТАЛААРХИ МЭДЭЭЛЭЛТЭЙ ХОЛБОГДУУЛАН БҮГД НАЙРАМДАХ ТУРК УЛСЫН ГАДААД ХЭРГИЙН ЯАМНЫ ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ ХАМИ АКСОЙГИЙН ӨГСӨН ХАРИУЛТ

ФЕТО террорист байгууллага нь Монгол Улсад өргөн цар хүрээг хамарсан үйл ажиллагаа явуулдаг төдийгүй Монгол улсын үндэсний аюулгүй байдалд заналхийлсан террорист бүтэц юм. Бид уг террорист байгууллагатай холбоотой Турк Улсын болгоомжлол болон цаашид гарч болох үр дагавар, хүлээлтийг монголын талын эрх баригчидтай байнга хуваалцсаар ирсэн билээ.

ФЕТО байгууллагын гишүүдийг шударга шүүхийн өмнө шүүх нь бидний хувьд зүй ёсны хүлээлт юм. Харин Монгол Улсын зүгээс уг байгууллагын эсрэг чухам ямар арга хэмжээ авах нь Монгол Улсын Засгийн газрын эрх юм. Турк Улс нь бусад улсын дотоодын аюулгүй байдлын төлөө авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээнд хөндлөнгөөс оролцдог улс биш.

Тиймээс ч өнгөрөгч Баасан гарагт Монгол Улсад болсон үйл явдлыг хүн хулгайлах үйл ажиллагаа хэмээн нэрийдэж байгаад БНТУ гүнээ харамсаж байна. БНТУ эдгээр үндэслэлгүй мэдээллүүдийг эрс няцааж байна.

Туркийн Гадаад хэргийн яам Анкара дахь Монгол Улсын Элчин сайдыг дуудаж уулзсан бөгөөд Турк Улс өөрийн байр сууриа илэрхийлж, монголын талын эрх баригчдын хандлагыг хүчтэй эсэргүүцэж байна.

Иймд, ФЕТО байгууллагын Монгол Улсад явуулж буй худал мэдээлэл түгээх, олон нийтийг санаатайгаар төөрөгдүүлж улмаар олон нийтэд нөлөөлөх үйл ажиллагаа нь нөхөрсөг монголын ард түмэнд аюулын харанга дэлдэж байгаа явдал хэмээн үзэж байна.

ФЕТО террорист байгууллага болон түүний Монгол дахь тархалтыг зогсоох шаардлагатай арга хэмжээг Монголын эрх баригчид авна гэдэгт найдаж байна.

Эх сурвалж: Туркийн Элчин сайдын яам

"Болор дуран"-аар шалгав.

68 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-07-31 150.129.143.229

Bagsh ayulgui. Jinhen terorist bol erdogan uuruu

Avatar

Zocnin 2018-07-31 202.179.4.250

Ene muu yher turk , aziin luuhaa yu gej gutsaadgaan be ? \n

Avatar

Khurts 2018-07-31 198.217.126.217

Khurts khun khulgaalaj boldog, Turk boldogui uym uu ha ha haha

Avatar

Зочин 2018-07-31 80.153.196.113

МОНГОЛД ТУРК СУРГУУЛЬ ТӨГССӨН ХЭДЭН МЯНГАН ХҮҮХДҮҮД БАЙГАА. ЭНЭ ХҮҮХДҮҮД ЗАЛУУЧУУД БҮГД ТЕРРОРИСТ БОЛОХ НЬ УУ. ХУЦДАГ МУУ ХАЛТАР ВЭ. ГАХАЙ ЦАРАЙТ ЭРДОГАН НААД ТУРКТЭЭ ТОМРООД ХАМАГ АРДАА ДАРАМТЛААД ЛАЛАРТААД СУУЖ БАЙВАЛ БАРАВ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-31 39.7.58.34

Ер нь манай монголчууд мэдлэг нимгэн учраас гадны тусламж гэхлээр гараа тосоод л авдаг жигтэйхэн сайн хун гээд л богсийг долоочих гээд л ямар бнадаа терророист байг г оруулчхаад толгойгоо нийлчихээд л унэндээ л гэнэн юм даа.одоо [Хориотой Үг] нар яаж даврах бол.тэнэг бх хэцуу дээ.

Avatar

Зочин 2018-07-31 66.181.178.206

Feta ni terrorist yum bol gargasan ni deer bish bol nogoo garuud ni Munkh bolgon geed mongold mani terror hiigeed feta uruugaa bolj magadgui. Ymar ch tohioldold ter garuudiig ni gargasan ni deer. Busdiin hereg bidend hamaagui

Avatar

Зочин 2018-07-31 43.242.242.59

Туркуудыг казах нараас холдуул. нэг л биш байдаг шүү.тэд нараар дамжин юу ч орж ирж байж мэднэ.тэр багшийг нь өгөөд явуулбал таарна.

Avatar

Зочин 2018-07-31 43.242.242.59

Туркууд манай улсын казах нарт илт нөлөөлж одоо манай зарим казах эмэгтэй нар зуны дулаан цагт алчуур зүүж урт пальто өмсөж явдаг болсон. Казах нарыг ямагт монголчуудаас ялгаатай байлгахыг хичээдэг. Бас баян-Өлгий аймагт хээрийн сургууль хийснийг ЭСЯ-наас эсэргүүцэж манай дотоод хэрэгт оролцсон. Мөн маш их мөнгө казахуудын сүмд хандив нэрийн дор өгдөг.Мөнгө хэт төвлөрвөл терорист халдлага гарах магадлал өндөр.

Avatar

Зочин 2018-07-31 27.123.214.115

Монголд тагнуул туршуулын үйл ажиллагаа явуулж байна гэж үзэн нэг багшийг Турк улсад нь буцаан өгөхөөр Засгийн түвшинд, Ерөнхийлөгчийн түвшинд тохиролцсон бололтой. Ингээд буцааж өгөхөөр гүйцэтгэх ажиллагаа явуултад Монгол дахь АНУ-ын элчин сайдын яам мэдээд манай утсан хүүхэлдэй нь болох АН-д үүрэг чиглэл өгсөнөөр асуудал хурцдаж, тэд нар нь хүн хулгайлах гээд бна , тусгаар монголын нутагт байж хүн хулгайлах нь буруу гэж орилонхамаг хэргийг балалчихлаа.

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.131.242.254

Хэрэв тэгж бодож байгаа юм бол цагдаа нар зүгээр баривчлаад онгоцонд нь суулгах байсан. Эсвэл харьяатын алба албадан гаргаж болно. Хуулийн боломж өргөн. Засгийн түвшинд, Ерөнхийлөгчийн түвшинд хуулийн гаргалгааг нь олохгүй, хууль бусаар хулгайлна гэж байхгүй. Бүү фантаазла.

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.131.242.254

Монголын төр засгийг ингэж гүжирдэж, доромжилж болох уу. Терорист байгууллага Монголд өргөн цар хүрээтэй үйл ажиллагаа явуулдаг, үүнийг нь мэдсээр байж Монголын засаг төр өөгшүүлж, нүд аньж явдаг агуулгатай зүйл бичсэн байна. Хэн нэгэн дургүй хүнээ терорист гэж хэлэхээр л терорист болчихгүй. Манай Тангуул, цагдаагийн байгууллага Турк сургуулиуд ба захирал Акчай нь терорист үйл ажиллагаа явуулж байгаа эсэхийг эрхбиш хянадаг л байлгүй.

Avatar

зочин 2018-07-31 202.70.44.146

Туркууд манай тусгай гүйцэтгэх ажиллагаа хууль зөрчиж явуулаад ФЕТО байгууллага Монголд байгааг илрүүлчихсэн юм уу буруу юм ярьж байна даа харин хуулийн дагуу энэхүү байгууллага монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж байгаа эсэхийг шалгуулах хүсэлтээ албан ёсоор гаргахаас өрөөр хүн нууцаар хулгай хийх гээд баригдахаараа монгол улсыг буруутгаж болохгүй биз дээ

Avatar

Зочин 2018-07-31 203.169.49.99

Монгол бол тусгаар тогтносон хүмүүнлэг ардчилсан улс бөгөөд Турк улсын тусгаар тогтнолыг мөн адил хүндэтгэдэг билээ. Манай улс НҮБ болон түүнээс гарсан шийдвэрийг даган Хүний эрх , эрх чөлөөг эрхэмлэн дээдэлдэг орон. Хэрэв Турк улс манай улсыг -Террористуудыг орогнуулдаг гэх мэтээр гүтгэж ОУ-ын тавцанд манай улсын нэр хүндийг гутаах гэж оролдсон мэдэгдлээ залруулахгүй аваас ноён Эрдоган таны Монгол Улсын тусгаар тогтнолд заналхийлсэн энэхүү үйлдлийг эрс эсэргүүцэж таны дарангуйлалд буй улс орныг чөлөөлөх гэж тэмцэж байгаа бусад шударга орнуудтай хамтран ажиллаж элчин сайдыг тань нутаг дэвсгэрээсээ хөөн явуулахаас өөр аргагүй гэдгийг хатуу анхааруулж байна. Монгол улс ГХЯ genee kkk

Avatar

Зочин 2018-07-31 64.119.23.151

Манайхан яахав дээ, одоо [Хориотой Үг] царайлаад л үлдэнэ биз.Няцаалт,Баримт энэ тэрээ гаргаж чадахгүй чяцганууд.

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.229.123.99

Туркийн эрх баригчдын хийж буй зохиомол хэрэг. Үүндээ жирийн дунд сургуулийг хутгах нь эмгэнэл

Avatar

зочин 2018-07-31 202.131.228.20

Эхлээд "Турк улсын Монгол улсад террорист байгууллага идэвхитэй ажиллаж байна" гэсэн албан ёсны мэдэгдэлд хатуу хариу Гадаад явдлын яам хариуцлагатай мэдэгдэл хийх ёстой. Үүний дараа Монгол улс, Турк улсын хооронд визгүй зорчих асуудлаа хаах хэрэгтэй. Энэ улсын ерөнхийлөгч бол хязгааргүй эрхтэй маш аюултай хүн шүү. Үүнээс болгоомжлох хэрэгтэй.

Avatar

admin 2018-07-31 43.228.130.66

бид өдөрбүр анхаарал болгоомжтой ажиллаж амьдрахгүй бол гадны террорист бүлгийнхний үйл ажиллагааны золиос болох хандлагатай болж байна монголчууд минь сонор сэрэмжтэй байцгаая

Avatar

Зочин 2018-07-31 182.160.33.73

ЭРДАГОНЫ ХҮҮ ЕСТОЙ ТЕРРОРИСТ ISIS -д ТУСЛАЖ БАЙСАНГ ОРОС, АНУ -н ТАГНУУЛУУД ОЛОН ҮЙЛДЛЭЭР НЬ НОТОЛЖ ДЭЛХИЙ НИЙТЭД ЗАРАЛСАН ШҮҮ.... МОНГОЛЧУУДЫГ ТЭНЭГ ГЭЖ БАСАМЖЛАН ДОРОМЖИЛЧХОО ШҮҮ ЭНЭ ТУРКУУД ХАРИНА.\nЭРДАГОНИ ХҮҮ НААДМААР ИРСЭН БОЛ МОНГОЛ УЛС ТЕРРОРИСТЫГ НУТАГТАА ОРУУЛЧИХСАН БНА БУСУУ ? ? \n-ЭНДЭХИ ТУРК СУРГУУЛИЙГ ГЕРМАНУУД ХУДАЛДААД АВСАН . ТЭД НЯГТ НЯМБАЙ УЛСУУД ТЕРРОРИСТ СУРГУУЛЬ ХУДАЛДАЖ АВХУУ .? АЙН ? \nХЭЗЭЭ Ч ТИЙМ ЮМ БАЙХГҮЙ. ТУРКИЙН ЭЛЧИН САЙДЫН МЭЛЭГДЭЛД ҮНЭН АЛГА...!

Avatar

Эрдоган гэж хэн бэ 2018-07-31 64.119.20.219

Монголд наадмаар ирсэн Эрдоганы хүү ISIS терриост бүлэглэлд зэвсгээр тусалж Иракаас дээрэмдсэн хямд газрын тосыг улсдаа шахаж бсан Эрдоган Туркийн ардчилсан шашингүй хуулиа нулимаж боловсролын бүх сургуулийн өглөөний хичээлд эх орондоо үнэнч байх эхлүүлдэг тангарагийг халж Аллах Акбар гэж сольсон Эрдоганы Туркийн гадаад яамны доромжилсон мэдэгдэлийн хариуд Армений ард түмний эсрэг үйлдсэн геноцидийг зохион байгуулагч Турк мөн гэсэн олон улсын тогтоолд Монгол улс нэгдэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.57.95.228

TANAI NOVSHIIN ZASGIIN GAZAR BAISAN BAIGAAGUI DELHII BOLNO . BITGII OLON IRGEDIIG HOOROND NI MUUDALTSUUL . NAAD DARANGUILAL CHINI USREED 10 JIL BOLNO. PUTIN TA NARIIG NEG L ODOR TULHENE . OROSIIN ONGOTSIIG USTGASAN OSHOOGOO PUTIN NEG L ODOR AVNA . TA NART TAM BONO . TANAI ZASAGLAL SOLIGDOHOD HAMGIIN TURUUN CHAMAIG OLGOJ ALN A \n

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.57.95.228

BEN LADEN BAISAN CH TURKUUD MANAI NUTGAAS HULGAILAH ERHGUI . ELCHIN P IZ DA MINI MANAIHAAS ZAIL . TANAI ZASAG UNANA BIZ. OOR ZASGAA TOGTOHOOR CHAMAIG DUUJILJ A LAG .\n

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.26.194.99

Турик бол жинхэнэ дээрэмчин улс болсооон. Сири рүү дайрч орсон шүү

Avatar

Hh 2018-07-31 103.26.194.99

Турк манай улсаас элчингээ татаарай-.

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Солиотуудын БНУ 2018-07-31 172.56.12.205

Солиотуудын БНУ-ын дотоодод байж байгаад л нэг сенсаци, шуугиан гардаг байсан нь халиад олон улсын хэмжээнд хэрүүл шуугиан гаргадаг болж. Энэ бол солиорлын хурц хам шинж яг мөн шүү!

Avatar

Зочин 2018-07-31 43.242.243.251

Монгол бол тусгаар тогтносон хүмүүнлэг ардчилсан улс бөгөөд Турк улсын тусгаар тогтнолыг мөн адил хүндэтгэдэг билээ. Манай улс НҮБ болон түүнээс гарсан шийдвэрийг даган Хүний эрх , эрх чөлөөг эрхэмлэн дээдэлдэг орон. Хэрэв Турк улс манай улсыг -Террористуудыг орогнуулдаг гэх мэтээр гүтгэж ОУ-ын тавцанд манай улсын нэр хүндийг гутаах гэж оролдсон мэдэгдлээ залруулахгүй аваас ноён Эрдоган таны Монгол Улсын тусгаар тогтнолд заналхийлсэн энэхүү үйлдлийг эрс эсэргүүцэж таны дарангуйлалд буй улс орныг чөлөөлөх гэж тэмцэж байгаа бусад шударга орнуудтай хамтран ажиллаж элчин сайдыг тань нутаг дэвсгэрээсээ хөөн явуулахаас өөр аргагүй гэдгийг хатуу анхааруулж байна. Монгол улс ГХЯ

Avatar

Зочин 2018-07-31 144.217.76.201

Хэрэв үнэн бол Хасгуудтай л холбоотой болвуу.

Avatar

Зочин 2018-07-31 182.160.2.148

за мэдэхгүй баян өлгийд л лав баахан Туркийн сургууль байдаг. Казакуудтай л маш дотно юм байна лээ. Уриайнхай ноёд гэнэн цайлган зангаасаа болж нутаг усаа Казакуудад алдсан шүү.

Avatar

Зочин 2018-07-31 66.181.160.12

Түркийн Дээд шүүх ФЕТО-г террорист байгууллага биш гэсэн тогтоол гаргажээ. Босни Улсын Давж заалдах шатны шүүх мөн ФЕТО-той холбоотой Түркийн иргэнийг шилжүүлж өгөхийг шаардсан Түркийн Засгийн газрын хүсэлтийг няцаасан шийдвэр гаргажээ. Хэрэв Түрк Улс манайд тийм хүсэлт гаргавал Монголын шүүх ямар шийдвэр гаргах бол?

Avatar

Zochin . 2018-07-31 39.7.54.157

Uls nb irgenee medej bgaa bailgvi dee .mnaih ymar chadah bish sul doroigoo haruulaad tn1tej bhin orond irgenig nb ilgeesn nb Deer bhdaa .ayulgvi baisnaas bodood .

Avatar

зочин 2018-07-31

Үнэмшилгүй сонсогдож бна. Байдаг бол хууль хяналтын газар нь мэддэг юм байгаа биз. Жирийн иргэн хэн ч бай аюулгүй л байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.229.120.190

Тархи угаах гэж оролдохоо болио! Хэн үнэмших юм бэ? Акчайг явуулаагүй нь зүй ёсны зүйл шүү.

Avatar

Хар гэртээ хаан 2018-07-31 64.119.19.200

1. Туркийн засгийн эрхийн төлөөх дотоод тэмцэлд Монголчууд оролцох шаардлагагүй. Манай улсад тэдний нэг талыг нь дэмжигч том сүлжээ байдаг нь доорх сэтгэгдлүүдээс харагдаж байгааг төрийн холбогдох албад онцгой анхаарч үндэсний аюулгүй байдлыг хангах учиртай.\n2. Дээрх асуудлаар хоёр орны төр засгийн хооронд дипломат харилцааны хүрээнд хөндөгдөж байсан нь дээрх мэдэгдлээс харагдаж байна. Төр холч ухаантай зөв шийдвэртэй байх хэрэгтэй. Олон улсын хэмжээнд хүн хулгайлах гэмт хэрэг гэж харагдахаар үйл ажиллагаа явуулж болохгүй.\n3. Эх оронд нь гадаад улс зохих зөвшилцөл тохиролцоогүйгээр дураар загнасан бол, хэзээ ч тэвчиж болохгүй.

Avatar

Зочин 2018-07-31 150.129.140.62

Акчай макчай зэрэг туркуудыг хурдан зайлуулж өгөх газар өгөө. Монгол Улсад аюултай л бол хэн ч байсан хамаагүй

Avatar

Зочин 2018-07-31 122.201.24.25

АРД түмэндээ итгэл олсон засаг төрийг нь хүндэтгэмээр юм даа бидний хувьд яалт ч үгүй эрдэганыг хүндэтгэхээс өөр гарц үгүй л болов уу энэ багшийн хувьд америк гэж сайхан ардчилсан орон байна ядарсан муу монголчуудыг хөлдөө чирээд л

Avatar

aimaar 2018-07-31 121.94.100.174

naad turk zahiral chin ooriig n barih medeelliig baiguullagiin shugamaar avaad ooriigoo hulgailuulsan bolj jujiglesniig hezee oilgoh humuus ve? ednii terrorist bulgemiin gishuud turkiin buh baiguullagad baigaa.

Avatar

Баатар 2018-07-31 103.57.93.69

Фето гэдэг байгууллага Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг юм бол хэн ч мэдэхгүй байгаа шүү дээ.Тэр байгууллага ямар хууль зөрчөөд яасан юм бэ.Зохиол зүйл юм биш үү.Эрдоган олон зуун мянган эх орон нэгтнээ баривчилж [Хориотой Үг] хийж хүний эрхийг зөрчиж байгаа юм биш үү?\n

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.21.106.164

manaihan ingesgeed zogschuul deerdee. ene hergiig haatsan l deer ene situud devreegeed baih hereggui.

Avatar

Zochin 2018-07-31

Minii bodloor Putintei negdsen Erdogan terorist

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.72.245.200

ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГЭЭ ШИНЭ СУЛТАН ГЭЭД ШҮТЧИХСЭН БАЛАЙ ЭРДААГАН ЧИНЬ Л ЖИНХЭН ТЕРРОРИСТ [Хориотой Үг] ШҮҮ ЭЛЧИНГЭА АВААД МАНАЙ НУТГААС [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.21.109.145

Үнэн байх. Туркээс онгоц ирэх сургаар хулгайлагдсан болж бүтэн өдөржингөө алга болох энгийн л нэг жүжиг байна. Акчай туркуудэд баривчлагдахаас болгоомжлоод зохион байгуулсан жүжиг л байхдоо. Акчай эсвэл цаад бүлэглэлийнх нь зохион байгуулсан хэрэг байха\n

Avatar

zo 2018-07-31 103.229.120.10

тагнуул нь шившгээ тариад ичсэн нүүрэндээ солиороод бай . хурц тагнуулаас доор мань хүн хүнээ европоос 3 улс дамжуулаад авчирж байсан суралц лалуудаа

Avatar

Зочин 2018-07-31 66.181.160.17

Дарангуйлагчийн дэргэдээс олон турк зугтааж байгаа гэнэ.Өөрийгөө хаан гэж өргөмжилж дураар дургиж байгаад өндөрөөс чанга унах байх даа!

Avatar

Зочин 2018-07-31 85.0.192.145

Ene Hurelsuh, Nyamdorj, Taagnuuliin Gerel 3 unen archaagui psda nar yumaa. Eh orondoo bj 1 hun autaihan hulgailaad beleehen irchihsen bsan ongotsond ni suulgaad ogch chadahgui. Hechnee tsag huleev suuldee uurlaad butsaad nislee sh dee. Tegeed daraa ni ingej Mongoliig daramtalj bna sh dee!!!

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.229.120.1

Турк-Монгол сургууль төгсөгчид тэр байгууллагын гишүүд байх нь л дээ

Avatar

Zochin 2018-07-31

Туркууд Монголд визгүй зорчидог болгосон [Хориотой Үг] ерөнхий сайд асан Алтанхуягийн шийдвэрийг нэн дарй хүчингүй болгохгүй бол Монголд Туркууд халдлага үйлдэхэд гайхах юмгүй болж байна шүү

Avatar

Зочин 2018-07-31 66.181.160.12

Монголыг яасан гэж, хэн тоож халдлага үйлдэх юм бэ??

Avatar

АРД 2018-07-31 66.181.167.194

Туркууд Монголчуудыг үнэндээ доромжилж байна даа!!! Монголыг ялна багийн бөүс оркуудын баастай бурхан жанхуу пиздец чи байна уу? Офшортоо 70 тэрбум доллар нуусан хүргэн ах путин загнана, шхаб-д Монголыг үг дуугүй элсүүлнэ гээд ам өчиг өгсөн болохоор си жин пин ах уурлана гээд орныхоо доор нуугдчихаад сууна уу? Хогийн атийсан тарвага аа, чи дуугараач. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх худлаа пээдийгээд байдаг хаана байна аа? Ширээний доороос гараад ирээч, чи!!! [Хориотой Үг] миеэ чи ч гэсэн хэлгүй, дүлий болчихоогүй л юм бол дуугараач!!! Дуугарч чадахгүй та гурав огцроод зайлаад өгөөч!!!

Avatar

t*******t Erdogan 2018-07-31 2.136.17.240

ЭРДОГАН ТЕРРОРИСТ НЬ 60000 ТУРК ИРГЭДИЙГ ХИЛСЭЭР [Хориотой Үг] ХИЙСНЭЭС 243 НЬ СЭТГҮҮЛЧ НАР БАЙГАА ЮМ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.21.106.145

Эрдоган айлцгэймэрийн овчтэй юм байна

Avatar

Зочин 2018-07-31 103.10.22.23

243 сэтгүүлч гэнэ. 60 000-тай харьцуулахад дэндүү бага юм биш үү. Минийхээр бол дийлэнх нь сэтгүүлчид байвал зүгээрсэн.

Avatar

Зочин 2018-07-31 202.9.42.3

Тусгай ажиллагааг хийх байсан юм бол маш өндөр зохион байгуулалттай нууцыг дээд зэрэг чандалсан олон түмэнд мэдэгдэхгүй мэргэжилийн ур чадвартай байх хэрэгтэй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-07-31 2.136.17.240

Харьцаагаа тасдах хэрэгтэй

Avatar

mongol 2018-07-31 122.201.24.226

Turkuud uursdiin hiisen uvaigui uildlee zuvtguhiin tuld uursduu jinheneesee hudal medeelell taraaj bn ene shal hudlaa mongolchuudaa

Avatar

ТУРКууд боль 2018-07-31 66.181.178.89

КУРДУУДИЙГ алан хядаж , бид алан хядагч нарыг устгаж байна хэмээн сурталчилдаг ТУРК бол албан ёсоор аллага хийдэг улс. ТУЖРКтай туркгүй монгол хөгжинө

Avatar

Зочин 2018-07-31 2.136.17.240

МОНГОЛЫН ТАГНУУЛЫН ГАЗАР НЬ ЭНЭ БУЗАР ХЭРЭГТ ОРОЛЦОЖ БАЙГАА ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. ЭРДОГАНЫ ШИРЭЭ ГАНХАЖ УДАХГҮЙ НУРНАА

Avatar

Зочин 2018-07-31 85.0.192.145

Mongoliin heden darga nart sanuulga ugsun bna sh dee turkuud.

Avatar

Зочин 2018-07-31 85.0.192.145

Mongoliin tsagdaa, tagnuul mash muu bna. Hun hulgailsan humuusiig odoo boltol barij chadahgui bna. Ilruuleh sonirholgui bna uu!!! Hurelsuh Nyamdorj 2 uhdel bna uu taminee

Avatar

Зочин 2018-07-31 66.181.182.251

Turk terror gej zarlasan etgeed, buleg, buleglel bolgon busad orond terror baih alba baihgui! Ter tusam uls turiin zorilgoor terror gej zarlasan bulgem

Avatar

Зочин 2018-07-31 85.0.192.145

Aluurchin daranguilagch Erdagonii turk bitgii hutsaarai. Alna shuu

Avatar

ЭРДОГАН т*******т 2018-07-31 2.136.17.240

МОНГОЛ БОЛ ИСЛАМЫН НУТАГ БИШ.ИСЛАМТАЙ ЯМАР Ч ХАМААГҮЙ. МОНГОЛЧУУДЫН ЮМ МЭДЭХГҮЙГ ДАЛИМДУУЛЖ БҮҮ ТАРХИ УГАА.

Avatar

ЭРДОГАН т*******т 2018-07-31 2.136.17.240

СИРИД ӨЧНӨӨН ГЭМГҮЙ ИРГЭДИЙГ НУХСАН ӨӨДГҮЙ НОХОЙ БОЛ ЭРДОГАН ТЕРРОРИСТ ЮМ

Avatar