АШУҮИС-ийн захирлаар Ж.Цолмон томилогджээ | News.MN

АШУҮИС-ийн захирлаар Ж.Цолмон томилогджээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.26-нд нийтлэгдсэн

АШУҮИС-ийн захирлаар Ж.Цолмон томилогджээ

АШУҮИС-ийн захирлаар Ж.Цолмон томилогджээ

АШУҮИС-ийн захирал Г.Батбаатарын хөдөлмөрийн гэрээг цуцалсан, цуцлах гэж байна гэх мэдээлэл олон удаа цацагдсан ч тэрбээр ажлаа хийсээр л байсан юм. Түүнийг долдугаар сарын 10-нд үүрэгт ажлаас нь чөлөөлж, оронд нь Эрүүл мэндийн дэд сайд асан Ж.Цолмонг томилсон байна.

Г.Батбаатарыг чөлөөлөх болсон шалтгаан нь түүний хэвлэлд өгсөн ярилцлагаас улбаалсан гэх. Тэрбээр “Ц.Цогзолмаа сайд багш ажилчдад зориулж орон сууц барих миний саналыг дэмжихгүй байна. Дэмжиж туслахгүй бол саад битгий бол” гэж хэвлэлээр дамжуулан салбарын сайддаа сануулга өгсөн билээ. Энэ үг нь Ц.Цогзолмаа сайдад хүндээр туссан бололтой түүний хөдөлмөрийн гэрээ нь долдугаар сарын 10-нд дуусгавар болжээ.

 

Т.НОМИН 

 

92 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-07-26 64.119.16.245

Мөнгө бөгсө 2 хүчтэй гэдгийг харуулж баына даа.

Avatar

Зөв 2018-07-26 202.21.106.113

Гаднаас хүн оруулахгүй бол АШУҮИС ялзарч өмхийрөөд дууслаа

Avatar

АШУҮИС 2018-07-26 202.21.106.113

Батбаатар захирал чинь иднэ ууна бэлгийн дарамт үзүүлнэ сүрдүүлнэ айлгана хараана доромжлоно гэдгээрээ л алдарлтай ажлаа тэгж явуулдаг хүн шдээ Гадна тал хэвлэлээр л өөрийгөө баахан рекламддаг их юм хийж байгаа юм шиг боловч идэж уух нь хэтэрсэн, АШУҮИС-н дотоод дүрэм журам ёс зүй сургалт эрдэм шинжилгээг нурааж унагаагаад дуусгалаа ч шдээ Одоо болноо Багш ажилчидаа Цолмонг эсэргүүц намайг дэмж, коммент бич өргөх бичиг өг, Цогцолмаагийн эсрэг хэрэглэх булай олж ир гээд дарамтлаад хэцүү байнаа. Сургалтын албаны хэдэн бүсгүйчүүдийг дарамталж жирэмслүүлээд дууслаа шдээ

Avatar

Зочин 2018-07-26 45.117.35.5

Батбаатар чинь дөнгөж төгссөн оюутнаа ашааж жирэмсэн болгоод оюутан хариуцдаг дарга баасандорж нь оюутантайгаа ашаалцаад заваарсан хүмүүс холдсон нь дээр

Avatar

Зочин 2018-07-26 45.117.35.5

Хахаха. Багш оюутангүй бүгд мэддэгштээээ

Avatar

Zochin 2018-07-26 112.72.11.106

Yah gej ingej bdgiin be bei bienee muulaad Manai gavyat bagshiig bitgii daramtlaad bai

Avatar

Zochin 2018-07-26 64.119.21.173

Zailuul da. Darga bolohiin dontoi amitan.

Avatar

zochin 2018-07-26 122.201.31.21

Анагаахын захирал гаднаас томилогдох нь маш зөв, жинхэнэ ялзарсан мафижсан сургууль даа, Цолмон ирснээр энэ байдлыг засах байх, удирдлагын багаа шинэ залуусаар бүрдүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.9.40.88

нам сөнтүгэй

Avatar

Зочин 2018-07-26 103.10.21.77

ӨРХИЙН ЭМНЭЛЭГТ ОЧООД АЖИЛЛАЖ ЧАДАХГҮЙ ЭМЧ БЭЛТГЭЖ БАЙГАА ДАМПУУРСАН СУРГУУЛЬ Ш ДЭЭ

Avatar

зочин 2018-07-26 66.181.184.113

Биеийн бүх хэсгээ ажилуулж чаддаг боловсролтой, мэдлэгтэй ,царайтай, зүстэй ,удам судар сайтай хүний охин үр захиралын албан тушаалд томилогдоол биз та нар юундаа сандраав.Ажлын өндөр амжилт хүсэн ерөөе.

Avatar

Хаха 2018-07-26 59.153.112.166

Гайхамшиг үргэлжилсээр…

Avatar

мгл 2018-07-26 202.9.42.3

Нам гэдэг хогноос салах юмсан. Улс төрч нэртэй гулгайч нар нам гэдэг хогийн савнаас гарч ирээд хамаг юмыг бузарлаж байх юм.

Avatar

Sundui 2018-07-26 27.123.214.85

MAN ch uuriin devsgeree ovoo uramshuuljee. Bie hairgui zutgesen bolohoor argagui ch yum uu. Nuguuhiig ni gedes ni togtooh bolov uu. Tsogzolmaa ni huvaaltsah tohiroo hiisen gej yarigdaad baih??????

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.179.238

60 тэрбум. Цолмон авгай намдаа сайдын суудлын мөнгө өгөөд жийгдээд одоо сургуулийг минь бузарлахаар ирлээ ээ халаг

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.179.238

60 тэрбум манайд орж ирлээ ээ халаг яацан төр яацан цаг үе вэ ээ халаг халаг

Avatar

ЗҮГЭЭР Л МӨРӨӨРӨӨ МӨӨМӨӨ УНЖУУЛ, ЦАГ ХУГАЦАА АЯНДАА ХЭРЧИНЭ. 2018-07-26 202.179.24.156

ЕР НЬ ЮУНДАА ЭНЭ САНДАЛД ЗУУРАЛДДАГ ЮМ БЭ. ӨГӨХ АЖЛЫГ НЬ ӨГЧ Л ОРХИ. ХЭН НЬ МОНГОЛЫН АНАГААХ УХААНД ЮУ ХИЙСНИЙГ НЬ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЛБАРЫНХАН МЭДНЭ. МАН ЯАХАВ 2020 ОН ХҮРТЭЛ ДҮВЧИГНЭНЭ. ХЭН Ч ЮУ Ч ГЭЖ ХЭЛЛЭЭ ХИЙСЭН БҮТЭЭСЭН, АЖИЛЛАСАН ЖИЛ, ТУУЛСАН ЗАМ МӨР НЬ МЭДЭХ ХҮМҮҮСТЭЭ ТОДОРХОЙ. ХЭНИЙГ НЬ Ч ИЙМ ТИЙМ ГЭЖ ХЭЛМЭЭРГҮЙ БАЙНА. ЗҮГЭЭР Л ЦАГ ХУГАЦАА БҮГДИЙГ ХАРУУЛНА. 2020 ОН ГАРААД ЦОЛМОН ӨӨРӨӨ Ч ОНИГОО БОЛНО. ХАМГИЙН ТЭНЭГ ЗҮЙЛ БОЛ БУСДАД ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨГДӨХГҮЙГЭЭР АЖИЛ ХИЙНЭ ГЭДЭГ БОЛ БҮТЭХГҮЙ ЗҮЙЛ. ОДООХОНДОО ЯАХАВ, ОЛЖ ИДЭЖ УУХ ГЭСЭН ХҮМҮҮСИЙН, ТЭР ТУСМАА УЛС ТӨРИЙН ХҮЧЭЭР Л ХҮЧ ТҮРЖ БАЙНА. Ж. ЦОЛМОН МОНГОЛЫН АНАГААХ УХААНЫ САЛБАРТ ДЭНДҮҮ БАЛЧИРДАНА. ЯАМ ШИГ, ЯАМАНД ХОР НАЙРУУЛДАГ ШИГ СУРГУУЛИЙГ БОДОЖ БОЛОХГҮЙ Л ДЭЭ. ЯМАР Ч ТОМ ТАТЛАА ТҮЛХЭЭТЭЙ Ч БАЙ. ИРЭЭДҮЙДЭЭ ХОР ХИЙЖ БАЙГАА Л НҮГЭЛ, ҮЙЛИЙН ҮР. ӨӨР ЗҮЙЛГҮЙ. АЯНДАА МЭДЭХ НЬ МЭДЭЭД МЭДРЭЛҮҮД НЬ ЦАГИЙН ЭРХЭНД ХЭЛСЭН ҮГ НЬ ЖОРЛОНГИЙН ЦААС БОЛООД Л УСАНД УРСАНА.

Avatar

Иргэн 2018-07-26

Хөөрхий сургуулийн захирал дээр буусан уу? Олдож л бвал юу ч хамаагүй болж дээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2018-07-26 150.129.140.107

Ichmeer.

Avatar

zochin 2018-07-26 202.9.42.3

суис-ийн захирлыг солиоч ээ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-26

тэр чинь хахуул өгчихсөн байх

Avatar

Зочин 2018-07-26

naimaachin hun ih surguuli udirdah buruu l daa, jica-giin tosliig oortoo naatsan ch bh shig, huviin lab ni ih ch tomorson odoo bolno oo batbaatar

Avatar

Зочин 2018-07-26 27.123.214.107

Гаднаас хүн тавьсан нь маш зөв шийдвэр.одоо багаа үндсээр нь өөрчлөх хэрэгтэй.хуучин дандаа дотроосоо өөрийнхөө хүмүүсийг тавьж хөрөнгө мөнгө цохьсон үе улиран идэж бсан нөхдүүд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.179.238

Chamd onogdoogui yum uu? Uruvdmuur amitan

Avatar

Зочин 2018-07-26 122.201.22.88

ok

Avatar

Зочин 2018-07-26 122.201.22.88

zov hun songogdjee, surguuliinhaa dotood auditiin nohduudee undseer ni solioroi dandaa ternii ariin haalganii zaluuchuud shu

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.179.238

Chi uuruu uurtuu bichihee bolioch, bas neg pyaldaga

Avatar

Zochin 2018-07-26 182.160.2.193

Chi uhlee yu hehe b**s doloogch

Avatar

Zochin 2018-07-26 27.123.212.135

Nam dagaj biee uneleh ni ashigtai gedgiig iim ajil erhlegchid medmeer l yum baina daa!!!! Nuguu nam ni ch gesen taarchihsan ain, ugch baigaa beleg ni. Ter surguuliin jinhene humuusiig uruvduj bna. Ijil heseg ni ch dagaad namirah baih daa. Anagaahaar duuren bie unelehch bolj dee. Aimaar!!!!!

Avatar

zochin 2018-07-26 202.9.42.1

цолмон сайд чинь харин ч жинхэнэ боловсон хүчин шүү дээ. эмэгтэй хүнийг яагаад ингээд доромжлоод байдгийн. наад хүн чинь гэр бүлтэй. ингэж болохгүй ээ хүмүүсээ

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.181.247

Гэр бүлтэй ч гэсэн наад чинь жинхэнэ жомбого нөхөр нь бүр эвлэрцэншт чи мэдхүү

Avatar

Anagaahiin bagsh 2018-07-26 27.123.212.135

Bagsh, oyutan amraad yavsan hoino amjaad tushaalaa gargaj l dee. 7 sariin eheer Tokyod Tsogzolmaa saidtaigaa helheldeed yavj baihtai ni taarsan. Ene horoo uls algasaj nairuulsan baina shuu. Naadmaar uuiiguu zahiral geed l uyatai morind hurtel taniltsuulaad yavj baihad ni gaihsan yumaa. Odoo Amarsaihan, Otgonbayr, Altaisaihan geed l aguu ihiin demiireltei nuhduud surguuliin 2 davhraar joroolj baigaa biz. Tsag hugatsaa haruulah bizee, ene zahirliin ajillah hugatsaand her hugjih yum bol doo. Esvel 20 onii songuuliar Tsogzolmaa bas uuriin ner devshih munguu surguuli deeremdej olood l zailah baih daa. Ene surguulid uldeh bid l hohiroh yum daa.

Avatar

Anagaahiin bagsh 2018-07-26 27.123.212.135

Bagsh, oyutan amraad yavsan hoino amjaad tushaalaa gargaj l dee. 7 sariin eheer Tokyod Tsogzolmaa saidtaigaa helheldeed yavj baihtai ni taarsan. Ene horoo uls algasaj nairuulsan baina shuu. Naadmaar uuiiguu zahiral geed l uyatai morind hurtel taniltsuulaad yavj baihad ni gaihsan yumaa. Odoo Amarsaihan, Otgonbayr, Altaisaihan geed l aguu ihiin demiireltei nuhduud surguuliin 2 davhraar joroolj baigaa biz. Tsag hugatsaa haruulah bizee, ene zahirliin ajillah hugatsaand her hugjih yum bol doo. Esvel 20 onii songuuliar Tsogzolmaa bas uuriin ner devshih munguu surguuli deeremdej olood l zailah baih daa. Ene surguulid uldeh bid l hohiroh yum daa.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.181.247

Багш оюутнууд байгаад юу хийж чадхавдээ, дээрээс томилсон томитлгоог багш оюутнууд л хүчингүй болгов гэж.

Avatar

Зочин 2018-07-26 103.229.120.134

Төрд бүтээлгүй түмэнд хүртээлгүй амьтас Төрийг бузарлацгааж байна даа

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.160.103

Yasan ch olon jil bie e uneldeg huuhen bedee

Avatar

Анагаахын багш 2018-07-26 66.181.185.99

Анагаахын захирлаар жинхэнэ мэдлэг боловсролтой, хамгийн гол нь шударга, аль нэг намын [Хориотой Үг] долоодоггүй хүн болоосой гэж бодож байсан ч даанч багш ажилчид бидний хүслээр болсонгүй. Хэрэв Цолмон олигтой зүйл хийхгүй бол бид бүхэн батбаатарыг зайлуулдаг шиг огцруулах л болно!!!

Avatar

Bagsh 2018-07-26 66.181.179.238

Chi manai bagsh bish l dee. Bitgii Anagaahiin bagsh nariin neriig gutaagaad bai. Zugeer uuriin nereeree setgegdel bich.

Avatar

Anagaahiin bagsh 2018-07-26 103.26.195.188

238 gegch batbaatariin b**s doloogch, ezen ni ajlaasaa husagdaad shorond oroh ver geed yag booj uhlee!!! Bi med zasliin bagsh bna. Chi harin hen be? Hogiin b**s doloogch ut uu!!! Minii bichseniig chaddag yum uguisgej chadah barimtaa gargaad ir!!!

Avatar

Анагаахын багш 2018-07-26 66.181.185.99

Чи ч мөн пээдгэр байсан даа, 60 тэрбумтай нэр холбогдсон миегийн бэр анагаахад ажилладаг болохоор намайг яах ч үгүй гэж ханхалзаж сууж байдаг сан. Өөрийнх нь [Хориотой Үг] долоогч хэдэн багш нарыг турхираад бас дээрээс нь оюутнуудыг урдаа бариад хол явахгүй гэж мөн ч олон хэлсэн дээ. Энэ зарим хүмүүсийн хэлээд байгаа шиг Анагаахын шинэ сургууль, эмнэлгийн барилгыг Японы тусламжаар барьж байгаа болохоос батбаатарын кармааны мөнгөөр бариагүй шүү. Тэгээд ч аль батбаарыг захирал байхаас өмнө энэ бүх яриа хэлэлцээ хийгдэж байсан юм.

Avatar

Shuugch 2018-07-26 27.123.212.135

Tegeed hiih ni yasan yum be? Surguuliin emneleg geed l shav taviad, bidnees hurtel handiv avsan gazraa zaraad zavshsanaa martsan uu?

Avatar

Анагаахын багш 2018-07-26 66.181.185.99

Өмхий дебил АНуусын [Хориотой Үг] долоогч, тухайн үед гантөмөрт 2013 онд 300 саяыг өгч захирал болсон батбаатар сандал ширээтэйгээ үхэн хатан зууралдсан чигээрээ бүхэл бүтэн 5 ажил болсон. Батбаатар аа, чи одоо болно. Их идсэний дараа өнж гэдэг юм. Нүхтэд бүхэл бүтэн 2 том хаус анагаахаас хулгайлсан мөнгөөрөө бариуллаа. Чиний суудлыг ингэж хүчээр л салгаж авахгүй бол чи хойтон өдийд ахиад л нэг хаус барьсан сууж байна. Яг одоогийн оркуудын бөөс жанхуугийн төмөр замын хэргийг МАН-н мангаруд дарж чадаагүйгээс болоод одоо толгой дээрээ баас залчихаад салж чадахгүй байгаа шиг л явдал болох болно гэдгийг мангарууд ойлгосон бололтой.

Avatar

zochin 2018-07-26 103.26.195.191

Tsolmon unendee bol Batbaataraas havigui iluu medleg,tyrshlaga,zutgeltei.Manaihan neg baigyyllagiin zahiral bolchihooroo huvidaa avsan um shig ajlaa bytsaaj uguhuu medehgui boltloo dontood baih um.

Avatar

Зочин 2018-07-26 27.123.212.138

Их , дээд сургуулиудадакадемик эрх челеег олгож, шударга ерселдех боломж олгомоор бна!. Дээд боловсролын газар бол унэхээр гамшиг.

Avatar

Зочин 2018-07-26 64.119.20.97

Сайхан гар шүү, Нөхөр нь сайн залуу болохоос

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.161.72

зайлуул энэ Цолмон барах уу бандаашаа захирч чаддаггүй гэх билээ

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

[Хориотой Үг] Цолмон шаалцсаар яваад захирал болчихлоо шүү.

Avatar

Зочин 2018-07-26 110.49.6.195

Гүйсээр байгаад албан тушаал авчдаг Энэнээс өөр сонголт байдаггүй ээ Албан тушаалын [Хориотой Үг] болсон ийм хүмүүс байхгүй бол Монгол хөгжинө

Avatar

ж 2018-07-26 103.11.195.34

Өөөөөөөө хөрхий

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.190.113

Ман ын 60 тэр бумыг бүрдүүлэгчдын нэг энэ арзгар үстэй авгай юм байна л даа

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.167.198

Баярын нууц амраг. Баяр хүчтэй л байна даа

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.161.76

Tsolmon chadnaa AmJilt

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

С.Баярын бөгсний чилээг гаргах сэдвээр докторын зэрэг хамгаалсан юм гэсэн.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.181.247

Цолмон Анагаахын захирал боллоо гээд С. Баярын ДОХ эдгэхгүй.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.181.247

Хөлсний бичээчид нь энэ тэнэг эмэгтэйг худлаа магтаад эхэлснүү? Үнэндээ наад хүүхэн чинь ямар ч боловсролгүй, наад захын ёс суртахуун байхгүй, чадваргүй байдаг л нэг албан тушаалын төлөө хов зөөж, [Хориотой Үг] хөхөж явдаг нэгэн.

Avatar

Зочин 2018-07-26 58.108.114.186

Атаач гуйлгачин бэ

Avatar

Sanjaa 2018-07-26 66.181.161.15

Jinhene bolovson huchin hol

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.226.86

болж байна.

Avatar

Jamia 2018-07-26 66.181.161.15

Zuv Zuv Sain bolovsroltoi shudurga hubulmurch iim hun odor tcagt honor snuu

Avatar

Дарь 2018-07-26 27.123.214.126

60 тэрбумаас зарим нь Цолмонгийн өмч байсан байлгүй. Эхлээд МУИС захирлын түвшинд хүрээгүй хүнийг дэвшүүлсэн. Одоо Англи хэлтэй л болохоос, бага эмчийн түвшиний хүн томилогдлоо. Их сургуулиудыг самрах нь. Ер нь уруудсан улсуудыг харахад, Академ боловсролын системээ л эхлээд гарын дор оруулж байж, дараа нь цаашаа чөлөөтэй явдаг юм билээ. Монгол улсад ийм дүр зураг бий боллоо шүү хүмүүсээ.

Avatar

Зочин 2018-07-26 43.242.243.159

Тийм шүү. Боловсрол багатай, хэлгүй, хөлгүй нөхдүүд амьтны элэг доог болоод л сууж байна.

Avatar

zochin 2018-07-26 202.180.218.37

emegtei zakhiaral baikhad buruuduakh zuil ugui. said khiij bsan khun shde.ajil yutai ch unagakhguidee
bayar hurgei

Avatar

иргэн 2018-07-26 27.123.212.132

За болж дээ,Цолмон доктор бол жинхэнэ эмч,эрдэмтэн хүн,тэр тусмаа гурван үеэрээ хүний эрүүл мэндийн төлөө зүтгэсэн улс.

Avatar

зочин 2018-07-26 203.91.118.247

Цолмон хөдөлмөрч эмэгтэй шүү, Батбаатараас доор удирдана гэж байхгүй, маш зөв томилгоо байна.
Сургуулийн хөрөнгө буруу гараар ордог нь байхгүй болно оо, гэж харж байна.

Avatar

зочин 2018-07-26 122.201.23.83

Санжийн Баярын нууц амраг ажил хийхгүй дээ

Avatar

Bbbb 2018-07-26 203.229.206.56

Iim zavaan savraa ene teneg uls turchid ni ih suguiudaasaa tatchaasaa. Ih surguuli gedeg bol tend baigaa profsuurdiin chadvaraar l uragshlhaas bish neg muu haltar uls turch ireed uud ni tathad hetsuudee.

Avatar

Зочин 2018-07-26 121.94.100.174

Batbaatar mundag prof hereg uu? Sanahgui yum bna. Uvsiin Gantomortei niilj jalga dovnii uzleer hor hutgaj anh zahiral bolson hun shuu. Bas neg hor hutgasan uvsiin n****.

Avatar

Pro 2018-07-26 202.21.106.104

Мэдлэгтэй бүсгүй.Урагшаа.

Avatar

Арай ч дээ. 2018-07-26 202.179.27.226

Пээ нөгөө сайд байсан хүүхэн үү. Ёстой өбр мэдлэгтэй чадвартай эмч ч юмуу эмнэлгийн боловсролтой хүн олдоогүй л гэж бүү хэлээрэй. Албан тушаал хэссэн ийм хүмүүс улс орныг уландаа гишгэж байна даа. Хэзээ энэ замбараагүй суудлын томилгоо дуусах вэ

Avatar

zochin 2018-07-26 122.201.23.83

Сахил хүртээд шал дордоно гэгчээр энэ тэнэг авгайг Батбаатарын оронд тавиад байхдаа яах вэ дээ. Цогзолмаа сайдаа та маш буруу томилгоо хийлээ дээ

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.9.42.5

за анагаахын сургуульд сурах хэрэггүй л болж бга юм бна да

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.188.99

Анагаахын сургалтын чанар унасан эмч нар мэдлэг чадвар муу сувилагч нар ажиллах хүсэлгшй болсон

Avatar

Зочин 2018-07-26 58.108.114.186

Salhi sevelzuulj baisan n deer baih oo, Tsolmon avgaig hicheej ajilaasai gej husej baina, amjilt husie

Avatar

zochin 2018-07-26 202.179.27.151

avgai min bolj uz, chamd achadsan ajil , chi uun bilee nogoo umandaa sain bizdee teriigeel chiigeed bai

Avatar

Зочин 2018-07-26 119.40.103.34

xaany alba xalaatai ezny alba eeljtei. alban tyshaal mvnx bish

Avatar

улс орны эрх ашиг уландаа гишгэгджээ 2018-07-26 203.91.117.8

өмнөх захирал Батбаатар нь олон зүйл хийсэн, хийсэн ч ажилтай хүн юм билээ. Амгаланд Японы талын тусламжтайгаар бүхэл бүтэн их сургууль хотхон бүтээн босгож, одоо байгаа энэ 1-р эмнэлгийн газраа улсад өгөхөөр ярьж байсан хүн шүү дээ. одоо иймэрхүү хүнийг өдрийн цагаар дэнлүү бариад явсан ч олохгүй шүү. лав л энэ Цолмонгоос 1000 дахин дээр хүн. Ажилчид оюутанууд ч магтдаг юм билээ тэр Батбаатар гуйаг нь. улс орны эрх ашиг уландаа гишгэгдсний нэг тод жишээ.

Avatar

зочин 2018-07-26 202.131.233.251

битгий бялдуучлаад бай [Хориотой Үг] долоогчоо

Avatar

Зочин 2018-07-26 159.89.202.49

Тэр эмнэлгийг санаачлан төсөл боловсруулж, Япон талд тавьж зөвшөөрүүлэх ажлыг хийхэд Батбаатарын үзэг, ам хэл огт хөдлөөгүй юм л даа. Шал өөр хүмүүс хийсэн_ мэдэхгүй бол худлаа яриад яахав дээ. Юм үнэнээрээ сайхан байдаг.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.184.112

DAMPUURSAN TUR ZASAGTAIGAA BATLAJ BAIHA SHUU DEE ENE HUUHEN YU UURCHILEH YUM BE TSARAI ZUSEER SAID TOMILDOG YUM UU HURELSUH ERENHII SAIDAAS YUCH GARAHGUI BOLLOO OILGOMJTOI

Avatar

Saraa 2018-07-26 66.181.185.21

улс төрийн луйварчид зүтгэсээр, хуйвалдсаар байгаад л бүх юмыг авах юм даа. Одоо яаах ч билээ.

Avatar

zochin 2018-07-26 103.10.21.91

Amjilt khyseye.khotsrogdson tegeed khynii muud durtai, bie bieiee khamgaaldag tetgeveriin kheden egzyr yumhuud bii shyy. Tednees ertkhen salakh kheregtei.Dalduur khuivaldaan shig yum zokhion baiguulaad yimyylj medne shyy.Muu khymyysees salj baij chi taivan ajillakh bolnoo. khamtran ajillakh zaluusaa sain songooroi. dajgyi zaluus bii shyy !

Avatar

Зочин 2018-07-26 27.123.212.132

Улс төр гэж маш ойлгомжгүй, логикгүй , сонин гаргалгаатай, өгөө аваа атаа жөтөөн дээр суурилсан, хачин тогтолцорг бий болгодог бүтэц үү? ? ? Эсвэл Монгол Улсхд ийм байдлаар шийдээд байна уу ? Энэ Цолмон гэдэг эмэгтэйд төр ямар өртөй юм бол ?…????

Avatar

Зочин 2018-07-26 43.228.131.59

ene heden yum l turiin gesen bolgonii dargiin suudal suuj bhiin? Uneheer turuus l ajil avch hulgai hiij amidrahgui bol amidarch chadahgui yum uu

Avatar

ichmeer yum 2018-07-26 203.91.115.37

MAN ene nudnii bulai ahig hunuusee boliochee. 20 ond hursgui husuulnashuu

Avatar

irgen 2018-07-26 59.153.113.44

Anagaax surguuliig chanarjuulax heregtei shuu…..

Avatar

Novshiin batbaatar 2018-07-26 121.94.100.174

Batbaatar gej n**** oyutan ohid daguulj amralt heseh, tolbor idehees oor yu hiideg yum. Nuhted avsan 2 house yamar orlogoor ve, ene jil elssen oyutnuudiin tolboriig ajlaa ogohoos omno avah gej hedhen odort elsuulehgui geree hiihgui gej surduulj uridchilan nehej avsan chin hudlaa yu?

Avatar

zochin 2018-07-26 64.119.25.191

Uur zahirluudig ch solison deer shude

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

Салтаа Баярын Сагсгар Цолмон Санаад хүрээд ирэв үү, Сэрэл нь хөдлөөд хүрээд ирэв үү?

Avatar

Зочин 2018-07-26 27.123.215.237

БОЛЖЭЭ ЦОЛМОН ЧИНЬ МУНДАГ ХҮН Ш ТЭЭ БАТБААТАРЫН ХУВЬД УРТ ХЭЛ ХҮЗҮҮ ОРООНО ГЭХ БОЛЖ ХЭЛ АМАА ТАТАЖ БАЙХГҮЙДЭЭ

Avatar

эргүү ав гай Цогцолмаа ёстой гачин гачин томилгоо хийж бгаа шдэ 2018-07-26 202.9.41.122

Г.Батбаатарыг чөлөөлөх болсон шалтгаан нь түүний хэвлэлд өгсөн ярилцлагаас улбаалсан гэх. Тэрбээр “Ц.Цогзолмаа сайд багш ажилчдад зориулж орон сууц барих миний саналыг дэмжихгүй байна. Дэмжиж туслахгүй бол саад битгий бол” гэж хэвлэлээр дамжуулан салбарын сайддаа сануулга өгсөн билээ. Энэ үг нь Ц.Цогзолмаа сайдад хүндээр туссан бололтой түүний хөдөлмөрийн гэрээ нь долдугаар сарын 10-нд дуусгавар болжээ.

Avatar

sddsadasd 2018-07-26 202.179.30.194

ene yr n tiim sain emch tiim mundag doctor huuhen uu..?
b**s n sain ajillagaatai yu?
MAH iin uyd l hurgan hurgan darga shaaj bhiin ** chin….

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

С.Баярыг "сувилах"-аар гадаадаас ирээ юу? С.Баяр шоронгоор гарсан. Анагаахын оюутнуудын дунд ДОХ хурдтай тархана.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж