ДАШТ Оросын тухай бодлыг өөрчилсөн гэжээ | News.MN

ДАШТ Оросын тухай бодлыг өөрчилсөн гэжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.26-нд нийтлэгдсэн

ДАШТ Оросын тухай бодлыг өөрчилсөн гэжээ

ДАШТ Оросын тухай бодлыг өөрчилсөн гэжээ

ОХУ-ын Олон нийтийн санал бодлыг судлах судалгааны байгууллагаас ард иргэдийн дунд санал асуулга явуулжээ. Судалгааны эхэнд 2018 оны хөлбөмбөгийн ДАШТ-ийг зохион байгуулснаар Оросын талаарх бусад орнуудын хандлага сайжирсан уу гэж санал асуулгад судалгаанд оролцогчдын гуравны нэг буюу 72 хувь нь сайжирсан гэжээ. Харин зөвхөн нэг хувь нь улам дордсон гэж хариулжээ. Хоёрдахь санал асуулгаар ОХУ ДАШТ шиг олон улсын спортын томоохон тэмцээнүүдийг дахин зохион байгуулахыг дэмжих үү гэсэн асуултад 83 хувь нь дэмжсэн бол 13 хувь нь иймэрхүү тэмцээн зохион байгуулахыг дэмжихгүй гэжээ.

ДАШТ-ийг зохион байгуулснаар Орост үр нөлөөгөө үзүүлж, жуулчдын тоо нэмэгдэж, Оросыг дэлхий нийтэд харуулж чадсан үйл явдал болсон хэмээн дэмжсэн хүмүүс ард иргэдийн  дөрөвний гурвыг эзэлж байгаа аж.

 

эх сурвалж: tass

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Oboo 2018-07-26 24.46.102.95

Obooshdee orosuud deerem,allaga,abilgal ni 1 huviar buurchdee

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.190.175

Орос оронд дэвшил нилээд гарч байгаа. Гэхдээ өшөөцаг хэрэгтэй

Avatar

Ovgon 2018-07-26

Ravdan hunhuuzad. Fashist oros kommunist hiatad 2 taivan togtvortoi baih ni mongolchuudiin erh ashigt niitsehgui malaa. Chinii ene ug bol uravsan hulgai orosiin fsb-iin nohoin golognii surtal uhuulga. Ter 2 togtvortoi naiz bolsonii ur dun ni 1924 onii mongoliig hiatadad zarsan oros hiatadiin geree boloi. Hezee ch tsaddaggui shunaliin tulam bolson ene 2 uls gadna dotnoosoo taivan bus ayul zanalhiilel dor togtvorgui hoorondoo zorchiltei baih mongoliin erh ashigt niitsene. Tegj baij mongol orshino. Ene 2 ulsiin tiim togtborgui baidliin ur dund mongol uls tusgaar uls bolj odii daitai yavaa yum. 20-r zuund oros hiatadiig tuiveesen japan german, baingiin daramtand tarchlaasan amerik terguutei baruunii ach tusaar mongol uls tusgaar uls bolj onoodriig hurtel orshij bna.

Avatar

ovgon hurliiz hujaad 2018-07-26 64.119.27.243

oros oron bol mongoliin tusgaar togtnoliin batalgaa gedegiig mongol hvn bvr medenee, hudalaa ardchilal yrij amerik baruun bideniig hamgaalan gej tarhi ugaah geed heregui dee.vhsenii amerik tegej chadah be dee, hujaa omnod tengisd ooriin tseregiin baazaa baiguulj behiji baihad amerikuud yu hiij chadahgui bna.hujaa nar taibaniig bvr moson shahaj taibaniig uls gej vzsen heniig booj haaj shahaj baihad amerik yaj chadahgui baij bnaa..

Avatar

Зочин 2018-07-26 103.229.121.8

Oros bol aguu bish, zugeer l oluulaa, zugeer l olon toon deerhi humuus. Aguu bol uur oilgolt!!!

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

Тэгээд чи агуу юм уу?

Avatar

hvvhedee yum unshij vzeed yrij baildaa.. 2018-07-26 64.119.27.243

delhiin gazar nutagiin 8-iin 1 ezeldeg shinleh uhaan vildberleliin asar ih hvch chadaltai tsomiin zebsegtei sansariig ezemshij bgaa oroniig ih gvren aguu uls gedeg yumaa.yumiig heden togrogoor vzeh baruunii surtal uhuulgad orj ardchilsan vzel geh anarhi vzeltei bolson neg muu hurliiz gamingiin svns l tegej solioroh bhaa.delhii niit orosiig aguu gedegiig hvleen zobshoordogoo,onoodor yamar uls amerikiig dain hiibel darj ylj chadh uu gantshan oros uls tegej chdan gej delhii vzdeg yumaa,oor neg uls zebseg tehnik hvn hvch ediin zasagiin bolomjgui yumaa..hujaa ch amerikiig diileh boloogui bgaa, tiimees hujaa nar orosoos tehnik tehmolog zebseg guij abch huulbar hiideg sh dee.orosiin tank sonoogch ongots puujingiin esergvvtsegch alsiin zain puujin bol delhiin shildeg zebsegvvd amerikees hol ilvv bna.. amerikiin tomawaka puujin orosiin kalbari puujingaas hol hotsorsoniig sayhan sirid haruulsan daa.orosiin puujinguud yg baindaa ochij buuj bhad amerikiih teneed baindaa buuhgui zamdaa alga bolj esbel naan tsaan ni buuj baisan daa.

Avatar

доржоо 2018-07-26 202.179.25.209

оросын зөв бурууг дэлгэцний ардаас цухуйдгүй бид хэд ч нэг шүүхгүй бхаа зүгээр.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.176.98

Орос агуу үндэстэн гэдгээ дэлхий дахинд дахин харууллаа агуу агуу үүнд атаархагчид их байна өчүүхэн юмнууд байнга атаархаж байдаг

Avatar

Zochin 2018-07-26 202.70.42.158

Oros bol zowlon vzej unuug hvrsen ard tvmen. Olon daind oroltsoj olon hvnee aldsan vndesten. Mongol, franch, germanuudad nutgaa ezlvvlj, olon hvnee aluulj bsan. Mon ANU, YPON ulsuudin tsereg orosin nutagt tsumrun orj irj bsan tvvh ch bn. Hoorondoo alaldaj uursduu uursdiguu heden sayar n hyadaj bsan ve ch bn. Unaj bosoj yawsan gehvvdee busad vndestnvvdin adil.

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.160.119

Оросуудын тухай Оросуудаас асуугаад байхдаа яахав дэ . Шал [Хориотой Үг] юм . Лав л миний хандлага өөрчлөгдөөгүй дагь

Avatar

Зочин 2018-07-26 45.117.32.5

Орос дүү нар ДАШТ ийг үнэхээр сайн зохион байгуулсан шүү

Avatar

зочин 2018-07-26

ОРОС ДАШТИЙГ МУНДАГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСНЫГ МАНЬ БИШ
ДЭЛХИЙ ХЭЛЭЭД БНАА ЦААНА ЧИНЬ.

Avatar

Зочин 2018-07-26 64.119.19.92

Congrats Russians!

Avatar

Ovgon 2018-07-26 59.153.114.154

Fashist oros kommunist hiatad 2 taivan togtvortoi baih ni mongolchuudiin erh ashigt niitsehgui malaa. Chinii ene ug bol uravsan hulgai orosiin fsb-iin nohoin golognii surtal uhuulga. Ter 2 togtvortoi naiz bolsonii ur dun ni 1924 onii mongoliig hiatadad zarsan oros hiatadiin geree boloi. Hezee ch tsaddaggui shunaliin tulam bolson ene 2 uls gadna dotnoosoo taivan bus ayul zanalhiilel dor togtvorgui hoorondoo zorchiltei baih mongoliin erh ashigt niitsene. Tegj baij mongol orshino. Ene 2 ulsiin tiim togtborgui baidliin ur dund mongol uls tusgaar uls bolj odii daitai yavaa yum. 20-r zuund oros hiatadiig tuiveesen japan german, baingiin daramtand tarchlaasan amerik terguutei baruunii ach tusaar mongol uls tusgaar uls bolj onoodriig hurtel orshij bna.

Avatar

Зочин 2018-07-26 202.131.245.243

Энэ xyжaa эмгэний тэмбүү нь бүр хүндэрчээ?

Avatar

Зочин 2018-07-26 66.181.176.98

Казакийн латинцарийг ойлгохгүй юм алдаагүй бичиж чадахгүй байж яасан ч латинцар юм

Avatar

Зочин 2018-07-26 150.129.140.107

TASS uuruu bichjee. Russian troll!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-26 103.229.120.134

ОРОС БОЛ АГУУ ГҮРЭН, АГУУ АРД ТҮМЭН. ЗҮЧИ ЗҮГЭЭР НЭГ АМЬДРААГҮЙ ГАЗАР НУТАГ

Avatar

Зочин 2018-07-26 58.108.114.186

Яамай даа [Хориотой Үг] иванууд

Avatar

Зочин 2018-07-26 43.242.243.46

Иванаас илүү ухаантай харагдахгүй л байна, чи.

Avatar

Үзэгч 2018-07-26 66.181.165.227

Үнэхээр сайн зохион байгуулалттай байсан шүү

Avatar

gaih 2018-07-26 202.131.228.99

оролцогчдын гуравны нэг буюу 72 хувь нь ………. ???????????

Avatar

Ovgon 2018-07-26 59.153.114.154

Fashist putleriin ard tumnee niigmiin humdrel zovlongoos ni anhaarliig ni holduulah gesen taaruuhan oroldlogo bailaa.

Avatar

Зочин 2018-07-26 43.242.243.46

Энэ xyжaa эмгэний тэмбүү нь бүр хүндэрчээ?

Avatar

ЗОЧИН 2018-07-26

ОРОСЫН АРД ТҮМЭН ЧАДИЙШДЭЭ , ЧАДНА . . .

Avatar

Зочин 2018-07-26 64.119.19.95

Orosiin ard tumen ikh yum sursan baikh

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж