Д.Сумъяабазар Эрдэнэс-Тавантолгойн IPO- гоо 180 хоногт багтаахаар ажиллаж байна | News.MN

Д.Сумъяабазар Эрдэнэс-Тавантолгойн IPO- гоо 180 хоногт багтаахаар ажиллаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.24-нд нийтлэгдсэн

Д.Сумъяабазар Эрдэнэс-Тавантолгойн IPO- гоо 180 хоногт багтаахаар ажиллаж байна

Д.Сумъяабазар Эрдэнэс-Тавантолгойн IPO- гоо 180 хоногт багтаахаар ажиллаж байна

Наадмын өмнөхөн УИХ-аас “Эрдэнэс Тавантолгой” компанийн 30 хүртэлх хувийг гадаад, дотоодын Хөрөнгийн биржид нээлттэй арилжаалах шийдвэр гаргаж, тогтоолын төслийг баталсан. Ингэхдээ 180 хоногийн дотор бэлтгэл ажлыг дуусгах үүргийг УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазарт үүрэгдсэн юм. Энэ дагуу ажлын хэсэг байгуулагдан ахлагчаар Д.Сумъяабазар ажиллаж байна. Ажлын хэсэг байнга хуралдаж, удирдлага, зохион байгуулалтаар хангаж, зөвлөмж, чиглэл өгөн тулгамдсан асуудлыг зохицуулан ажиллаж байгаа аж. Д.Сумъяабазар сайд Засгийн газар, УИХ-д үе шаттайгаар ажлаа танилцуулах учиртай тул ийнхүү зуны ид амралтыг үл хайхран ажиллаж байна. Ажлын хэсэгт Сангийн сайд, Зам тээвэр хөгжлийн сайд нар багтан ажиллаж байгаа юм байна.

Т.ОД

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-07-24 27.123.214.115

amjilt.

Avatar

Зочин 2018-07-24 182.160.34.92

tz uitgart teever

Avatar

Зочин 2018-07-24 188.166.30.68

Амжилт хүсье. Хэний ч зориглоогүй, тэр тусмаа тэр өөрсдийгөө боловсролтой гэгчидийн хийгээгүйг хийх гээд зориглон санаачлан, зүтгэж байгаад баярлаж байна. Дэлхийд гайхуулсан мэдлэгтэй байлаа гээд яах юм. Эх орондоо л тэрийгээ гаргахгүй юм бол. Та чаднаа.

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.176.156

үо

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.176.156

МАН ахмадын тэтгэвэрийг үе шаттай нэмэгдүүлнэ гэж амалсан хэзээ нэмэх юм бэ сонгуульт жил талдаа орчлоо шүү дэ

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.176.156

эрдэнэс тавантолгойгоо эргэлтэд оруулаад тэтгэвэрээ нэмж болдоггүй юм уу, эсвэл төрийн өмчит компаниудасаа хувьчилна гээд байсан хувьчлаад тэтгэвэрээ нэмж болдоггүй юм уу

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.184.172

Далчиганасан мантуугийн ах махан толгой [Хориотой Үг] сумьяабазар уул уурхайн салбарыг авч явж чадахгүй байна. Огцруулах хангалттай үндэслэл гарч ирсэн. Бензиний үнийг удаа дараалан зохицуулж чадаагүйгээс болж он гарснаас хойш нийтдээ 3 удаа үнэ нь нэмэгдлээ. Тэрнээс шалтгаалж өргөн хэрэглээний барааны үнэ хамгийн багадаа 100-с 5000 төгрөгөөр нэмэгдсэн. Сая гадаад руу баахан зугаалж ирчихээд “Би тэгэж их олон хоног гадаад яваагүй, ихэнхи хугацааг агаарт өнгөрөөсөн” гэж зууны шилдэг онигоонд орох зүйл яриад сууж байна. Энэ [Хориотой Үг] балай ШХАБ гэж ямар байгууллага болохыг ч мэдэхгүй байж бас Монгол улсын тусгаар тогтнолыг зарах санаатай адгийн ховш байна!!! Далчиганасан мантуу дүүгийнхээ гуйлт, оркуудын бөөс жанхууд худалдагдсан байна, энэ [Хориотой Үг] махан толгой!!! Дэд сайдтайгаа хэл амаа олж чадахгүй иймэрхүү [Хориотой Үг] махан толгой уул уурхайн салбарыг яавч авч явж чадахгүй. Энэ 2 [Хориотой Үг] махан толгойг яаралтай огцруул Хүрэлсүх ээ!!!

Avatar

зочин 2018-07-24 202.9.42.7

10 гаруй жил ухандсан наад 5 толгойгоо хөдөлгөж чадвал Сумъяабаатар автоматаар ард түмний баатар болно.

Avatar

Зочин 2018-07-24 106.77.5.91

энэ тэнэг [Хориотой Үг] юу хийж алдаг юм бол

Avatar

Зочин 2018-07-24 103.26.194.179

ЭНЭ ХООСОН ТОЛГОЙ НЬ ЮУГАА ХИЙХ ЮМ БОЛ ДОО ЗАЙЛУУЛ!!!

Avatar

ЗОЧИН 2018-07-24

ЗА ЭНЭ ЛАНТУУ ТОЛГОЙ УУРХАЙ ЛАНТУУДАХ ЮМУУ ХАЙШАА ЮМ …

Avatar

Зочин 2018-07-24 103.229.121.101

IPO гаргахад мэргэжлийн хүний мэдлэг хэрэгтэйш дээ. сайд нар нь хийнэ гж бх уу? Тэгээд бас [Хориотой Үг] бөхөөр шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж