Нэгдүгээр эмнэлгийн даргаар Д.Чулуунбаатар томилогдлоо | News.MN

Нэгдүгээр эмнэлгийн даргаар Д.Чулуунбаатар томилогдлоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.24-нд нийтлэгдсэн

Нэгдүгээр эмнэлгийн даргаар Д.Чулуунбаатар томилогдлоо

Нэгдүгээр эмнэлгийн даргаар Д.Чулуунбаатар томилогдлоо

Эрүүл мэндийн яамны сайдын 2018.07.16-ны өдрийн Б/40 тоот тушаалаар Улсын Нэгдүгээр Төв Эмнэлгийн Ерөнхий захирлаар Эмнэлзүй эрхэлсэн захирал Д.Чулуунбаатарыг өчигдөр /2018.07.23/ томилж, үр дүнгийн гэрээ байгуулжээ. Тэрбээр ажлаа хүлээж авсан даруйдаа Улсын Нэгдүгээр Төв эмнэлэгт тулгамдаж буй асуудлуудыг Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэлд танилцуулж, доорхи асуудлуудыг нэн түрүүнд шийдвэрлүүлэхээр болжээ. Үүнд:

  • Канадын Лаурель сангаас хандивласан нүдний хагалгааны туршилтын тоног төхөөрөмжүүд болон Нүдний торлог шилэнцэрийн хагалгааны 1.5 тэрбум төгрөгний өртөг бүхий багаж тоног төхөөрөмжүүдийг гаалийн татвараас чөлөөлөх

  • Элэг шилжүүлэн суулгах хагалгаанд шаардагдах С-ARM, Урологи-Андрологийн төвийн мэс заслын зарим дутагдалтай эвдрэлтэй байгаа байгаа багаж тоног төхөөрөмжийг шинэчлэх 212,0/хоёр зуун арван хоёр сая/

  • Нүдний мэс заслын хагалгааны өрөөний засварын хөрөнгө 85,0/наян таван сая/

  • Бүрэн тоноглогдсон шинэ түргэн тусламжийн машин зэргийг шийдвэрлэхээр болсон байна.

Д.Чулуунбаатар нь УНТЭмнэлгийн Эмнэлзүйн салбарт ажиллаж байжээ. 

Сануулахад, өнгөрсөн тавдугаар сард тус эмнэлгийн ажилтнуудын буруугаас болж хоёр хүний амь нас эндсэнтэй холбоотой Улсын нэгдүгээр төв эмнэлгийн дарга Д.Очирбатыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх сайдын тушаал гарсан билээ. 

Э.ЖОНОН

 

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Үнэ 2018-07-24 203.169.50.109

Ямар үнэтэй вэ?

Avatar

Зочин 2018-07-24 27.123.214.102

ямар хүн юу хийдэг байсныг мэдэхгүй хүн байна.1 эмч нарынхаа мэдлэг чадварыг дээшлүүлээсэй.2 зарим удаж байгах хэлгүй усгүй эмчийн ёс суртахуун байхгүй.эмч нар байдаг.жишээ нь эрүү нүүрний болд гэж зан ааш муутай.эмч нарын ёс суртахуун байхгүй.өвчтөнүүдэд эмч нараа муулна.өөрийгөө их юманд бодсон ийм нэг нөхөр нилээд олон жил байж л байна.эмчийн хувьд мэргэжилдээ сайн байж болно.худлаа үнэн юм ярьж өвчтөнүүдийн толгойг угааж өөрөөс нь өөр хүн монголд байхгүй юм шиг зангаа болиосой.ийм ёс суртахуунаа уландах гишгэсэн юмнуудаа шинэ дарга эргэж харж хариуцлага ярьж байгаасай

Avatar

Зочин 2018-07-24 202.179.18.61

хэдий болтол эмнэлгийн удирдлагаар мэргэшээгүй гаруудыг тавьж байх юм бэ

Avatar

Зочин 2018-07-24

Монголын Нийгмийн даатгалын мөнгөөр гараа угааж,банк дамжуулж тэрбумтан болсон Эрдэнээ гэж байдаг гэсэн. Номтойбаяр ч худлаа ярих залуу бишсэн.Тэгвэл үүний багаахан хэсэг болох эрүүл мэндийн даатгалаар энэ авгай тоглож байгаа байхнээ. Сайн багшаас үлгэр авчээ

Avatar

мгл 2018-07-24 122.201.31.119

ямарч байсан очирбат гэж нам дагаж бялдуулчилж амьдарсан мулгуу оркоос салдаг нь зов

Avatar

nert 2018-07-24 150.129.143.202

Sarangerel Tsogzolmaa nariin avgai uls toriin baagiinuud bidnii deer sandailaad hamgiin chuhal 2 salbariig bujignuulj samrahaar tegeed uls oron oilgomjtoi shuu dee!

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.181.105

Энэ 2 утсан хуухэдэйнууд нэг ч асуудал шийдэх эрх мэдэл байхгуй дээрээс юу гэж дохихыг л хулээнэ.

Avatar

Зочин 2018-07-24 185.89.249.83

Хэлээ зажилж, толгойгоо сэжилсэн, 8 жилийн сургуулт төгссөн, покерчин авгайгийн тухай цааш ярих уу байх уу?!!

Avatar

Зочин 2018-07-24 185.89.249.83

арангэрэл хулгайгаа нам дараад өнгөрөхийн тулд АТГ-ын даргыг солиулчихвад болно гэж бодож байгаам бна л даа хахаха ёстой ддүрчихсн толгойтой авгай шүү. Намайг АТГ шалгаж байгаа, гэхдээ энэ бол Номтойбаярын хийсэн ажил, би мөнгө идээгүй,Хүрэлсүх намайг хамгаална гэж яамныхаа бүх ажилчдын хуралд дээр даналздаг ёс суртахуунгүй хүн байх уу?! Хүрэлсүх нь хамгаалаад үлдэнэ гэж бодож байвал ёстой гонжийн жоо шүү. Хүүкийнхээ засгийг унагаах ажлаа үргэлжлүүлэн сайн хийгээрэй дээ Сараа минь

Avatar

Зочин 2018-07-24 185.89.249.83

арангэрэл хулгайгаа нам дараад өнгөрөхийн тулд АТГ-ын даргыг солиулчихвад болно гэж бодож байгаам бна л даа хахаха ёстой ддүрчихсн толгойтой авгай шүү. Намайг АТГ шалгаж байгаа, гэхдээ энэ бол Номтойбаярын хийсэн ажил, би мөнгө идээгүй,Хүрэлсүх намайг хамгаална гэж яамныхаа бүх ажилчдын хуралд дээр даналздаг ёс суртахуунгүй хүн байх уу?! Хүрэлсүх нь хамгаалаад үлдэнэ гэж бодож байвал ёстой гонжийн жоо шүү. Хүүкийнхээ засгийг унагаах ажлаа үргэлжлүүлэн сайн хийгээрэй дээ Сараа минь

Avatar

Зочин 2018-07-24 185.89.249.83

Эрүүл мэндийн сайд Сарангэрэл эрүүл мэндийн даатгалыг нийгмийн даатгалаас салгаж аваад мөнгийг нь хүүг нь бууруулж өөр банкинд хийгээд дундаас нь цавчаа хйигээд байр, машин авчихсан гэжугай. Бүх баримт нотолгоотойгоо байгаа гэж учир мэдэх хүмүүс ярьж байна лээ. Гар цагаан, сэтгэл цагаан, зүс цагаан гээл өөрийгөө яриьдаг авгай үнэн хэрэгтээ хар гартай_ төрөөс хулгайлагч, покерчин_янхан авгай шүү дээ. Хүрэлсүх намайг хамгаална гээд л яаман дээрээ ажилчдын хурал дээрээ даналздаг гэж байгаа.

Avatar

Зочин 2018-07-24 27.123.214.104

Ene teneg avgaig Hurelsuhtei ni tsug hurdan zailuulaachee. Yamar ch bolovsrolgui erguu huurnuud Mongol ulsiig samraad duuslaa. Ichih ch ugui lag lag tom tom yariad l yavahiin omnoos b**s hurehiin. Saihan bolovsroltoi, mergejliin, eh ornoo gesen humuus zondoo bn sh dee. Hurelsuhiig hurdan zailuul.

Avatar

Зочин 2018-07-24 202.21.100.211

Гүзээ биш сандал байх шиг байна. Гэрэл зурагчингийн мэдрэмж алдаа байх

Avatar

Зочин 2018-07-24 120.16.234.100

Энэ авгай ямар том гvзээтэй юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-07-24 103.229.121.101

1-н даргаар боломжийн хүнээр тавьсан бна. Заавал нээх ухаантай хүн байх албагүй. Маанагдуу ч гайгүй хүн.

Avatar

Зочин 2018-07-24 27.123.214.95

Эмнэлэгт тулгамдаж буй асуудлуудыг шийдвэрлэх цогц бодлого алга, зугээр хэдэн багаж авах, ерее засах менге л хусэмжилж!!!

Avatar

Зочин 2018-07-24 112.72.11.111

Нөгөө сая долларын үнэтэй апаратны хохирол юу болов?

Avatar

Зочин 2018-07-24 202.72.245.207

60 ТЭРБУМЫН ТОЛГОЙЛОГЧЫН ТАВИУР БАЛАЙ ТЭНДЭЭС ЗАЙЛСАН НЬ ХАМГИЙН ЧУХАЛ ДАА

Avatar

Zochin 2018-07-24 64.119.19.95

Yagaad ingeed darga nariig ny soliod baidag yum bol, eertei ny munge huvaaltsah hun tavih heregtei yum bolov uu, eruul mendiin daatgaliin sang eeriinhee hajuud avaad ene setguulch galzuurch baina daa. Soliotoi hunii edriin temdeglel shig eruul mendiin daatgalaa gadagsh yavaj sudalj ireed saijruulmaar baina.

Avatar

zochin 2018-07-24 202.70.44.146

Gadnaas uls tur hiisen, avilgalchin bish emnelegtee ajillaj baisan bolovson huchin tomilogdjee. 2 land ni ajliin amjilt husei. Humuus muuljil baig ter tusam gylalzaarai. yaj ch chadahgui.

Avatar

Зочин 2018-07-24 27.123.214.119

Энэ мэргэжлийн бус авгай оороо зайлаач ичдэггуй гар шуу. Юу ч мэдэхгуй байж мэддэг юм шиг л солиороод явах.

Avatar

Зочин 2018-07-24 66.181.181.105

Тэнэг хун еерийгее голдоггуй л байхгуй юу даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж