С.Амарсайхан гүүрэн гарц хүлээлгэн өгөх хугацааг наашлуулахыг үүрэгдэв | News.MN

С.Амарсайхан гүүрэн гарц хүлээлгэн өгөх хугацааг наашлуулахыг үүрэгдэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.23-нд нийтлэгдсэн

С.Амарсайхан гүүрэн гарц хүлээлгэн өгөх хугацааг наашлуулахыг үүрэгдэв

С.Амарсайхан гүүрэн гарц хүлээлгэн өгөх хугацааг наашлуулахыг үүрэгдэв

НИТХ-ын дарга С.Амарсайхан 7-р сарын эхээр ЗЦГ-ын урдах гүүрэн гарцын ажилтай танилцсан. Өрөм эвдэрсэн, холбоо, дулааны шугам болохгүй байгаа гэх шалтгаанаар аль хэдийн хийгдсэн байх ёстой ажлууд хийгдээгүй байна. Төлөвлөгөө, графикийн дагуу ажлаа гүйцэтгэхгүй байгаа тул ажил хариуцаж байгаа хүмүүст хариуцлагын асуудал яригдана. Гүүрэн гарцыг хүлээлгэн өгөх хугацааг багадаа 3 сараар наашлуулж төлөвлөгөө, тооцоо дахин гаргаж танилцуулах үүрэг өгсөн билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-07-23 66.181.181.183

narnii zamd yavgan hunii guur

Avatar

Зочин 2018-07-23 103.229.120.134

Манайд аливаа ажил гүйцэтгэхэд орчин нөхцөл, боломж бололцоо үнэхээр хүнд шүү дээ. Ядаж байхад авил гажаагүй төрийн байгууллага нэг байхгүй болсон. Худлаа гэвэл гудманд шууд санал асуулга ил явуулахад иргэд нотлоод өгнө.

Avatar

Зочин 2018-07-23 202.72.245.207

ЭНЭ МАНАГАРУУД ХАЧИН ШҮҮ ҮҮРЭГДЧИХЭЭР Л БОЛДОГ ЮМ ШИГ БОДДОГ ХЭВЭЭР Л БАЙХ ЮМ ДАА

Avatar

еэ еэ 2018-07-23 103.229.121.67

Налайхын замын ажлаа эхлүүлээчээ, бас нэг сайн шоучин гаруу үгүй юу, ЭБ-ийн төрсөн дүү баймаар нөхөр байна

Avatar

Зочин 2018-07-23 66.181.179.199

МАНгарууд чадахгүй байж дандаа нэг их том том ажил ярьдаг шдээ. Өөрсдийх нь идэх боломж нь илүү болохоор л тэгдэг байхдаа

Avatar

Зочин 2018-07-23 66.181.160.92

"Хом плаза"-г зайлуулахгүй бол гүүрэн гарц бариад ч түгжрэл арилахгүй гэж Авто замын газрын дарга байсан нэг нөхөр яьсан байсан шдээ!!! Хэрэв тэр үнэн бол ингэж улсын хөрөнгө үрж, иргэд биднийгээ чирэгдүүлэн зовоох хэрэг байгаа юм уу???

Avatar

zochin 2018-07-23 124.158.111.16

үүрэгдэх биш шаард

Avatar

суе 2018-07-23 180.149.124.2

бараг тэр гүүрэн гарц хэрэгтэй юм уу ? яг ачааллыг тооцсон судалгаа эн тэр байдаг л байгаа даа: дандаа л нэг иймэрхүү юм хийж байдаг шд ээ

Avatar

Зочин 2018-07-23 66.181.178.38

Худал шоудахаа боль, ажил гэдэг өрөөндөө сонин уншихтай адил уу? Цаг хугацаа нь нарийн тооцсон төлөвлөгөөний дагуу л хийх ёстой. Түүнээс даргын хүслээр биш

Avatar

Зочин 2018-07-23 66.181.160.92

Чадахгүй бол шалтаг мундахгүй, харин чаддагт бол боломж олдоно!!! Наадах компаниа хөөж явуулаад өөр чаддагт нь өгч бушуу дуусгуулаачээ!!! Гуйж гувшаад суудаг төр засаг гэж байдаг юм уу?? Амарсайхаан! Цаадуулдаа хатуу, зоригтой арга хэмжээ ав!!! Төр засгийг гоочлоод сурчихсан амьтас байна!!!!

Avatar

Руугаа 2018-07-23 27.123.214.110

Соёлын тэргүүн авах хэмжээнд хүрсэн байна бушуухан тэргүүний ажилтан цолыг нь өгөөд огцруул

Avatar

Зочин 2018-07-23 112.72.11.118

За Амараа залуу, дүрдээ арай хэт орчихоод байгаа биш биз? Ширээний араас үүрэгдэх лантуудах өөр. Бодит ажил нэг өөр шүү. Нэгэнт л ажлыг нь эхэлсэн бол чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэх чухал.

Avatar

Нүүрсчин 2018-07-23 66.181.185.244

3 САРЫН НААНА ЦААНА ЯЛГАА ЮУ БНА АА ЕР НЬ. ГОЛ НЬ ЧАНАР ,СТАНДАРТЫГ НЬ ХАНГУУЛАХ Ш ТЭЭ. НАЛАЙХААС ГАРСАН ХҮН ЮМ ГЭСЭЭН .НАЛАЙХИЙНХАА ХЭДЭН ӨМХИЙ САРАМПАЙ АВТОБУСНУУДАА ШИЙДЧИХЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ БАЙЖ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж