Казахстаны анхны олимпийн медальтан бусдын гарт амиа алджээ | News.MN

Казахстаны анхны олимпийн медальтан бусдын гарт амиа алджээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.20-нд нийтлэгдсэн

Казахстаны анхны олимпийн медальтан бусдын гарт амиа алджээ

Казахстаны анхны олимпийн медальтан бусдын гарт амиа алджээ

Сочигийн өвлийн олимпийн хүрэл медальт Казакстаны уран гулгалтын тамирчин Денис Тен гэмт этгээдүүдийн гарт амиа алджээ.

Казакстаны Алматы хотод машины толийг нь хулгайлахыг завдсан хоёр этгээдтэй маргалдаж, улмаар баруун гуяндаа хутгалуулсан гэж хотын цагдаагийн газар мэдэгдээд байгаа юм. Яаралтай эмнэлэгт хүргэсэн боловч маш их цус алдсан байсан учраас нас барсан аж. Ойролцоогоор гурван литр цус алдсан гэж эмнэлгээс мэдэгджээ.

Солонгос, казахын эрлийз Денис Тен өнгөрсөн зургадугаар сард 25 нас хүрсэн юм. Тэрбээр 20-р зууны Солонгосын тусгаар тогтнолын төлөө амь биеэ зориулан тэмцэж байсан генерал Мин Кеун Хогийн гуч юм.

Түүнийг нас барсанд Өмнөд Солонгос, Казакстан даяараа гашуудан харамсаж байгаагаа цахим ертөнцөд илэрхийлж байна.

Денис Тен 2013, 2015 онд уран гулгалтын ДАШТ-ий мөнгөн медаль тус тус хүртэж байсан. Тэрээр нэг удаа ‘Би Солонгос гаралтай ч амьдарч буй Казакстаныхаа өмнөөс гулгаж байгаадаа баяртай байдаг’ гэж хэлж байжээ.

Сочигийн өвлийн олимпод тэрбээр эрэгтэйчүүдийн чөлөөт уран гулгалтын шигшээд хоёр өөр гуталтай гулгасан гэдэг.

 

 

 

 

 

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-07-20 122.201.22.81

uneheer mundag zaluu baisan da solongos sh de

Avatar

Paвcaл 2018-07-20 174.216.3.203

Оросыг дагасан хэдэд л толины xyлгай байх юм даа. Баруунд бол толь xyлгайллаа гэхэд яах гэж байгаа бол гэж гайхна даа.

Avatar

Зочин 2018-07-20 103.242.47.210

үнэхээр харамсалтай хэрэг болж нэг толний төлөө хүний гарт амь алдах хэцүү юм даа хүний амьдрал гэж ийм л богино байдаг юм даа

Avatar

зочин 2018-07-20 66.181.160.27

Нэг муу толь хулгайлж яваад алуурчинн болчихдог ??!!!! …Нэг муу тольны хойноос хөөцөлдөж яваад амиа алдчихдаг ?? !!! …. ямрррррр т……

Avatar

Зочин 2018-07-20 182.160.36.99

tolio zygeer ogchihgyi.

Avatar

And 2018-07-20 24.46.102.95

RIP

Avatar

Зочин 2018-07-20 202.21.106.120

e****z bish tsever solongos zaluu. Kazakhstand 100.000 solongos hun baidag. Orosyn Als Dornodod amidarch baisan solongosuudiig Stalin Dundad Azi ruu tsolsonoos odoo Uzbek, kazak, Kirgiz, Tajikistan ulsuudad olon solongos hun amidarch baigaa

Avatar

Зочин 2018-07-20 103.57.94.117

Богино настай байж дээ хеерхий.

Avatar

Казахстан гэмт хэргээрээ ОХУ-н дараа орж бн 2018-07-20 103.14.38.130

Энд гэмт хэрэг, дээрэм тонуул, террори г.м маш олон гэмт хэргүүд гарч ОХУ-н дараа орсон байгааг саяхан нэтэд тавьсан байсан. Аюултай улс. Тэгээд ч Монголоос очсон казакууд буцаад Монгол шиг сайхан орон бидэнд байхгүй юм бн гээд ирээд энд тэндгүй дэлгүүр байгуулж, УБ-д суурьшиж эхэлсэн бн. Нотриотын газруудаар баахаз бүдүүн бүдүүн казак залуучууд элдэв бичиг баримт батлуулан гүйлдэх болжээ.

Avatar

ggg 2018-07-20 202.9.40.237

bandan tas shdee negent kazahkstan irgen bolood mongoloos garsan bol butsaaj avna gej bhguishdee

Avatar