Даншиг наадмын үеэр болзошгүй эрсдэлээс сэргийлэхийг үүрэг болгов | News.MN

Даншиг наадмын үеэр болзошгүй эрсдэлээс сэргийлэхийг үүрэг болгов

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.18-нд нийтлэгдсэн

Даншиг наадмын үеэр болзошгүй эрсдэлээс сэргийлэхийг үүрэг болгов

Даншиг наадмын үеэр болзошгүй эрсдэлээс сэргийлэхийг үүрэг болгов

Даншиг наадам зохион байгуулагдах аймгуудын Мэргэжлийн хяналтын газарт уг баярын үеэр гарч болзошгүй эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, холбогдох арга хэмжээг авч ажиллах талаар МХЕГ-аас үүрэг чиглэл өглөө.

Тухайлбал, хоол, хүнсний гаралтай хордлого халдвар гарахаас сэргийлэх, хүнсний бүтээгдэхүүний ил задгай худалдаа, мал, малын гаралтай түүхий эд, бүтээгдэхүүний шилжилт хөдөлгөөнд тавих хяналтыг чангатгах, цахилгааны болон шингэрүүлсэн шатдаг хийн тоног төхөөрөмжийн ашиглалтын аюулгүй ажиллагааг хангуулах, хурдан морины унаач хүүхдийн хамгаалалтын хувцас, аюулгүй байдлыг хангуулахад холбогдох байгууллагуудтай хамтран ажиллахыг үүрэг болгов.

Мөн үер, усны аюулаас иргэдийг сэрэмжлүүлэх, баяр наадамд оролцох иргэдэд замын ашиглалтын үеийн болон  үер усны талаарх мэдээлэл өгөх, үер болох магадлалтай газраар нэвтрүүлэхгүй байх, батлагдсан замын маршрут, даацын зөвшөөрөгдсөн гүүр, замын байгууламжаар зорчуулах ажлыг зохион байгуулах талаар аймгийн Засаг дарга, авто замын өмчлөгч, эзэмшигч болон хариуцагч аж ахуйн нэгж, байгууллагуудад зөвлөмж өгөхийг чиглэл болголоо.

Эх сурвалж: МХЕГ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mangol 2018-07-18 174.222.129.119

Mangol urvagchid damshigiin naadmaa boliochee.Bayalduuch urvagch nariin mongoloo hudaldsaniig manjuud boovoor huhuulen shagnaj hiisen bayar shuu dee.Ene damshigiin naadamd turuulsen buhiig boovoo huhuulen shagnadag.Iim gutamshigiin bayariig temdeglen buhchuuded ,hurdan moridod zol shagnaliig bolih heregtei.Ene urvagchidiin damshigiig hiihiig yerunhiilugch horigloh heregtei.Ene naadamd b** orolzozgoo humuusee.medehgui ni medej av.bayarlaj zengehiin tuld manjid urvagchidiin bayariig b** temdegle.Mongol zaya baharhal min bidniig orhij ulam ih urvagchidiig bii bolgood bna.Mongol Damshig naadam!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.131.245.243

Манжид дагаар орсны л баяр наадам шүү дээ. Тангад ламд тархиа мэдүүлсний баяр наадам юм.

Avatar

Зочин 2018-07-18 182.160.32.190

ulsiin naadam saya bolood ongorloo.nileed mongo zarlagdsan baisan. gy tegeed odoo boloo yum bishyy. bas damshig naadam hiih gene.

Avatar

отгоо 2018-07-18 202.9.42.2

одоо энэ найр наадмаа болиочээ.юун даншиг вэ?

Avatar

Зочин 2018-07-18 203.91.115.38

Даншиг наадмын нэрийг өөрчилмөөр байна. "Шашин, соёлын наадам" болж байна уу? Тэгэхгүй бол бид 11 оноос өмнөх Манжийн захиргаандаа байгаа юм шиг ойлгомжгүй байдал үүсч мэдэхээр байна. Шашиныхны амбийцыг хязгаарлая. Тусгаар тогтнол бидэнд аяндаа ирсэн боловч алдчихвал дахиж олдохгүй байж мэднэ шүү.

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.131.245.243

Тусгаар тогтнол бидэнд аяндаа ирээгүй. Энэ дэлхийд тийм юм байдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2018-07-18 203.91.115.37

Бид тусгаар тогтнолын талаар огтхон ч мэдлэггүй суутал аяндаа бий болсон л доо. Нийт массын хувьд үүнд өгөх ач холбогдлын талаар л ярьж буй хэрэг. Тусгаар байдлын төлөө тэмцсэн үнэмлэхүй цөөхөн ноёд, хутагт, хувьсгалчдын асуудал өөр.

Avatar

БАРС 2018-07-18 220.70.240.57

[Хориотой Үг] НЬ ДАНШИГ МАНШИГ ВЭ. НААД НАЙР НААДМАА ОДОО БОЛИЛДОО, ҮГЭЭГҮЙ ЯДУУГАА МЭДЭХГҮЙ ҮРГЭЛЖ НАЙРАЛЖ БХ ЮМ, ИЧЭЭЧ. ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛЖ ГҮЙЦЛЭЭ

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.185.92

Бас юун наадам бэ? Энэ бехчууд, уяачдын засгийг солимоор байна аа, бехчууд, уяачдын халаасыг зузаалахад л хэрэгтэй, еер ямар ч ашиггуй баахан илуу зардал ш дээ

Avatar

Зочин 2018-07-18 103.26.192.62

Найр наадмаа одоо болиочээ Хүрэлсүх гуай Баттулга гуай хийх ажил алга уу албатуудаа ажлыг нь хийлгээчээ ! Авилгалтай Тэмцэх Газар гэдэг нэртэй Авилгалыг Дэмжих Газраа татан буулгаачээ Луйварчид Хулгайчидтай тэмцэж хулгайлсан луйвардсаныг нь буцааж авах юм болоод л уйлан дуулж уран донгодон байж энэ улсын Ерөнхийлөгч болсон та яагаад бүлх залгисан юм шиг дуугүй болчиховоо. Та Авилгалтай тэмцэж чадахгүй МАНАН -гийн луйварчдад барьцаалагдсан чинь тэгээд үнэн болж таарч байна уу? Ерөнхийлөгч юм бол Ерөнхийлөгч шиг байлдаа ядаж 2 хөршийнхөө Ерөнхийлөгчдийг наг харчихдаа……. Хүрэлсүх гуай та 10 хан хоногийн өмнө л хувьсгал хийх, гэж [Хориотой Үг] луйварчдаас төрийг цэвэрлэх гэж ЕС болсон гээд хэнхдэгээ дэлдээд байсан одоо найр наадмаа дуусгаж цэвэрлэгээгээ хийх болоогүй юу алчуур савангаа авдаа ажилдаа ордоо!

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.187.154

Зөв хө. Харамсалтай нь бид хашрахгүй хууртаж хулхидуулах юм даа

Avatar

Зочин 2018-07-18 150.129.140.107

Yrel syh guyain ygend huurtaj hanahgyi ard tymen shyy.

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.160.13

Үхсэний чинь Даншиг наадам бэ??? Наад улсынхаа байж байгаа царайг хараач та нар!!! Ийм улс найр наадам хийдэг юм уу???

Avatar

irgen 2018-07-18 66.181.185.48

yuun danshig naadam be??!! Ter mongooroo ene evdersen zamuudaa jaahan ch bolov zassan deeree! Danshig naadmaas bolj dahiad huuhed, hun bertej, bas heden humuus avtomashinii osloor amia aldah yum bolno. Eroosoo Ardiin huvisgaliin ih oi jiluudiig Danshig naadam geed 10 jild neg udaa bolj baival iluu chansaatai shu!

Avatar

Зочин 2018-07-18 43.228.131.11

xaaguur xediid bolox yum bol?

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.179.31.74

За, наадах дургүй нь очихгүй л байг. Бас л нэг талдаа эдийн засгийн хурдасгуур шүү дэээ

Avatar