Трамп хэлсэн үгэндээ залруулга хийв | News.MN

Трамп хэлсэн үгэндээ залруулга хийв

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.18-нд нийтлэгдсэн

Трамп хэлсэн үгэндээ залруулга хийв

Трамп хэлсэн үгэндээ залруулга хийв

АНУ-ын ерөнхийлөгч Дональд Трамп Оросын ерөнхийлөгч Владимир Путин нарын дээд хэмжээний уулзалт долдугаар сарын 16-нд Финляндын Хелсинк хотод болж өнгөрсөн. Трамп хэвлэлийн хурлын үеэр хэлсэн үгэндээ алдаа гаргаж АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуульд Оросууд нөлөөлсөн тухайд буруу ярьсан тул залруулга хийх хэрэгтэй гэжээ.

Путин ‘АНУ-ын 2016 оны сонгуульд Оросыг нөлөөлсөн гэж гүтгэсэн. Бид тэдэнд нөлөөлөх шаардлага байхгүй’ хэмээн мэдэгдсэн. Харин АНУ-ын ерөнхийлөгч Трамп үүний хариуд Орос 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд хөндлөнгөөс ‘оролцсон’ гэх шалтгаан олж харахгүй байна’ гэж ам алдсан юм.

Тэрбээр өнөөдөр эх орондоо ирж зарим хэлсэн үгэндээ залруулга хийх хэрэгтэй хэмээн ‘Би тэр үед Орос 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуульд хөндлөнгөөс ‘оролцоогүй’ гэх шалтгаан олж харахгүй байна гэж хэлэх гэж байгаад хэл хальтраад буруу ярьсан. Би тагнуулын байгууллагадаа итгэдэг. 2016 оны сонгуульд Оросууд нөлөөлсөн гэж удаа дараа мэдэгдэж байсан. Гэхдээ дан ганц Орос ч тагнуулын газрын тэмдэглэлд өөр олон хүн бичигдсэн байсан. Үүний цаана маш олон хүн байгаа’ гэжээ.

Энэ мэдэгдлийн дараа америкийн хэвлэл мэдээлэл болоод ард иргэд Трампын хэлсэн үгэнд итгэхэд бэрх, улааныг  харж урваж, шарыг харж шарвадаг хэмээн буруутгаад байна.

Эх сурвалж: CNN 

 

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

hn 2018-07-18 150.129.142.153

teneg orchuulgaa zasaachee

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.179.24.122

Трамп угийн хөөрөлтэй этгээд

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Setgeliin hoorogdoltei hun ene horvoo deer baihgui

Avatar

зочин 2018-07-18 64.119.23.161

Мунгинуу чавганц шиг ярьсан хэлснээ ч санадаггүй ээ

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Chi ooroo chavgats

Avatar

RAVDAN 2018-07-18 103.229.122.209

_____ОРОСУУД БУЦАЖ, БИ ХОГ ДЭЭР ҮСЭРСЭН ТЭР ГАЙТАЙ ӨДРИЙГ БИ ХЭЗЭЭ Ч МАРТАХГҮЙ. БИ ЭХЭР ТАТАН УЙЛЖ, ОДОО БИ ЯАЖ АМЬДРАХ ЮМ БЭ? ГЭЖ ХАНА ШААН ЧАРЛАЖ БАЙСАН МААНЬ ӨЧИГДӨР МЭТ Л ТОДХОН БАЙНА. ОРОСУУДЫГ БУЦААЖ ЗАЛАХ ЁСТОЙ ГЭСЭН ЦОР ГАНЦ БӨГӨӨД МАШ ХҮЧТЭЙ ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛ Л НАМАЙГ ХУРЦАЛЖ БАЙНА. ИНГЭЭД ЮУ ТҮРҮҮН ПҮҮЖЭЭГЭЭ ЗАЛАН, МОНГОЛЧУУДЫН ДУНД ПҮҮЖЭЭГЭЭ МАНДУУЛАХ, БАРУУНЫ ЭСРЭГ СУРТАЛЧИЛГААГ ХИЙХЭД ХАМАГ УХАМСАРТ АМЬДРАЛАА ЗОРИУЛСААР ИРЛЭЭ. 28 ЖИЛИЙН ЭНЭ ХАТУУ ШИРҮҮН ТЭМЦЭЛ АМАР БАЙСАН ГЭЖ БИ ХЭЛЭХГҮЙ, ГЭВЧ ӨНӨӨДРИЙН ӨНДӨРЛӨГӨӨС ЭРГЭН ХАРАХАД БИ ӨӨРӨӨРӨӨ БАХАРХДАГ.

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.186.31

https://aquatek-filips.livejournal.com/1484376.html?utm_referrer=https:%2F%2Fzen.yandex.com
Oros hel meddeg shvv yum bol ene linkiig vz.

Avatar

Paвcaл 2018-07-18 174.216.28.230

Ээ хөөрхий наад линкээр чинь орж үзсэн чинь монголын хэдэн мисс нэртэй шaлдан хүүхнүүдийн зургийн доорхи комментууд нь оросууд үнэхээр доромжлоод бичсэн байх юмаа.

Avatar

Зочин 2018-07-18 103.9.90.50

ЭНЭ НӨХӨР НӨГӨӨ ТЕЛЕВИЗИЙН ШОУГАА ХӨТӨЛЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ Л. ОДОО ДАХИАД 2 ЖИЛ БИД ИХ ГОЁ ҮЗҮҮЛБЭРҮҮД ҮЗЭХ БАЙХ ДАА. ХЭ ХЭ.

Avatar

Зочин 2018-07-18 103.9.90.50

ХӨӨРХИЙДӨӨ. АМЕРИК ГЭСЭН ЭНЭ САЙХАН УЛСЫГ ЭНЭ ТЭНЭГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БҮР ШАВАРТАЙ НЬ ХУТГАЖ ХАЯЛАА ДАА.

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Chi neg saihan burj baina

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.131.245.243

ОХУ болон АНУ-ын төрийн тэргүүн нарын “Fox News” телевизэд өгсөн ярилцлагыг АНУ-д 7 сая гаруй хүн үзжээ. Энэ тухай “Nielsen” судалгааны алба мэдээлсэн байна.Тус албаны мэдээлснээр, “Fox News” телевизэд өгсөн ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путины ярилцлагыг 3,2 сая хүн үзсэн бол АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трампын ярилцлага 3,96 сая хүний анхаарлыг татжээ.

Avatar

Paвcaл 2018-07-18 174.216.8.137

Трамп чинь худлаа ярих тал дээрээ манай Ээбийгийн ах нь ч билүү дүү нь ч билүү юм даг. Удахгүй Москвад очоод ice cream анх идсэн гэнэ.

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Tramp uneniig heldeg

Avatar

ЗОЧИН 2018-07-18

СОГТУУ РАВДАН ОРОСЫН МАНЬЯРКТАЙ САМОГОНЫ ПАЯН ДААХГҮЙ ШАЛЬЧИЙЖ БАЙСНЫГАА ОДОО БҮР ШАЛ УГААЖ БАЙСАН ГЭЖ САЙРХАХ БОЛЖ , НАЙРКАНЫ ДЭВЖЭЭНИЙ ЦОМХОТГОЛД ОРСОН РАВДАН – . . . – ЧАМД ГЭЖ ХЭЛЭХЭД " – СОГТУУ УЛС ТӨР ЯРЬДАГГҮЙ ЮМШҮҮ " .

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.120.66

manai jenko-toi tostei nuhur bnu da

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Tiim

Avatar

Irgen 2018-07-18 66.181.186.208

Трамп америкийн омнох еронхийлогчдоос илvv сайн ажилласан. Хойд солонгостой эвээ олж чадсан. Бусад нь чадаагvй

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Estoi zov

Avatar

РАВДАН 2018-07-18 103.229.122.209

РАВДАН НАМАЙГ ОРОСУУДАД ЗОДУУЛЖ, ЗАГНУУЛЖ ЯВСАН ГЭХЭЭР ХҮМҮҮС ДУРГҮЙЦЭЭД БАЙХ ШИГ БН. ШӨНӨЖИН ШАЛ УГААЖ, ХӨЛ ДЭЭРЭЭ ЗОГСОЖ, СӨХӨРЖ УНАТЛАА МАРШАЛЖ БСАН МААНЬ ТУХАЙН ҮЕДЭЭ ЗОВЛОН САНАГДАЖ БСАН Ч ОДОО ЭРГЭЭД ХАРАХАД, 60 НАСНЫ ӨНДӨРЛӨГӨӨС ХАРАХАД ХАРИН Ч ,АУГАА ИХ БАХАРХАЛ, МИНЬ БАЙЖЭЭ. ХҮН ЗОДУУЛЛАА ГЭЭД МУУДДАГГҮЙ Л ЮМ БИЛЭЭ, ТЭР ТУСМАА АХ НАРТАА ЗОДУУЛАХАД ЯАХАВ ДЭЭ. МОНГОЛЧУУД БИД ДОРД БҮДҮҮЛЭГ УЛСУУД, БИ ГЭХЭД ДЖАМБУЛД ОЧООД 3ЦАГ ӨНДӨГ БУЦАЛГААД ЗӨӨЛӨРСӨНГҮЙ ГЭЭД УЙЛЖ Л БАЙСАН, ИЙМ ЖИШЭЭ ИХ ОЛОН. ОРОСУУДЫН ХАЖУУД БИД ХЭН Ч БИШ, ЧӨЛӨӨТ БӨХИЙН ДЭВЖЭЭН ДЭЭР ОРОС БӨХИЙН ӨМНӨ МОНГОЛЧУУД ШАЛ АРЧСААР ИРСЭН ШИГ Л ЮМ. ТИЙМЭЭС Ч БИ АХ НАРАА ХЭЗЭЭ Ч, ХААНА Ч МАГТАН ДУУЛНА, ВСЕГДА ГОТОВ!

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.186.31

Idiot!

Avatar

Равдан ахаа 2018-07-18 66.181.186.208

Та их юм бичих юм. Юу хийж бсан хvн вэ?

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.157

Хөлдүүрээд л!!!!!!!!

Avatar

16 2018-07-18 49.0.212.58

hard boiled egg – 16 min

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.186.31

Shar hadand gevtejiisan.

Avatar

РАВДАН 2018-07-18 103.229.122.209

РАВДАН БИ ЦАГТАА ОРОС ЦЭ-РГҮҮДЭД ЭР-ГҮҮ БОЛТЛОО ЗОДУУЛЖ, ХҮЧИНДҮҮЛЭЭД ЗОВЖ Л ЯВЛАА, МУУДСАН ЮМ АЛГА, г*** Л БОЛСОНЫГ Л ХЭЛДЭГГҮЙ ЮМ БОЛ. БУСДААР САЙХАН АМЬДРААД НИЙГЭМДЭЭ ХӨЛӨӨ ОЛООД Л ЯВЖ ИРСЭН. ЕР НЬ МАНАЙ МЭТ ДОРОЙ ДОРД МУУ УЛСУУД ХӨЛ ХАВИАР ЭРГЭЛДЭЖ, ОРОСУУДЫГ ЭГЦЭЛЖ Ч ХАРАХ ЁСГҮЙ ЮМ. ОРОСУУДЫГ САЙН ЦАРАЙЧИЛЖ, ЗАРАГДАЖ ЯВСАНЫ ХҮЧИНД ХИЙДЭЭС ТОНОСОН АЛТ ЭРДЭНЭСЭЭС НЬ ХУВААЛЦААД, ОРОС ДЭЛГҮҮРТ ОРООД САЙХАН Л АМЬДАРЖ ИРЛЭЭ. ОРОСУУД ЯВААД Л РАВДАН БИ ХОГ ДЭЭР ГАРСАН ДАА

Avatar

zochin 2018-07-18 202.131.243.118

Трамп бол Путины хажууд жижиг гар, улс төрч биш, панзчин, наймаачин хүн шүүдээ.
Түүний үгэнд итгээд хэрэггүй, АНУ-ын улс төр, төрийн жолоог хэдэн цэрэг арми, зэвсэгийн үйлдвэрлэл эрхэлдэг баян конгрессийн гишүүд шийддэг шүүдээ…..

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.21.106.162

Hudalch

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.179.24.156

DEMENTIONTOI NUHUR DUU. ODOO YAHAW DEE NAS NI TIIM YUM, TEGEED TENEGEREED ZUNUGRUUD YAVAHAAS,,,, ENENI UGEND HEN CH ITGEHGUI, HOIDUUD CH GESEN BAS ERGELZEED EHELCHIHSEN BAINA LEE. KKKKKK

Avatar

Paвcaл 2018-07-18 174.216.8.137

Та хойдуудтай уулзаа юу?

Avatar

Зочин 2018-07-18 124.158.107.35

Ам алдвал барьж болдоггүй гэдэг одоо яая гэхэв

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.131.245.243

Манай сонгуулийн хар машиныг хага шaax хэрэгтэй болж дээ.

Avatar

Зочин 2018-07-18 202.131.245.243

Сонгогчдод зориулж хэлсэн "чихэр" үг. Ха ха ха

Avatar

Зочин 2018-07-18 66.181.186.31

Teneg Trump.

Avatar

очир 2018-07-18 202.131.234.194

өө энэ ямар будлиантай эр вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж