"АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал  60 тэрбумын  хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа" | News.MN

"АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал  60 тэрбумын  хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа"

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.10-нд нийтлэгдсэн

"АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал  60 тэрбумын  хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа"

"АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал  60 тэрбумын  хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа"

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ ээлжит бус чуулган зарлан хуралдуулах шаардлагатай гэж үзсэн  УИХ-ын 25 гишүүний гарын үсэгтэй албан бичгийг УИХ-ын даргад өнөөдөр /2018.07.10/ өргөн барилаа. Тэрбээр энэ үеэр сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийв.


УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ энэ талаар хэлэхдээ "Монгол төрийн бодлого Үндсэн хуулийн дагуу тасралтгүй явагдах учиртай. Баяр наадам болж байгаа ч гэсэн авлигатай холбоотой асуудал урт амралтын өдрүүдэд олон нийтийн анхаарлын төвөөс гарч болохгүй гэдэг зарчмыг баримтлан өнөөдөр та бүгдэд мэдээлэл хийж байна. Мөн хүлцэл өчье. 

Өнгөрсөн зургаадугаар сарын 28-нд “60 тэрбумын” гэх тодотголтой хэргийн талаар “Нийтийн  сонсгол” явуулах албан бичгийг УИХ-ын даргад хүргүүлсэн. Энэ албан бичигт нийт 19 гишүүн гарын үсэг зурсан юм. Гэвч уг асуудлыг УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хороо хэлэлцэхгүй бүдгэрч байна. УИХ-ын 19 гишүүн гарын үсэг зурсан тохиолдолд  ‘Нийтийн сонсгол’ заавал хийх хуулийн зохицуулалттай байдаг. АТГ болон бусад байгууллагын  хувьд томилогдсон хүнээ хамгаалж байгаа нь тодорхой болсон. Хуульзүйн байнгын хороо ард түмнээс сонгогдож байгуулагдсан УИХ-ын субъект. Гэтэл тус субъект  шударга үнэний өмнө дуу хоолой нь бүдгэрч байгаад нь харамсалтай. Би баяр наадмын өмнөх өдөр хүртэл хүлээнэ гэдгээ Хуульзүйн байнгын хороонд мэдэгдсэн. Гэвч өнөөдөр 11:00 цаг хүртэл хүлээлээ.  

“60 тэрбум”-ын хэрэг, “Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн 51 хувийг Стандарт банкинд барьцаалсан зэрэг өнгөрсөн хугацаанд замхарсан бүхий л хэргийг УИХ -аар хэлэлцэх шаардлагатай гэж үзсэн 25 гишүүний гарын үсэгтэй албан бичгийг УИХ-ын даргад  хүргүүлж байна.

Мөн АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал авлигын хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа гэж бид үзэж байгаа. Өнгөрсөн нэг жилийн хугацаанд үр дүн огт гарсангүй. 60 тэрбумын хэрэг болон бусад авлигын асуудалд ийм байдлаар хандах юм бол Х.Энхжаргал даргыг ажлаа үргэлжлүүлэн хийх эрхгүй гэж үзэж байна. Энэ бүхийг хаалттай бус нээлттэй чуулганаар авч хэлэлцэж  ард түмнийхээ өмнө тайлбарлах нь зүйтэй.

УИХ-ын тухай хуульд гишүүдийн гуравны нэг буюу 25 гишүүн гарын үсэг зурснаар 14 хоногийн дотор ээлжит бус чуулган хуралдуулна гэж  заасан байдаг. Тиймээс Үндэсний их баяр наадмын дараа ээлжит бус чуулган зарлана гэдэгт найдаж байна. 

Дэлхийн 70 орчим орны парламентад “Халуун сандал” арга хэмжээ бий. Энэ нь аливаа асуудалтай холбогдсон албан тушаалтнаас мэдээлэл авч, үнэнийг нь хэлүүлж, сэтгүүлчдэд нэгдсэн тайлбар, мэдээлэл өгөх зорилготой. Манайхаар бол Нийтийн сонсголтой ижил. Тиймээс ээлжит бус чуулган хийж  АТГ-ын дарга, удирдлагууд оролцож, “60 тэрбум”-ын хэрэг эвлүүлэг байсан эсэхийг нотлон харуулах, тайлбар өгөх ёстой юм. Энэ асуудлаар би  цагдаа, тагнуулын байгууллага, МАН-ын Хяналтын хороонд хандана. Түүнчлэн УИХ-ын Ёс зүйн хорооны даргад хандахаар төлөвлөж байна. Мөн иргэдийн дунд нээлттэй утас ажлуулсан. 60 тэрбумын хэрэгтэй холбоотой байж болохуйц 11 тохиолдол утсаар болон бичгээр ирсэн. Түүнийг прокурорт шилжүүлнэ’ гэлээ.

 

 

108 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2018-07-10 27.123.212.134

60 тэр бум босгоно гэх яриа гэмт хэрэг биш гэж прокурор шийдвэр гаргасан . Энэ Оюунэрдэнэ хэрэг зүйлчилдэг ажилтан болсон юм уу хүний ярьсан яриаг гэмт хэрэг гэж энд ямар хуулийн сургууль зааж өгөөд эрх зүйч гэээд төгсөхчихсөн вм болоо? Одоо бүр гэмт хэрэг нуун дарагдууүсан гээд их хурлаар нээлттэй хэлэлцэнэ гэнэ их хурал шүүх байгууллага юм уу?

Avatar

zochin 2018-07-10 103.229.122.153

eeljit bus chuulgan huralduulah ni zuvuu.Ih hurliin dargaa mash hurdan solih ni bas zuvuu!!!!!!!Mongol hugjihgui ee iim dargatai ih hural bhad Ih hurliin dargaa solio!!!!!!?????? todorhoi unen barimt bichleg ni bhad yund ni udaad hudlaa mushgin guivuulaad tsag aldaad zasvar hiigeed bgaa yum be??????

Avatar

Зочин 2018-07-10

Яваад байна шүү хөө. Монгол улсын төрийг завааруулж байгаа Энхболд Энхжаргалтангуудаас төрөө цэвэрлэх ажилдрагшаа

Avatar

зочин 2018-07-10 182.160.4.216

ман аюулд орж байгаа юм бишүү улс оронд үүнээс өөр олон чухал асуудлууд байхад хууль хяналтын байгууллагын дотоод ажилд хутгалдан орох шинэ улс төрийн үзэгдэл бий болгож намыг хувуугдахад хүргэх үйл ажиллагаа хэнд хэрэгтэй юм бэ түүх үүнийг уучлахгүй

Avatar

777 2018-07-10 66.181.161.51

Araar h**** shaasan p***a

Avatar

Бор 2018-07-10 66.181.160.49

Энд М.Энхболдыг огцруулах талаар яригдаагүй байна 60 тэрбумын асуудлыг нэг тийш нь болгож шийдвэрлэх гэж байна нэж би ойлгож байгаа тиймээс яаралтай ээлжит бус их хурал хуралдаж шийдвэрлэх хэрэгтэй Л. Оюун-Эрдэнэ гишүүн зөв зүйл хийсэн энэ төрд байгаа хулгаач луйварчидтэй сайн тэмцэх хэрэгтэй чамд амжилт хүсье

Avatar

Chuka 2018-07-10 172.56.10.255

Uls oron yduurah hed heden shaltgaa baidag uund : dain tulaan ,shashin hoorondiin murgulduun, turiin ergelt , baigaliin gamshig geh met bolno tegeheer ali ali ni manaid hamaaralgui bna aa zuvhun hedhen shunaliin ger bulees hamaaraltai boloh ni unend guitsegdej bna daw L.Oyunerdeniig demjeerei uls ornoo gesen buh hunees husie bna bayarlalaa

Avatar

Зочин 2018-07-10 103.57.95.136

Нэр төр горилогч. хөгийн амьтан. Ганцаарчилсан тоглолт хийснээр дахин сонгогдоно гэж тэнэгтэж бодож байгаа бол санасны гарз лаа. Хамгийн гол нь 60 тэрбумын хэрэг үндэслэлгүй гэсэн мөртлөө, түүнийг зохиосон гэх Доржзодовт ямарч хариуцлага тооцоогүй нь л гайхалтай бөгөөд харамсалтай

Avatar

Зочин 2018-07-10 103.10.23.91

МАНийн,дотор,ийм,хэдэн,сайхан,шураг,үнэний,төлөө,дуугардаг
залуус,байна,МАНийн,эрх,мэдлийг,Луухааны,[Хориотой Үг],луйварчин
нараас,саргаж,МАХН,аа,дахин,нэгтэгэн,нам,шиг,нам,болох
хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-07-10 103.10.23.91

Үнэнийг,хэлсэн,Баасанг,муухай,болгож,харгадуулах,гэж,луйварчин,нар
их,хийчээж,бөхс,долоогч,золивон,нохдоороо,боргоолож,байна

Avatar

зочин 2018-07-10

ДЭМЖИЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.9.42.2

Дэлгэрсайхан гишүүн Дорноговьд өөрийн хувийн компани мэт дураараа аашилдаг. Үүнд нь нутгийн иргэд ихээр бухимдаад бослого гаргахаар бэлдэж байгаа гэсэн. Их хурлын даргад гомдол гаргана гэсэн шүү

Avatar

Zochin 2018-07-10 202.9.42.2

ATG дарга Энхжаргал чинь оффшорчин Гишүүн Дэлгэрсайханы гэрт нь байнга очиж чиглэл авдаг улсын ажлыг хохироодог хүн шүү дээ.

Avatar

Чөлөөт сонгогчийн бодол ийм байна. 2018-07-10 103.26.195.199

1/МАН-ын 65 суудал бол хувь улс төрчдөд нь өгсөн үнэлгээ гэхээсээ илүү "Монгол Ардын нам" гэсэн улс төрийн хүчний олон арван жил хуримлуулсан СУУРЬ ҮНЭЛГЭЭ гэдгийг сайн ойлгох хэрэгтэй.2/МАН хэдийгээр зарим алдаа гаргасан ч гэсэн Ж.Эрдэнэбатын ЗГ-ыг огцруулсан нь буруу болсон. Одоо Хүрэлсүхийн ЗГ-ыг огцруулж хэрхэвч болохгүй.Хэрэв Хүрэлсүхийн ЗГ-ыг огцруулвал дээр дурдсан СУУРЬ ҮНЭЛГЭЭ чинь улам л доошоо унаж, чөлөөт сонгогчид улам нүүр буруулах болно.3/60 тэрбумын яриа болсон уу гэвэл болсон ч энэ хэрэгжээгүй. Хэрэгжих боломж ч хязгаарагдмал эд. Гэхдээ намын санхүүжилтийн асуудлаа нэг компани дээр очоод ярьж байдаг, Сандуй нарын хууль бус саналыг нь няцаагаагүй, дуугүй өнгөрүүлж байдаг М.Энхболдод их буруу бий. Тиймээс ч тэр сонгуульд ялагдаж, намын даргын ажлаа өгсөн.Хариуцлага хүлээсэн гэсэн үг. Одоо М.Энхболд Парламентийн спикерийн үүргээ боломжийн биелүүлж байгаа. “АН-ын 9 гишүүн, Баасанхүү нарын цаана тэдний сонгогчид байгаа тул тэднээр үг хэлүүлж байгаа юм” гэж тэр саяхан хариулж байна лээ. Зөв шүү дээ. Өмнө нь З.Энхболд байхдаа цөөнхийгөө хөөрхөн шоглоод байдаг байсныг бид мартаагүй байна..Тийм учраас М.Энхболд УИХ-ын даргаа үлдсэн хугацаанд хийгээд дуусгаг.4/Хэрэв Хүрэлсүх нарын хүмүүс Гантулгыг чөлөөлснийг буруу гэж байгаа бол ёстой том алдаа болно шүү. Төрийн нэр хүнд хааяа тоосыг нь гүвчихээд хэн ч авдаггүй лангуун дээр хэвтэж байдаг хятад бараа шиг болсон гэдгийг сайн ойлгох хэрэгтэй:4/Одоо М.Энхболдоороо, Хүрэлсүхээрээ битгий оролд. Өмнөх ЗГ-ын зарим сайд байсан хүмүүс гомдлоо тэвч. Ирэх сонгууль хүртэл зүгээр л дор бүрнийхээ ажлыг хийцгээ. Бусад нам, зарим хүмүүст МАН-ын ЗГ-ыг хоёр битгий хэл хорь огцруулах бодол бий л биз. Жирийн сонгогч бидэнд энэ ёстой хэрэггүй эд.ЧӨЛӨӨТ СОНГОГЧ БИД Л СОНГУУЛИЙН ХУВЬ ЗАЯАГ ШИЙДДЭГ юм шүү дээ.Миний дээр хэлсэн зөвлөгөөг дагавал чөлөөт сонгогчдыг бага үргээнэ дээ.Чөлөөт сонгогч Ш.Раднаа 2018.6.19

Avatar

Ass 2018-07-10 64.119.24.118

Oyun-Erdene bol bolovsroltoi ORKuudiin mun chanar, songodog jishee.

Avatar

zochin 2018-07-10 202.9.42.4

наадмын дараа улс төрийн том шоу эхлэхнээ дээ …………………..яаж төгсөх бол ????????????

Avatar

Зочин 2018-07-10 27.123.214.125

Harvardiin kommunist,Hvrelsvhiin buuna nohoi,uuruu 60 terbumaar Uih-in gishvvn bolson ichdeggvi hog,ah dvvseeree bhantaajchin,vzel onolgvi muuhai hvmvvs

Avatar

Demjij baina 2018-07-10 202.9.40.29

Mash iheer demjij baina

Avatar

DEMJIJ BNA 2018-07-10 202.9.40.29

DEMJIJ BNA

Avatar

Зочин 2018-07-10 66.181.183.125

Оюун-Эрдэнэ үнэнийг ярьж байна. Энэ Энхжаргалыг өөрчлөхгүй юугаа хийгээд байгаа юм бэ? Миеэ Энхболдыг хаацайлж байгаа нөхөр шүү дээ. Энхжаргал байгаа цагт "60 тэрбумын хэрэг", бусад хэргүүд илрэхгүй!

Avatar

Zochin 2018-07-10 202.21.115.62

oyunerdeniig demjij bn

Avatar

Mongol 2018-07-10 43.242.243.231

Naadmaar budgeruulex gej uzex baix sursan zangaaraa. OyunErdenee olon xun zaluus xarj xuleej demiij baigaa shuu.

Avatar

Zochin 2018-07-10 125.129.60.84

Oyunerdene gishvvn nb l enig helj bgaa bhoos busad nb chimeegvi bvr dursah ch ch Vgvi bgaa tuustai temtseerei .

Avatar

Зочин 2018-07-10 27.123.214.116

Оюун-эрдэнэ өөрөө МАНаас зайлах хэрэгтэй. АНд ороод Женкогоо долоогоод амьдар. Баяр наадмаар заваарах тусмаа хэн гэдгээ олон түмэнд ил гаргаж харуулжээн жинхэнэ хоёр нүүртэн юун жарантэрбум цаашаа ШХАбд оруулах зорилготой буруу номтон

Avatar

Зочин 2018-07-10 122.216.30.97

60-ын хулгайчаа хуцалгүй дуугай бай !!! Оюун Эрдэнийг дэмжинэ !!!

Avatar

Amar 2018-07-10 202.179.25.160

Монголын 3 200 мянган хүнээс 60 тэрбумынхан буюу татвар төлөгчдийн мөнгийг идэж уугсад л Оюун-Эрдэнийг эсэргүүцнэ биз дээ.60 тэрбумынхан буюу МАНАН-гийнхан хоншоортой юм бол сэтгэгдэлдээ нэрээ бич л дээ.Чадахгүй л дээ. Та муусайн улсаа өрөнд оруулагчид.

Avatar

Ц.Жамаарай 2018-07-10 66.181.184.15

60 тэрбумын хэрэг гэдэг чинь ардчилсан намд бас байгаа харин тэр нь бүр 160 тэрбум ч байж магадгүй. Доржзодов шиг эвгүй гар одоохондоо ардчилсан намд гарч ирээгүй байгаагаараа энэ хоёр нам ялгаатай.Хоёр хар хэрээ нэгийгээ гайхаад яахав даа.Оюунэрдэнэ ч Доржзодовын өөрөсөн дугуй л даа. Х.Баттулга ах нь баадуугий нь сайн чангалсан бололтой.

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.9.42.6

60 тэрбумыг үнэн гэж байгаа хүүхэлдэй чи өөрөө эхлээд огцор. 60 тэрбум эх бол төрүүлсэн 65 зулзага мөн л адилхан. Бусдын захиалга даалгавар авсан энэ этгээд МАН-г дотроос задлах гэж байна

Avatar

Иргэн 2018-07-10 64.119.26.208

Дэлхийн зөн байгууллагын хандив тусламжын мөнгө идэж, энд тэнд худлаа попорч явснаас өөр юмгүй энэ залуу хөөрхий дөө зайлуул. Тийм шударга юм бол өөрөө их хурлын гишүүнээсээ татгалзаад намаасаа бас татгалзаарай.

Avatar

Иргэн 2018-07-10 64.119.26.208

Дэлхийн зөн байгууллагын хандив тусламжын мөнгө идэж, энд тэнд худлаа попорч явснаас өөр юмгүй энэ залуу хөөрхий дөө зайлуул. Тийм шударга юм бол өөрөө их хурлын гишүүнээсээ татгалзаад намаасаа бас татгалзаарай.

Avatar

Иргэн 2018-07-10 64.119.26.208

Дэлхийн зөн байгууллагын хандив тусламжын мөнгө идэж, энд тэнд худлаа попорч явснаас өөр юмгүй энэ залуу хөөрхий дөө зайлуул. Тийм шударга юм бол өөрөө их хурлын гишүүнээсээ татгалзаад намаасаа бас татгалзаарай.

Avatar

Иргэн 2018-07-10 64.119.26.208

Дэлхийн зөн байгууллагын хандив тусламжын мөнгө идэж, энд тэнд худлаа попорч явснаас өөр юмгүй энэ залуу хөөрхий дөө зайлуул. Тийм шударга юм бол өөрөө их хурлын гишүүнээсээ татгалзаад намаасаа бас татгалзаарай.

Avatar

Иргэн 2018-07-10 64.119.26.208

Дэлхийн зөн байгууллагын хандив тусламжын мөнгө идэж, энд тэнд худлаа попорч явснаас өөр юмгүй энэ залуу хөөрхий дөө зайлуул. Тийм шударга юм бол өөрөө их хурлын гишүүнээсээ татгалзаад намаасаа бас татгалзаарай.

Avatar

Зочин 2018-07-10 66.181.183.86

Энэ ёстой эвгүй пацаан бна даа.Ноднин Энхболд ахаа гээд л долоогоод байсан биздээ.Хаа очиж Энхболд чинь харин хүн чанартай юм биш үү

Avatar

Зочин 2018-07-10 66.181.160.19

АТГ-ын дарга болон Улсын Ерөнхий прокурор нь М.Энхболдын "харьяат" хүмүүс гэж хэвлэлд бичээд байсан нь үнэн бол тэд хөдлөхгүй шүү дээ!!! Тэр ч байтугай 60 тэрбумын хэргийн нотлох баримтуудыг аль хэдийн устгаа байлгүй!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.179.25.75

Эвгүй хүмүүсийг оруулна, аймаар юм хийнэ, хөлгүй аалз болгоно, хотоос 60 тэрбум босгоно гэж шаасан шт тэр бичлэгт.

Avatar

MAN 2018-07-10 27.123.214.93

Oyunerdene songuulid devshihdee namdaa hediig ogch handivlasan, hediig ogch ner devshih erhee avsan, songuulid yamar hemjeenii horongo zartsuulsan, songuuliin dataa ajil tomilusan humuusiinhee neriig zarlah bas odoo toirogtoo zartsuulaad bg horongo oruulaltiinhaa dung shudargaar zarlaj shudraga tsarailsan bagaa avch haya. Shudargaar gishuuneesee tatgalzaj odoogiin uh hurlaa taraa, Gantomor gishuun asanii yariltslagiig unsh, Jinhene ork mini

Avatar

Ард Аюуш 2018-07-10 66.181.160.102

ЗАРИМ НЭГНИЙ ХАРДААД БАЙГАА ШИГ ЦААД ЭЗЭН НЬ ХЭН Ч БАЙСАН, ОЮУНЭРДЭНЭ УРД НЬ ЯМАР БАЙСАН НЬ Ч ХАМААГҮЙ ОДОО ЭНЭ БУ ЗАР ХЭРГИЙГ ХУУЛИЙН ДАГУУ ШИЙДҮҮЛЭХЭЭР ЗҮТГЭЖ БАЙГАА НЬ МАШ ЧУХАЛ, ЗАЛУУ ХҮН АЛДААГАА ОЙЛГОЖ ЗАСАХААР ЗҮТГЭЖ БАЙГАА НЬ МАГТУУШТАЙ, ИНГЭЖ ЧАДВАЛ ЭНЭ НАМ ЦЭВЭРШИЖ УЛМААР ТӨР ЗАСАГ ЦЭВЭРШИЖ АРД ТҮМНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ БОЛОХ БУС УУ,

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.9.40.77

ХҮҮХЭЛДЭИ ТОГЛУУЛЖ БАИГАА ЦААД ЭЗЭН НЬ ХЭН БИЛЭЭ. МАН ЗАДРАХ ӨНГӨНДӨӨ ОРВОО.

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.21.113.238

Ишиг эврээ ургахаар эхийгээ мөргөнөө гэж энэ дээ. Оюун-Эрдэнэ чи үнэхээр шударга юм бол 2016 оны сонгуулиар намаасаа хэдэн төгрөг авснаа зарлачих.

Avatar

Ard 2018-07-10 66.181.185.22

Ene odoo bolimooroo ajilaa hiigeech ard tumnii omno hudlaa amlaj garchaad huviin erkh ashgaa bodood baidag zaluu yu! Ahij songoj bolohgui shuu !

Avatar

ҮҮҮҮҮ 2018-07-10 202.179.6.94

setgegdlee soeltoi bicheerei hvmvvsee

Avatar

өөөө 2018-07-10 202.179.6.94

ЭНХБОЛД ДАРГА САЙН ДУРААРАА ОГЦРОХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ОРНЫГ ИЙМ БОЛГОЧООД ИЧИХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ. АРД ТҮМЭН МИНЬ 2020 ОНД ЦЭВЭР ЦУСТАЙ ЗАЛУУЧУУДАА ГАРГАЯ ДАА .ОЮУНЭРДЭНЭ ШИГ ЗАЛУУЧУУД НЭГДЭЭД ТЭМЦЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

хуульч 2018-07-10 202.9.42.6

ЭНХБОЛД ОГЦОРБОЛ МАРГААШ НЬ 3 ОДДТОЙ ЦАГДАН ХОРИХ ГАЗАР ХҮЛЭЭЖ БАЙНА ДАА ??? УИХ-ЫН ГИШҮҮН АССАН ГАНТУЛГАТАЙГАА ХӨТӨЛЦӨӨД ЯВАХ ЮМ БАЙНА ДАА???

Avatar

Зочин 2018-07-10 107.77.173.8

Хэрээ баатарын дүү гэж байгаа биз дээ,энэ хоёр хоёулаа женкогийн угаадасны гөлөгнүүд….

Avatar

Зочин 2018-07-10 80.217.161.166

Mundag shuu amjilt husie ard tumen chamtai hamt shuu bid bainga demjineeeee

Avatar

bbbbbb 2018-07-10 202.179.6.94

ATG -iig oorchil huuli juramaa oorchil dan oorsdoo bolobsruulj bataldag. heleltsuuleg ard tvmnii dund yawuulj bodlogoo gargah heregtei shvv shinreer setgej ajillah zaluuchuudiig tord gargah heregtei

Avatar

EEEEE 2018-07-10 202.179.6.94

awligatai temtseh gazriin dargiig uih songoh bish ard tumnii dund neriig ni dewshuulj songuulah heregtei. tor barij bui nam yg shudarga hvniig ajiluulj haragdah bgvi dan zahialgat ajillagaa hiine sh dee . oorsdoo tomilson hvn ni oorsdod ni vilchilne sh dee

Avatar

Зочин 2018-07-10 122.201.31.9

ЗАЛУУСАА ДЭМЖИЖ БАЙНА ОДОО ЯАЛТ Ч ҮГҮЙ ТА НАРЫН УЛС УДИРДЛАГАА АВЧ ӨВГӨН АВИЛГАЧИДАД ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙҮ

Avatar

Zochin 2018-07-10 66.181.186.130

Jenko, Toпор хоёр Баасанд гол дүр өгсөн ч нөгөөх нь дүрээ судлалгүй, үгээ ч цээжлэлгүй аманд орсноо бурсаар гол дүрээс хасагджээ дээянз нь. Дараа нь Оюукадаа гол дүрийг нь өглөө. Цааш явах нь харж л байхаас…

Avatar

дэмжиж байна 2018-07-10 122.201.21.217

Яахаараа төрд ажлаад тэрбумтьан болоод байдаг юм. ТЭР цэцийн гишүүн болсон НАНЗАДдоржийг хар 8 сая доллартай, насаараа төрд ажилласан гэж абйдаг. Ард түмнээ дапаалсан энэ авлигачдаас салах цаг болсон. ШҮҮГЧ, прокурорууд бас тэрбумтан болоод зогсож байна. ХУУЛИЙН байгууллагууддаа өөрчлөлт хийгээч.

Avatar

асуулт 2018-07-10 103.57.93.199

Оюун-Эрдэнэ ээ!!! Хүү минь манийгаа бодвол гадаад дотоод явж гахай,шувууны мах идэж юм үзэж нүд тайлсан бололтой. Хүүгий маань явсан газрын ямар гэгч улсад чиний яриад байгаа тийм сайхан энэрэнгүй,бас шудрага журам тогтчихсон улс байна вэ! Монголдоо шудрага ёс тогтоох гэж үйлээ үзэж байхаар төрийн эрхэмүүдээс хэдийг дагуулаад тэр газрыг үзүүлэх,цаашлаад энгийн игэдийг яаж виз авах,хаагуур явж хүрвэл хямд төсөг байхыг судлаад явж үзэхийг иргэддээ урайлвал үр дүнд хүнэ дээ

Avatar

Оюун-Эрдэнээ гуйж байна 2018-07-10 103.57.93.199

Чиний яриад байгаа шиг сайхан шудрага,энэрэнгүй,нэгнээ хараар будаж ПИАР гэгчийг хийдэггүй улс хаахана нь байна аа. яаж виз авдаг юм бол хэлж хайрална уу. Ингэж эцэс төгсгөлгүй бие биенээ харлуулж пиардаж байснаас дээр биздээ.Оюун-Эрдэнэ ээ

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.9.44.66

49 г яагаад ярихгуй бн монгт аваа юу

Avatar

Зочин 2018-07-10 43.243.161.23

Enkhjargaliig ogtsruul

Avatar

мөрөөдөхөд мөнгө төлөхгүй 2018-07-10 103.57.93.199

Энхболд гэдэг хүнийг огцруулснаар бүх юм сайн сайхан болчихдог бол мөн амархан аа.бас сайхан аа. хэ хэ. Үнэхээр сайн сайхан болихдог юм бол Энхболд өөрөө сайн дураагаа огцорно биздээ. Энхболдод ч хүртэнэ ш дээ.Ийм сайхан бэлэн цэлэн юм байхад сайхан болгоно гээд үйл тамаа үзэж дээрэмчин тонуулчаараа дуудуулж тэнэг хаана ч байхгүй биздээ. Харин эрх мэдэл,ашиг сонирхолдоо донтсон хэр чинээгээ мэддэггүй хар хэрээнүүд дэлхийгээр л нэг гуаглаж" ажил хийсэн арайл шудрага талдаа нэгнээ" харын хараар будаж ПИАРДаж байна доо

Avatar

Зочин 2018-07-10 194.230.155.130

60 тэрбум гэсэн энэ тодотголтой хэргийг заавал шийдэх хэрэгтэй. Энэ бол яалтчгүй ярьсан хэлсэн нь бичлэгээр тодорхой харагдаж , сонсогдож байгаа биз дээ. Ард түмнийг дэндүү доромжилж байгаа хэрэг. Миеэ Энхболд тэргүүтэй авилгын үүр уурхайг үндсээр нь тас татан устгаж шударга ард, түмний шүүхээр шийтгэх хэрэгтэй. Энэ санаачлагч залуу Оюунэрдэнэ- г дэмжиж байна. Эхлүүлсэн ажлаа дуустал нь явна шүү.Наад мафийн бүлэглэл чинь энэ хийсэн юмаа устгаж, замхруулахыг л бодож байгаа.

Avatar

Зочин 2018-07-10 27.123.214.102

Үнэхээр шудрага юм бол АН ийн Амаржаргал шиг ИХ хурлын гишүүнээсээ татгазаад эр хүн шиг бай л даа. Чи ч бас л 60 тэрбумаас хумсаосан хүний нэг биз дээ. ҮНэхээр хогийн амьтан юм байна даа. Чиний шудрага юм гэж юу байх бэ

Avatar

Demjigch 2018-07-10 112.72.11.120

Shudarga zaluug demjij baina

Avatar

Зочин 2018-07-10 66.181.160.89

Эдгээр ноцтой нотой асуудлыг зөв
Шийдэхгүй бол ард түмний тэвчээр барагдах үе ирвэл хэцүү
юм болно шүү.Уул нь сайд,дэд сайд хэл тэс газрын дарга нарыг шалгавал амархан учир нь олдоно доо!

Avatar

Үнэн 2018-07-10 59.153.114.237

ATГ-ын гүйцэтгэх ажилтнууд, мөрдөн байцаагч нар нь хуульд захирагддаггүй. Харин шударга, олон жил ажилласан хүмүүсийг мафынхаа захиалгаар төрийн албанаас зайлуулах ажиллагааг улсын төсвийн мөнгөөр хийж, орон тоог нь гаргаж өгч, хууль бус үйл ажиллагаагаа хэрэгжүүлэх боломжийг нь бүрдүүлдэг нь хөдлөшгүй ҮНЭН!!!

Avatar

мгл 2018-07-10 122.201.22.171

энэ залууг монгол улсын иргэдиин 99% дэмжиж байгаа,уих-н гишуудиин 50-с дээш хувь нь дэмжинэ гэдэгт итгэлтэй байна.Худлаа амлаж торд гарангуут .адгын [Хориотой Үг] дээрэмчид урвагчид шиг ажилладаг мафииг тороос зайлуулж хатуу хариуцлага тооцохгуй бол ард тумэн босоход бэлэн болсон

Avatar

Зочин 2018-07-10 203.91.115.39

Зөв байна Элбэгдорж, Энхболд нарын байгуулсан бий болгосон тогтолцоог нураах хэрэгтэй. Үүнийг ганцхан хувьсгалаар л шийдэх хэмжээнд хүртлээ ужгирсан байна даа. Тэрнээс ямар ч нээлттэй сонсгол УИХ хуралдаад нэмэргүй дээ цагийн гарз л болно. Элбэгдорж Монгол улсад мөн ч их гай тарьж дээ. Зоригийг алсан хэргээр нь шалгаж хорих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.179.30.194

энэ бацааныг дэмжиж байна зөв шүү

Avatar

Зочин 2018-07-10 43.228.129.229

энэ УИХ-ыг тараах л үлдэж байна даа

Avatar

60 тэрбумаар хооллогчид ба намын санхүүжилт 2018-07-10 103.26.195.199

60 тэрбумаар хооллогчид АН, МАХН-ынхан гээд МАН-ын гадна талд байсан бол одоо МАН-ын дотор талд бий болж байгаа юм байна л даа.Ерөнхийлөгчийн сонгуулиар АН, МАХН -ынхан энэ 60 тэрбумаар хооллосон. М.Энхболд үүнээсээ болж сонгуульд ялагдсан. Намын даргаа өгсөн. Шийтгэл нь энэ юм. Одоо энэ хоол дууссан. Яагаад хоол дууссан гэж хэлж байна гэвэл, уулаасаа МАН ийм мөнгө босгож чадаагүй.Гэхдээ М.Энхболдод ИХ БУРУУ БИЙ. ИЙМ ЯРИА БОЛСОН УУ ГЭВЭЛ БОЛСОН. Сандуй нарын 3 хүн энэ саналыг тавиахад Энхболд: "За Ганбаатар, Доржзодов та хоёр бол төрд ажиллаж байгаагүй тул төрийн албаны хууль тогтоомж мэдэхгүй байж болно. Харин Сандуй чи төрийн жинхэнэ албанд удирдах алба хашиж байсан хүн байж ийм хууль зөрчсөн санал надад хэлж байдаг чинь буруу" гэж хэлээд ЗЭМЛЭХ ЁСТОЙ БАЙСАН атал дуугүй өнгөрүүлсэн. Дуугүй байна гэдэг зөвшөөрсний тэмдэг гэсэн үг бий.Бас төрийн ажлыг, намын ажлыг хаана явуулах вэ гэдгээ тэрээр мэддэггүй бололтой. Намын байр байсаар байтал тэр Ганбаатарын компани дээр очдог нь буруу шүү дээ.Тэгэхээр намын санхүүжилтийн асуудлыг шийдвэл энэ 60 тэрбум шиг, Эрдэнэтийн 49 хувь шиг, 51 хувь шиг, сонгуулийн үеэр АН-ынхны машин дотор байсан мөнгө шиг, МАХН-ын сайдын 500 сая төгрөгийн хахууль шиг, Ганбаатарт өгсөн солонгос иргэний мөнгө шиг гэх мэт олон хууль бус асуудал үүсэхгүй юм л даа.Аливаа багц асуудлын гол зангилгаа асуудлыг нь олоод шийдчихвэл бусад асуудал нь түүнийгээ дагаад аяндаа шийдэгддэг юм л даа уул нь. Тэр гол зангилгаа асуудал нь намуудын санхүүжилтийн асуудал байгаа юм.Манай хоёр том нам ч энэ талаар хөдлөхгүй нь л дээ. Харамсалтай байна даа. УИХ-ЫН ГИШҮҮН ХҮН ЧИНЬ ҮЗЭГДЭЛТЭЙ, ШИНЖ ЧАНАРТАЙ ТЭМЦЭХ БИШ, УГ АСУУДЛЫН СУУРЬ ШАЛТГААНЫГ НЬ ОЛЖ ШИЙДЭХ ёстой юм л даа.Маш түүхий хүмүүсийг сонгосон сонгогч бидний буруу их бий.Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2018.6.21

Avatar

Дарь 2018-07-10 103.57.92.110

Төгс шудрага юм гэж байдаггүй. Дөхөж бол болноо.

Avatar

Зочин 2018-07-10 27.123.214.105

Эрдэнэбатын засгийн газар унэхээр "но"-той байгуулагдсан шуудээ!!! Дээд шуухээс эхлээд шударга ажиллаж чадахгуй, улс доройтож байгааг бугд л харж бна. Дотроо хэрэлдэж байх хооронд Евермонгол хегжеед, бид хоцрогдоод! Арай ч дээ…

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

хэ ,хэ 2018-07-10 103.57.93.199

Баасан эгч маань нилээд өндөр дуугаар олон хоног хашгарсан тул ядараад Оюун-Эрдэнэ надаар замин хийсэн ш дээ хэ хэ. Баасан эгч ерөнхийлөгчийн ивээл дор сувилуулж байгаа. Бие нь гайгүй, сайжирч тамир тэнхээ нь маш сайн болсон гэсэн. Удахгүй наадмийн дараа ажидаа өрнө гэсэн.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

60yun-erdene odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

yuk odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

Oyuk odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.9.40.48

УИХ Авлигтай тэмцэх үнлэсний хөталбөр гэж баталсан хөталбөрт заагдсан ажлыг хийхээр зохион байгуулалтын арга хэмжээг авч орон нутаг Авлигтай тэмцэх иргээий хянхлтыг байгуулан чиглэл өгөөд хөдөлмөрийн гэрээ байгуулан ажилуулхад их хурлын гишүүд АТГ хүн хүчээ нэмэгдүүллэ орон нутагт хүн ажилулж байна гэж АТГ байцааж АТГ дарга чиглэл өгтал хүлээж бай гэж хүлээлгэн орон нутагт ажиллахаар томилогдсон улс нь тараад дууссан. Үүнээс хархад УИХ гишүүд Авлигтайтэицэх хөтөлбөрийнхөө эсрэг байдаг нь харагдаж Авлигийн асуудоыг бүхишат орон нутагт шалгуулах хүсэл байхгүй саад тээг
болж хүч суларуулж замхаруулдаг болсоныг өрд түмэн мэдэх болсон

Avatar

ах нарын даалгавар 2018-07-10 103.57.93.199

Ерөнхийлөгч маань хотын 7дүүрэг ,хөдөөгийн 21 аймгаар явж сонгогчдынхоо санаа бодлыг сонсох нэрэн доор ард түмнээ талцуулах хаглан бутаргах,бие биенее санаатайгаар харлуулж үзэн ядуулах зэрэг олон төрлийн нөр их ажлаар амжилттай ажилсан. Тэр ажлаа амьлуулах гэж итгэлт дүү Оюун-Эрдэнээ хөдөө томилон явуулсан болно. Оюун-Эрдэнэ дүү нь ерөнхийлөгчийнхөө итгэлийг хөсөрдүүлэхгүй тулд баримтад тулгуулж хар пиар хийнэ гэж тооцод "60 тэрбум" гэх хуучирсан эвлүүлэг байриад явж байх юм. Ардп түмэн нэгийг бодож байгаа

Avatar

Зочин 2018-07-10 128.199.251.230

Oyuk odoo ahiihaa daalgavraar show hiihee bolidoo. Ahiin chine tsaana hen baigaag mongoliin ard tumen bugd medne. Chi harin tumur zamiin hergeer neelttei sonsgol hiisen bol iluu show chine amjilttai boloh bailaa. Ygaad baasan avgai ta hoer ter talaar gan hiihgui baigaa ve.

Avatar

дандар 2018-07-10 66.181.180.80

ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

Шахаас 2018-07-10 103.9.91.34

Оюун-Эрдэнэ гишүүн УУХҮЯ-нд өөрийн хүнийг хэлтсийн даргаар ажиллуулах гэж өдөр шөнөгүй шахсан гэсэн, тэр нь 60 тэрбумд хамрагдаагүй юм болов уу?

Avatar

Зочин 2018-07-10 192.81.133.140

Oyunerdenee puntsag naiz chine alban tushaal amlaad mungu avaad yvj bsaniig chi yu geh ve. Chinii gariin usegtei bichigiig hurtel bariad yvj bsan shdee. Chi tegeher bas bas alban tushaaliin naimaa hiisen yum bish bizdee

Avatar

Зочин 2018-07-10 192.81.133.140

Oyunerdenee puntsag naiz chine alban tushaal amlaad mungu avaad yvj bsaniig chi yu geh ve. Chinii gariin usegtei bichigiig hurtel bariad yvj bsan shdee. Chi tegeher bas bas alban tushaaliin naimaa hiisen yum bish bizdee

Avatar

Зочин 2018-07-10 192.81.133.140

Oyunerdenee puntsag naiz chine alban tushaal amlaad mungu avaad yvj bsaniig chi yu geh ve. Chinii gariin usegtei bichigiig hurtel bariad yvj bsan shdee. Chi tegeher bas bas alban tushaaliin naimaa hiisen yum bish bizdee

Avatar

Зочин 2018-07-10 192.81.133.140

Oyunerdenee puntsag naiz chine alban tushaal amlaad mungu avaad yvj bsaniig chi yu geh ve. Chinii gariin usegtei bichigiig hurtel bariad yvj bsan shdee. Chi tegeher bas bas alban tushaaliin naimaa hiisen yum bish bizdee

Avatar

Зочин 2018-07-10 150.129.140.5

энхжаргал өөрөө авлигачин төв аймгийн заамараас их авлига авсан [Хориотой Үг] өөрийг нь шалгах ёстой.зайлуулах ёстой

Avatar

иргэн 2018-07-10

Жаран тэр бумын дарга л ухамсараараа яваад өгвөл монголд шудрага ёс тогтож эхлэх юм биш үү?

Avatar

Зочин 2018-07-10 182.160.35.138

odoo bolij yz chi barahgyi

Avatar

Иргэн 2018-07-10 66.181.167.75

Яг яс талаас нь авч үзвэл АТГ-ын дарга Энхжаргал бол Оюунэрдэнийг бодоход ажил хийж явсан, ажил хийж байгаа бодит хүншдээ???… Ахтайгаа хамт болчимгүй үйлдлээсээ болоод бусдад барьцаалагдчихаад буружу зөвгүй бураад чаөлчихаас өөр юм мэдэхгүй хачин залуу бол Оюунэрдэнэ гэж харагдаад байна. Одоо болиосой???…

Avatar

1111111 2018-07-10 27.123.214.124

Баатар та хоер Женко-н гар хол болж байгаа юм муухай харагдуулж байна. Уг нь чадалтай залуус юмсан

Avatar

Зочин 2018-07-10 202.70.34.78

hahahahah oyunerdene chadaltai yu? hahahahah hoshin shog sh d

Avatar

Зочин 2018-07-10 150.129.140.5

энхжаргалыг зайлуулахгүй бол юм урагшлахгүй.дэлгэрсайхан гишүүн ми энхболдод мөнгө өгч бж тавиулсан хүн шүүдээ.зайлуулах ёстой

Avatar

Зочин 2018-07-10 150.129.141.202

M.Энхболдыг хурдан шалгаж, шорон луу явуулаач.

Avatar

irgen 2018-07-10

ATG-n darga geed bga guliisen novshiig zailuulaach

Avatar

Зочин 2018-07-10 182.160.3.247

Энэ 60 тэрбум гэгч үйлдэгдээгүй гэдэг нь хэнд ч ойлгомжтой. Гэтэл ийм луглагар Оюун -эрдэнэ мэт нь сайд дарга болгосонгүй гэж хонзогнож эхлэв. Өөр зөндөө луйврууд байна… энэ луглагар дэлгэж чадахгүй [Хориотой Үг] болно л доо.

Avatar

Zochin 2018-07-10 66.181.161.56

Enxbold ni Eronxiilogchiin songuulid yaltsan ene ingeh bsn bolow uu,

Avatar

Зочин 2018-07-10 27.123.214.123

зөв дэмжиж бн. авилгачдын цаазал

Avatar

Зочин 2018-07-10 64.119.16.232

estoi hog s***r yum daa ene zalyy

Avatar

Ineedteimaa 2018-07-10 202.9.40.38

Huurhii du ene neg 60.n terbum geel ih yrij showdah ym aa naad asuudal bol naad Dorjzodow hulgaichiin l haltuur hiij yvaad jaahn jejeghen zohion baiguulaltai bichleg hiigeed ene ter namuud ruu zarah geel yvj bga hulgaich shu de ys yman der naad mungu chin bol naad ordond suuj bga 2-3 hvnii tsainii l mungu shu de vnendee ard tvmnii umnu 60 gej hudlaa owoglood yvj uguh ym aa bi herwee erunhiilogch bsan bol Dorjzodoviig shuud tsaazlah bsan Er ni bol ene ordond suuj bga bolon suuj bgad odoo bhgui bga nuhduud uursduduu bga jenhen hurungniihuu ydaj 50 huwiig ulsdaa tushaachwal ta nariig ard tvmen oilgoh bh uls ch uls shig hugjuh vvd neegdej magadgui de tegj honshoortoi uriaalah aawiin hvv bga boluu da za za tsaash ni yriul ih ym bii ingeed tur orhi do tsaash ni yrihuu yaahuu ….

Avatar

зочин 2018-07-10 122.54.211.74

Оюун -Эрдэнэ гишүүн Энхболд ахдаа ингэтлээ юунд гомдоно вэ? Юуны төлөө ингэж шантаажлаад байгаа нь их сонирхолтой санагдаад байгаа юм даа. 60 тэрбум угаасаа бодитой , гэхдээ үүнийг шударга шийдэж чадахгүй гэдгийг бүх хүн мэдэж байгаа, Оюун-Эрдэнэ өөрөө ч сайн мэдэж байгаа. Их л учир байна даа !!!!!!! Харж л байя.

Avatar

зочин 2018-07-10 202.70.44.238

иргэдийн нээлттэй утасны дугаарыг сошиалд тавьж өгнө үү. Ямар утсаар мэдээлэл өгөхөө мэдэхгүй байна шдээ

Avatar

Зочин 2018-07-10

Тэгээд энэ л*****н МАН гэсэн ховдог залуусаар бүрдсэн УИХ тарвал таарна. Та нарын өмнөх үеийн энэ намынхан эх орныхоо төлөө тэмцэж халуун амиа өгсөн болохоос өөр хоорондоо өс зангидаж мөнгө төгрөгний төлөө бусдыгаа алж яваагүй юм шүү

Avatar

Чадахгүй л дээ 2018-07-10

Оюунаа чи өөрөө эхлээд гишүүнээсээ татгалзаад эхэл. Чаддаг юм бол. Чадахгүй л дээ

Avatar

зочин 2018-07-10 202.70.44.238

яг зөв.

Avatar

Зочин 2018-07-10 86.187.164.116

60 тэрбумаар нь сонгуулийн сурталчилгаагаа хийж 65 уулаа ялчихаад бүгдээрээ өргөдлөө өгөөд тарцгаа л даа. 3 хуруу гаргадаг начны найраачин оюунболдтой реклам хүртэл хийлгээд цүдэгнээд байсан биздээ.

Avatar

Зочин 2018-07-10 103.10.21.77

эхлээд чи гишүүнээсээ татгалз тэгээд хамт шалгуул

Avatar

уншигч 2018-07-10 66.181.181.164

эрдэнэтийн 49 хувийн луйвар хоёр жил боллоо.ман хоосон яриагаар ард түмнээ төөрөгдүүлэх ажил хийж байна.одоо шийдвэл шийдэх цаг нь аль хидийн өнгөрлөө.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж