Яармагийн гүүрийг даваа гаригт нээнэ | News.MN

Яармагийн гүүрийг даваа гаригт нээнэ

Хуучирсан мэдээ: 2018.07.07-нд нийтлэгдсэн

Яармагийн гүүрийг даваа гаригт нээнэ

Яармагийн гүүрийг даваа гаригт нээнэ

Яармагийн үндсэн шинэ гүүрийг есөн сарын хугацаанд барьж энэ сарын 9-нд нээнэ. Туул гол дээрх дөрвөн эгнээ, 250 метрийн урттай шинэ гүүрийг БНХАУ-ын хөнгөлөлттэй зээлийн 30 сая ам.долларын төсөв өртгөөр босгож, ‘Хятадын төмөр замын хоёрдугаар групп товчоо’ ТӨК ажлыг гүйцэтгэж, Монгол Германы хамтарсан зөвлөх компани ажиллажжээ. 

Одоо байгаа хуучин гүүрнээсээ гурав дахин их ачаалал авч хөдөлгөөнийг нэвтрүүлэх чадалтай шинэ гүүр 50-60 жилийн баталгаатай юм байна. Ашиглалтад орсноор Яармагийн гүүрний орчмын замын түгжрэл 50-60 хувь буурах юм. Шинэ гүүрний доор 50 метрийн өргөнтэй нүхэн гарц баригдаж  байгаа. Мөн 8.5 метрийн өргөнтэй, 270 метрийн урттай  рамп гүүрний дээгүүр баригдаж байгаа болохоор замууд хоорондоо огтлолцохгүй. Шинэ гүүр ашиглалтад ормогц хуучин гүүрийг хааж засварлах юм.

Э.БУРАМ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-07-07 122.201.21.171

жилд 550.000£ үнэтэй гүүр юм бна. арай үнэтэй богино настай юмуу

Avatar

Зочин 2018-07-07 119.17.34.50

Zamiim tsagdaagiin guuree tsagt n baritsgaana biz de?! Hyataduudaar sanhuujiltiig n garguulj baigaa gesen, bas ideed uuchih vide, tomor zam shig?! Nogoo ceverlwh baiguulamj yu bolov?! Naadam boloh gej baihad umhii hanhilsaar l baih um…

Avatar

Зочин 2018-07-07 202.9.42.5

Төдөн метрийн урттай өргөнтэй гэж шал буруу ярих юм. Төдөн метр урт гээд л биччихийн оронд нээх төвөгтэй ярьж бичихийг хаанаасаа хэнээсээ сурдаг байнаа. Цаг уурын хөтлөгчид гэж бас шал буруу ярина. 20хэмийн хүйтэнтэй байна гэж заг хүйтэн өвчтэй гэж байгаа юм шиг балай юм ярих юм. Зүгээр л өнөөдөр 20 хэм хүйтэн байна гэчихвэл зөв, бас богинохон, хэлэхэд амар баймаар юм, ерөөсөө ойлгохгүй юм аа.

Avatar

Зочин 2018-07-07 182.160.35.115

атаархсан ардчилсан сүгнүүд ээ өмхий амаа угаа. ажил хийхээр шүүмжлэнэ хийхгүй бол яахуу магтахуу?

Avatar

Zochin 2018-07-07 202.9.42.3

Guur barix ni zev l dee gexdee ene guur tugjirel barag baixgui zam shuu

Avatar

Z 2018-07-07 103.10.21.91

Yarmagiin guuren deer tugjrel uusdeg baisniig medehgui l yum baina. Mungu ideh ur dungui ajil

Avatar

Зочин 2018-07-07 203.91.115.38

БАРИАД Л ЗАСААД Л БАРИАД Л ЗАСААД Л МӨН ЗУГААТАЙ ЮМАА ЭНЭ ЯАРМАГИЙН ГҮҮРЭЭ ГЭЖ МӨН Ч ОЛОН ЖИЛ БОЛЖ БАЙНА ДОО

Avatar

Зочин 2018-07-07 64.119.16.145

Бариад зөсаад,,бариад засахгүй тэгээд яах юм

Avatar

Зочин 2018-07-07 64.119.16.145

Яасан ч их уддаг юм вэ гэсэн_ хирнээ яаарч б айгаад гээдорон г,аран юм бичдэг энэ хүн юмыг муулах гэж мөн ядваа

Avatar

Зочин 2018-07-07 122.201.24.51

Ene ugaasaa 1 jil ungurluu, ugaasaa 1 jil 8 sar khabitsaa bolno gej bsan. Mongolchuud mini zugeer duusakh khurtel tes, bitgii naana n olon doloon yum khutsaad bai, yuu ch chadakhgui khevtej bj!!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-07 66.181.160.34

Яасан ч их уддаг юм?! Рекламдах гэж шахаж яарч байж чанаргүй юм авчих вий дээ, манай дарга нар!!!!

Avatar

Зочин 2018-07-07 66.181.160.19

Нэгэнт удсан юм чинь одоо гэнэт яараад яах вэ дээ!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж