Шинэ хөгжим цэнгэлдэхийг "дүүргэнэ" | News.MN

Шинэ хөгжим цэнгэлдэхийг "дүүргэнэ"

Хуучирсан мэдээ: 2018.06.12-нд нийтлэгдсэн

NEWPLUS

Шинэ хөгжим цэнгэлдэхийг "дүүргэнэ"

Монголын хамгийн том хөгжмийн наадам ‘XMF 2018’ нь хоёр дахь жилдээ илүү өргөн хүрээнд энэ сарын 15, 16-ны өдрүүдэд Төв цэнгэлдэхэд зохион байгуулагдах гэж байна. Наадмын эхний өдөр Хип-Хоп урсгалаар дагнах бол хоёр дахь өдөр Поп, электрон хөгжмөөр үргэлжилнэ. Энэ жил зохион байгуулалт, хөгжим болон гэрэлтүүлэг илүү байх болно гэдгийг шоуны гүйцэтгэх продюсер Б.Батболд амлаж байна.

Б.Батболд

Цуг явах найзыгаа mention хийгээрэй :)Void Acoustics-аар хөгжим сонсохгүй бол алдас болно биздэ? :DMusic: The Cosmic BangerZ – Sometime

Posted by newPlus on Tuesday, June 12, 2018

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-06-12 66.181.185.92

Бараг хэрэггуй юм биш уу энэ наадам

Avatar

Зочин 2018-06-12 64.119.22.4

Хайран менге.хуухдуудэд сургууль цэцэрлэг нь хурэлцэхгуй,эмнэлэгууд нь ачааллаа даахгуй,улсаараа ерний тулам болчихоод байхад.

Avatar

Зочин 2018-06-12 27.123.214.109

Hugjim, showhand l yavchih yum daa
minii yadarsan ard tumen. Evii2.

Avatar

зочин 2018-06-12 112.72.14.48

хар тамхичдийн наадам болох нь дээ бөх нь допигтой дуучин хөгжимчид нь хар тамхи мөс хэрэглэж солиорсон үзэгчид нь согтуу хөгийн наадам битгий болоосой бурхан минь

Avatar

zochin 2018-06-12 182.208.250.170

yadaj hog,b**s sheesee tseverledeg bolchihood show hiigeesei!.Hiih ajilgui zavaan patsaanuudaa gej.undur tatvar torgyyli hotoos nogdyyldag boloh heregtei shd.

Avatar

Зочин 2018-06-12 202.21.106.150

Шөнийн 2 цагт салют буудуулж нялх хүүхдүүдийн зүрх хагалчих шахсан. Энэ 2 өдрийг цэнгэлдэхийн хажууд амьдардаг хүмүүс унтаж ч чадахгүй, гарч орж ч чадахгүй их л зүдэрч өнгөрүүллээ. Ямар нэгэн арга хэмжээ зохиохдоо зөвхөн өөрсдөө л цэнгээд өнгөрөхөөс гадна тэр хавийн оршин суугчдын тав тухыг давхар бодолцох хэрэгтэй. Энэ шоуг зохион байгуулсан, зөвшөөрөл өгсөн хүмүүст хариуцлага тооцох газар байгаа эсэхийг төр засгаас асууж байна

Avatar

Зочин 2018-06-12 122.201.22.93

Haana bair avch bgaagaa ehleed bodoh bj dee chaavaas

Avatar

зочин 2018-06-12 202.131.227.82

тэр хавийн оршин суугчидын амар тайван байдалыг алдагдуулсаны төлөө хэн хариуцлага хүлээх вэ, хүний эрх зөрчиж байна

Avatar

Зочин 2018-06-12 66.181.177.217

Бөөн бөөн архичид л цуглана биз

Avatar

зочин 2018-06-12 202.21.106.160

Залуусаа! Сүүлд нь хүүхдүүдийг дэмий баахан орилж, чих дүлийрүүлсэн, дэмий зүйлд шоудаад мөнгө үрлээ гэх бий дээ?? Аль болохоор хэмнэлт гаргаж хүнд дуулдахаар юм бодоорой!!? та нарыг хошгоруулж ашиглаад "идсэн" болгож чадах л байх шүү!! Төр түмэнд чинь тэлээгээ чангалах хэрэгтэй байхад цаг болоогүй зүйлд мөнгө үрээд болж байгаа юм уу??Их сүрхий ажиллаж дээ?? арыг нь даах хүнтэй бол болоо доо??

Avatar

Зочин 2018-06-12 64.119.22.4

Хайран менге.хуухдуудэд сургууль цэцэрлэг нь хурэлцэхгуй,эмнэлэгууд ачааллаа даахгуй,улсаараа ерний тулам болчихоод байхад.

Avatar

Зочин 2018-06-12 202.179.24.241

Энэ балиар оркуудын х****л хэлж баацагнахыг узэж узуулэх хэрэг байнуу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж