Арын хаалгаа нээе, ордныхон | News.MN

Арын хаалгаа нээе, ордныхон

Хуучирсан мэдээ: 2018.06.12-нд нийтлэгдсэн

МОНГОЛ СЕРВИС

Арын хаалгаа нээе, ордныхон

Арын хаалгаа нээе, ордныхон

Хотын төвд цэцэрлэгт хүрээлэн бүхий ногоон байгууламж гарын арван хуруунд багтахаар цөөхөн. Хүрээлэн ч гэлтгүй цэцэг навч, мод бутаар орчноо чимсэн газар мөн л бага билээ. Хотын төвдөө хэдхэн байдаг цэцэрлэгийн нэг нь төрийн ордны ар талд байх цэцэрлэгт хүрээлэн. Уг цэцэрлэгт хүрээлэн нь 2000-аад оны дунд хүртэл хүүхэд багачууд тоглож, хөгшид салхилж, залуу хосууд болздог газар байв. Гэтэл иргэний нийгмийнхэн жагсаал цуглаан хийж, Төрийн ордон руу довтлогчдын балгаар Төрийн ордныг тойруулан хашаа босгосон байдаг. Энэ хашаанд уг цэцэрлэгт хүрээлэн орж, үүнээс хойш иргэдээс тусгаарлагдсан. Баруун зүүн хойд хоёр талд нь хаалга байх боловч хаалгыг хааж, томоос том цоож зүүлттэй байх болсон. Хүмүүсийн хөл татарснаас хойш цэцэрлэгт хүрээлэн ч хүнгүй, гандуухан харагдаж, Тамгат хөшөө эзэнгүйрч харагдана.

2013 онд ордны арын цэцэрлэгт хүрээлэнг нээх шийдвэрийг гаргаж, тухайн жилийнхээ зуны саруудад уг цэцэрлэгт хүрээлэн олонд нээлтэй байсан. Гэтэл “Гал үндэстэн” холбооныхон жагсаал хийж, уг цэцэрлэгт хүрээлэнд буу барьж нэвтэрснээс болж, ордны арын цэцэрлэг дахин хаагдсан байдаг. Үүнээс хойш таван жилийн хугацаанд нээгдсэнгүй. Иргэний нийгмийнхний жагсаал цуглаан хийх бүрт эгэл иргэдийн эрх ашиг хөндөгдөж, хөл хумигдах болсон нь харамсалтай. Баруун зүүн жигүүрээ цоожтой хаалгаар хамгаалуулсан эрх мэдэлтнүүдэд цэцэрлэгт хүрээлэнгээр зугаалах зав байдаггүй болохоор үүнийг анзаардаггүй байх.

Тус цэцэрлэгт хүрээлэнгийн ард хашааны гадна зорчиж байсан зарим иргэдээс ‘Төрийн ордны арын цэцэрлэгийг нээлттэй болгохыг та дэмжих үү’ гэсэн асуултад хариулт авч, энэ талаарх сэтгэгдлийг нь сонссон юм.

Иргэн Б. Батнаст:

-Урд нь нээлтэй, чөлөөтэй байхад гоё байдаг байсан. Одоо төрийн хамгаалалт гээд жирийн иргэд оруулахаа байсан юм байлгүй дээ. Одоо нээлттэй болгуул их зүгээр юм. АНУ-ийн ерөнхийлөгчийн цагаан ордон гэхэд иргэддээ нээлттэй. Тэнд байгаа цэцэрлэгт хүрээлэнд иргэд нь чөлөөтэй зорчдог юм билээ. Манайх эсрэгээрээ байх юм.

Өндөр настан С. Балжинням:

-Энэ талбайг засаад сандал сүүдрэвчтэй болгоод иргэддээ чөлөөтэй болгох хэрэгтэй. Энэ талбайг бүрэн ашиглах хэрэгтэй. Хүнгүй, цоожтой байлгаж байхаар ядаж зуны цагт нээлтэй байлгамаар л байна.

Оюутан Б.Анхзаяа:

-Энэ цэцэрлэг Төрийн ордны цэцэрлэг биш ээ, харин монголын ард түмний, түүний дотор Улаанбаатар хотын иргэдийн цэцэрлэг шүү. Өрөөнөөсөө гардаггүй төрийн ордныхонд энэ ордны цэцэрлэг хэрэггүй. Үргэлж нээлттэй байх ёстой. Ингэж ард түмнийг дээрэмдэж болохгүй.

Иргэн Ө. Өлзийсайхан:

-Нээвэл зүгээр байх. Залуу хүмүүс бид нар энд зугаалаад найз нартайгаа сууж байвал зүгээр юм болов уу.

Анх 1950-аад онд төрийн ордон ашиглалтад орохтой зэрэгцээд энэ цэцэрлэгт хүрээлэн байгуулагдсан. Бидний эцэг өвгөдийн тарьж ургуулсан мод бутыг одоогийн төрийн толгойд гарсан нөхдүүд биднээс харамлах нь зүйд нийцэхгүй үйлдэл гэж олон иргэд үзэж байна. Тиймээс Төрийн ордны түшээдээ түмэн олондоо арын цэцэрлэгээ нээж өгөөч.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

huz 2018-06-12 66.181.179.226

bid horiotoi hotiin irged shuu dee

Avatar

Зочин 2018-06-12 194.152.245.30

Ene tsetserlegiig neegeechee!! \nHaaj tugjih, tsementlehiin orond olon mod tarij zulegjuulj hotoo hogjuuleechee. Hotyn dendrologch gej yamar hun bainaaa?!

Avatar

UB man 2018-06-12 27.123.214.110

Oligtoixon shig archlaad yadaj xeden but monos nemj tarival taarna. Ug n baisiimaa. Baga baixdaa odor bur teg dunduur n garch xicheeldee yadag bailaa. Neegeed xaruul ntree tavina bizdee. Tag xaachixiin.

Avatar

Зочин 2018-06-12 112.72.14.89

Бандааш мандааш ярьж суухаар энэ цэцэрлэгээ яриачээ угаасаа тэр ходооний [Хориотой Үг] эр эм юмнуудын богсний явдал ер нь хэнд хамаатай юм бээ наадуул чинь угаасаа их замбараагуй

Avatar

Зочин 2018-06-12 66.181.177.217

Ардчилсан улс гэж ийм л байдаг

Avatar

хүннү 2018-06-12 202.179.24.119

80.90-ээд оны үед энэ сааданд манайхны хүүхдүүд тоголоод оюутан сурагчид хичээлээ уншаад л тэндхийн үрэл мойлыг нь түүж иддэг байсан. Тэр үед засгийн газрын ордон гадуураа хашаагүй хүмүүс цонхон доогуур нь явж л байсан, тэр бүү хэл хойд талын хоёр хаалганы довжоон дээрээс хүүхдүүд гулсаж тоголж байсныг санаж байна. Тэдхийн хамгаалалтанд гарсан цагдаа нар хүүхдүүдийг хараад "миний хүүхдүүд ингэж болохгүй ээ энүүгээр чинь дарга нар орж гардаг юм." гэхэд цаадуул нь гүйгээд гүйгээд саадруу орчихдог байсан. Тэр үед засгийн газрын ордон их л намуухан дөлгөөхөн нүдэнд дулаахан харагддаг байж. Одоо болхоор гадуураа өндөр хашаатай эргэн тойрон харуул хамгаалалттай дотор нь орох нь бүү хэл гаднаас нь хархад нүдэнд хүйтэн газар болсон. Ер нь хайс хамгаалалт гэдэг чинь хүний сэтэхүйд ийм муухай зүйл үлдээдэг юм байна. Тэр үед чинь, энэ ордонд монгол улсыг хөгжүүлхийн төлөө дарга нар хуралдаж байгаа даа гэж боддог байсан, одоо бол шал өөр "энэ [Хориотой Үг] нар ордонг өндөр хашаагаа хашчхаад дотор ямар хор найруулж байгаа бол" гэж бодох болсон.

Avatar

Шороо овоолж Монгол ялнааа 2018-06-12 103.229.122.243

Жонxyy зика хоер оройдоо амар тайван зугаалдаг юм болов уу?!

Avatar

Эрдэнэ 2018-06-12 66.181.177.171

Хашаа бол ерөөсөө хэрэггүй зарлага шүүдээ хашаа барих тусам [Хориотой Үг] сэтгэлгээ аминч үзэл газар авсаар\nарга ядсан амьдралын хэв маяг. цоожгүй нүүдлийн амьдрал болж л байсандаа. Хашааны оронд нь сайхан мод тарьдаг болчихбол хот сурин тэр чигээрээ ой болно шүүдээ\n

Avatar

erdene 2018-06-12 66.181.177.171

Ордоны арын хаалга ч дүүрчээ хотын цэцэрлэгүүдийн хашааны хаалга нээгдэж хүүхдийг оруулж тоглуулах юмсан. Ядаж хүүхдээ тэврээд орох юмсан. Тэр бол үзүүлэн оноо л авдаг хэмхэрхий арга ядсан тоглоомтой жил бүр мод тарьдаг ч ургуулдаггүй мөнхийн цоожтой газар. Дарга нэртай идээчин уугаачид зөвхөн хувиа бодож олив долив хийхээс өөр юу ч мэдэхгүй малнууд байхиймаа Яанадаа энэ улс……….

Avatar

зочин 2018-06-12 202.21.106.160

Нөгөө хоёр"Бандгарт" зориусан юм биш үү? хэн ч байхгүй, орохгүй байгаа нь зарим хүнд эрх мэдлээ байгааг харуулах нэг далд шалгуур биш үү?

Avatar

АН-н луйварчид 2018-06-12 103.14.38.130

АН хан л ордныг тойруулаад хашаа, цайз хамгаалалт хийсэн. Тэр үед АН-хан ёстой хөлөөрөө толгой хийж, ордонд архидалт, янхандалт, тамхи татаж цонхоороо хүртэл шээж байсан үеэс хойш л хашаа барьж эхэлсэн байх шүү. Монголд тэртэй тэргүй Ардчилал хөгжих л байсан. Энэ муу луйварчид 28 жил Монголыг цөлөмлөө шүү дэ.

Avatar

МАН 2018-06-12 122.201.19.86

ман яагаад 8 хувийн зуул зосоовоо ай??????????????????????

Avatar

Зочин 2018-06-12 43.228.131.110

Өмхий коммунист тэнэгтээрэй

Avatar

"болгуул" гэж юу гэсэн үг вэ 2018-06-12 202.179.27.9

Иргэн Б.Батнаст ч яах вэ. Энэ Н.Ганбат гэж сатгүүлч хүн үү одоо.

Avatar

Уучлаарай 2018-06-12 202.179.27.9

Хуруу хальтраад "э" үсгийн доод талынх нь "а" дээр дарчихаж

Avatar

Зочин 2018-06-12 202.70.42.102

Буруу л бичсэн бна шдэ \n

Avatar

Зочин 2018-06-12 27.123.214.116

Ард түмнээсээ айгаад байгаа юм бол ордон руу раодаг хэсэг дээр нь өндөр хашаа барьчих хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-06-12 202.179.24.241

Ардчилсан хулгайчч нар ард тумнээс айгаад хааж хаясан шуу дээ маныхан олонх байгаа дээрээ цэцэрлэг нээж ог

Avatar

Зочин 2018-06-12 43.228.131.110

Чи коммунист [Хориотой Үг] юмуу тээ

Avatar

zochin 2018-06-12 122.201.31.129

Neeh heregtei!!!

Avatar

ЗОЧИН 2018-06-12 64.119.25.227

ТАВИАД ОНЫ ДУНДУУР , ХҮҮХЭД БАЙХДАА ТОГЛОДОГ БАЙСАН " САД " – НД АЧ , ЗЭЭТЭЙГЭЭ САЛХИЛЦГААЯ ГЭЭД ОЧСОН , – ГАДУУРАА ХАШААТАЙ , ХАШААН НЬ ЦООЖТОЙ .

Avatar

Zochin 2018-06-12 27.123.214.2

Demjij bnaa. Iim jijig sajig asuudliig zaawal ingej irgediinhee tsuhrung barj baij hiih yamar hereg bdag bnaa. Uursduu ene hegsiig ogt ashigladaggui garch suudaggui hirnee irgediig orhiig horison uhmel tsetserleg bailgaj bhar huuhed hugshid zorchson usan fontantai suudrewchtei saihan hul bujignasan tsetserlegt hureelen bolgomoor sanagdaj bna. Udahgui ard irgeddee neej uguh baihoo uhamsarlaad.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж