С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарыг суллах хүсэлт хүргүүлжээ | News.MN

С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарыг суллах хүсэлт хүргүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.06.07-нд нийтлэгдсэн

С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарыг суллах хүсэлт хүргүүлжээ

Монгол Улсын Ерөнхий сайдаар ажиллаж байсан С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарыг АТГ-аас өнгөрсөн дөрөвдүгээр сарын 10-нд баривчлан саатуулж, ШШГЕГ-ын харъяа 461 дүгээр ангид хориод бараг хоёр сар болж байна. Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын болон Дубайн гэрээний асуудлаар тэднийг хорьж шалгаж байгаа юм. Экс Ерөнхий сайдуудыг хорьсон асуудал улс төрийн хүрээнд багагүй шүүмжлэл дагуулаад байгаа бөгөөд хорьж шалгах үндэслэлгүй гэх хүмүүс ч цөөнгүй байсан. Зарим хүмүүсийн зүгээс хуулийнхан орчин цагийн хэлмэгдүүлэлт эхлүүлэв үү гэсэн байр суурийг илэрхийлж байв. Тэгвэл тэдний  цагдан хорионы асуудлаар Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх өнөөдөр /2018.06.07/ хуралдахаар тов зарлагдсан ч маргааш болтол хойшлогдлоо.  Нийслэлийн прокурорын газраас С.Баяр, Ч.Сайханбилэг нарын цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилж хязгаарлалт тогтоох санал шүүхэд хүргүүлсэн байна.  Тодруулбал, тэдэнд хилийн хорио тавьж, батлан даалтад гаргах санал хүргүүлжээ. Тэд эрүүл мэндийн шалтгаанаар II эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаа бөгөөд Ч.Сайханбилэг өчигдөр хагалгаанд орсон. Тэдний эрүүл мэнд сайжирсан гэх мэдээлэлийг тус эмнэлгээс өгөөд байгаа юм. Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийн өмгөөлөгч өмнө нь ‘2018 оны дөрөвдүгээр сарын 10-ны өдөр  15.00 цагт Ч.Сайханбилэгийг гэрчээр асууна гэж АТГ-аас дуудсан. Манай үйлчлүүлэгч Ч.Сайханбилэг АТГ дуудсан цагт, дуудсан хугацаанд нь очсон.  Ч.Сайханбилэг нь Ерөнхий сайд байсны хувь энэ хүн төрийн тусгай хамгаалалтад байх ёстой. Учир нь Засгийн газрын тухай хууль болон Төрийн тусгай хамгаалалтын хууль гэж байна. Энэ хууль буугаагүй байхад төрийн хамгаалалтад байгаа хүний зөвхөн шүүхийн шийдвэрийн дагуу баривчилдаг. Төрийн тусгай хамгаалалтын хугацаа 4 жил хүчинтэй байдаг. Энэ хуулийг зөрчиж баривчилсан’ гэсэн бол  С.Баярын өмгөөлөгч А.Ариунаа ‘Өмгөөлөгчийн хувьд миний үйлчлүүлэгч С.Баярыг 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 10-ны өдрийн 18:00 цагийн үед шүүгчийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан. Ингэхдээ гэмт хэргийн баримт нотолгоог гээх, үрэгдүүлэх, устгах, зөөвөрлөх гэсэн үндэслэлээр цагдан хорьсон. С.Баярыг баривчилсан гол зүйл нь Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой асуудал. Оюултолгойн гэрээг байгуулснаар энэ хүн их хэмжээний авлигал авсан гэж 10 гаруй жил ярьж байна. Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой бүх бичиг баримт өнөөдөр Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын архивт хадгалагдаж байгаа. Гэтэл түүнийг зөөвөрлөх, устгах, үрэгдүүлэх боломжтой гэсэн үндэслэлээр баривчилсан нь буруу’ гэсэн тайлбар өгч байлаа.

Г.ДАРЬ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

72 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тоншуул. 2018-06-07 66.181.184.90

Баривчлагдсан хүмүүсийн Нүднээ ил байгаа улсаа худалдаж,эх орноосоо урваж, хахууль авсныг нь нотолж чадахгүй юм бол АТГ бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцорсон нь дээр.Аа харин нотолж чадах юм бол ард түмэн АТГ-ыг үнэлнэ.Харж л байя.Тэвчээртэй ард түмнийг бослогонд бүү хүргээрэй.Яах гээд байгааг нь анхааралтай харж байгаа шүү.Уг нь бол төрд байгаа,байсан бүх гэмт хэрэгтнүүд ил болчихсон юм ш дээ

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ГОЛ ХОР НАЙРУУЛАГЧ ТАХАЛТАЙ ТАРВАГЫГ БАРЬЖ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.161.97

Hudlaa ovdoj usnaas huurai garah get jujiglej hna\n\n

Avatar

Зочин 2018-06-07 182.160.2.60

ийм увчний уур болсон, хуулийн хариуцлага хулээх чадваргуй юмнууд монголын төрийн толгойд гараад манийхаа толгойг эргуулээд сууж бсан байгаа юм даа. Манлай баатар Дамдинсурэн унэний төлөө Монгол улсынхаа төлөө босоогоороо нас барж блаа ш дээ. Энэ хоер хахуул аваагуй нь унэн юм бол тэр унэнээ ядах даа уйлдлээрээ батлах хэрэгтэй ш дээ. Нильсон Мандела унэний тулоо 27 жил гяндандп суусан холын жишээ бол бий. Арчаагуй юмнуудын байж байгааг харчих. Хоерхон сар болж чадахгуй ухлээ, хатлаа гэж орилолдоод л ….. Ийм байж, ямар юмных нь улс орныг удирдах гэж. Улам дордуулж, уурсдоо идэж ууж, хахуул авч, гадныханд улс орноо худалдаж л явсан байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-06-07 182.160.2.60

ийм увчний уур болсон хуулийн хариуцлага хулээх чадваргуй юмнууд монголын турийн толгойд гараад манийхаа толгойг эргуулээд сууж бсан байгаа юм даа. манлай баатар дамдинсурэн унэний тулоо [Хориотой Үг] босоогоороо нас барж блаа ш дээ. энэ хоер хахуул аваагуй нь унэн юм тэр унэнээ ядах даа уйлдлээрээ батлах хэрэгтэй ш дээ. нильсон мандела унэний тулоо [Хориотой Үг] 27 жил суусан холын жишээ бол бий. арчаагуй юмнуудын байж байгааг харчих. хоерхон сар болж чадахгуй ухлээ хатлаа гэж орилолдоод л ….. ийм байж, ямар юмных нь улс орныг удирдах гэж. Улам дордуулж, уурсдоо идэж ууж л явсан байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.179.26.206

Буруутайг нь батлаж чадахгүй бол сулла. Муу ч гэсэн ардчилсан улс шүү.

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.21.106.170

Жүжиг дуусах болж байна [Хориотой Үг] нар [Хориотой Үг] байх ёстой шүүү…

Avatar

zochin 2018-06-07 64.119.22.60

N.Enxbayr xarin sain jujigchin bn daa. Jujigleseer baigaad shorongoos multarch bn daa.Aviyaslag jujigchin.

Avatar

zochin 2018-06-07 64.119.22.60

MAH in l******d ene 2 xunii buyanaar unuudur Mongolin medium zasag sergeant agree MAH in xulgaich lalaruudaa.

Avatar

UNEN UNEN 2018-06-07 202.9.41.129

\nЗочин – 122.216.30.97\nЭХ ОРНОО ХАРИЙНХАНД ХУДАЛДСАН ЭНЭ ХОЁР ХУЛ ГАЙЧИЙГ СУЛЛАХ ЮМ БОЛ ШО РОНД ХЭЛС ХЭРГЭЭР СУУЖ БАЙГАА ЗАЛУУСАА БҮГДИЙГ НЬ СУЛАЛ !!! НААД ХОЁР ЧИНЬ ЦААЗЫН ЯЛТАНГААС ДОР УЛС ШҮҮ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ЭНХБАЯР ШИГ ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАХ ХОНШООР ЭНЭ ХОЁР ЛА ЛАРТ АЛГАА !!! ХӨӨРХИЙ АРЧААГҮЙ БӨӨСҮҮД !!!

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.21.106.137

2-р эмнэлэгт Энхбаяр даргад зориулж өрөө гаргаж байсан нь хэрэг болж байнаа.

Avatar

зочин 2018-06-07 64.119.26.95

Дуулиан болоод байх юү байна да. Шалгаад тогтоох бол тогтооно, нотлогдохгүй бол тавиад явуулах ёстой биз дээ. Жирийн иргэн бол ийм хамгаалалтанд байж хэзээ ч чаддаггүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-06-07 182.160.2.60

Энэ хоёр хээл хахуул авсан нь ямар ч маргаан байхгүй. Харин авсан хахуулийн хэмжээг тогтоож, хуулийн хариуцлага хүлээлгэх л асуудал байгаа ш дээ. Монгол улс үнэхээр төр, засагтэй, хуультай улс юм бол ийм л асуудлыг шийдэх ёстой. Тэрнээс биш Сайхан билэг хахууль авсан, Баяр авсан уу, үгуй юу гэсэн асуудал яригдахгүй ш дээ.

Avatar

Zochin 2018-06-07 27.123.214.123

Yamarch batalgaa notolgoo baihgui zugeer surag chimee taamag hardaltaar ene Bayar-yg 10 jll amar zayagii ni uzuulsengui dee.Odoo bolimoor yum. Oyutolgoi-g hudulgusun ene hund mongolchuud bayarlaj yavah yostoi!

Avatar

Ajaa ni 2018-06-07 112.72.14.246

Sohor nohod duuveeneer sooton haltar cjimeeneer b** huutsaldaad baildaa.Jaahan barimjaatai hugtsaldaldaa. Guiya.

Avatar

Зочин 2018-06-07 182.160.2.60

[Хориотой Үг] бгаа хунийг хоердугаар эмнэлэг хулээж авах есгуй ш дээ. Энэ бол Маш буруу уйлдэл.

Avatar

Зочин 2018-06-07 222.14.8.228

uuchlah heretei.

Avatar

Зочин 2018-06-07 27.123.214.123

Яг зув! Уучлах естой!

Avatar

Зочин 2018-06-07 64.119.16.214

Ийм санал ирүүлсэн прокурор ихээхэн хэмжээний авилгал авсан бололтой. Прокурор хууль, хяналтын байгууллагыг цэвэрлэхгүй бол [Хориотой Үг], луйварчин, авилгалчид ард түмнийг доромжилсоор л байх нь дээ….

Avatar

Зочин 2018-06-07 163.172.171.163

idej uusan l geh ym ter ym n oldohgui baihgui bolood ter hun alj tawsan hund ogdog huuliin zaaltiig utagguigeer ogoj baigaad horio bizde\n

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.170.68.176

Идсэн уусан эд хөрөнгийг нь хурдан хурааж авахгүй бол эд нар өрөө төлж чадахгүй үхэж гай болно гаргасан нь дээр байх

Avatar

Lord 2018-06-07 65.49.68.162

Sullaa !!! Sullax ni zov oo!!!Xelmegdvvleltee zogsoo!!!! Bayar Bayartsogt Byambasaixan Saixanbileg bvgdiig ni sullaachee!!! Sulla!!!

Avatar

Amar 2018-06-07 202.179.26.68

Бямбасайхныг бас гаргаач ээ.

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ЭНЭ ХОЁР ӨВЧИНИЙ ҮҮРИЙГ ГАРГАХ ЮМ БОЛ ӨВЧИНД ШАНАЛЖ БАЙГАА ХОРИГДОЛУУДАА 2-Р ЭМНЭЛГЭЭР ҮЙЛЧИЛҮҮЛЧИХЭЭД БҮГДИЙГ НЬ СУЛЛА !!!

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

АРД ТҮМНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ ОЮУ ТОЛГОЙН 51%-ИЙГ УЛСДАА АВЪЯ ГЭСЭН ХҮНИЙГ ХОРЬЧИХООД ХАРИЙНХНЫ ТАЛД АЖИЛЛАСАН ЭЛБЭГДОРЖ , БАЯР , САЙХАНБИЛЭГ , БАЯРЦОГТ НАРЫГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨВӨЛ ХАРИУ НЬ ГАРНА ШҮҮ !!!

Avatar

Zochin 2018-06-07 122.201.31.223

Sullaa vnen yum vneneeree garna shoron ymar hvnd bgaag medsen uchir ydarsan ard tvmnii hvvhdvvded tustai yum hiij tuslaarai arai l hvnd zewvvn tarchlaaj bgaa shv olon aaviin hvv ohiduudiig yaj tamlaj bgaag il gargaj nuutsiig niited vnen muniig helj uguurui

Avatar

Зочин 2018-06-07 27.123.214.123

Битгий горьд,орк минь! Баярыг суллаж эмчлэх естой! Ер нь яасан гэж хориод байдаг байна аа!

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.21.97.42

Үргэлжлүүлэн хорих шийдвэр гарахгуй. Учир нь Женко-ийн 280.0 сая ам.долларын хэрэгт холбоотой А.Гансүх нарын хэргийг хэрэгсэхгүй болгосон. Тиймээс харьцаа одоо 1:0 байгаа. Харьцааг 1:1 болгодог нь улс төрийн тоглоомын дүрэм. Өнөөдөр Ч.Сайханбилэг, С.Баяр нарыг үргэлжлүүлэн хорихгуй, хилийн хориг тавьж батлан даалтанд гарган гадуур байцаах шийдвэр гарна.

Avatar

Зочин 2018-06-07 64.119.21.224

Албаар хор найруулаа гэж суллах гээд байна даа…прокурор худалдагдсан байна…

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ЭХ ОРНОО ХАРИЙНХАНД ХУДАЛДСАН ЭНЭ ХОЁР ХУЛ ГАЙЧИЙГ СУЛЛАХ ЮМ БОЛ ШО РОНД ХЭЛС ХЭРГЭЭР СУУЖ БАЙГАА ЗАЛУУСАА БҮГДИЙГ НЬ СУЛАЛ !!! НААД ХОЁР ЧИНЬ ЦААЗЫН ЯЛТАНГААС ДОР УЛС ШҮҮ ДЭЭ !!!

Avatar

Zochin 2018-06-07 122.201.31.223

Sullaa vneniig ard tvmendee vneneer heleerei

Avatar

Зочин 2018-06-07 27.123.214.123

Баярыг суллаа! Эмчлэх хэрэгтэй! Юун Энхбаяр,юун Элбэгдорж,юун Багабанди! Баярыг тэнхруулж улс турд нь оруулж Монголын тулоо зутгуулэх юм шуу!

Avatar

Jonhu 2018-06-07 159.89.145.156

Saikhnaa. Bayraa 2iigoo barij bgaad l. Janku hergee haalgachihlaa. Unuudurtuu bagtaad sullagdah bhdaa.

Avatar

unen 2018-06-07 103.10.23.218

MONGOLCHUUDAA ENE HUNIIG SHUUHEER GEM BURUUTAIG NI NOTLOH BARIMTAAR TOGTOOSON UED L BARIJ HORIDOH HUULIATAI BOLOH HEREGTEI. MANAI MONGOLD TSAGDAA NAR "BAITSAAGCH" GEDEG HORIOD BAITSAADAG, HUNLEG ENERENGUI NIIGEMD "MURDUGCH" MURDUUD BARIMT OLOOD BURUUTGAJ HORIDOG, \n

Avatar

Zochin 2018-06-07 27.123.212.137

Ene bol uls turiin helmegduulelt.Sulal

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.161.36

Эднийг суллаад хэрэггүй ээ ямар ч \n хариуцлага хүлээхгүй худлаа өвчтэй гээд жүжиг тоглоод манайх \n бусад оронд бол шууд буудна ш дээ

Avatar

бб 2018-06-07 66.181.160.70

намын харьяалалгүй төрд ажилласа Бямбасайхныг татаж гаргах хүн байна уу, Таныг бол тэнгэрээс татна, биднийг загас хооп гэдэг шиг болох гээд байна уу

Avatar

Зочид 2018-06-07 64.119.20.124

Монголын хууль эднийг яаж ч чадахгүй дээ Харин энэ "аврагуудыг" сар гаруй [Хориотой Үг] хорьж чадсан нь тэдний томоос том гавъяа

Avatar

АВИЛГАЧИД ҮХЭЖ ДАЛД ОР 2018-06-07 202.9.41.129

АВИЛГАЧДЫГ ЦААЗАЛДАГ БОЛЪЁООООООО

Avatar

Зочин 2018-06-07 185.107.47.215

sulalsnan l deershdee gemt hereg hiisen geh ym baihgui baigaa bizde? Ene chin zugeer l tsalhaan tseerluulelt ene chin shudarg shuuh bish

Avatar

Хрошнхм 2018-06-07 73.95.199.87

Хийсэн хэрэг нь шуухээр тогтоогоогуй байхад хунийг цагдан хорьж хуний эрхийг ноцтой зорчин хэлмэгдуулэлт явуулж болохгуй гэж ундсэн хуулинд заалт байдаг гэдгийг хууль шуухийнхэн мэдмээр юм Экс еронхий сайд нар болон сангийн сайд эрдэнэс монголын захирал асан залуучууддаа суллах шийдвэр гаргасанд талархаж байна

Avatar

Хрошнхм 2018-06-07 73.95.199.87

Хийсэн хэрэг нь шуухээр тогтоогоогуй байхад хунийг цагдан хорьж хуний эрхийг ноцтой зорчин хэлмэгдуулэлт явуулж болохгуй гэж ундсэн хуулинд заалт байдаг гэдгийг хууль шуухийнхэн мэдмээр юм Экс еронхий сайд нар болон сангийн сайд эрдэнэс монголын захирал асан залуучууддаа суллах шийдвэр гаргасанд талархаж байна

Avatar

Хрошнхм 2018-06-07 73.95.199.87

Хийсэн хэрэг нь шуухээр тогтоогоогуй байхад хунийг цагдан хорьж хуний эрхийг ноцтой зорчин хэлмэгдуулэлт явуулж болохгуй гэж ундсэн хуулинд заалт байдаг гэдгийг хууль шуухийнхэн мэдмээр юм Экс еронхий сайд нар болон сангийн сайд эрдэнэс монголын захирал асан залуучууддаа суллах шийдвэр гаргасанд талархаж байна

Avatar

Хэ хэ энэ оюу толгойг х****л идээсэй 2018-06-07 150.129.143.252

Энэ 2 юу гийгүүдсэндээ ингэж байгаан . Эхлээд Ану олон эхнэр хүүхдүүдээ өгсөн байраа буцаа , дараа ОТолгойг 51 хувийг Монголдоо үлдээ тэгээд зайлаач ?. Эсвэл ард түмэн ийм арчаагүй засгийн газартай бол босоод өөрсдөө учираа олье? . Хулгай хийсэн 2 р эмнэлэгт сувилуулаад дараа нь зүгэээр гардаг арай дэндэж байна . Би хувьдаа төрийг эргүүлэх тэмцэлд нэгдэхэд бэлэн надад алдаад бай хөрөнгө , ажил байхгүй тжл гудманд гараад төрөө аврах тэмцэлд бэлэн боллоо ?????

Avatar

dgm 2018-06-07 124.158.124.142

ЭНЭ 2 [Хориотой Үг], ЛУЙВАРЧИН, АЛАН ХЯДАГЧ НАРЫГ СУЛЛАХ ЮМ БОЛ ХЭНИЙГ [Хориотой Үг] ХИЙХ ВЭ. [Хориотой Үг] БАЙГАА БҮХ ХҮМҮҮСИЙГ СУЛЛАХ НЬ ЗҮЙТЭЙ.

Avatar

mgl 2018-06-07 202.179.11.230

Наана чинь улс төрчид мөнгөнөөс болж нэг нэгийгээ барьж идэж байна. Тэрнээс Монголын төлөө хийгээд байгаа юм биш. Монголд юм хийсэн хүнийг монголчууд заавал гадны хатгаасаар барьж дардаг. Гэхдээ Сайханбилэгийн Монголд хэрэгтэй юм хийсэн гэдэгт эргэлзэж байна.

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.176.214

АТГ жүжиглэж алиалахаа боль. Угаасаа шалгах хоншоор дутна. Төр хуультайгаа мөнгө эрх мэдлийн өмнө сөхөрчихсөн байхад шударга зүйл хүлээх хэрэггүй. Энэ бол олныг төөрөгдүүлэх гэсэн жүжиг

Avatar

Зочин 2018-06-07 27.123.214.126

Даяаршлын нийгэмд ганцаараа яаж хегжих гээд бнаа!!!

Avatar

шонх 2018-06-07 112.72.14.52

ШХАБ-д элсхийн тулд ЭДНИЙГ БАРЬЖ 3-дахь хөршийн бодлого гэж ямар муухаи зүил баидгийг ард түмэнд харуулах гэсэн УЛС ТӨРИЙН БАРИВЧИЛГАА ЮМ БИШҮҮ. оффшор оюу толгои МОНГОЛЫГ МӨХӨӨЖ БАИНА ГЭЖ ХЭДҮИ ИХ солиоруулна чарлана чарлуулна төдий чинээ ШХАБ-д орох хүсэл зоригыг ард түмэнд өгнө гэж тооцсон юм баина. ЯАЖ Ч БОДООД МОНГОЛ УЛСЫН ҮНДЭСНИЙ НИЙТ БҮТЭЭГДХҮҮНЭЭС ДАВСАН ИХ ХӨРӨНГӨ ОФШОРТ ОЧООД НУУГДЧИХНА ГЭЖ ЮҮ БАИДИЙН ганц хоёр ЗУУН САЯ МАГАДГҮИ Л ЮМ. баигаа бол ӨРНӨДИЙН ТУСГАИ АЛБА ЯМАР НЭГ СУВГААР ЦАЦЧИХ ШАЛТАГ ОДОО ГАРЧХААД БАИХАД ТЭД ЧИВ ЧИМЭЭГҮИ БАИГАА НЬ БАИХГҮИ ЭЭЛ ГЭСЭН ҮГШ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.170.84.184

Зүгээр л АТГ -д шалгах боломжийг нь олго. битгий дундуур нь матрын нулимс гаргаж үймүүлээд бай!!!

Avatar

зочин 2018-06-07 124.158.111.2

энэ байтугай энүүнээс хүнд өвчтэй өчнөөн хоригдож байгаа хүн байдаг л байх да? \n

Avatar

Зочин 2018-06-07 64.119.21.116

Энэ байтугай энүүнээс хүнд өвчтэй өчнөөн хоригдож байгаа хүн байдаг байх, гэхдээ Энэ хүмүүсийг суллаж байж л бусад хүмүүст бас суллагдах эмнэлгийн тусламж үйлчилгээ авах эрх нь боломжтой болно гэж бодож байна. Хоригдоод хохирч байгаа хүмүүс эрхийнхээ төлөө тэмцэх хэрэгтэй. Байцааж шалгахгүйгээр бие нь муудаж эрүүл мэндээрээ хохиртол хориод байж болохгүй л гэж боддог доо.

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ГОЛ ХОР НАЙРУУЛАГЧ ЭЛБЭГДОРЖИЙГ БАРЬЖ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.21.100.211

Авилга авсанг хэн харж хэн нотолсон юм вэ. С-1 телевизорын цензургүй яриа нотлох баримтын шалгуур юм уу . Цензургүй сурвалжлага хийдэг нэг улс төрд худалдагдаж бүхнээс илүү цалин авдаг гэж гайхуулдаг хүүхний үгээр монголын иргэнийг ялладаг бол шүүх засаглал гэж байхын хэрэггүй шүү дээ. Эрх мэдэл гэж хязгаартай хэзээ нэг өдөр хүнийг гүтгэх мэргэжил эзэмшсэн цензургүй сурвалжлагын захиалагч эзэд хамтран гүйцэтгэгч хүний зовлонгшоор таашаал авагч нар нарт хорвоогийн жам ёсоор үйлийн үрээ эдлэж таарна. Мөнхбаясгалан насаараа ингэж бусдын зовлон нулимсанд баясаж явахыг хорвоогийн хувь тавилан зөвшөөрөхгүй

Avatar

ard 2018-06-07 202.72.245.54

avilgachidiig shorond yvuul uhvel uhne biz ard tumen bayarlana aa

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.179.2.202

Хуулийн бгууд олон хууль зөрчсөнийхөө төлөө хариүцлага хүлээх ёстой. Санаатайгаар зорилготойгоор хуулийг уландаа гишгэж хүний эрхийг дээд зэргээр зөрчсөн.\n

Avatar

зочин 2018-06-07 103.229.122.79

Өөрсдийн хар амиа бодож баяжигчдыг өршөөх нь буруу. Улс орноо хөгжүүлэхийг хүсдэггүй эрхмүүдэд хуулийн хариуцлага хүлээлгэх нь зөв. Жирийн ажилчныг ажлаасаа 5 мин хоцроход л цалинтай нь тооцдог биш бил үү? Ард түмний төлөө гэж гарч ирчихээд өвөр түрийгээ зузаатгаад идэж ханахгүй байгаа эрхмүүдийг юунд нь хаацайлдаг бнаа? Хуулийн өмнө бүгд тэгш байх зарчим алдагдсан нь төр хүчгүй байгааг харуулж бна бус уу? Шударга бус байдал дээрээ ноёлоод байгааг хэдий болтол харж суух вэ? Үндсээр нь өөрчлөхгүй бол энэ хэвээр байсаар байх болно. Өнөөгийн УИХ чадвар сул тараах хэрэгтэй.Өөрчлөгдсөн юм байхгүй бахь байдгаараа л бна шүү дээ. Хийрхэл нь дэндсэн засгийг өөрчлөе.\n

Avatar

mongol pzdak 2018-06-07 66.181.160.94

хараад идсэн монголчууд хэдэн жилийн дараа [Хориотой Үг] боол болж хужаад уусаад сөнөж устана биз

Avatar

Зорин 2018-06-07 66.181.160.67

Прокурорынхон , бие нь явцгуй болоод ирэнгуут нь нохойтож багаа биз .

Avatar

Зочин 2018-06-07 202.21.118.6

tom darga baih saihan yumoo

Avatar

ENe 2018-06-07 124.158.111.52

ENe interneted muuhai hudlaa hun gutgegchidiig l horimoor ym,. hulsnii comment bicheechidees bolj niigem uls tur suirlee

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.182.237

Хэдийгээр таны ажил ч гэсэн ер нь мэдрэлийн эмчид хандаарай… дараа нь олсноосоо ихийг сэтгэцийн эмгэгээ эмчлэхэд зарцуулах вий…

Avatar

Зочин 2018-06-07 27.123.214.123

Хулсний комментчид одоо болимоор юм! Ямар ч ундэслэлгуй гутгэлгийн юмыг дэвэргээд л. Баяр харин хоншоортой эр. Энхбаяр шиг шал шал хийгээд л одоо хуртэл хэруул хэд ам хийгээд баахан комментчдийг хулслууд л естой [Хориотой Үг] юм аа!

Avatar

zuv 2018-06-07 124.158.111.52

Sulalaa odoo bolij uz, arai denduu tuilshirsan ym hiihiin. ZUgeer sulal

Avatar

х** 2018-06-07 112.72.14.123

луйварчдыг цаазал

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.176.19

зөв яллуулах хүсэлтэй нь үнэн иргэд бид ял өгөө

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.176.19

ЯЛЛАХ ЁСТОЙ ЖИРИЙН ИРГЭН БАЙСАН БОЛ ШУУД 24Н ЖИЛ ШТЭЭ БАЯР САЙХАНБИЛЭГТ ШУУД ЯЛ ӨГ ШҮҮХ ХУРАЛ ХИЙЖ ЦАГ НӨГЦӨӨХ ШААРДЛАГА БАЙХГҮЙ ЯЛЫН ДЭЭД ХАНГАЛТТАЙ

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.182.237

Хэдийгээр таны ажил ч гэсэн ер нь мэдрэлийн эмчид хандаарай… дараа нь олсноосоо ихийг сэтгэцийн эмгэгээ эмчлэхэд зарцуулах вий…

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.176.19

ял өг өөр юм байхгүй аймшигтай луйварчид

Avatar

Зочин 2018-06-07 66.181.176.19

ШҮҮХ ХУРАЛ НЭРИЙН ДОР ХУДЛАА ШОУДАХ ЭРХ БАЙХГҮЙ ШҮҮ АВИЛГА ЗАХИАЛГААР АЖИЛДАГ ШҮҮГЧИД МАНАНГИЙН ШҮҮГЧИД БАЯР САЙХАНБИЛЭГ ЭХ ОРНОО ЗАРСАН [Хориотой Үг] УРВАГЧИД АРД ТҮМЭНИЙ БАЯЛАГИЙГ ДЭЭРЭМДЭЖ ӨӨРСДӨӨ БАЯЖИСАН ХАУС ОФШОР ҮНЭТ ЭДЛЭЛИЙН ДЭЛГҮҮР ОЛОН НО БАЙГАА ГОЛ ЯЛТАНУУД МӨН ШУУРХАЙ ЯЛЛАХ ЁСТОЙ МАНАЙХААС ӨӨР ОРОНД ШУУД ЦААЗ ШТЭЭ БИТГИЙ ӨӨГШҮҮЛ ЛУЙВАРЧИДИЙГ ДАВАРСАН УРВАГЧИД БАЯР САЙХАНБИЛЭГ ЯЛТАНУУД МӨН БОЛОХГҮЙ БОЛ АРД ТҮМЭН АЛЖ ЧАДНА ШҮҮ ХЭЛЧИХИЙ

Avatar

Зочин 2018-06-07 122.216.30.97

ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛ ГАЙЧИЙГ БАРЬЖ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ХАА САЙГҮЙ ХОР НАЙРУУЛААД САЛАХГҮЙ ЛУЙ ВАРЧИН !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж