ШХАБ-д элсэх нь зөв, буруу | News.MN

ШХАБ-д элсэх нь зөв, буруу

Хуучирсан мэдээ: 2018.06.05-нд нийтлэгдсэн

VS

ШХАБ-д элсэх нь зөв, буруу

Монгол Улс Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллага /ШХАБ/-д элсэх асуудал сүүлийн өдрүүдэд олны анхааралд байгаа билээ. Энэ талаар олон хүн байр сууриа илэрхийлээд байгаа юм. News агентлаг энэ удаагийн VS буландаа Монгол Улс ШХАБ-д элсэх нь зөв эсэх асуудлыг хөндлөө.

Г.Эрдэнэчулуун
Гадаад хэргийн сайд асан

Ерөнхийлөгч статусаа дээшлүүлье гэж яг хэлээгүй. Гэхдээ энэ байгууллага дахь манай оролцоог шат ахиулах агуулгатай үг хэлсэн санагдаж байна. Би өнгөрсөн жилээс Монгол Улс ШХАБ-д гишүүнээр элсэх ёстой гэдэг байр сууриа илэрхийлсээр ирсэн. Яагаад гэвэл өнөөдөр Монгол Улс хамгийн түрүүнд өөрийн геополитикийнхоо орчныг бодитойгоор харах хэрэгтэй. Бид далайд гарцгүй. Дэлхийн хамгийн том хоёр улсын дунд хавчигдмал байдалд байгаагаа бодитоор хараад, эндээс хөгжлийн гарцаа олох хэрэгтэй. Хаяа дэрлэсэн Орос, Хятадтай сайн хөршийн харилцаагүйгээр Монгол хөгжиж явж чадахгүй. Манай улсын хөгжлийн нэг гол угтвар нөхцөл бол хоёр хөрштэйгөө бүх талын хамтын ажиллагаатай байх нь чухал. Улс төрийн сайн харилцаатай байхын зэрэгцээ эдийн засаг, худалдаа, соёлын өргөн харилцааг хоёр хөрштэйгөө хоёулантай нь бэхжүүлэн хөгжүүлэх ёстой. Монгол Улс хоёр хөрштэйгөө тэнцвэртэй харилцана гэсэн гадаад бодлогын үзэл баримтлалтай. Гэтэл одоо энэ тэнцвэр байна уу. Зөвхөн худалдааны эргэлтээр л аваад үзэхэд гадаад худалдааны бараг 70 хувь нь, экспортын 90-ээд хувь нь Хятадтай байна. Эдийн засагчид “Аль нэг оронтой эдийн засаг, худалдааны эргэлт 40 хувьд хүрэхэд л тухайн орны хараат болдог” гэж хэлдэг биз дээ. Социализмын үед манай улсын эдийн засаг, худалдааны хамтын ажиллагааны 90 хувь нь ЗХУ-тай байсан. ЗХУ-аас бүх талаар хамааралтай байсан биз дээ. Гэтэл одоо урд хөршөөс хэт хамааралтай болчихсон. Тэгэхээр Гадаад бодлогын үзэл баримтлалд байгаа тэнцвэртэй харилцах тухай заалтаа хэрэгжүүлээд явах шаардлага зайлшгүй урган гарч байна. Хоёр хөрштэйгөө тэнцвэртэй харилцаад зогсохгүй бид гуравдагч хөршийн хөрөнгө оруулалтыг татаж, эдийн засгийн сонирхлыг нь Монголд бий болгох хэрэгтэй. Хоёр хөршийн тэнцвэр дээр гуравдагч хөрш орж ирж байж адил талт гурвалжин үүснэ. Ингэж манай улсын бие даасан байдал улам бэхэжнэ.

Ё.Баатарбилэг
УИХ-ын гишүүн

Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллага байгуулагдсан цагаас эхлэн Монгол Улс ажиглагчийн байр суурьнаас хандаж эхэлсэн. Хөрш орнуудын зүгээс Монголыг ажиглагч биш жинхэнэ гишүүнээр элсээч гэсэн саналууд тавигдаж байсан гэсэн мэдээлэл ч байдаг. Монгол Улс ажиглагчаар байх, гишүүнээр байх хоёр нь ямар ач холбогдол, хор хөнөөлтэй вэ гэдэг асуудал нь тодорхой биш байна. ШХАБ бол төсөл хөтөлбөр хэрэгжүүлдэг, хөрөнгө, санхүүжилт олгодог байгууллага биш. Энэ бол Зүүн хойд азийн бүс нутгийн улс төрийн чиглэлээр бодлого зангиддаг улс төрийн нэгдэл гэж би ойлгодог. Энэ байгууллагын гол тулгуур нь БНХАУ, ОХУ, Энэтхэг улсууд байдаг. Монгол Улс бол төвийг сахисан, гуравдагч хөршийн бодлого явуулдаг улс. Ийм нөхцөлд ШХАБ-д хандах байр сууринд болгоомжтой хандах ёстой. Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллагын хурлуудад сүүлийн жилүүдэд идэвхтэй ажиглагчийн байр суурьнаас оролцож байгаа гэж тодорхойлж буй. Энэ хэвээр явахад нэг их буруудахгүй болов уу гэж бодож байна. Сүүлийн өдрүүдэд энэ байгууллагад элсэх нь зөв, буруу гэсэн хэлэлцүүлэг олон нийтийн дунд их явж байна. ҮАБЗ юу гэж үзэж байгаа, энэ байгууллагад элсвэл гуравдагч хөрш, томоохон зээл тусламж үзүүлдэг гуравдагч орнууд ямар байдлаар хандах зэрэг олон асуудал байна. Тиймээс маш болгоомжтой хандахгүй бол Монгол Улсын олон улсын тавцан дах байр сууринд нэлээд өөрчлөлт орох болов уу гэж харж байна. Бид мөнхийн хоёр хөрштэй. Энэ хоёр хөрштэй XX зуунд энэ нэг талтай бодлого буюу социалист бодлогын хүрээнд бодлогоо явуулж ирсэн, 1990 оноос хойш ОХУ, БНХАУ-тай найрсаг харилцаатай, бүс нутгийн маргаангүй байгаа. Монголчууд ардчилсан хувьсгалаар олж авсан нэг том ололт бол гуравдагч хөршийн бодлого, дэлхий нийтэд Монгол Улс нээлттэй, бүх улс орнуудтай эв найрамдалтай хамтын ажиллагаанууд янз бүрийн түвшинд үргэлжилж байна. Хэрэв ШХАБ-д элслээ гэж бодоход хоёр том хөрш маань улс төрийн болон геополитикийн хувьд маргаан үүсвэл бид аль нэг талыг нь дэмжихээс өөр гарцгүй нөхцөл үүсвэл яах вэ. Бид хэнийг нь дэмжих вэ. Жинхэнэ гишүүн болж, саналын эрхтэй болчихсон тохиолдолд тодорхой асуудлуудаар санал хураавал бид хэний талд санал өгөх, өгөөгүй тал нь яах вэ гэсэн болгоомжлол байна. Би бол гадаад харилцааны чиглэлийн, судлаач хүн биш. Зүгээр Монгол хүний хар ухаанаар бодоход л ийм байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

lodon 2018-06-05 71.231.194.3

hen ch bish gulug shig yavsanaar yu hojiv? hugjiv uu? ugui. ene baiguullaga mun Ororsiin tolgoildog ediin zasgiin hudaldaanii baiguulagad tus tus elseh heregtei. henees yunaas aigaad bolgoomjlood baigaa yum. BUs nutgiin ornuudtaigaa hamtarch ajillahgui yahiin ugee heldeg alivaa asuudlaar bair suuria ilerhiildeg toglogch/ gishuun baina gedeg ug duugui dagana gesen ug bish/ baih heregtei. Huzuugui Elbeg tarvaganii nuhendd tuviig sahina biz tuviig sahina gesen buurunhii gulugtei hen hamtarch tom tusul heregjuuleh yum. Ta nar bodood uz hiin hooloigoo MGL iig toiruulj tavihaaar busad humuus tohiroo bizdee shanhain gishuun baisan bol hiin hooloi orood irzen utaanaasaa salzan baihaar hugazaa ungursun, tsreg zevsegee har geh met olon ashigtai tal bii.

Avatar

Zochin 2018-06-05 49.0.218.39

Шхаб d elseed mongold ashig bhgvi.

Avatar

ок 2018-06-05 64.119.20.53

энэд ямарч хамтын ажиллага гэж байхгүй шдээ. Орос Хятад 2 хамаг шийдвэрүүдийн нь гаргана шдээ. манай зарим нэг улс төрчид үгэнд хууртаад байх юм. үйлдлийн харж ажиглаачээ. энэтхэгйин молуг яалаа, назарбавийг путин казахстан гэж улс байсныг мэдэх ч үгүй юм байна гэж хэлээд нөгөөдөх нь казахдаа очоод сүр сүр мэдэгдэл хийгээд байсан биздээ. Орос Хятад 2 түүхэндээ монголчуудад л эзэлэгдэж, бат хаан, хубилай хаан 2 энэ улсыг өдий зэрэгтэй болсон. 90оноос хойш монголыг алдсан. түүхэндээ монголоос хараа салгаж огт болохгүй гэсэн заавартай бичээстэй шүүдээ монголчууд минэдээ. тэр заавраараа монголчуудыг баруунд алдахгүй тэгэх л юм бол эвгүй үндэстэн гэдгийн нь Путин, Си 2ын эргэн тойрны зөвлөгчид бүгд хэлж байгаа шдээ. юм тэнгэрээс унаж ирэхгүй шдээ. түүхнээсээ ядаж байхад хараад дүгнэлт хийлдээ монголчууддаа.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.242.254

Маш зөв. Түүхийг бүү март. Хятад, Орос хоёрын бодлого өөрчлөгдөөгүй.

Avatar

иргэн 2018-06-05 59.153.112.19

хүчитний өмнө хүчгүй нь буруутай 3 сая хүнтэй асар уудам нутагт эрх ашгийн нөлөөгөө орос хятад 2 алдчих юм шиг санаа юу 2 мангасыг дараад америк найз чинь туслах байсан бол аль хэдийн 29 жил өнгөрлөө одоо тэр тахиан толгойт нь юу хийгээд байгааг харж байгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.226.86

2 том гүрний тоглоомын бөмбөг болоод юухэв. ШХАБ-д элсээд хэрэггүй.

Avatar

шонх 2018-06-05 112.72.14.172

ШХАБ бол ГИТАД даяаршилын орон заигаа тэлэх гэсэн зорилготои баигуулага юм. ОРОС манаихыг энэ баигууллагад орхыг тэгтлээ их хүсэхгүи баигааш дээ. ТЭД ТӨВ АЗИ ДАХИ НӨЛӨӨЛӨӨ гитадтаи муудалцахгүигээр хадгалхын тулд өөрсдөө аргагүидээ ШХАБ-н гишүүн болсон юм даг. МАНАИ УЛС ОРОСЫГ АРГАДАЖ ёвроазийн худалдааны баигууллага-д нь харин элсчих хэрэгтэи баихоо. БОРГИО ПИВО БОЛОР АРХИ хивс нэхий савхи эсгий ОРОСТ хэрэггүи болчоогүил баилгүи.

Avatar

Lord 2018-06-05 65.49.68.177

SHAB-d elsej boloxgvi!!!!!Ayultai shvv!!!!Mongolchuudaa oilgoxiig xicheegeerei!!!!!Elsej boloxgvi!!!!

Avatar

МАН анх яаж үүссэнээ санаарай 2018-06-05 66.181.186.193

1915 оны Хиагт гэрээгээр Богд хаант Монгол улс өвөр Монголоо хятадад алдаж 1919 онд хэдэн урвагч ноёдууд хятад цэргийг Халхын нутагт оруулж гүйцээсэн түүхтэй Ингээд Богд хаант Монгол улсаа сэргээхээр эх орончидийн хэдэн бүлгэм үүссэн Тэд МАН ыг байгуулах эх үүсвэр болсон юм ШХАБт элсэхийг уриалж байгаа этгээдүүд 1919 онд хятад цэргийг оруулахыг урьсан урвагч ноёдуудтай адилхан байна ШХАБ бол 21 зууны Хиагтын барьцаалсан гэрээний томруулсан хувилбар юм МАН авилгалд идэгдсэн ч төр улсын эрх ашгийг 1т боддог эх орончид байгаа гэдэгт найдаж байна

Avatar

АРД 2018-06-05 202.131.243.162

Гашуун үнэнийг хэллээ!!! Ингэхэд бид ер нь хаашаа яваад байнаа? Яачихсан улс гэхээрээ толгой дээрээ иймэрхүү мал нөхдүүдийг залчихаад зүв зүгээр юу ч болоогүй юм шиг суугаад байдаг юм бэ, Галзуурахад ганц хуруу дутлаа гэж үг байдаг. Заагладаг ганц хуруу нь одоо байгаа юм уу? Шүүх засаглалыг бүрэн атгахын тулд дан өөрийн утсан хүүхэлдэй нарыг үндсэн Хуулийн цэцэд шахаж, Монгол улсын тусгаар тогтнол, эдийн засгийн аюулгүй байдлыг Орос, Хятадад зарахын тулд ШХАБ-д элсүүлэх гэж улайран зүтгэж буй жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх хоёрын эсрэг бүгд нэгдэн тэмцэж, жанхуу [Хориотой Үг], урвагч дүлзэн ухна хоёрыг үтэр түргэн огцруулья!!!

Avatar

Зочин 2018-06-05 64.119.20.29

АЖИГЛАГЧ ГИШҮҮН ЖИНХЭНЭ ГИШҮҮН ОНЦ ЯЛГАА БАЙХГҮЙ

Avatar

АРД 2018-06-05 202.131.243.162

Шүүх засаглалыг бүрэн атгахын тулд дан өөрийн утсан хүүхэлдэй нарыг үндсэн Хуулийн цэцэд шахаж, Монгол улсын тусгаар тогтнол, эдийн засгийн аюулгүй байдлыг Орос, Хятадад зарахын тулд ШХАБ-д элсүүлэх гэж улайран зүтгэж буй жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх хоёрын эсрэг бүгд нэгдэн тэмцэж, жанхуу [Хориотой Үг], урвагч дүлзэн ухна хоёрыг үтэр түргэн огцруулья!!!

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.21.106.127

Эрдэнэчулуун гуай хэлсэн зөв.Олон жилийн туршлага энэ салбарын хүний үг үнэ цэнэтэй нас хамаагүй энэ мэргэшсэн хүмүүсээ ажилуулдаг байгаасай.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.179.24.179

Баатарбилэг гэж энэ залуу зөв ярьсан байнаа . Бид нар энэ байгууллагад ороогүйгээрээ яаж хохирчихоод байгааг Эрдэнэ чулуун хэлээч . Нэг орвол дөнгөлөгдөхөө мэдэж байгаа биз дээ. Сайн нухацтай байхгүй бол аль нэгэн улсуудын талд орж ларлагнаад хэрэггүй дээ . Мөртөө мөөмөө унжуулад байж байя даа

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Баатарбилэг чинь орк шүү дээ. Тэгэхээр чинь хэн болж байна?

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Баатарбилэг чинь орк шүү дээ. Тэгэхээр чинь чи хэн болж байна?\n

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Монгол Улс хамгийн түрүүнд өөрийн геополитикийнхоо орчныг бодитойгоор харах хэрэгтэй. Бид далайд гарцгүй. Дэлхийн хамгийн том хоёр улсын дунд хавчигдмал байдалд байгаагаа бодитоор хараад, эндээс хөгжлийн гарцаа олох хэрэгтэй. Хаяа дэрлэсэн Орос, Хятадтай сайн хөршийн харилцаагүйгээр Монгол хөгжиж явж чадахгүй. Манай улсын хөгжлийн нэг гол угтвар нөхцөл бол хоёр хөрштэйгөө бүх талын хамтын ажиллагаатай байх нь чухал. Улс төрийн сайн харилцаатай байхын зэрэгцээ эдийн засаг, худалдаа, соёлын өргөн харилцааг хоёр хөрштэйгөө хоёулантай нь бэхжүүлэн хөгжүүлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.14.38.130

ШХАБ бол төсөл хөтөлбөр хэрэгжүүлдэг, хөрөнгө, санхүүжилт олгодог байгууллага биш. Энэ бол Зүүн хойд азийн бүс нутгийн улс төрийн чиглэлээр бодлого зангиддаг улс төрийн нэгдэл гэж би ойлгодог.Энэ байгууллагын гол тулгуур нь БНХАУ, ОХУ, Энэтхэг улсууд байдаг. Монгол Улс бол төвийг сахисан, гуравдагч хөршийн бодлого явуулдаг улс. Ийм нөхцөлд ШХАБ-д хандах байр сууринд болгоомжтой хандах ёстой. Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллагын хурлуудад сүүлийн жилүүдэд идэвхтэй ажиглагчийн байр суурьнаас оролцож байгаа гэж тодорхойлж буй. Энэ хэвээр явахад нэг их буруудахгүй болов уу гэж бодож байна"…. зөв хэлсэн байна.

Avatar

1 2018-06-05 103.14.38.130

УИХ гишүүн Ё.Баатарбилэг зөв хэлж байна. Бид сайн бодох хэрэгтэй. Зүгээр л идэвхтэй ажиглагч хэвээрээ байх нь дээр.

Avatar

зочин 2018-06-05 103.229.120.62

Эрдэнэчулуун гуай хэлсэн зөв.Олон жилийн туршлага энэ салбарын хүний үг үнэ цэнэтэй нас хамаагүй энэ мэргэшсэн хүмүүсээ ажилуулдаг байгаасай.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Тамсагийн нефтийн бүлэг ордоо 90 онд гурав дахь хөрш а**с ахдаа бэлэглээдэхсэн чинь өнөөх нь хятдуудад зарчихаад арилж билээ. Бид ангайгаад л хоцорсон доо. Одоо тэр газарт монгол хүн хөл гишгэх эрхгүй болсон.

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.14.38.130

ШХАБ бол Сепаратизм, Экстремизм, Терроризмтэй тэмцэх байгууллага. Монголд аль нь алга. Салан тусгаарлах үзэлтэй тэмцэх нэрийдлээр Буриад, Халимаг, Өвөрмонголчуудыг нухаад бвл бид дуугай суугаад бх уу? Япон Хятад 2 арал булаалцалдахад бид хятадын талд орох уу? ШХАБ-д элсэхээр бид 51-н гэрээнд гарын үсэг зурна. Зарим хууль тогтоомжоо байтугай үндсэн хуулиа ч өөрчлөнө. ТЭГЭЭД ДЭЭР НЬ ЖИЛ БҮР ХЭДЭН ТЭР БУМЫН ТАТВАР ТӨЛНӨ. ЭНЭ БОЛ АРД ТҮМНИЙ ХАЛААСНААС АВНА ГЭСЭН ҮГ. ИЙМ УЧИР ЖИНХЭНЭ ГИШҮҮН БОЛЖ БОЛОХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.14.38.130

ШХАБ элсэх нь буруу. Зүгээр л идэвхтэй ажиглагчаараа явсан дээр.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.242.254

ШХАБ бол АНУ, Япон тэргүүтэй барууны ертөнцийн эсрэг Хятад-Орос хоёрын улс төрийн нэгдэл. Бид ШХАБ-т элсвэл ГАДААД УЛС ТӨРИЙН БОДЛОГОО хоёр хөршийн бодлоготой уялдуулах, ойртуулах шаардлагатай болно. Энэ нь баруун ертөнцөөс бага багаар холдоно гэсэн үг. Хүчирхэг гуравдагч хөрштэй байж, хоёр хөршийн хэт нөлөөллийг саармагжуулах эцэг өвгөдийг гадаад бодлогоосоо татгалзана гэсэн үг. Магадгүй эдийн засгийн өгөөж өгөх байх. Яаж хоосон байлгахав гээд нэг юм чулуудах л байх. Гэхдээ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХАРААТ БАЙДАЛ дээрээ нэмж ГАДААД УЛС ТӨРИЙН ХАРААТ БОДЛОГО маань хараат болно.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Тамсагийн нефтийн бүлэг ордоо 90 онд гурав дахь хөрш а**с ахдаа бэлэглээдэхсэн чинь өнөөх нь хятдуудад зарчихаад арилж билээ. Бид ангайгаад л хоцорсон доо. Одоо тэр газарт монгол хүн хөл гишгэх эрхгүй болсон.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.242.254

245.243-аа : АНУ-ыг а**с гэж доромжлохоо болио. Чи магадгүй АНУ-д дургуй байж болох. Хятад, Оросыг шүтдэг байж болох. Хувь хүний эрх. Гэхдээ нийгмийн сүлжээгээр доромж үгээр бөөлжих дэмий.

Avatar

Zochin 2018-06-05 150.129.140.57

Erdenechuluun yu gej helne ter l zovdoo shaldan gishuud yugaa medhevdee

Avatar

АРД 2018-06-05 202.131.243.162

Саяхан Монголын Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга гэх өөрийгөө геопалитикч гэж нэрэлдэг цоглог гар Москва орж Оросын Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн удирдлагатай уулзжээ. Тэрээр гурван амлалт өгсөн гэх. 1. Монгол улс СНГ-д элсэнэ. 2. Монгол улс Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллагад элсэнэ. 3. Крымын хойг бол Орос улсын салшгүй хэсэг гэдгийг Монгол улс хүлээн зөвшөөрнө. Оросууд шоконд орчихоод тодруулж асуугаад байна. Дэлхийн 200 тусгаар улсаас хэнээс нь ч ийм том гэнэтийн бэлэг тэд хүлээж аваагүй яваа шүү дээ. Баярлаж буй ч чихэндээ итгэхгүй байгаа аж. Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллага гэдэг нь хуучин СССР-ийн бүрэлдэхүүнд байсан 9 улсын 1992 онд байгуулсан нэгдэл. Удалгүй гурав нь хаяад гараад явчихсан.\nЭнэ мэдээллийг Оросын болон Монголын хариуцлагатай хүмүүс шивнэж хэлсэн. Согтуу л байгаагүй юм арай үгүй байлгүй гэж бодож байна. Тэгээд ч нарийн бичгийн дарга гэдэг нь манай хуулиар гурван даргын уулзалтыг зохицуулж, бичиг цаасыг нь янзалж, гадуур дотуур хөөцөлдөх ажлыг нь амжуулж явдаг түшмэл болохоос улсаа төлөөлж амлалт өгдөг эрх мэдэлтэн биш л дээ.\nДээрх мэдээлэл үнэн ч бай худал ч байсан ер нь бид хаашаа яваад байнаа? Галзуурахад ганц хуруу дутлаа гэж үг байдаг. Заагладаг ганц хуруу нь одоо байгаа юм уу?!

Avatar

Зочин 2018-06-05 182.160.3.64

Орос Хятад хоёр хэзээ ч найрамдаж чадахгүй гэж мэрэгжилтнүүд шинжээчид үздэг юм билээ. Манжуур хэмээх том газар нутгийн маргаантай юм гэсэн. Үүнийг тооцох хэрэгтэй болов уу.

Avatar

Зочин 2018-06-05 112.72.14.127

Баабар бол "яс" яривал "худлаа"хүн гэж ойлгогддог,их уншиж судалдаг л байх

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.21.117.230

Ё.Баатарбилэг гэдэг нөхөр чинь юу ч мэдэхгүй усан тэнэг юм. ШХАБ-ыг Зүүн хойд Азийн бүс нутгийн чиглэлээр улс төрийн бодлого зангиддаг улс төрийн нэгдэл гэнэ. Энэ их мэдэгч ШХАБ-ын талаар ямар ч мэдлэггүй хоосон толгой байна. Монгол Улсыг төвийг сахисан улс гэж яаж хэлж чаддаг байна. Монгол Улс ШХАБ-д элсэх тусам АНУ биднийг улам ч илүү тооно. Энэ нөхрийн зарим санааг ерөөс ойлгосонгүй.

Avatar

Зочин 2018-06-05 112.72.14.169

ШХАБ бол Сепаратизм, Экстремизм, Терроризмтэй тэмцэх байгууллага. Монголд аль нь алга. Салан тусгаарлах үзэлтэй тэмцэх нэрийдлээр Буриад, Халимаг, Өвөрмонголчуудыг нухаад бвл бид дуугай суугаад бх уу? Япон Хятад 2 арал булаалцалдахад бид хятадын талд орох уу? ШХАБ-д элсэхээр бид 51-н гэрээнд гарын үсэг зурна. Зарим хууль тогтоомжоо байтугай үндсэн хуулиа ч өөрчлөнө.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Ардчиллын ачаар Монгол Улс маань 28 жилийн дотор коммунист хятдын колони болсон нь маргашгүй үнэн юм даг. Энэ далд колоничлолоос гарах зам нь ШХАБ юм. Тэгэхээр элсэх нь зөв.

Avatar

Зочин 2018-06-05 112.72.14.169

ШХАБ бол Сепаратизм, Экстремизм, Терроризмтэй тэмцэх байгууллага. Монголд аль нь алга. Салан тусгаарлах үзэлтэй тэмцэх нэрийдлээр Буриад, Халимаг, Өвөрмонголчуудыг нухаад бвл бид дуугай суугаад бх уу? Япон Хятад 2 арал булаалцалдахад бид хятадын талд орох уу? ШХАБ-д элсэхээр бид 51-н гэрээнд гарын үсэг зурна. Зарим хууль тогтоомжоо байтугай үндсэн хуулиа ч өөрчлөнө. \n

Avatar

ххх 2018-06-05 202.70.33.171

Хятадын далд колоничлолоос гарахын тулд Хятадын тэргүүлдэг, Хятадад төвтэй байгууллагад элсэж орох хэрэг үү?

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Монгол Улс хоёр хөрштэйгөө тэнцвэртэй харилцана гэсэн гадаад бодлогын үзэл баримтлалтай. Гэтэл одоо энэ тэнцвэр байна уу. Зөвхөн худалдааны эргэлтээр л аваад үзэхэд гадаад худалдааны бараг 70 хувь нь, экспортын 90-ээд хувь нь Хятадтай байна. Эдийн засагчид “Аль нэг оронтой эдийн засаг, худалдааны эргэлт 40 хувьд хүрэхэд л тухайн орны хараат болдог” гэж хэлдэг биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Ардчиллын ачаар Монгол Улс маань 28 жилийн дотор коммунист хятдын колони болсон нь маргашгүй үнэн юм даг. Энэ далд колоничлолоос гарах зам нь ШХАБ юм.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.21.106.138

Битгий тэнэгт!!!

Avatar

1 2018-06-05 103.14.38.130

Битгий тэнэгтээд бай. Хар мэдрэл чинь

Avatar

ARD 2018-06-05 202.131.243.162

Хүлээж авахгүй бол биднийг талх гурил, төмс ногоогоор боож, гэрийн чинь цахилгааныг таслаж юу дуртайгаа хийх болно. Шүүх засаглалыг бүрэн атгахын тулд дан өөрийн утсан хүүхэлдэй нарыг үндсэн Хуулийн цэцэд шахаж, Монгол улсын тусгаар тогтнол, эдийн засгийн аюулгүй байдлыг Орос, Хятадад зарахын тулд ШХАБ-д элсүүлэх гэж улайран зүтгэж буй жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх хоёрын эсрэг бүгд нэгдэн тэмцэж, жанхуу [Хориотой Үг], урвагч дүлзэн ухна хоёрыг үтэр түргэн огцруулья!!! Монголоо гэсэн зүрх сэтгэлтэй эрхэм та бүгдийг энэхүү постыг шэйрлэхийг хүсье!!!

Avatar

ARD 2018-06-05 202.131.243.162

100 жилийн өмнө болж өнгөрсөн түүх дахин бидний нүдний өмнө давтагдаж байна. “Хужааа нарыг бүгдийг нь хөөж гаргая, алаад өг, Барууны луйварчдыг тонилгоё” гэж араас турхирдаг Орос шовинист нүүрэн дээрээ болохоор Америкийн хөгжлийн агентлагт, хужааа нарт баяр хүргэж “намайг уучлаарай” гэж доль хамж, одоо бүр Монгол улсын тусгаар тогтнол, эдийн засгийн аюулгүй байдлыг Орос, Хятадад зарахын тулд ШХАБ-д элсүүлэхээр болчихоод байна!!! Энэ бол одоогоос 103 жилийн өмнө буюу 1915 онд байгуулагдсан Хиагтын барьцаалсан гэрээний орчин цагийн хуулбар юм шүү дээ!!! ШХАБ-д элслээ гэхэд бид яг Таджикстан шиг өрөө төлж чадахгүй болонгуут Хятад юм уу Оросын цэргүүд эдийн засгийн тусламж үзүүлэх нэрээр чөлөөтэй орж ирдэг болно. Оросын хямдхан буудай, төмс ногоо нь Монголд газар тариалан эрхлэх нөхцөлгүй болгоно. Оросын хямдхан УЦС-ын эрчим хүч манай Цахилгаан станцуудыг дампууруулна. Олон мянган хүн ажилгүй болно. Энэ юу гэвэл бид өөрийн хоол хүнс, эрчим хүчгүй болж, 100% Хятад, Оросын хараат болно. Хятад, Оросууд дуртай цагтаа бид нарт өөрийн бодлогоо тулгана.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.70.34.70

ШХАБ-д орохоор Орос Хятадын дарамтад орох юм шиг бичээд байх юм. Энэ чинь нэг л олон улсын байгууллага. Дарамт үзүүлье гэвэл хоёр хөрш ШХАБтай ШХАБгүй л дарамталдаг биз дээ. Монгол хүний хар ухаан яах вэ. Жоохон юм мэдээд дараа нь ярих хэрэгтэй биз дээ

Avatar

Зочин 2018-06-05 112.72.14.169

\nШХАБ бол Сепаратизм, Экстремизм, Терроризмтэй тэмцэх байгууллага. Монголд аль нь алга. Салан тусгаарлах үзэлтэй тэмцэх нэрийдлээр Буриад, Халимаг, Өвөрмонголчуудыг нухаад бвл бид дуугай суугаад бх уу? Япон Хятад 2 арал булаалцалдахад бид хятадын талд орох уу? ШХАБ-д элсэхээр бид 51-н гэрээнд гарын үсэг зурна. Зарим хууль тогтоомжоо байтугай үндсэн хуулиа ч өөрчлөнө.

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.26.195.38

Эрдэнэчулуун гэгч зенечихсен байна шдээ, ШХАБ д элсвэл Монгол улсын ТТогтнолд онцгой аюул нvvpлэнэ

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Ардчиллын ачаар Монгол Улс маань 28 жилийн дотор коммунист хятдын колони болсон нь маргашгүй үнэн юм даг. Энэ далд колоничлолоос гарах зам нь ШХАБ юм.

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.21.117.230

Орос Хятад хоёр Монголын тусгаар тогтнолд учруулахаа хүрвэл ШХАБ-тай байгууллагагүй л чадна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.14.36.6

Баатарбилэг балдуушаа мэдхэв дээ зайлуул, ТВ нэвтрүүлэгт харин хүний өмнөөс асуултанд хариулаад байж чадна шүү кк /Сонгуулийн шууд ярилцлагын өмнө Миеэтэй яаж бэлтгэл хийл ээ/\n

Avatar

Зочин 2018-06-05 112.72.14.209

Танай сайтын комичид л голтой хэлнэ шуу эд нар бол монго албан тушаалыг толоо л ярина яг эх орны эрх ашигт нийцсэн дугнэлтийг бол комичид л хэлнэ тэд нарт ямар монго албан тушаал амлах биш

Avatar

zochin 2018-06-05 64.119.20.120

Yund n suid bolood ene asuudlaar margaad bn ve?\nAjiglagchaar nairtai saihan yavaad l irsen. Ene baiguullaga chini uuh ch bish bulchirhai ch bish heveer l baigaa shdee!

Avatar

РАВДАН 2018-06-05 66.181.160.18

ЗА БИТГИЙ ГУЦАЛДААД ИХ МЭДЭГЧ ЦАРАЙЛЦГААГААД БАЙ. ЕР НЬ ТА НАРЫН МЭДДЭГ ЧАДДАГ ЮМ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГ ЮМ БЭ? БОДИТ ҮНЭНТЭЙГЭЭ ТУЛГАРЦГАА. ОРОС ГИТАД 2 МОНГОЛЫГ ДЭЭС ТОГЛУУЛЖ БАЙГАА НЭГ ШОГ ЗУРГИЙГ АХИАД САЙТУУДААР ГАРГААРАЙ. ИНГЭЭД ӨӨРСДИЙГӨӨ ХЭН БАЙСНАА МЭДЭЦГЭЭ МОНГОЛЫН НААХУУНУУДАА. ШХАБ-Д ТАВТАЙ МОРИЛОГТУН.

Avatar

Зочин 2018-06-05 64.119.20.142

Эрдэнэчулуун гуайн зевее. Судлаачид,эрдэмтэдээр шийдуулэх естой. Аймхай, чадваргуй, муу санаатай улс терч нэртэй нехдууд улс орноо бодоод больж узээ!!!

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.226

Бас нэг улсаа зарсан Салчиг тогоо байнаа энэ гар…

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.21.124.130

Эрдэнэчулуун гуай дипломатич хүн. Баатарбилэгийг өөрийн үзэл бодлоо ойлголт дээрээ суурилж хэлж гэж ойлголоо. Мэргэжлийн хүний үг, иргэн хүний үзэл бодол хоёрыг харьцуулж боломгүй. Сүүлийн хэдэн өдрүүдэд бүгд л "геолполитикч" болчихоод байх шиг. Яахав үзэл бодлоо ((opinion)) л хэлж бгаа байх. #copy "Opinion is really the lowest form of human knowledge. It requires no accountability, no understanding. …" \n

Avatar

Зочин 2018-06-05 103.26.195.38

Баабарыг умш хvvxээ

Avatar

Зочин 2018-06-05 202.131.245.243

Бүүбур өөрийгөө рекламдахаа боль.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж