С.Баярыг “цаазалсан” өдрүүд | News.MN

С.Баярыг “цаазалсан” өдрүүд

Хуучирсан мэдээ: 2018.05.22-нд нийтлэгдсэн

Монголын эдийн засгийн форум-2018

С.Баярыг “цаазалсан” өдрүүд

С.Баярыг “цаазалсан” өдрүүд

Гарчигаа ингэж өгсөн нь хүмүүсийн анхаарлыг татах гэсэндээ бус С.Баярыг хорьсон, интернетийнхэн бүр  ил цагаан “цаазалсан” энэ өдрүүдэд Монголд юу болов оо гэдгийг хөндөх гэсэн санаатай.  Мөн Монгол Улсын 25 ба 28 дахь Ерөнхий сайдаа хорьсон эл хугацаанд Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх бас юу амжуулав гэдгийг сонирхуулах маягтай юм.

Хятадад албан ёсны айлчлал хийж ирэнгүүтээ Тавантолгойг хөдөлгөхөөр бүлэгтээ танилцуулга хийсэн, С.Баяр, М.Энхсайхан нарыг Элчин сайдаас эгүүлэн татсан, эдийн засгийн чуулга уулзалтыг зохион байгуулах болсон зэрэг нь бүгд санамсаргүй давхцал байсан гэхэд өрөөсгөл.

Ямартаа ч Төрийн ордонд хоёр дахь өдрөө үргэлжилж буй, Ж.Эрдэнэбатын засгийн үед дундаа нэг тасарсан Эдийн засгийн чуулга уулзалтыг ажиглахад хөрөнгө оруулагчид, хувийн хэвшлийнхний итгэл нэгэнт алдарсныг эндээс харж болохоор. Өмнө нь манай төр засагт итгэж ирдэг байсан, эдийн засгийн чуулга уулзалтад үр дүнг хүлээдэг байсан хөрөнгө оруулагчид, хувийн хэвшлийнхэн энэ удаад онцын ач холбогдол өгөөгүй нь  ярьдаг, хөндөгддөг өнөөх л асуудлууд нь яг хэвэндээ байгаатай ч холбоотой биз.

Үндсэндээ найман жил цуглаж суугаад чуулсан ч эдийн засгийн чуулга уулзалтын үр дүнг яриад ч хэрэггүй. Ялангуяа Засгийн газрын тоглоомын дүрэм нь тодорхой биш, бодлого нь ойлгомжгүй, хуульт ёс алдагдаж байгаа тухай, хөрөнгө оруулалтыг хамгаалах тухай, хувийн хэвшлийнхнээ дэмжих тухай, төрийн дарамтыг арилгах тухай найман жилийн өмнө ярьж байсан асуудлаа ахин, дахин ярьж, хэлэхээс залхаа ч биз. Яг үнэндээ өнөөдөр ч У.Хүрэлсүхийн засгийн бодлого тодорхойгүй, тоглоомын дүрэм нь бүр ойлгомжгүй, хөрөнгө оруулалтыг хамгаалах, таатай орчин бүрдүүлдэг асуудал бүр тэг. Тэрч бүү хэл хязгаарлах, хөөх, цаазлах тухай яриа идэвхжсэн, гадаадын гэлтгүй дотоодын хөрөнгө оруулагчдаа айлгасан, ичээсэн ийм л үйл явдал Монголд өрнөж байна.

Ийм тааламжгүй, айдастай, эрсдэлтэй нөхцөлд эдийн засгийн чуулга уулзалтыг мянга зохион байгуулж, Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд индэр дээрээс гоё мэдэгдэл, сайхан илтгэл тавиад ач холбогдолгүй, амжилтгүй гэсэн үг. Товчхондоо, Монгол хөрөнгө оруулагчдынхаа ч, хувийн хэвшлийнхнийхээ ч, хоёр хөршийнхөө ч илтгэлийг алдчихсан.

Хөрөнгө оруулалт татах, бодлого ярих, бүр цаашлаад гадаад харилцаандаа анхаарахын тулд хууль, шүүх төр засаггүй хамтрах хэрэгтэй. Нэг дарга нь хөрөнгө оруулалт дуудаж, нөгөө дарга нь хөрөнгө оруулагчдаа үргээгээд байж болмооргүй байна. Энэ нь юу вэ гэвэл Монгол цаашдаа нэг толгойтой, нэг амтай болох ёстой гэсэн үг. Эдийн засгийн чуулган уулзалтад илтгэл тавьсан төрийн институциуд нь зөрчилтэй, уялдаа холбоогүй, адаглаад л итгэлд нь дурдагдсан статистик нь хүртэл зөрүүтэй.

Чухамдаа чуулга уулзалтад хамгийн сонирхолтой, хамгийн зөв асуудлыг хөндсөн Б.Баабарын илтгэлд дурдагдсан “Хэрэв Оюутолгой зогсвол эмч, багш нар цалингаа нэмүүлэх биш, цалингүй болно” гэсэн  үгийг ойлгосон, ухамсарласан улстөрч байгаа болов уу даа.  Зөвхөн эмч, багш нарынх ч биш С.Баярыг барьж аваачаад хорьчихсон хууль, прокурор, шүүгч, АТГ-ынхан ч адилхан цалингүй болно.

Энэ удаагийн чуулга уулзалтаар хөрөнгө оруулагчид, хувийн хэвшлийнхнийг сурагласан, хөндсөн сэдвийн нэг нь Оюутолгой байв. Оюутолгойг цаашдаа яах вэ гэсэн эргэлзээ эдийн засгийн чуулга уулзалтад оролцогчдод, энэ сэдвийг онцолж хэлсэн нь МҮХАҮТ-ын ерөнхийлөгч Б.Лхагважав, нийтлэлч Б.Баабар нар  байв. Төрийн томчууд цугларч, илтгэл тавьсан эдийн засгийн чуулга уулзалтаар Оюутолгойн гэрээ  хөндөхгүй байхын аргагүй,  хөрөнгө оруулагчдын хувьд хүлээлт үүсгэсэн том асуудал л даа.

С.Баярыг “цаазалсан” энэ өдрүүдэд Оюутолгойг гэрээг эргэн харах, Тавантолгойг хөдөлгөх хоёр акц зэрэг хөндөгдөж байгаа нь жирийн нэг үзэгдэл биш. Нэг гэрээг хийсэн гэх нийтдээ зургаан хүнийг яллагдагчаар татаж, хорьсон атлаа нөгөө гэрээг нь хөдөлгөнө гэдэг яавч эдийн засгийн ашиг сонирхолтой байж таарахгүй байна. Тэр тусмаа урд хөршид айлчлахдаа 4.6 тэрбумын гэрээ байгуулсан гэж бялууртлаа магтуулсан У.Хүрэлсүх гэнэт хойд хөрш рүүгээ мордох ажлаа ямар ч тайлбаргүйгээр  гэнэт хойшлуулсан нь хүртэл шүү.

Ж.ЭРХЭС

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

113 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.161.67

Манай улс нэртэй энэ хачин болчихсон нэг сонин юмыг тараагаад шинээр эхэлдэг ч юмуу, амарыг нь бодвол урагшаа гуйж байгаад нэгдчихвэл яаж бн?! Хех толботууд аа? Хэдvvлээ энд гуларч байтал нар ногоо явлоо !

Avatar

Зочин 2018-05-22 27.123.212.142

Avilga avaaguin bol ter bayar chin yaj bayajsan bhiin erunhii saidiin tsalingaar ter bumtan bolj boloh ni ee de teguul ineed hvrgeed bgaarai ulaan tsaim yum boloh ni shiv de avilga avch bj l bvgd zgr suuj bgaad bayajidiin bgaaz de ter ih yum zgr l suuj bgaad tengerees uuruu unaad irdiin gej zuudleed bgaamuu bvgd l avilga avaad bayajaad bgaaz de yu gej amitan hvnii tarhi ugaah geel shaagaad bdiin heniig huurah geel ulger shaaj bdiin hvvhed huurtsgaaj bgaamuu odoonii hvvhdvvd ch chihert huurtahku shoo za yu novshnuudaa zgr uheed ug uu ta nar

Avatar

. 2018-05-22 66.181.160.5

Энэ чуулганд Баабарын хэлсэн үгийг бичиг үсэг мэддэг бүх монголчууд уншаасай!! Ойлгохгүй нь яахав, болино л биз! Гадны даалгавартай нь эсэргүүцээд шүлсээ үсчүүлэх л байх. Баабар – "Монгол улсыг улс төр, эдийн засгийн хувьд ганцаардуулж вакуумжуулах хүсэл хэний сонирхол байж болохыг бас бодож үзээрэй" гэж хэлснийг анхаарцгаая!!!!!! Гэвч би бодохдоо нийт интернэт уншигчдын 80-аас дээш хувь нь түүнийг уншихгүй, эсвэл уншаад ч ухаарахгүй гэдэгт итгэлтэй байна!!! Тиймээс монголчууд бид ухаарах хүртэл дахиад 30-аас доошгүй жил хэрэгтэй байхаа!!!!

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.141.84

Ардчиллын ачаар өнөөгийн Монгол улс коммунист хятдын колони, өрөнд баригдсан өмхий амтай гуйлгачин болсон нь маргашгүй үнэн юм даг.

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.120.74

Ард түмний асар их баялагийг хэдхэн төгрөг хахууль аваад өгчихсөн новшнууд ах дүү, үр хүүхэд. хамаатан саднууд нь монголчуудын нүүрийг яаж харна даа…..

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.26.195.119

News.mn ch onoo muu daa ilt uilchileh boloo shiv dee

Avatar

Бүүбур 2018-05-22 66.181.185.234

Оюутолгой баяр хоёрын хоцрогдсон улаан хамгаалагч баабар гуай мөн их айлгаваа

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.189.11

Хараагүй дарга нар биш ярьдгаа л ярьсан хүмүүс. ОТг гаргаад өөрсдөө хүртчих юм хайсан тэгсэн мөртлөө нэг ч ажлын байр нэг хүний цалин нэмэх мөнгөгүй хоосон төр төрийн сан. Татвар төлөгчдийг доромжилсон төрийнхөн

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.22.122

Оюу толгой компани энэ Эдийн засгийн чуулгыг санаачилан зохион байгуулчихав уу дээ гэсэн сэтгэгдэл төрсөн шүү, Тэднээс мөнгө авсан Хас Ганхуяг гм хэдэн алиа салбадай

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.186.89

Нийгмийг бохирдуулагч Баавар мэтийн оролцсон чуулган юу шийдэхэв!

Avatar

Өвгөн 2018-05-22

Баабар бол манай үеийн нийгэм УТ-ийн сэтгэгч,юун санааны үлгэр жишээ мөн. Тэрээр өөрийн амьдралаа өөрөө бүтээж бусдад шинэ монголын шинэ үеийг гэгээрүүлхэд оюун санаагаа зарж шинэ цагийг бүтээж яваа шилдэг сэхээтэн. Сайн яваадаа бүү атаарах бас бүү гомдоо. Шинэ монголын шинэ үе үржиж соёлох л болно. Монголын үрс түм түм болтугай!!!

Avatar

Зочин 2018-05-22 80.153.196.113

OROSIIN HURGEN URVASAN HULGAI JENCO BAIGAA ZAGT ENE ULS HEZEE CH NAR UUDUU HARAHGUI EE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Kom 2018-05-22 112.72.14.54

Ork

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

БААБАрааа ЧИ бол байдаг л нэг ла.лар шүү дээ чи хэзээ тийм их онолч болчихоо вээ залууст л цэцэрхэж чадхаас мань мэтэд бол лай л биздээ нэг их сэтгэгч юмуу хаашас юм бэ

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.178.76

Ёстой үнэн.

Avatar

Зочин 2018-05-22

Лоож нь хоосон харагдсан. Чуулга уулзалтад жижүүрийн хэдэн нөхөд л баахан цэц булаалдаж хоосон тооны таамаг алаад өгөх тухай л ярив. Бодитой гэрээ хийгдсэнгүй нөгөө л санамж бичиг. Мянга л зурдаг шав тавьж тууз хий хайчилж сураггүй болгодог заншил харагдлаа. Хаагуур яаж урилга заллага нь тараагддаг юм бүү мэд. 1 хүнд цалин өгч татвар, даатгал төлж үзээгүй нөхөд ихэнх тал нь. Уг нь гадаадын хөрөнгө оруулагчид шавсан бараа бүтээгдэхүүнээ танилцуулсан инноваци ярихгүй юм За За болилоо утга алга

Avatar

ZOCHIN 2018-05-22 99.203.17.129

ODOO ELBEGDORJIIN EELJ IRJ BGAA BOLHOOR SHEES N GOOJIH GEED HAMT IDSEN ADGIIN MUU BAYRIIG HURTEL INGEJ UMUURCH BGAAN BAYR ENHSAIHAN ELBEGDORJ ENHBOLD.M NARIIG HEDEN 100N UDAA TSAAZALSAN CH BAGADNA.

Avatar

иргэд 2018-05-22 59.153.113.70

Хэвлэл мэдээлэлийн хэрэгслээр дамжиж буй мэдээ материалыг хөгшин залуу хөрөв нялхгүй үзэж харж сонсдог учраас Ж.Эрхэс та жаахан овилготой байлдаа,хүн амьтангүй зэлүүд газар ганцаараа галзуурч байгаа биш бодмоор юм байна шүү?

Avatar

зочин 2018-05-22 64.119.19.25

Монголд тогтооно гэж амалсан тэр шударга ёс чинь хаана байна. Нэг харчихаад буцаагаад өгье Ерөнхийлөгч, ерөнхий сайдаа.

Avatar

Зочин 2018-05-22 64.119.19.25

Муу мэдээ сонсож, хэн нэгний мууг үзсэнийг мэдэж таашаал авдаг, хийрхдэг ард түмэн ер нь хаашаа явнаа. Ерөнхийлөгч нь үүнийг нь мэдээд баадуудаад байдаг. Мөн ч хэцүү л байна даа миний ард түмэн

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Tiim olon odor tsaazlax yumuu.argagvi de iim novshiig xedentee tsaazlax ch bagadana…

Avatar

баабарт 2018-05-22 122.201.24.180

БААБАРАА чи ер нь амьдралдаа тийм их гэрээ хийсэн хүн үү сангийн саад байхда хэдэн банк дампууруулж голомтыг босгосныг чинь мэдэх юм байна амь

Avatar

зочин 2018-05-22 66.181.160.2

Баяр ч , өдөржин шөнжин ,, Цахилгаан дайн,, ны төлвөлгөө зохиогоод л сууж байгаа биз . Юу л байна , цаг зав л байгаа бизд ээ .

Avatar

Өөр Монгол 2018-05-22 202.9.41.173

Жоохон юм авсан гэдгийг яаж нотлох юм вэ таамгаар бол хэнийг ч гүтгэж болно. Авилга бол авсан өгсөн хоёр талтай тул нөгөө РИО-Тинтог бас шалгах хэрэгтэй. Таамгаар сургаар сэтгэлийн хөдлөлөөр эсвэл хэн нэг хүний улс төрчёөн мэдэмхийрсэн хийрхэлээр хүнийг яллаж болохгүй шүү дээ. 3 шатны шүүхийн эцсийн шийдвэрийг хүлээж үз

Avatar

Монгол 2018-05-22 64.119.27.29

Эрхэс ээ!, чи одоо тэгээд юу гэх гээд байгаа юм?, Оюутолгойн гэрээ алдаатай ш дээ, энэ нь анхны тавилын хувьд энэ төслийг ашиггүй ((эрсдэлтэй)), бага ашигтай, ашигтай, их ашигтай, маш их ((супер)) ашигтай гэсэн 5 хувилбараар авч үзсэн нь л буруу, үүнд Баярцогтын толгой яаж хүрэхэв дээ…Ийм нөөцтэй ордод эхний 2 хуилбар байдаггүй юм. Зөвхөн ашигтай, их ашигтай, маш их ашигтай гэсэн 3 хувилбараар бодож гэрээ хийх байсан юм. Үүнийг мэдсээр багаад "жоохоон" юм аваад гарын үсэг зурсан бол Ерөнхий болон Сангийн асануудад ял өгөх хэрэгтэй, гэхдээ энэ нь гол биш, ингэсэн тохиолдолд гэрээнд өөрчлөлт оруулж болно. Үнэхээр мэлэггүйгээсээ зурсан бол эднийг суллаад үхэн үхтэл нь тэтгэвэр өгөлгүй амьдруул…

Avatar

Тоншуул 2018-05-22 112.72.14.135

Баялаг нь байхад хөрөнгө оруулагчид нь олдоно хөө. Хулгайгаа л хаах хэрэгтэй. Энэ ерөнхий сайд,сайд асан нар чинь тангараг өргөөд сүржигнээд байсан байх аа. Тэгээд одоо алив.???????Тангаргаасаа няцсан цэргийн хүнийг хээрийн шүүхээр оруулаад яадаг билэээ…?

Avatar

Зочин 2018-05-22 188.0.128.143

Энхбаярыг хориход яг ингэж уралдаж бичээгуй энэ хумуус. Еронхий сайдуудаа хориход ингэлээ тэглээ гээд харамсаж бичих юм аа. Тэгээд бас хуний эрх энэ тэр гээд.

Avatar

Baabar OT zailaach 2018-05-22 112.72.11.104

Baabar gej neg mangar yu meddeg bolood soliorood baigaan . Ene zonog OT zailaaraa . Zugeer l bidnii 51 ogchih tegeed zaildaa

Avatar

Baabar OT zailaach 2018-05-22 112.72.11.104

Baabar gej neg mangar yu meddeg bolood soliorood baigaan . Ene zonog OT zailaaraa . Zugeer l bidnii 51 ogchih tegeed zaildaa

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.9.41.173

Оюу-толгойг хаасан дээр. Монголын №1 эх орон ч Д.Тэрбишдавгаар ахлуулж ажлын хэсэг УИХ-н гишүүн даяар дурсагдах далай даян дархан аварга Б.Бат-Эрдэнэ УИХ-н гишүүн Эрчим хүчний сайд эх орон ч Даваасүрэн ХАА-н дээд сургуулийг амжилттай төгссөн УИХ-н Болорчулуун дэлхийд №1 эдийн засагч эх орон ч босоо Ганбаатар ерөнхийлөгчийн зөвлөх ирээдүйд УИХ-н сонгуульд ялалт байгуулах Уянга нарын бүрэлдхүүнтэй ажлын хэсэг байгуулаад таван толгой уурхайг яах эсэхийг шийдвэрлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.120.217

ха ха ха.

Avatar

зочин минь ээ 2018-05-22 122.201.26.172

Ээш чи минь дээ, ёстой Монголоо боддоггүй амьтан юмаа. Бид дангаараа Оюутолгойг хөдөлгөж чадахгүй гэдгийг тэр мундагууд чинь бүгд хүлээн зөвшөөрчихсөн. Зогсоовол хэдэн зуун тэрбумын хөрөнгө, хэдэн мянган ажилчид яах болж байнаа. Улсаа мөлхүүлсэн юм ярих гэж. Гэрээгээ жаахан сайжруулах, Рио Тинтогийн уурыг хүргэчилгүй байвал барав. Рио Тинто ажиллах боломж олгохгүй бол Хятадад хувиа худалдаад тоглоомноос гарна гэдгээ хэлсэн шдээ. Ер нь Хятадаас өөр Монголыг тоож хамтран ажиллах улс байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.179.24.183

ОТ-н гэрээ хийсэн хүмүүсийг харааж муучилж бгаа этгээдүүдийнхээр ОТ төслийг зосоочихий.Амаараа шороо үмхээд ирэх цагт нэгийг бодох вий. Одоо ОТ юм хүртээд бгаа болохоор их додьгор бнаа.

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

чи л шороо үмхэх биз

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.9.41.173

С.Баярыг авилга авч баяжсан гэдгийг эхлээд нотолж батлаад дараа нь толгойгоор нь оролдвол яасан юм вэ. Телевизорын хэдэн захиалгат нэвтрүүлэг үзэж дүгнэлт хийнэ гэдэгт арай эрт байна. Монгол орон яагаад хөгжихгүй хариуг одоо энэ их хийрхэл нотолж дуусаагүй баримтаар нэг Монгол нөгөө Монголоо яллах систем дэндүү их хүний уураг тархинд гүн сууж хорсолоор амьсгалж байгааг ойлголоо

Avatar

okej 2018-05-22

nemj helehed, buur boldoggui um bol, gertee huuhedee haraad suuj baigaa ehchuuded, ms- eer baga hesgeer ni tailangaa hynuulaad , hudaldan avaltiin ch umuu, tgeed mongol hun bolgon ulsiinhaa orlogo zarlaga buh zuilsiig hynadag boloh heregtei bainaa. Heden too hen ch hynaj chadna shdee. tertee tergui mongolchuud bid ajilguidel ih, baaharn solongos kino uzeed gertee hevtej baigaa l humuus baigaa bizdee.Tgeed naad zahiin humuusee ajliin bairaar hangaj bolno shdee. Uneheer setgeltei hun bol neeree 3 say hunii yaj l bol yaj l saihan amidruulnadaaa. Munguuuuu l hynamaar bainaaaaa mongolchuuddaaa.

Avatar

okej 2018-05-22

manai mongolchuudad hed heden aldaa bainaa, negd eruusuu avilgald holbogdoj baisan humuusee ergeed alban tushaald tomildog, 2 t turiin albiig tsuulj, shudarga bolgoh, 3 t ehleed naad san humrug mungunduuu hynaltiin sistem hiigeed, daraa ni naad tusuluud, baahan zeel tuslamjaa avmaar baihiin, odoo naad ehluuleh gej baigaa buh zeel, tusluu boliul taarna tertee tergui, avilgalchid ni husaad ard tumend naaldaj baigaa um alga, tur bolih heregtei, tgeed naad munguu hynaad, hun bolgond buh yamnuudiin hudaldan avaltiin tailan tooshoog gar utsand ni yvuuldag baih heregtei, 16n nasand hursen buh humuust, ingej chadah um bol mongol uls hugjinu, manai unuudriin togtoltsoo yamarch hariutslaga huleedeggui baahan humuustei , baahan idej uuj avaad gardag l baina shdee. Olon um ruu uscheed baihiinhaa orond naad zahiiin shuuh tsagdaa, emneleg , surguuli naad turiin albaa avligalaasaa salgaachee, Niigem dayaraa avilgaliig uzen yadah zar medee ih yvuulaachee. Naad avilgal chin baihgui bolchuul , ene uls chin doroo hugjunu shudee. Odoo arai l heterch baina shdee 30n jil bolloo shdee. Eh orondoo neg saihan amidramaar baina shdee

Avatar

иргэн 2018-05-22 202.179.25.46

өө ашгүй Сбаярыг цаазлаа юу , түүнд цаазлах ч багадана.

Avatar

balar 2018-05-22 203.217.139.228

болимоор юм , хэдэн монголчуудыг хооронд нь хэмлэлдүүлж яс хаяж даалгавар биелүүлдэг захиалагын хүмүүс монголчуудыг хорлосоор юм хийлгэхгүй урагшаа явуулахгүй гэж бодлогодсоор байх уу???Үндэсний компаниудадаа баялагаа атгуул тэд чадна Монгол Тоуота Самсунг бий болж Монголоо хөгжүүлнэ Гадныханд бүү шүт бүү найд

Avatar

Эмч 2018-05-22 202.179.25.46

энэ сэтгүүлч бууны нохой бна.

Avatar

Монгол 2018-05-22 66.181.161.71

Баабар,Лхагважав нар бол гаднынхны гар,хөл,бууны нохойнууд!!!Хогийн ургамлууд!!!!

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.166.24

Энэ хөлсний сэтгүүлч эдийн засгийн чуулга уулзалтаар далимдуулж Баяр тэргүүтэй олгиорхуудыг амь тавин хамгаалж байх шиг байна.Улс орондоо санаатай ба санамсаргүй ашиггүй гэрээ хийсэн албан тушаалтангуудыг аль улс оронд таарсан шийтгэлийг нь оноодог ёстой.Тэгэлээ гээд улс орны нэр хүнд унана гэж байхгүй.Харин ч цаашидаа ард түмэн хожино.Энэ сэтгүүлч Оюутолгойгоос ард түмэн юу хожих байсан одоо юутай үлдээд байна гэдгийг даанч бодсонгүй

Avatar

Зочин 2018-05-22 112.72.14.55

Ийм санаагаар бичихээ болиоч Эрхэс ээ

Avatar

Зочин 2018-05-22 27.123.214.119

Баабар Рио Тинтогоос цалинждаг бууны нохой

Avatar

Зочин 2018-05-22

Өндөр албан тушаалтан эрх мэдлээ ашиглан улс орноо хохироон байж баяжиж хөлжсөн нэг этгээдийг барьж хорио л биз өөр яасийн аль ч улс үндэстэнд байнга л болж байдаг л зүйл.монголд бол шиитгэл хөнгөн замхраад алга болдогоороо бусад улсаас ялгаатай.хөрөнгө оруулвал оруулнуу болинуу өөрсдөө л мэднэ биз.ийм бусармаг зүйлүүдээ өршөөж хөрөнгө оруулалт татна гэж юу байхав солиотой тархи угаалт хийх гэж оролдсон бичлэг байна

Avatar

Амгаа 2018-05-22 202.131.244.210

Энэ үйлтэй лайтай Оюу Толгойг нэг хааж санаа амрахсан. Картын бараанд дугаарлаж зогсохдоо бид ирээдүйдээ зовдог байснаас биш ингэж бие биенээ надаас илүү гарчих вий гэж хорон санаагаар дотроосоо өмхийрдөггүй л байсан сан.

Avatar

бид хамтдаа эвтэй байх 2018-05-22 202.179.8.213

Шуудайнд хийсэн үхрийн эвэр, тамын тогооны үлгэр юу билээ аан алтан суусан гүйлгачин бас баялагийн хараалаа идсэн гээд зөндөө хоч нэртэй бид ингээд байх юм бол тун удахгүй хоёр хөрш чинь гэнэт Кремийг оросууд яаж авлаа яг тэрэн шиг 2 яг тэнцүү хуваагаад авахад бид ч яаж чадахгүй олон улс ч яаж ч чадахгүй юм болно шүү

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

БУЛГАН баяр шиг элдэв юм бичүүлээгүй дээ г*** юмуу хаашаа юм бэ эр ухаантай юм бол 461-ээ чимээгүй хэвтэж байлдаа шүүх нэг шийд гаргах л байлгүй дээөрөвдүүлэх гээд байгаа юмуу хаашаа юм бэ

Avatar

Зочин 2018-05-22 182.160.1.226

Оюутолгойг хөдөлгөж юутай ч харьцуулашгүй эгнэшгүй гавьяа байгуулсан Санжийн Баярыг Тэнгэр ивээлдээ авчихсанийг цаазлах донтой новшнуудад хэлье.

Avatar

Зочин 2018-05-22 27.123.212.136

Чамайг ч олж цаазлах болно их том байнаа

Avatar

ЗОЧИН 2018-05-22

БИД Ч АФРИКИЙН АРААС Л ОРЖ БНА ДАА. ГАДНЫХНЫГ ХООГООД ОДОО ТЭД ЯАЖ ХОГЖСОНЫГ ХАР ДАА…

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Африкийг жинхэнэ дээрэм гэдэгийн сонгодог хувилбар…иргэний дайн .овчин тахал .шашин оруулж талцуулж хагалах .олсголонд автуулах энэ бvгд эрхэм дээрэмчидийн хийж байдаг зохион байгуулалттай ажиллагаа юм шvvдэ.

Avatar

Зочин 2018-05-22 112.72.14.233

Еоох энэ еронхийлогчийнхнь байж байгаа уарай зус харц марцыг ээ зов санаатай монголыг хогжуулье ард тумнээ сайхан амьдруулья гэсэн бодолтой зун хэзээ ч ийм царай зустэй байхгуй ээ монголчуудаа сайн хар дугнэлт хий

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.143.251

Xyлгайч царайлчаад тээ?! хэхэ

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Чинээхээр аядуу зоолон пялдага царай л улс хогжvvлэх vv .xaxa

Avatar

Зочин 2018-05-22 64.119.20.174

Баяр хөрөнгө оруулагч биш харин ч нэг ч өдөр бизнэс хийж үзээгүй дандаа дарга хийсээр байгаад нүдэн дээр тэрбумтан болсон хүн биздээ

Avatar

Зочин 2018-05-22 59.153.114.26

Баттулга, Хүрэлсүх Баавар гурав нийлээд ч С.Баярын тал хувьд ч хүрэхгүй

Avatar

НЭЭРЭЭ 2018-05-22 202.72.245.209

ХУЛ ГАЙ ХИЙСНЭЭРЭЭ ТИЙМ БАЙХ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.21.100.211

Хэлмэгдүүлэлт гэдэг эхлээд ерөнхий сайдаар эхэлж маргааш нь лам энгийн ард иргэд хургаа хариулаад тоглож байсан хүүхдийн амь насанд хүрдэгийг 1937 оны түүх батална. Хэлмэгдүүлэлтийн аймшигтай үйлдэл өөрөө 30 мянган гэм зэмгүй иргэдийн аминд хүрсэн. Эхлээд толгойлогчийн улс төрөөр хэлмэгдүүлнэ дараа нь бусдын эрхшээлдээ оруулж дугарсан бүхний аминд хүрнэ. Дэлхийг хар тусгаар тогтносон Ливи Ирак Югославын холбооны улс гээд түүх их шүү

Avatar

Зочин 2018-05-22 59.153.114.26

1937 онд 30 мянган хүн биш ээ. Энэ тоо бол худлаа тоо байна. 1937 онд нийтдээ 6576 хүн л хэлмэгдсэн юм. Түүх унш

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.141.66

[Хориотой Үг] нарыг хорьж шалгахаар яагаад хэлмэгдүүлэлт болдог билээ. Өөрийн өмч хөрөнгөө алдсан улс мөрдөн шалгалт явуулахаар яагаад хэлэмэгдүүлэлт болдог билээ. 1937 оны хэлмэгдүүлэлтийн үед үндэсний үзэлтэй, өөрийн гэсэн бодолтой хүмүүсийг цаазалдаг байсан бол өнөөдөр хулгай хийж, эх орноосоо уравсан хүмүүсийг хорьж шалгаж байна. Тэс өөр зүйлийг бүү хольж хутга. [Хориотой Үг], луйварчдын үүр хүүхэд, ах дүүс, дээр нь Рио Тинтогийн хөлснийхөн ийм л зүйл хийж ёуудаг бололтой…

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Xaрьцуулалт буруу байна.харин Шанзав Бадамдоржтой зvйрэлвэл яг ононо.

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.141.66

Биеэ гадныханд үнэлж, таван төгрөг олдог Баабар будаач будаач гэхээр сахалаа будна гэдэг болж байна уу. Анханы мэдэгдэхүйнгүй зүйлийнхээ талаар ядаж үмхий амаа татаач. Ер нь мэдэхгүй зүйлээ мэддэг юм шиг ярьдаг нөхөр үү. ОТ гэрээ бол цэвэр луйвар. Лхагважав бас б**********ч.

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.186.129

Монгол Улсын Ерөнхий сайдуудыг хамгаалах хөдөлгөөн байгуулъя. Хэд нь хэлмэгдсэн билээ Хэд нь гэр бүлтэйгээ уулзаж чадалгүй буудуулсан билээ. Энэ үе өнгөрсөн гэж бодож байсан чинь Энхбаярыг яалаа. Одоо бүр давраад Баяр Баярцогт 2 ерөнхий сайдаа [Хориотой Үг] хийчихсэн байх юм. Энэ монгол улсад чинь монгол хүн ерөнхий сайд хийж болохоо байчихсан юм уу? Монголчуудаа монгол улсын ерөнхий сайдууд монголын төлөө монголын ард түмний төлөө ажиллаж ирсэн улсууд байна. тэднийг маш хурдан сулла.

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.141.66

Амаа тат. Социализмын үед хэлмэгдсэн Ерөнхий сайдууд чинь өөрийн гэсэн бодол, үзэлтэй, эх оронч сэтгэлтэй байсныхаа төлөө цаазлуулсан юм шүү. Энэ хоёр бол гадныханы төлөө ажиллаж байгаад баригдаад хоригдож шалгуулж байна. Бурхан [Хориотой Үг] хоёрыг битгий хольж хутгаад бай…

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.21.205

Хагартлаа идэж уусныг нь тогтоочихвол л боллоо

Avatar

Хэн нь эрийн хугархай бэ???????????????????????? 2018-05-22 150.129.143.251

Jeenco zika hurts topor erdene nar bol archaagui muu sanaatai luivarchid!!! Ta nariin derged Bayar Saihanbileg Bayartsogt Byambasaihan nar bol eriin hugarhai, zorigtoi Mongol hovguud um bn!!! Dashdorjiin Zorigt tuhain yed Uul Uurhain Said baisan yagaad horihgui baina ve?! Uchir n hurts tai hulgain barildlagtai ah duus bolood ter shuu!!!

Avatar

Сүх 2018-05-22 64.119.17.155

Бид өөрсдийнхөө төлөө тэмцэж болохоо байсан цаг ирсэн болж таарч бн уу! Хогийн Баабарын хэлж яриснаар 28 жил яваад модоо барьсан Монгол одоо юу барих гээд түүний үгийг сонсоод байгаа юм бол!!!!

Avatar

Zugeer 51 mangold oor show bitgii hii 2018-05-22 103.229.123.220

Zugeer 51 mongol avaad tegeed z**l daa ot oo . Bid yaduurch uhlee

Avatar

Bayar Saihanbileg Byambasaihan nariig sullaach ee uhernuud ee 2018-05-22 150.129.143.251

Uls torch hemeeh orontsoguud aa Oyu Tolgoig taivan orhij Tavan Tolgoi deeree anhaartsgaa!!! Togooto hoolruugaa nulimaad zogsohgui homorch hayah gd, Mongolchuudiin hodogoson negeehen ch buteen baiguulalt baihgui ee, guur barilgaa gadniihnaar hiilgej, bааsaa ch oorsdoo ceverlej chadahgui archaagui orkuud baij

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.141.66

Гадныханд зүгээр өг гэсэн үг үү. Хоригддог хоёр сайданцар шиг үү. Дөрвөн ханын дунд хоригдож, хорвоо дэлхийг зурагтаар үзснээрээ төсөөлдөг хотод өссөн нөхөр байна даа. Ийм нөхдүүд ном үзвэл номынхоо боол, гадагшаа явбал гадныханы бишрэн шүтэгч болдог, өөрийн гэсэн толгойгүй улсууд болдог…

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.21.126.30

ОТ төслийг зогсоовол, гацаавал Монголчууд бүгдээрээ хохирно. Улсын эдийн засаг паг гээд л сууна. Цахимаар хараагчид САйханбилэг, Баяр хоёроо баяртайгаар [Хориотой Үг] явуулчихаад бүгдээрээ хүрзээ бариад очиж дайраад ОТ-хоо дороос зүгээр сул алт, зэс шуудайлаад дэлхийд санасан үнээрээ зараад баяжицгаах юм байна л даа. Үнэндээ Ухнаагийн Хүрэлсүхэээс олигтой бодлого гарахгүй нь бололтой. Хэмжээ нь хүрэхгүй байна уу, сайн ах Баттулгатайгаа нийлээд зориуд ард түмнийг хөдөлгөх гээд аргацаагаад суугаад байна уу мэдэхгүй. Арай ч үгүй байгаа даа. Би ерөнхийлөгчийн сонгуулиар намынхаа даргын эсрэг ажилласныг нь бодоод Хүрэлсүхийг худлаа хэлж ингэж аргацааж байсаар 2020 онд, магадгүй ард түмэн босвол түүнээс ч өмнө одоогийн УИХ-ыг тарааж МАН-ыг байхгүй болгоод ард түмний их хурилдай маягийн юм хийж шинэ Үндсэн хууль батлаад нэг хүний засаглалд шилжиж сайн ахтайгаа хамт Путин, Медведев болох зорилготой юм биш байгаа гэж хардаж байна. Арай ч ингэж улсаараа, ард түмнээрээ тоглохгүй байгаа. Уг нь МАН, түүний УИХ зоримог шийдвэр, шийдлүүд гаргаж, шүүх прокуророо эрүүлжүүлж, шударга ёсыг эхэлж хийж болох зөгндөө ажил байна санж

Avatar

Ард олондоо 2018-05-22 103.229.120.118

Ард олон, улсад ийм хохирол учруулсан бол "цаазлах" л болно.

Avatar

Ард олондоо 2018-05-22 103.229.120.118

Ард олон, улсад ийм хохирол учруулсан бол "цаазлах" л болно.

Avatar

Billy Lim 2018-05-22 150.129.143.251

Jeenco orosiin gologiig l tsaazlah heregtei baina daa, 280 say AmDollar luivardaad neg muu oros checheni avgai n Singapore d tansagladag gev uu?!

Avatar

Иргэн 2018-05-22 66.181.187.32

Авилгал авсан гэдгээ хүлээгээд улс орондоо нэг ч гэсэн сайн юм хий л дээ авилга авсан өгснийг нь нотлоод гэрээг хүчингүй болгох хэрэгтэй тэгээд өөрсөдөө л ашиглал даа одоо ажиллаж байгаа монголчууд ажилдаа гаршсан . Олон улсад хувьцааг нь гаргаж хөрөнгө оруулалт татаад өөрсөдөө л эзэн нь баймаар юм

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.21.100.211

С.Баярыг авилга авсан гэдгийг хэн нотлож байгаа юм вэ. Монголчууд бидэнд өнөөдөр хэвлэл мэдээлэл телевизорын сувгуудын аль үнэн худлаа ярьж байгааг хэн ялгаж өгөх юм вэ. Телевизорын дэлгэц ашиглаж цензургүй ярьж чадаж байгаа хэн ч гэсэн жаахан хөрөнгөтэй бол ерөнхийлөгч болох боломж байна. С.Баяр С.Баярцогт Ч.Сайханбилэг нарыг хэн нэгний захиалгат цензургүй сувгийн үгэнд гүн бат итгэчихээд хараагаад байхыг хэн мэдэх юм вэ. Шинэ үеийн 1937 оны оны хэлмэгдүүлэлт бидний үүдэнд ирж хаалга тогшоод байгаа юм бишүү. Иргэн таны үзэж байгаа телевизорын суваг уншиж байгаа захиалгат сонин чинь юуг ёрлоод байгааг хэн мэдэх юм вэ. Өөрийн нүдээр харж гараар тэмтэрч үзээгүй бол ядаж 3 шатны шүүхийн эцсийн шийдвэрийг хүлээж Монголын ерөнхий сайдуудыг хараах эрхээ түр азнаж болдоггүй юм байхдаа. Иргэн таны гэм зэмийг нотлоогүй байхад хөрш айлын гомдлоор хулгайд сэртвэл бас их гомдох байхдаа . Монголын төр зүтгэсэн улс төрч нартай мөн их халтай юм даа. Цэл залуугаараа өнгөрсөн Да лам Цэрэнчимэдээс эхлээд Н.Энхбаяр С.Баяр Ч.Сайханбилэг нарыг их гомдоож байна даа. Гэхдээ түүхт хүмүүнийг цаг хугацаа өөрөө цагаатгах болно.

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Н.Энхбаяр наад С.Баярын хажууд Монголд том гавьяа байгуулсан хvн…[Хориотой Үг] эх оронч нарыг хольж хутгаад ухаан чинь самуурчээ.РС нд донтсоны илрэл шvv

Avatar

зочин 2018-05-22 202.179.6.22

С.Баяр ерөнхийлөгч болох хүн

Avatar

Зочин 2018-05-22 27.123.214.102

Оюутолгой төсөл хөдөлж байгаа нь сайн. Гэхдээ маш их, бүр маш их боломжийг зориуд алдсан, Рио Тинтод илт давуу тал олгож өөрсдөө хяналтаа бүрэн алдсан нөхцөлд ажиллаж байгаа нь бас үнэн. Яагаад ийм боломжийг цаад талд олгох болов гэдгийг нягталж шалгах нь бас зөв. Шүүхээр таслагдаагүй байхад сэжигтэнүүдийг өмөөрөөд энд тэнд донгосоод юм бичээд яваа нөхдүүдийг хуулийн байгууллагын үйл ажиллагаанд хөндлөнгөөс нөлөөлөх гэж оролдож байна гэж үзэхээс өөр аргагүй. Энэ өмөөрөөд байгаа нөхдүүд бас гэрээ байгуулагдах үед зүгээр байгаагүй эрх ашиг нь холилдсон гэж хардах бүрэн үндэслэлтэй байна. Гэрээг зогсооно Рио Тинто [Хориотой Үг] гэж төр засгаас хэн нь ч хэлээгүй байна. Шалгаад эхлэхэд сандраад байгаа хүмүүс бол НО-той гэдэгт бүрэн итгэлтэй байна.

Avatar

БАТ инженер 2018-05-22

ОТ -н гэрээ хийсэн улсаа барьж хорьчихоод "хөөе гадаадынхан ороод ирээч", Эрдэнэтийн 49 хувийг оруулж ирсэн хүүхдүүдээсээ хөрөнгийг нь хураачихаад "хувийн хэвшлийг дэмжинэ" гэж ярихаа ичихгүй байна уу. Гэрээ хийсэндээ буруу нь биш, Авилга авч уу, үгүй юу гэдэг нь хэрэг зарга үүсгэх шалтаг байж болох ч тэрнийг чинь өгсөн авсан 2 талд нь шалгадаг юм байгаа биз дээ. ЭНЭ АТГ ГЭЖ ТОЛГОЙГҮЙ МАЛНУУД юм уу хашаа юм. ЭСвэл улс төрийн залхаан цээрлүүлэлт үү.

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.72.245.209

ЭНЭ ХУЛ ГАЙЧИД ОТ-Г ЗОГСООХ ГЭЭД БАЙНА ГЭЖ АЙЛГААД ЯЛААС МУЛТРАХ САНААТАЙ ИХ ХУ ЦАХ ЮМ АА. ХЭН Ч ЗОГССОХ ГЭЭГҮЙ ХЭН Ч БУЛААХ ГЭЭГҮЙ ОТ ЭЗЭД Ч ХЭН НЭГЭНД БУЛААЛГАЧИХ ЖИЖИГ ГАРУУД БИШ. ГЭРЭЭГЭЭ Л ХЭН ХЭНДЭЭ ИЖИЛ АШИГТАЙ БОЛГОЁ ГЭЖ БАЙНА. ГЭХДЭЭ МАНАЙ ДАРГАНГЦАРУУД ГЭРЭЭГ ӨӨРЧИЛЖ ЧАДАХ УУ? БАС Л ЧИХРЭНД ХУУРТААД НОХОЙТОХ УУ? ТЭГВЭЛ ХЭРҮҮЛ ТАСРАХГҮЙ ШҮҮ ГЭЖ ОТ-ЫН ЭЗДЭД ХЭЛЧИХЬЕ. ОДОО ШУУД Л ШУДРАГА ГЭРЭЭ ХИЙ ТЭГВЭЛ ТА НАРТ Ч АМАР БАЙХ БОЛНО

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.5.202.130

Гэнэт хойшилсон ч гэх шиг. Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн дараа Оросын Засгийн газар шинээр бүрдэж байгаатай холбоотой. Танай сайт илт худлаа мэдээлэл тавидаг болж дээ.

Avatar

Зочин 2018-05-22 60.241.185.14

Oyu tolgoi tavan tolgoi shig il uurhai bsan bol tavan tolgoi shig bantan bolood l bh bsiin. Dald hund nuhtsultei bolohoor 5tolgoi shig hurzdeed achin chadahgui bolohoor neg yum gadnaas hurungu oruulagch olsiin. Hetsuu ch yumaa daa

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Maл минь нvvpc бол зvгээр хvрздээд болоо..зэс бол vйлдвэр хэрэгтэй гэдэгийг мэдэхгvй байж харьцуулаад байгаарай…5 толгой бол естой зvгээр бэлэн монго шууд ачаад зоочихно .ийм болохоор новшнууд бэлэн хоолруу алалцаад байгаа юм.оюу толгойг оорсдоо ашиглах гэхээр новшнууд цуслах монго мэдээж дараагийн vед очих юм байна гэж мэдээд гадныханаас хэдэн халтар доллар аваад зvгээр бэлэглчихсэн.

Avatar

Зочин999 2018-05-22 150.129.143.51

Баяр том төсөл хөдөлгөсөн нь үнэн. Гэхдээ өөрийгөө бодож сайн ч хуссан. Турайн үед баяр л гэхэд 120 сая доллар авсан гэдэг. Бүгд хангалттай мөнгө авилгад авсан. Баярцогт мөн адил. Үүний тулд тэд маш их баялагыг риотинтод боломж болгож өгсөн. Үүнээс болж монгод улс .. Монголын ард түмэн сайхан амьдрал. Хурдацтай хөгжлөө алдсан. Харин баяр баярцогт нар ын хувийн амьдрал тансаглах хэмжээнд хангалуун болсон гэхдээ тэд ард түмэн зовхыг тооцоогүй бодоогүй бодохыг ч хүсэхгүй байна. Энэ шударга зарчим мөн үү? Үүнийг эх орон , ард түмнээсээ урвах ггэдэг юм. Үүнийгээ нуухын тулд цалин ажлын байр нэмэгдсжн гэж их ярьдаг. Энэ бишээ. Энэ бол ард түмнийг доромжилж байна. Гэрийг нь буулгаад аваад явахдаа эзэнд нь ажлын хөлсийг нь төлснөө л хэлэх төдий. Бид үнэхээр бүгдээрээ ичмээр байнадаа. Үүнийг л айл гэр болж тоглох гэх байхддаа. Баяр, баярцогт нар үхвэл таарах ноюшнууд.

Avatar

Зочин 2018-05-22 112.72.14.96

Гэнэт хойшлуулсан биш хойшлогдсон юмаа

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.26.172

Энэ засгийн газар чинь харин сайн ажиллаж байгаа юм биш үү. Ймжилт хүсье

Avatar

Ардчилалын 2018-05-22 202.70.40.219

Ардчилалын том алдаа нь малчдад дэмий донгосох эрх олгосон явдал юм. Малчдыг малаа л маллаад байж байх 330 сумын арга нь уул нь Оросуудын хийж өгсөн том гавьяа байжээ одоо бодоход. Хотод тосгоныхон ирээд дэмий донгосоод унах юм бол бөөн гай тарина гэдгийг Путин ойлгосон байна, тариачид хотод орж ирээд солиороод байвал бөөн гай гэдгийг Хяятадын нам засаг маш сайн ойлгосон. Монгол малууд л ойлголголгүй хос шилжилт хийн боловсролгүй малчдаараа удирдуулан сүйрэв.

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Ардчилал гэгч барууны жvvдийн хиийж байгаа бантан одоо удахгvй Монголыг иргэний дайн руу тvлхэж байгааг харж байна уу мал минь.

Avatar

Сэлэнгэчүүд 2018-05-22 103.57.92.27

Баяр, Баярцогт нар мандтугай?!?!?! Баярцогт ирэх сонгуулиар Сэлэнгээс чигээрээ гарна?! Тэгээд ЕС болно

Avatar

Зочин 2018-05-22 203.169.49.116

uhsen atsnii selenchuud…haha hujaanuud yum bishuu

Avatar

Зочин 2018-05-22 124.158.113.11

С. Баяр гэдэг монголын төрд байхдаа шийдвэр гаргаж чаддаг жинхэнэ улс төрч сэтгэлгээтэй, зангарагтай хүн гэж боддог. Хэдийгээр нийгэм нь туйлширсан, нэг нэгнээ харалган зүйл рүү нь чичилсэн цаг ч гэсэн тэр хүнийг би буруугүйгээр барахгүй ОТ болон бусад гаргаж байсан шийдвэрүүд нь үнэлэгдэх болно гэдэгт итгэдэг.

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

ОТ гэрээ бол хариуцах эзэнгүй харриуцлага нь тусгагдаагүй бэлэгдлийн чанартай цаасан б** л болсон шүү дээ ямарч [Хориотой Үг] ийм цаасан бууг гэрээ гэхгүй

Avatar

Уурхайчин 2018-05-22 103.57.92.27

Баяр шиг мундаг улс тарч ч алга даа. Баярыг л Ерөнхийлөгч болгох байсан юм. Одоо ЕС болговол таарна

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

ХААНА хэзээ баяр луйварчин шар сэмжилсэн өвгөнийг цаазалчихсан юм болоо худлаа хуцах юм монголын түүхийн альч үед нэг иймэрхүү хулг айчуудыг жинхэнэ цааззалж байсан юм шүү хар толгойгоор нь

Avatar

Иргэн 2018-05-22 103.57.92.27

Чамайг л цаазалбал таарна

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

худлаа хуцаж хулгай хийсэн биш намайг яасан гэж цаазлах вэ дээ баяр эрх мэдэлтэй ббайсан бол магадгүй ээ

Avatar

Лувсан. 2018-05-22 64.119.19.133

С.Баярыг өмөөрөлгүй яах юм.Үнэхээр эр зориг гаргаж ОТ хөдөлгөсөн юм чинь!Бас "атрын 3"аяныг эхлүүлж монголчуудаа хятадын хортой ногооноос холдуулаа биз дээ!ОТ-оос олсон мөнгөөр цалинжиж,монгол ногоогоор гэдсээ дүүргэсэн зарим улс төрч С.Баярын чигчий хуруунд ч хүрэхгүй байж утгагүй шүүмжлэх юмдаа.

Avatar

zochin 2018-05-22

setguulchid amnii byzaraas uuriig setgeh chadvarguigee l haryyllaa.

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Цаазлаагvй л байгаа юмуу…..засаг цаазлахгvй ч байсан тvмэн олноос цаазалчих байхаа…

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.176.203

ЦААЗЛУУЛЧИХСАН ЮМ БОЛ ТЭР БАЯРЫНХАА Л ЗУРГЫГ ТАВИАЧДЭЭ , БУСДЫН ӨМНӨӨС БУСАДРУУ БОРГОЖ БАЙХААР .

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.131.245.243

Энэ гэрээг л байгуулахгүй Монгол улсад өдөр бүр орж ирэх 1 сая доллар алдах гээд байна. Би хар толгойгоороо хаиуцна гээд байсан биз дээ? Одоо гэрээ батлагдсанаас хойш өдөр бүр орж ирсэн 1 сая доллар хаана байна? Байхгүй бол хар толгой хаана байна?

Avatar

Зочин 2018-05-22 103.229.123.101

Харин бvp oдор бvр хvvнд ийм доллар огж байгаа юм биш vv.

Avatar

Өдөрт 2018-05-22 202.70.40.219

Өдөрт 1 сая, 1 жилд 365 сая, 10 жилд 3 тэрбум 65 сая орж ирэх байсан боловч хэтрүүлээд 7 тэрбум доллар ороод ирчихсэн тиймдээ чи хуцаж байгаа юм. үгүй бол чи тураад үхчихсэн байх байсан юм.

Avatar

Зочин 2018-05-22 150.129.143.251

Ediin zasagiin dam noloogooroo odort Oyu Tolgoi tosloos 2 say garui AmDollar Mongol ulsad orj bgaa.. UUND: tsalin tax roalty ded butets nisleguud gm

Avatar

Зочин 2018-05-22 112.72.14.129

Нэг муу зураач , бага дарга , автобусны жолооч энэ тэрүүд 21 дугаар зууны улс орныг яаж авч явах вэ дэ …Нурааж бол харин чадах байх шүү …

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.21.105.13

Баяр бол Оюутолгойн гэрээг байгуулснаараа гавьяа байгуулсан. Хэрэв зориглон гэрээг хийгээгүй бол одоо хүртэл Тавантолгой шигээ хэрүүлийн бай болоод байж байх байсан. Оюутолгой хөдөлснөөр монголд орж ирсэн хөрөнгө, дагалдах өгөөжүүд, бидэнд наалдаж үлдсэн үр ашиг хэдэн тэрбум доллараар хэмжигдэх биз дээ. Дараагийн том хөрөнгө оруулалтын гэрээгээ хийхдээ өмнөх алдаагаа залруулаад явах учиртай.

Avatar

Зочин 2018-05-22 122.201.24.180

ха ха ха гавьяа гэчихэж тэгээд энхбаярыг ямар санаатай махласан юм бэ ҮАБЗ дээр ямар хууль зөрчиж байгуулсан нь бас гавьяа юу ер нь хэн баярыг гэрээ баййгуулаад өгөөч гэсэн юм бэ алдагдалтай гэрээг хэнч батлачихажж чаадна [Хориотой Үг] өө

Avatar

Зочин 2018-05-22 66.181.184.249

Баярын дайтай улс төрчид даанч алга даа.

Avatar

Эх орон ч 2018-05-22 180.25.41.101

Баяр гавъяатай тэр хүн алдсан байж болно гэхдээ том юм эх орныхоо төлөө гэсэн сэтгэлтэй хийж чадсан юм

Avatar

Зочин 2018-05-22 112.72.14.115

Баярыг юундаа өмөөрөөөд байгаан. энэ сайт.

Avatar

Зочин 2018-05-22 202.131.242.42

том зургаараа зөв юм бичсэн учраас…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж