Ц.Нямдорж сэтгүүлчдийг тагнуулсан уу? | News.MN

Ц.Нямдорж сэтгүүлчдийг тагнуулсан уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.05.15-нд нийтлэгдсэн

VS

Ц.Нямдорж сэтгүүлчдийг тагнуулсан уу?

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж нэр бүхий есөн сэтгүүлчийг тагнаж чагнах захиалга өгсөн гэх мэдээлэл цацагдаад байгаа. Энэ асуудлаар Ц.Нямдорж сайд Тагнуулын ерөнхий газарт дуудагдаж очсон ч, мэдүүлэг өгөөгүй аж. Учир нь тэрбээр “Надад гэрчлэх асуудал байхгүй. Сэтгүүлчдийг тагнаж чагнасан асуудал байхгүй. Намайг тагнуулсан, чагнуулсан гэж байгаа бол баримтаа гаргаж ир” гэж хэлсэн тухайгаа нийтэд мэдээлсэн. Харин УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат үүний эсрэг байр суурьтай байгаа юм. Ингээд Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж, Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат нарын байр суурийг VS буландаа хүргэж байна.

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж

Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат

Би худлаа зүйлд тэр болгон тайлбар өгөөд байлтай биш. Би мэдэхгүй, тэр бичсэн сэтгүүлчээсээ асуу. Нэг сэтгүүлчийн машины дугуйг буудсан л гэнэ. Та нар намайг тагнадаг болохоос би сэтгүүлчдийг тагнаж байсан тохиолдол миний амьдралд байхгүй. Би сэтгүүлчидтэй зууралдахгүй ээ, хэзээ ч шүү. Харин ийм бусармаг зүйл хийгээд байгаа цаад эзэдтэй нь хуулийн хүрээнд ярина. Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувьтай холбоотой асуудлыг гаргаж тавьснаас хойш намайг гүтгэх явдал хэрээс хэтэрсэн. Энэ бол зориудаар зохион байгуулж байгаа улс төрийн ажиллагаа. Намайг “Эрдэнэт”-ийн асуудал ярьж байхад 27 настай жоохон хүүхэд 100 гаруй тэрбум төгрөг хайгаад л байсан. Гэтэл тэр хүүхдийн данс руу гурав хоногийн дараа Монголбанкнаас орсон байна. Энэ бүхэн нь мэдэгдээд ирэхээр эд сандарч байна.

Нарийн асуудлыг прокурор тогтоох байх. Нэг ойлгомжгүй зүйл бий Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд нь энэ асуудлыг мэдэхгүй гэж та бүхэнд хэлсэн байна лээ. Хууль хяналтын байгууллага нь мөрдөн, шалгаж байгаагаа мэдэгдсэн. Холбогдох хүмүүсийг яллагдагчаар татсан ч салбарын сайд нь мэдэхгүй гэдэг хариултыг өгч байгаа нь хууль хяналтын байгууллагын үл ойлголцлыг харуулж байна. Ер нь сэтгүүлчдийг тагнасан байдал нотлогдох юм бол Монголд сэтгүүлчдийн эрх чөлөө, үгээ хэлэх эрх чөлөөний асуудал үгүйсгэгдэж байгааг нотолно.

 Бэлтгэсэн Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.212.141

Монголчууд аа Монголоо гэсэн сэтгэлтэй бүхнийг биднээс холдуудах харлуулах хар пиар хэрээс хэтэрлээ Тэр тусмаа Монголын төрд үүрлэсэн маф үүрээ эвдүүлчих бий ввий гэхээс үхтлээ сандарцгааж бна Тэдний үүрийг эвдэхэд хүн бүхний хүчин зүтгэл хэрэгтэй АН МАНын шударга гишүүдэд уриалахад Батзандан Нямдорж нарын багийн эхлүүлсэн үйл хэргийг дэмжицгээе Л Болд ЛОюунЭрдэнэ Аюурсайхан ЖЭнхбаяр болоод бусад шударга гишүүд ээ дуу хоолойгоо нэгтгээч Бүү эргэлзээч Эрдэнэт болоод СЗоригийн хэрэг гээд том хэрэгүүдийг зөв шийдэхэд чармайлтаа гаргаач Хэрэв хэн нэгэндээ эргэлзээ төрж байвал зорилгоо биелүүлэхэд дайсантай бас нөхөрлөж болдог туршлага байдгийг мартаж болохгүй шүү Та нарт итгэж горьдсоор бид чинь. Яаж та нарт туслах аргаа олохгүй бна Ялангуяа Нямкагийн эсрэг тархи угаалт маш их хийгдэж бна

Avatar

Зочин 2018-05-15 202.21.117.230

Сэтгүүлчдийг чагналтгүй, зүгээр уулзаж ярилцаад л мэдэхэ юмаа олж авдаг биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-05-15 202.21.117.230

Хамгийг гол нь сэтгүүлчдийг чагнаж ер нь яах юм бэ? Юу олж долоох юм бэ? Нилээд нь худалдагдсан байдаг. Захиалгаар бичдэг. Тэдний бичсэнийг бүгд л мэддэг шүү дээ. Сэтгүүлчдийг чагналтгүй тэд чинь зүгээр л эл байдаг юм биш үү. Ч

Avatar

Зочин 2018-05-15 43.228.129.131

Байнга том, том луйврыг зохион байгуулдаг Алтан авгай энэ нөхөртэй холбоотой юм шиг санагдаад байдаг юм. Монгол улсаа хайрлана гэсэн ойлголт энэ хүмүүсд байдаггүй.

Avatar

ХА ХА 2018-05-15 150.129.140.121

МОНГОЛ БАНКИЙГ САМАРАГЧ ЗОЛЖАРГАЛ ХЭМЭЭХ САРЗАЙСАН ЛУУХААНЫГ ТҮМНИЙ ӨМНӨ ШҮҮҮЖҮРЭН ТАРАН ХИЙСЭН АСАР ИХ МӨНГИЙГ,ЭРДЭНЭТИЙГ ИДЭГЧ ХАМСААТАНГУУДТАЙ НЬ САХАЛ ХЭМЭЭХ ЭРДЭНЭБАТ, ӨВГӨН НЕАНДЕРТАЛЬ ЭРДЭНЭБАТ, ТАРВАГ ЭЛВЭГДОРЖ,САЙХАНБАЛАГ,ХАЛЗААДАЙ ГАНБОЛД, ... НАРААР ТӨЛҮҮЛ

Avatar

Зочин 2018-05-15 150.129.140.121

ТЭНЭГ ХАР ЛУУС НЕНДЕРТАЛЬ ӨВГӨН, ЭРДЭНЭТИЙГ ИДЭГЧ,ЗӨНӨГИЙГ ШОРОНДНЬ ХАТААХ ЦАГ БОЛСООН

Avatar

Зочин 2018-05-15 122.201.21.205

ТАГНАСАН БАЙСАН Ч ЯАДАГ ЮМБ. ХОВ БАЗСАН ХООСОН ТОЛГОЙТОЙ БУДМАЛ ХҮҮХНҮҮД ХАА САЙГҮЙ ШАРВАГАНАЛДААД Л МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ ЮУ Ч ХИЙХЭЭС БУЦАХАА БОЛЬСОН ЦАГ

Avatar

зочин 2018-05-15 43.242.243.31

Мэдэхгүй гэдэг Манайх зурагт байхгүй гэснээс арай дээр юм

Avatar

ИРГЭН 2018-05-15 66.181.169.66

эсвэл Нямка гуай 1 тагнуулчид үүрэг өгөөд 1 тагнуулч тагнасан юм болов уу?. ТЕГ чинь бүхэл бүтэн байгууллага. тэр байгууллагын ба сайдын нэр хүнд, үүрэг харйуцлагын зэрэг асуудал яригдаад байх шиг байх юм.

Avatar

иргэн 2018-05-15 66.181.169.66

СЭТГҮҮЛЧ НОМИН гуай "... тагнуулсан уу" гэдэг үгийг ойлгохгүй байна. тагнуулдуулсан уу гэж бичмээр санагдах юм. би инженер хүн л дээ...

Avatar

зочин 2018-05-15 66.181.169.66

энэ Эрдэнэбат мэдрэл муутай юм уу. өөрт ямар ч хамаагүй асуудал\n

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.212.133

Йим новшийн мэдээнцэр бичихээ болио Т.Номин .Намуудын хоорондын хэрүүл ямарч сонирхол алгаа!Чи хахиул аваагүй бол улс төрийн биш өөр л зүйл бич!

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.214.2

Тагнасан болоод л байцаалт өгөөгүй. Баримт нэхээд байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-05-15 66.181.181.186

ЭЛДЭВ ГҮТГЭЛЭГТ ХУУРТАЛГҮЙ ЭХ ОРОНЧ Ц.НЯМДОРЖОО ДЭМЖ, ХАМГААЛ!! ТЭГЭХЭД АЛЗАХГҮЙ!

Avatar

Зочин 2018-05-15 66.181.181.186

ЭЛДЭВ ГҮТГЭЛЭГТ ХУУРТАЛГҮЙ ЭХ ОРОНЧ Ц.НЯМДОРЖОО ДЭМЖ, ХАМГААЛ!! ТЭГЭХЭД АЛЗАХГҮЙ!

Avatar

Зочин 2018-05-15 66.181.181.186

ЭЛДЭВ ГҮТГЭЛЭГТ ХУУРТАЛГҮЙ ЭХ ОРОНЧ Ц.НЯМДОРЖОО ДЭМЖ, ХАМГААЛ!! ТЭГЭХЭД АЛЗАХГҮЙ!

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.214.123

Монголын төрөөр тоглож буй гадны тагнуул

Avatar

Tor samraaach 2018-05-15 119.40.97.2

ene Nyandorj buur durdee orood garch chadahaa bsan luivarchin , dandaa sensaatslana hiij buteej bgaa zuil bhgui, ungursun buh jiluudig sanadaa

Avatar

zochin 2018-05-15 202.179.25.49

dandaa oor ooroor yridag olon jil ooriigoo doviilgoloo Nymdorj ichin gej er medechgui tolgoi

Avatar

Zochin 2018-05-15 27.123.214.122

Ene Erdenebat uuriig ni Elbegdorjiin gar hul gedgiig medehgui gej boddog yum bh daa, hugiin amitan

Avatar

ИРГЭН 2018-05-15

ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВИЙГ ХУДАЛДАХ ГЭРЭЭНД ГАРЫН ҮСГЭЭ ЗУРСАН Д.ЭРДЭНЭБАТЫГ ШАЛГУУЛМААР БАЙНА. ШҮҮХИЙН ЕЗ-д ЛҮНДЭНДОРЖ, ҮХ ЦЭЦЭД Н.ЖАНЦАН БАЙХАД ЭЛБЭГДОРЖ, ЭРДЭНЭБАТ ЭРХ ЧӨЛӨӨТЭЙ, МОНГОЛ УЛС, АРД ИРГЭД ХОХИРСООР БАЙХ БАЙХДАА. ЭДГЭЭР ХҮМҮҮС ТӨРД АЖИЛЛАЖ, ЭЛБЭГДОРЖ, ХУРЦЫГ ХАМГААЛЖ СУУГАА НЬ АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАЖ ХУВИЙН АЖЛАА АМЖУУЛААД БАЙНА УУ? УГ НЬ ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХУВИЙН КОМПАНИД Л БАЙХ ЁСТОЙ БОЛОВ УУ. ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГУУДАД ИТГЭХ ИТГЭЛ АЛДАРЧ БАЙНА. ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХЭЛДГЭЭР ШУДАРГА БАЙЦГААЯ.

Avatar

Зочин 2018-05-15 119.40.98.162

Boli l doo Odoo ene muu UVS aas salj chadahgui yaatsa ntur vee

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.212.142

end Uvs yamar hamaatain??

Avatar

Зочин 2018-05-15 183.177.97.14

Продурор гэж хамгийн будлианы үүр болсон газар байна аа

Avatar

Зочин 2018-05-15 150.129.143.94

Нямка минь 51% дээр сэтгэгдлээ яриач. Чиний ам зарим зүйл дээр дуугараад зарим нэгийг орхиод байх. Та их сэжигтэй хүн. 49 г монгол хүн авсан, 51 г цаагуураа хятад авч байна. Энэ чинь асуудал бишүү. Та одоо зөв зөнөх хэрэгтэй. Залуудаа алдсан байж болно. Одоо зөв яваад дуусах хэрэртэй.

Avatar

Zochin 2018-05-15 66.181.191.165

Yuu bichsenee unshij bj niiteldeggui yum bhdaa huurhii

Avatar

Zochin 2018-05-15 66.181.191.165

Muu novshnuud Nyamdorj guaig oroldohoo bolioroi zugeer, ene ulsad eh ornoo hairladag irged olon bii shuu

Avatar

Nyamdorj 2018-05-15 43.228.131.45

Mundag hun nyamdorj bid demjij bgaa shuu.2012-2016 onii hulgaichuud sandarch uhleee

Avatar

Зочин 2018-05-15 103.57.95.194

Нямдорж ч иймэрхүү хүний муу үзсэн заваан юм хийсэн л дээ. Худлаа яригч, баяжчихсан нөхөр маш олон жил төрд нуугдаж өөртөө л ашигтай зүйлийг хийж даварч байгаа хүн!!!

Avatar

Зочин 2018-05-15 27.123.212.133

Хүнийг хорих яллах түүнээсээ кайф авах нь мэнгэтийн цор ганц чаддаг ажил. Өөр юуч чадахгүй. Аа бас төрийн мөнгөнөөс хусах бас нэг чаддаг ажил.манай их зохиолчийн өгүүллэгт зайсан намжил гаднаас орж ирж хууль ёс гэж худал үнэн чалчихийг сонсож өдрийг өнгөрүүлнэ гэдэг шиг. Энэ хазгай хэлтээр хуулиа бариулаад бид ч тэнэг улс юм дааа. Харь увс шүү дээ

Avatar