Ерөнхий сайд “Орос Давос”-т оролцоно | News.MN

Ерөнхий сайд “Орос Давос”-т оролцоно

Хуучирсан мэдээ: 2018.05.10-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхий сайд “Орос Давос”-т оролцоно

Ерөнхий сайд “Орос Давос”-т оролцоно

-“ОРОС ДАВОС”-ЫГ ЗОРЬЖ ОЧИХООР ТӨЛӨВЛӨЖ БУЙ ЕРӨНХИЙ САЙДАД ӨГӨХ ЗӨВЛӨГӨӨ: ОЧООД БИТГИЙ ГУЙЛГА ГУЙГААРАЙ!-

Жил бүрийн зургадугаар сарын эхээр болдог “Орос Давос” энэ жил бага зэрэг хугацаагаа наашлуулж, тавдугаар сарын сүүлээр зохион байгуулах товоо зарлаад байна.  Дэлхийн эдийн засгийн өмнө тулгарч буй томоохон эдийн засгийн асуудлуудыг тодорхойлон хэлэлцдэг уг форумд Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх оролцох юм.

БНСУ-аас 700 сая, Хятадаас нэг тэрбум ам.долларын хөнгөлөлттэй зээл авахаар айлчлалынхаа хүрээнд тохирсон Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх энэ сарын 23-26-нд ОХУ-д айлчилна. Жил бүр зохион байгуулдаг Санкт-Петербургийн  олон улсын эдийн засгийн форумд оролцох Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн айлчлалын үеэр Монгол, ОХУ-ын Транзит тээврийн гэрээнд гарын үсэг зурна гэсэн мэдээллийг улс төрийн хүрээнээс өгч буй.

Анхныхаа айлчлалыг БНСУ-аас эхлүүлсэн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх өнгөрсөн сард Бээжинд айлчилж, нийслэлийнхний тулгамдсан асуудал болсон цэвэрлэх байгууламжийг хятадуудаар бариулахаар тохиролцсон,  Гашуунсухайтын боомт дээр очиж, хилийн нэвтрүүлэх хүчин чадлыг нэмэгдүүлсэн, 30 гаруй бизнесийн гэрээнд гарын үсэг зурсан гээд ганзага дүүрэн ирснийг нь хэвлэлүүд ам хуурайгүй  магтаж байлаа.

Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг Дорнын эдийн засгийн чуулга уулзалтад оролцох үеэр оросууд төмөр замд тарифын хөнгөлөлт  үзүүлэхээ монголчуудад амалсан.

Саяхан Монголд айлчлал хийсэн В.Путины бие төлөөлөгч Оросын Засгийн газрын орлогч Ю.П.Трутнев ОХУ-ын нутаг дэвсгэрээр дамжин өнгөрч байгаа Монголын ачаа тээвэрт 25 жилийн хугацаатай тарифын хөнгөлөлт үзүүлэх баримт бичиг бэлэн болсныг дуулгасан бөгөөд Ерөнхий сайдын үеэр уг баримт бичигт гарын үсэг зурахаар яригдаж байгаа юм.

Уг баримт бичигт гарын үсэг зурснаар

  • Хоёр улсын нутаг дэвсгэрээр төмөр замаар дамжин өнгөрөх ачаа тээвэрт тарифын уян хатан бодлого хэрэгжих
  • Бусад чиглэлтэй харьцуулахад өрсөлдөхүйц тарифын нөхцөлийг урт хугацаанд хадгалах
  • Ачааг хилээр нэвтрүүлэхдээ хөнгөвчлөх, ачаа тээврийн өсөлтийг дэмжих
  • Монгол Улсын экспортлогчдыг далайд саадгүй гарах нөхцөл бүрдэх

Орос дарга ирэх, Монгол дарга очих болгонд ярьдаг мөнхийн сэдэв болох махны экспортын асуудал ч энэ үеэр яригдах байх гэсэн хүлээлт бий. Монголчуудын зүгээс очсон газар болгоноосоо гуйлга гуйдаг гэсэн шүүмжлэлд өртдөг.

Жижиг улсын хувьд хөрөнгө оруулалт татах, хөнгөлөлттэй зээл гуйх нь айлчлалын нэг ач холбогдолтой асуудал нь байсаар ирсэн. Гэвч, явж ирсэн дарга болгон яриа, тохиролцоогоо ажил хэрэг болголгүй хаячихдагаас хоёр хөрш ч сүүлдээ залхах хандлагатай болсныг ОХУ-ыг зорих Ерөнхий сайдын айлчлалын бэлтгэлийг хангаж буй албаны хүмүүст сануулахад буруудахгүй биз.

Хамтдаа хөгжинө, хамтарна, стратегийн түншлэлээ ахиулна, эдийн засгаа өргөжүүлнэ гэсэн гоё яриа хөөрөө, гэрээ хэлцэл хийгээд ирсэн сайд дарга нарын өнгөрсөн хугацаанд амласан, ярьснаас хэд нь биелсэн бэ гэвэл сонирхолтой статистик гарч мэдэх юм.

Тухайбал,  Н.Алтанхуяг Ерөнхий сайдын айлчлалын үеэр  Монгол Улсын нутгаар байгалийн хийн хоолой тавих асуудалд Монгол Улсын Засгийн газар дэмжлэг үзүүлэхэд бэлэн байгаагаа илэрхийлж, Ч.Сайханбилэг оросуудтай  “Монгол Улсын Засгийн газар, Евразийн эдийн засгийн комисс хоорондын хамтын ажиллагааны тухай санамж бичиг”-т гарын үсэг зурж,  Ж.Эрдэнэбат Евро-Азийг холбосон эдийн засгийн коридор байгуулж “Торгоны зам”-ыг дахин сэргээснээр далайд гарцгүй ч дэлхийн тэргүүлэх хоёр оронтой хөрш зэргэлдээ оршдог гэдгээ давуу тал болгон хөгжих боломжтойг илэрхийлээд ирсэн ч  Монгол Оросын гадаад худалдаа ердөө 1.7 тэрбум ам.доллар орчим,  монголчууд хойд хөршдөө бага зэрэг адууны мах, жонш экспортолдгоос өөрөөр эдийн засгийн хамтын харилцаанд өөрчлөлт гараагүй л байна. Зөвхөн оросууд ч гэлтгүй хятадууд, хөрөнгө оруулагчид, гуравдагч орнуудын зүгээс сүүлийн жилүүдэд монгол дарга нарт үзүүлдэг реакци нь “Та нар ярьж тохирсноо л ажил хэрэг болгочих, бид бэлэн байна” гэх ганц тайлбар.

Гадаадад айлчилж ирсэн дарга болгон ирээд ажлаа хийдэг бол дараа, дараагийн яриа хэлэлцэл хийхэд ядаж нүүр бардам баймаар.  Арваадхан хоногийн дараа Оросыг зорих Ерөнхий сайд ахиад л нүүрээ улайлгаад нөгөө л ярьдаг, хэлдэг асуудлаа хөндөх  биз. Тиймээс “Орос Давос”-ыг зорьж очихоор төлөвлөж буй Ерөнхий сайдад өгөх зөвлөгөө: Очоод битгий гуйлга гуйгаарай!

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.21.106.106

англи ч үгүй, орос ч үгүй энэ Хулгаайч яаж монголын нэрийг халаах бол доо хаха

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.21.106.106

англи ч үгүй орос ч үгүй энэ [Хориотой Үг] яаж монголын нэрийг халаах бол доо хахаа

Avatar

Ганхуяг 2018-05-10 202.70.44.116

Хүрэлсүх чинь харин гадаад бодлогоо маш зөв хийгээд байна шүү. Эхлээд энэ нөхөрийг голж байлаа. Харин одоо дэмждэг боллоо. Амжил хүсье.

Avatar

Ганхуяг 2018-05-10 202.70.44.116

Хүрэлсүх чинь харин гадаад бодлогоо маш зөв хийгээд байна шүү. Эхлээд энэ нөхөрийг голж байлаа. Харин одоо дэмждэг боллоо. Амжил хүсье.

Avatar

Ганхуяг 2018-05-10 202.70.44.116

Хүрэлсүх чинь харин гадаад бодлогоо маш зөв хийгээд байна шүү. Эхлээд энэ нөхөрийг голж байлаа. Харин одоо дэмждэг боллоо. Амжил хүсье.

Avatar

МОНГОЛ ЯЛНА 2018-05-10 103.9.90.53

очоод [Хориотой Үг] нараас битгий мөнгө гуйгаад байгарай гуйлгачин Хүрэлсүхээ гуйсан байвал ЖЕНКО ах чинь яахыг мэдэж байгаа биздээ

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.185.109

tyeuro

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.185.109

ahmadiin tetgeveree ue shattai nemne gesn hezee nemeh ve 27 bol haanaa ch hurehgui bna a

Avatar

Aaв 2018-05-10 27.123.214.115

Өнөөдөр тв9 өөр уих гишүүн даваасүрэн хүүхдиин мөнгиин асуудлаар хариулахдаа 100хувь өгч волохгүй 10 н хувь н авдаггүй гэж ярих ум тэгвэл үлдсэн 10 н хувь г н дансандаа үлдээгээд бусад зүйлд зарцуулж чаддаггүй арчаагүй даваасүрэн гэж ойлгллоо эдиин засгиин вайнгийн хороо иим л ум ярж вайхиим даа хүрэлваатар та2 ч дээ таарсан таар шуудай шэв дээ

Avatar

Иргэн 2018-05-10 103.57.92.83

Орос ах нхр мөнгөгүй, өөрсдөө Хятад, Японоос хөрөнгө оруулахбг гуйгаад баыгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.21.106.156

ОХУ одо мөнгөгүй

Avatar

Нөгрүүдийн найзууд 2018-05-10 202.179.27.219

Москва Петербуррг хоёр хот Азийн үндэстнүүдийн эсрэг хүч хэрэглэсэн гэмт хэргээрээ нэг хоёрдугаар хот доо.Хүрэлсүхийг цагдаа нар нь балбаж дээрэмдэх вий дээ.

Avatar

Зочин 2018-05-10 115.187.89.80

Ddd

Avatar

Зочин 2018-05-10 27.123.214.106

Хойдуудийг орсууд өмнөд солонгосийг usa хөгжүүлж ба ойлгомжтой бусуу олон түмээн

Avatar

Зочин 2018-05-10 27.123.214.106

Ах нар биднийг их өрөнд оруулсан гэдгийг одоо 50 с дээш наснийхан мэднэ дээр үед сайхан бхйжээ гэж тэнэгүүд одоо хүртэл ярьдаг юун сайхан байхуу хүний эрхэнд жаргаж орсийн зээлийн хөрөнгийг баруун солгойгүы цацаж саыхан байсан бензин үнэлж авдаггүы байсан гэвэл одоо худлаа гэнэдээ сольсон масло хаа сайгүй асгаж бензинээр хувцсаа угааж улсаа өрдүүлж байлаа

Avatar

Nam bus irgen 2018-05-10 103.57.94.174

Usan tsahilgaan stantsaa bid barina shuu gedgee tsyatsga tsarailalgui zorigtoi heleed ireerei. Olon jil ta naraas tsahilgaani haraat bailaa ih ch mungu ugluu gedgee heleed. Ta nar uursduu Angar murun deer 4-iin 4-n usan tsahilgaan stants barichihaad yu geed Baigali nuuriin ekologi gej tarhi ugaagaad baigaa yum be gehgui yu. Amjilt husiye.

Avatar

Enerel 2018-05-10 122.201.26.172

Хаа очиж энэ Хүрэлсүх чинь сансаныг бодоход овоо хөдлөөд байна шүү. Сая Орос , Хятадын сонинд магтаж бичсэн байна лээ. Хоёр хөрш итгэл үзүүлээд байх шиг байна.

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.179.30.194

Нефтийн үйлдвэр барина энэ тэр гэж долоон булчирхайгаа тоочих хэрэггүй, хурдан барь дараа нь УЦС барь. Асуувал барина гэдгээ л дуулга.

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.72.245.220

ОРОСТ МӨНГӨ БАЙХГҮЙ ГУЙГААД Ч ХЭРЭГГҮЙ, ХАРИН НЕФТИЙНҮЙЛДВЭР БАРИХ ТӨСЛӨӨ Л ХАСУУЛЧИХААД ИРЭВ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.161.64

Mongolchuud delhii dayar guilgachin gej tanigdsan.

Avatar

АРД 2018-05-10 202.131.243.162

Хятадын тал манайд аль 10 жилийн өмнөөс Тяньжин боомтыг ашиглаач, түрээслээч гэсэн санал тавьсан. Хятадаар дайруулахгүй Оросоор дайруулж аваачаад 3дагч оронд өглөө гэхэд үнэ нь өндөр болчих юм шиг балай юм яриад байх юм. Аль орноор дайруулж аваачих нь огт хамаагүй, 3 дагч улс авахгүй аль эсвэл үнэ доошлох юм бол бид хэлсэн үнээр нь л өгнө ш дээ. Оросоор дамжуулж зөөхөөр үнэ нь өндөр болчих юм шиг балай юм ярьж суугаа нөхөд жоохон толгойгоо цэнэглэ!!! Оросууд нүүрс тээвэрлэх тээврийн зардлыг 35 биш, 50 ч биш, бур 350 % хувиар хямдруулж байж л Хятадын ТЗын зардалтай тэнцэнэ. Оороор хэлбэл Орос улс 350% алдагдал хулээж байж Монголын нуурсийг тээвэрлэх болж байна. Энэ шиг худлаа худлаа зүйл байхгүй гэдгийг Монголчууд мэдэж байгаа!!!

Avatar

mald 2018-05-10 202.131.225.197

Сэтгэгдэл…bittgii tenegt malaa, yadaj too medehgui gar baij 350 hubi gej balairah ergvv be…

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.131.243.162

202.131.225.197гэх өөрийн гэсэн толгойгүй, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан орк оо!!! 4 аргын тоо бодож чадахгүй [Хориотой Үг] орк чиний нүд чинь эрээлжлээд, толгой чинь эргэсэн үү? Хөгжлийн шавандаа яваа [Хориотой Үг] орк чи энийг хэзээ ч ойлгохгүй ээ!!! Ард түмэн жанхуу, элбэгдорж, ухна хүрэлсүх, миеэ нарыг [Хориотой Үг] хийсэн цагт чи ойлговол их юм гэж мэд!!!

Avatar

АРД 2018-05-10 202.131.243.162

Одоогийн Орос хүн хуучны сайхан цагийн итгэлт анд, сайн нөхөр биш гэдгийг Монголчууд хэзээ ойлгох вэ? Оросын олигархи дерипаска, нүүрэндээ ботокс шахуулсан, офшортоо 70 тэрбум доллар нуусан, сонгуулийг хар машинаар явуулдаг путины гаагааны резин жанхуугийн далд хорон бодлогоос болж эгийн голын усан цахилгаан станц барих саатаж, Монголн төмөр замыг гацааснаас болж оросын нүүрс хятад руу их хэмжээгээ гарч, Монгол улс жилд хамгийн багадаа 10 тэрбум доллар алдаж байгаа гэдгийг Монголчууд хэзээ ойлгох вэ? 5 толгойн нүүрс Хятадын тулгасан үнээр нүүрсээ зарагдаагүй, гагцхүү Монголчууд бид бүгдийн өөр хоорондоо хагаралдаж зах зээл дээр олон үнээр борлуулж буйгаас болж үнэ унаж байгаа гэдгийг Монголчууд хэзээ ойлгох вэ?

Avatar

Зочин 2018-05-10 182.160.32.163

Orosuud bol maniustaigaa neg zindaanii baagii nar. Ogeo gesen ch yuu ch baikhgui. Kkkk

Avatar

ЗОЧИН 2018-05-10 66.181.161.20

ЗААВАЛ ОЧИХ ЁСТОЙ ЮМ БОЛ ИНГИЙН САЙХАН ХАРЬЦААГААРАА БАЙХАД Л БОЛНО ОШҮҮ ДЭЭ МАНАЙ МОНГОЛЧУУД ЕР НЬ ТУЙЛШИРАХ ДУРТАЙ БОЛЖЭЭ !!!ӨӨРСНӨӨ Л ДОТООДОДОО ЭВ ЭЕЭЭ ХИЧЭЭЦГЭЭЕ !!!ЭНЭ ИДЭЖ УУСАН НӨХДҮҮДЭЭС Л МӨНГӨӨ ЭРГҮҮЛЭЭД Л АВЧИХВАЛ ЗААВАЛ ГУЙЛГА ГУЙХ ШААРДЛАГА ҮНЭН ДЭЭ БАЙХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ !!!!!!!!

Avatar

Bas 2018-05-10 202.9.41.45

Ur, zeel bitgii chirch ireerei, terniihee orond endee hariutslagaa, hyanaltaa saijruulj, hulgai deermee taslan zogsooh heregtei gejuugaa

Avatar

Zochin 2018-05-10 59.153.112.150

Zuv bichjee. Zasag bodmoor yum. Tegeed todorhoi urt hugatsaa ny bodlogo bolovsruulj tuluvluguutei ajillamaar yum da.

Avatar

Зочин 2018-05-10 202.21.115.82

ОХУ манай улсыг ядуу дорой байлгах сонирхолтой. Иймд гуйгаад ч өгөхгүй. Амны гарз. Нүүр өгч байгаагаар нь Хятад, Солонгос, Япон, АНУ, Европын Холбоотой л хамтран ажиллая. Оросын төр засаг нь хүртэл Монгол орныг ядуу хоцрогдсон байдлаар ард түмэндээ харуулах хүсэлтэй. Бид нарыг усан цахилгаан станц бариулах дургуй, манай экспортод үндсэндээ хориг тавьчихсан г.м. Оросын хил гааль дээр бид нарт ямар дээрэнгүй ханддаг билээ. Оросуудыг "ах нар" гэж дуудахаас бүрэн татгалзах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.179.82

Энэ харин үнэн шүү төр засгийнхаа дургүйцлийг бүдүүлэгээрээ гаалийнхан нь илэрхийлдэг

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.180.217

ENE HUND ERUNHII SAID HIIH MEDLEG MERGEJIL ILT DUTAGDAJ BNA

Avatar

Очоод битгий гуйлга гуйгаарай! 2018-05-10 202.21.106.114

Очоод битгий гуйлга гуйгаарай!

Avatar

Зочин 2018-05-10 27.123.212.135

Mongol ulsiin gadaad bodlogo hamtiin ajillagaa nairsag hariltsaanii hureend hiidder ajild hoshuu durj tsag zavaa baraad yahiin

Avatar

Зочин 2018-05-10 66.181.160.62

Венесуэл орлогынхоо 75 %- ыг гадаад өрөө төлхөд зарцуулдаг гэсэн шүү ! .

Avatar

Зочин 2018-05-10 27.123.212.142

Очоод ч хэрэггүй монголын худалалчууд л гэж харна ийм л болсон шүү дээ хүний итгэлиыг даана гэдэг хэцүү сая тайванд явсан монгол гэхээр л шууд нүүр бууружлж бна лээ нүдний булай

Avatar

Энрэл 2018-05-10 27.123.214.123

Хаа очиж энэ Хүрэлсүх чинь сансаныг бодоход овоо хөдлөөд байна шүү. Сая Орос , Хятадын сонинд магтаж бичсэн байна лээ. Хоёр хөрш итгэл үзүүлээд байх шиг байна.

Avatar

Үнэн 2018-05-10 103.11.193.98

Бид зээлээд л байх юм хэн нь төлөх юм бэ. Үр хүүхдүүд минь л төлөх байхдаа. Дотоодын үйлдвэрлэлээ дэмжээчээ. Мөнгө зээлж зам гүүр, цэвэрлэх байгууламж зэрэг мөнгө шууд утгаараа оруулж ирэхгүй зүйлсд мөнгө үрээд байхаар.

Avatar

zochin 2018-05-10

zasgiin gazar sain bnaa…honzoghc orkuud oilgohgui

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж