Ерөнхий сайд Баянхонгор аймагт газар дээр нь асуудал шийдлээ | News.MN

Ерөнхий сайд Баянхонгор аймагт газар дээр нь асуудал шийдлээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.05.09-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхий сайд Баянхонгор аймагт газар дээр нь асуудал шийдлээ

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Баянхонгор ажиллахдаа дараах асуудлуудыг шийдвэрлэлээ.

1. Мах боловсруулах үйлдвэр барина

2. Дулааны цахилгаан станц барина.

3.’Номуундалай” 960 хүүхдийн сургуулийн барилгын ажлыг эхлүүлнэ. Нийт 9 тэрбум төгрөг шаардлагатайгаас 2019 оны төсөвт эхний хэсгийг суулгахаар боллоо.

4. Амбулатори барина.

5. 50 ортой хүүхдийн эмнэлэг энэ онд барина.

6. Хүүхдийн ордон барих асуудлыг Засаг дарга төсөв дээрээ зохицуулалт хийх гэж чиглэл өглөө. 2018 онд 36 тэрбум төгрөгөөр 24 ажил хийгдэнэ.

Ерөнхий сайд өнөөдөр Говь-Алтай аймагт ажиллана.

Эх сурвалж: ЗАСГИЙН ГАЗАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

эрдэнэ 2018-05-09 122.201.24.210

Хүмүүс ухаантай ш дээ. Ингэж худлаа рекламдаад яах юм бэ. Зүгээр л байвал дээр ш дээ гээд ардын дууны үг байдаг шүү. Тэртэи тэргүй хүмүүс юу хйиж байгааг чинь хэлэлтгүй л мэднэ ш дээ. Бөөн зардал гаргаад хэрэггүй ажил хйиж байна даа. ЭМ-ийн сайд Сарангэрэлийг овоо гайгүй ажиллаж байгаа гэж бодож байсан чинь бас л энэ хөгийн ажилд ороод бөөн рекламд оролцож байхыг хараад урам хугарлаа даа.

Avatar

Зочин 2018-05-09 122.201.31.12

ахмадын тэтгэвэрээ л нэмээд өгчмөөр байна уг нь ман нам ахмадын тэтгэвэрийг үе шаттай нэмэгдүүлнэ гэж амалсан хэзээ нэмэхийн бол

Avatar

Зочин 2018-05-09 202.179.25.82

Ийм л амархан юм байсан юм бол өмнөх ЕС-үүд нь очоод барина, барина гээд хэлчихгүй яасан юм бол.

Avatar

666 2018-05-09 202.21.106.132

ДУРААРАА ЦЭНГЭЖ ДУНД ЧӨМГӨӨ ДУНДАА ХИЙЖ ДУРААРАА ЦЭНГЭ.ӨӨР ЮУ ХЭЛХЭВ.АРД ТҮМЭНЭЭ МӨХӨСДҮҮЛЖ ЦУС МАХТАЙ НЬ ХАТААЖ ОЛСОН ХЭДЭН ХАЛТАР ЦААСААРАА ГАДААД УЛСАД ОЧООД ДЭЭРЭМДҮҮЛЧЭЭД МАХ ЦУСАА ГАРТАЛ МӨЛЖҮҮЛЧЭЭД ӨМӨӨРӨХ ХҮНГҮЙ БОЛХООРОО ХУДАЛДААД ДУУССАН УЛСЫХА АЛААД ИДЧИХСЭН АРД ИРГЭДЭЭ САНАГАЛЗАВДАА ХӨӨРХИЙ МИНЬ ГАНЦААРДАВ.ДЭЛХИЙ БӨӨРӨНХИЙ ХААНА Ч ТА НАР БОЛ НҮГЭЛТЭН ГЭДГИЙГ ЧИНЬ ГЭРЧИЛНЭ.УЛС ОРОНГҮЙ БОЛ ТА НАР ХЭН Ч БИШ ЮУ Ч БИШ. ҮР УДАМТАЙГАА ДАРАА НЬ НҮГЭЛИЙХАА ТӨЛӨӨСИЙГ ДААХЫН БАЙГАА БИЗДЭЭ.ЗА АМЖИЛТ ХҮСИЙ ТУЙЛ ТУЙЛ

Avatar

Бигэр 2018-05-09 112.72.14.247

Социализмийн үед ЗХУ-ын удирдлагууд Монголд янз бүрийн бэлэглэчихээд, Монгол улсын өрийг тэр хэмжээгээр нэмэгдүүлдэг байж билээ. Хүрэлсүх балай улсын төсөвт суугаагүй хөрөнгө эх үүсвэрийг хаанаас гаргаж өгөөд байна вэ. Монгол улс 2018 оны Улсын төсвийн тухай хуулиа баталаад мөрдөөд явж байгаа юмсан. Хаа явсан газраа хууль зөрчөөд яваад байх юм. Дарангуйлагч царайлсан [Хориотой Үг] чинь.

Avatar

Зочин 2018-05-09 202.131.243.162

Оркуудын эх орон, кармааны [Хориотой Үг]аас төрийн [Хориотой Үг] болсон ориг төвд гаралтай жанхуугийн өвөг эцгийн нутаг оркландад тавтай морил!!! Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна ч одоо үзүүлж өгөх юм байгаа биз дээ!!! Микрофоны өмнө суугаа ганц нэг хүнийг сүрхий загнана, татвар төлөгчдийн мөнгийг хайр найргүй онгирч цацахаа ч нэг мэдэж байгаа байх аа!!!

Avatar

хахах 2018-05-09 202.70.40.219

Асуудлыг шийдээгүй хоосон амласан л байна

Avatar