“Их Эе”-ийн товыг гаргажээ | News.MN

“Их Эе”-ийн товыг гаргажээ

Үндэсний бөх "Их Эе"

“Их Эе”-ийн товыг гаргажээ

“Их Эе”-ийн товыг гаргажээ

Монголын үндэсний бөхийн холбооны Цэцдийн зөвлөлийн хурал өчигдөр боллоо. Энэ хуралд 2002 оны дөрөвдүгээр “Их Эе”-ээс сонгогдсон гишүүд оролцсон юм.

Хурлаар “Их Эе”-ийн хурлын товыг гаргаж, тавдугаар сарын 18-д зохион байгуулахаар болжээ. Xурлыг улсын заан Ж.Ганболдын гаргасан саналын дагуу ээлжит тавдугаар “Их Эе” нэрийн дор хуралдуулахаар болсон байна.

‘Их Эе’-ийн хурлын бэлтгэл ажлыг дархан аварга Х.Баянмөнх, арслан Д.Мөнх-Эрдэнэ, нөгөө талаас улсын заан Ц.Магалжав, Б.Сайнбаяр нарын найман хүний бүрэлдэхүүн гаргаж хийхээр болжээ. 

Цэцдийн зөвлөлийн хуралд Үндэсний бөхийн холбооны тэргүүн, УИХ-ын гишүүн Б.Бат-Эрдэнэ, тэргүүн асан Р.Нямдорж, дэд тэргүүн асан Д.Данзан нарын бөхчүүд оролцсон байна. 

Үндэсний бөхийн холбооны дүрмэнд аль нэг Цэцдийн зөвлөл хуралдаж “Их Эе”-ийг хуралдуулах хурлын товыг гаргадаг байна. Тиймээс 2002 оны дөрөвдүгээр “Их Эе”-ээс сонгогдсон Цэцдийн зөвлөлийн гишүүд хуралдаж, ‘Их Эе’-ийг хуралдуулахаар болжээ. 

"Болор дуран"-аар шалгав.

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Цэгц 2018-05-04 64.119.24.129

Энд Онх гэж нэг хутган үймүүлэгч сууж байна. Бөхийн өргөөнд цөөхөн сар ажиллахдаа дур зоргоороо аашлах гээд хөөгдсөн нөхөр дөө. Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэж...

Зочин 2018-05-04 45.117.35.7

Дөрвөдүүд зайлцгаа

шуналтан 2018-05-04

Баянмөнх аврага 20 -р зуунд эхэлсэн өшөө хорслоо 21-р зуунд хэрэгжүүлэх гэсэн санаагаагаа болих хэрэгтэй шүү Бас үнэхээр монгол бөхийн төлөө зүтгэх гээд байгаа юм бол хүмүүсийн байгуулсан бөхийн ордныг булааж авахаар шуналтаж байхаар өөрсдөө шинээр үүнэээс сайхан ордон байгуулаад ажилаа ч гэж зөвлөх байна.Бөхийн хувьд сайхан аврага ч хүн чанараар хамгийн адгийн хүн гэдгийгнь ганцхан жишээгээр хэлвэл Биеийн тамир спортын хорооны хамтран ажилаж байсан нөхдөө болон удирдлагыг МАХНын төв хороонд МАХН-ын гишүүнийхээ хувиар матаж хөдөө цөлүүлж ихэнхийг нь ажилгүй болгож хорлож байсан хүн дээ одоо МАХНын хянан шалгах хорооны архивд энэ матаас нь байж л байгаа биз.Өөрөө баянмөнх би шуналгүй хүн гэдэг боловч Америкийн дэлгүүрээс дженс ч гэсэн үү юм хулгайлаад баригдаад, монголд ирээд шийтгүүлэх болоход МАХН төв хорооны улс төрийн товчоон гишүүн Б.Дэжид Рагчаа нарын увсынхын хамгаалаад шийтгүүлээгүй үлдсэн гэдэг билээ.Ийм хүмүүсд монгол үндэсний бөхийн өргөөг булаалгаж болохгүй.

ЖАРГАЛ 2018-05-04 103.240.241.32

20ЖИЛ ХУУЛЬ ЗАВХАРУУЛЖ АХ ДҮҮСЭЭРЭЭ БӨХИЙН ӨРГӨӨГ ДҮҮРГЭЖ ИДЭЖ УУЖ ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ НЯМДОРЖ ДАНЗАН 2 АМЬД БАГАА ЦАГТАА БӨХИЙН ӨРГӨӨГӨӨ АЛДАНА ГЭЖ БАЙХГҮЙ ХАРЖ Л БАЙГААРАЙ, БАТ-ЭРДЭНЭ МЭТИЙН ГАР ХӨЛӨӨ Л ТАВИНА

Зочин 2018-05-04 64.119.23.181

20 жил идсэн завшсан гээд байдаг атлаа юуг нь идсэнийг хэлж мэдэдгүй. Хоосон гүтгээд л байх шиг байнй даа.\n

Зочин 2018-05-04 122.201.19.66

Dup tolgoitnuud uhsendee margalddag bainaa.

zochin 2018-05-04 202.179.27.195

avarga Baynmonch guia ta BOrgoonoos choldoj uz

Зочин 2018-05-04 64.119.22.38

Бөхийг олон жил үймүүлж байгаа шуналын бузар Баянмөнх гуайн цолыг хураах юу болсон бэ

Зочин 2018-05-04 202.70.34.38

Увсын хэрүүлчид бүх аймгийн бөхчүүдийн 50%-г төлөөлүүлэхгүй шүү. 21 аймгаас тэнцвэртэйхэн шиг л баймаар байх юм.

Баагий 2018-05-04 182.160.33.214

Та нар халх дөрвөд буриад хасаг торгууд захчингаар бие биенээ хэмлэхээ болимоор юм ичиг ичиг та нар чинь монгол биш юм уу??? Та нарыг монголын ард түмэн хүндлэхээрээ болсон? Идсэн хоол чинь багадаа юу Хүнд өгөх хүндлэлийн хариуд та нар хэл амаа ололцохгүй мунхагууд юм даа?? Та нарын өмнөөс ичиж байна???

Зочин 2018-05-04 182.160.3.240

2018 /3-р сард хийсэн их эе юу болсон бэ? түүнийг хэн хүчингүй хийчих вэ ? Энэ хуулинхнны байж байгаа царайг, үүссэн маргааныг ч үнэн зөв шийдээд өгчихгүй юм аа. Энэ маргаан эцэс төгсгөлгүй үргэлжлэх шинжтэй дэг ээ.

Зочин 2018-05-04

Нямдорж, Данзан, Даваасүрэн нарын монгол бөхийн төлөө хийсэн ажлыг хэн ч харлуулж үл болно. Би нутаг нэгт Чинбатад хэлэхэд монголын ард түмэнд хүндлэгдсэн нэрээ бод, хэн нэгний хатгаасаар бүү хөдөл, Говь-Алтайн хөх харчуул бол халхчууд үүнийг бүү март. Чинбатаа чамайг цаадуул чинь Хүрэлбаатараар дамжуулж идэх, цаашлаад нэрийг чинь гутаах ажил явж байгааг эрх биш ойлгоно нэж бодож байна

Zochin 2018-05-04 59.153.115.212

Ug ni ene heruul hedhen hunii shunalaas uudeltei heruul, teneg buhchuud uchiriig ni ch olohgui baij daarin deer ni davs nemj odoo bur nutag ornooroo taltssan zavaan yum bolj mud duusahaargui bolj ujgirlaa

Зочин 2018-05-04 122.201.19.66

Hedhen hunii erh ashig yrigdsan ymarch ach holbogdolgui asuudal.

Бөхчин хүн удирдах хэрэгтэй 2018-05-04 202.131.225.150

Бөхчүүдийн хооронд дөрвөд халх гэж талцуулж хоол олж иддэг мөн бөхчүүдийг допингоор барьцаалж мөнгө хийдэг Р.Нямдорж, Д.Данзан нарын өвгөцүүл Бөхийн холбооноос холдох хэрэгтэй. Үнэн юм үнэнээрээ сайхан бөхийн холбоог бөх хүн удирдах хэрэгтэй. Бат-Эрдэнэ, Ганболд, Дуламсүрэн, Магалжав, Сайнбаяр гээд бөх хүн л энэ холбоог удирдаж гэмээн допинг, цолны найраа, барьц шодох зэрэг мөнгөний машиныг зогсооч чадна.

Улсын заан 2018-05-04

Нямдорж, Данзан, Даваасүрэн нарын монгол бөхийн төлөө хийсэн ажлыг хэн ч харлуулж үл болно.\nБи нутаг нэгт Чинбатад хэлэхэд монголын ард түмэнд хүндлэгдсэн нэрээ бод, хэн нэгний хатгаасаар бүү хөдөл, Говь-Алтайн хөх харчуул бол халхчууд үүнийрг бүү март

Зочин 2018-05-04 202.179.26.18

"тэргүүн асан Р.Нямдорж, дэд тэргүүн асан Д.Данзан нарын бөхчүүд оролцсон байна" гэнээ хахахахахахах

Дарь 2018-05-04 27.123.212.141

Асан нь худлаа юмуу? Юунд нь инээд нь хүрэв?

Баагий 2018-05-04 182.160.33.214

та нар зүгээр л гэрээ бариад хэвийн амьдрал даа хэрүүлчид минь: Ичих нүүргүй нүүрээ ширэлчихээ юу?????

үнэний эрэл 2018-05-04 66.181.181.242

Ба аварга [Хориотой Үг] Ганболдод хүчиндүүлчхийн мөн хачин юмаа

үнэнийг эрэлхийлэгч 2018-05-04 112.72.14.113

мэдээ буруу байна. эвлэрэлийн комиссын 5 хүн буюу Баянмөнх аварга,Мөнх-Эрдэнэ арслан.Магалжав болон Сайнбаяр заан, Дуламсүрэн начин ороод маргалдагч 2 тал тус бүрээс 8 хүн бүгд 21 хүнээс бүрдсэн ажлын хэсэг Их Эеийг хуралдах бэлтгэл ажлыг хангана. Их Эеийг 2002 оны их эеийн төлөөлөгч сонгосон зарчимаар буюу аваргууд бүрэн бүрэлдэхүүнээр бусад цолтонууд сонгуулиар, зүтгэлтэн, жаяг дэгийн багийнхан мөн сонгуулиар гэж тохирсон. уг нь дээрх журманд тэргүүлэгчээр ажилласан хүмүүс шууд орох естой боловч Ганболдын улайн цайм зүтгэсэний гайд энэ тэргүүлэгчдийг шууд оролцох эрхийг хассан болно. Ба аварга дэндүү зөөлөн хандаж энэ хурлыг ийм байдлаар хийхэд хүргэлээ. хуралд маргалдагч талаас Ү.Хүрэлбаатар, Дуламсүрэн нар ирсэн боловч хурал эхлэхээс өмнө хурлыг хайж явсан болно. юу л болоод байна даа. Бөхүүд минь хуралдаа идвэхтэй оролцож асуудлаа нааштайгаар шийдээрэй.

Зочин 2018-05-04

Danzan гэдэг бөхийн нэр дуулаагүй юм байна, хаана барилдаж явсан юм болоо?

Хаян 2018-05-04 202.9.40.253

Боохой Данзан гэж сонсоогүй юу ккк

Зочин 2018-05-04 122.201.19.66

Nogoo ats Ganbold chini end gotslood shaaj baidag baina sh dee. Niisleliin biyiin tamiriin gazraas ovoo ym hussan hulgaich daa.

Haan 2018-05-04 112.72.11.105

BOHCHUUD NEGDEED ENE HEDEN HORCHINGUUDIIG UNAGAAD UG

Додоо 2018-05-04 202.131.239.186

Ичиг, ичиг чухал царайт, дүнхүү толгойт, шунэлын микроп балай БАТ-ЭРДЭНЭ

Zochin 2018-05-04 183.81.169.79

Ganboldoo chi uuruu ichig ichig, ur huuheddee ch gai bolson myy har shynaliin tylam

Тэнэг 2018-05-04 103.57.92.219

Яаж амьдралаа залгуулий гэж ард түмэн майлж байхад ШУНАЛДАА ХУТГАЛДСАН ХЭДЭН НОВШНУУД ИЧЭЭЧ !!!! ҮЕИЙН ҮЕД ЗҮЛЭГ НОГООН ДЭВЖЭЭГ ЧИМЖ ЯВСАН ӨВГӨДИЙГ ХҮНДЛЭЭЧ !!!!

Зочин 2018-05-04 59.153.113.227

ЯДАРГААТАЙ .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж