“Монгол улсын байршил хамгийн тохиромжтой” | News.MN

“Монгол улсын байршил хамгийн тохиромжтой”

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.30-нд нийтлэгдсэн

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.10.23.120

Элбэгээ****худалч***хол***очож***[Хориотой Үг]

Avatar

Монголд биш болсоон 2018-04-30 103.14.38.130

2 Солонгосын ерөнхийлөгч нарын уулзсан газар уулзахаар товолчихсон. Манайхан одоо энэ сэдвийг тайван орхицогоо. Эба мэтийн эрүүгийн том гарууд Монголын ард түмнээр даажганасаар л бн уу?

Avatar

Зочин 2018-04-30

За зайлаач ээ мангас царайтай ллрууд бэ??

Avatar

Од 2018-04-30 64.119.19.176

Энэ балай эб оролцоогүй бол Монголд болох магадлал маш өндөр байсан юм. Түүний нэр хүнд дэлхий даяар унасан. Улс ард түмнээ шулаггч хахуулчиний үгээр Монголд тэр том уулзалт болохгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.127.162

hurungiin zah zeeliig hudlaa hutsahaas uur um medehgui iim um yaj hogjuuleh ve dee. olon jil tend hudlaa yrij suulaa

Avatar

Зочин 2018-04-30 64.119.18.190

ЗАРИМ НЭГ ЭТГЭЭД ДАЛЛУУРААР ДАЛЛАЖ БАЛЛУУРААР БАЛЛУУРДСААР Л БАЙХ ЮМАА

Avatar

РАВДАН 2018-04-30 66.181.160.40

ЭНЭ БИСДААГ ПИАВАА ГУДРААД Л НОГООРЧ БАЙНА БИЗ! ЮУН ИЛҮҮ ҮГТЭЙМ! ХАРИН Ч ЧАМААС ЖИГШИХ БИЗ ТРАМП КИМЧУУН 2! МКБ ХАРИН ЭРЧИМТЭЙ АЖИЛЛАЖ БАЙГӨӨ! УУЛЗАХ ГАЗАР УЛААНБААТАР ШҮҮ!

Avatar

Зочин 2018-04-30 64.119.18.190

Баярын мэнд хампаан аа

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.190.193

2 солонгосын хил дээр уулзах болсон бна одоо больцгоо харинч сайн боллоо

Avatar

fuck 2018-04-30 202.131.225.150

elbegdorj bol Mongoliin baharhal baisan hun shu. Delhii tuuniig medne. Harin uher mongolchuud tarhia uguulgasan

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.117.34

bayasahaa bolichig manaihaan ! uulzalt omnod solongost bolno zaa.kkkk

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.179.25.144

Ц.ЭЛБЭГДОРЖОО ЧИ ДУТАА.УДАХГҮЙ ОЙМС ЧИНЬ ГОЗОЛЦОХ ЦАГ ЧИНЬ ИРНЭЭ.МОНГОЛ ОРОН ЧАМААР ДУТАА ЮУ.ХУДАЛЧ ХҮН [Хориотой Үг] БАЙДАГ ГЭДЭГ МОНГОЛ АРДЫН ЗҮЙР ҮГИЙГ МЭДЭХ ҮҮ.ЧИ ЕР НЬ МОНГОЛ ХҮН МӨН ҮҮ?Ц,ЭЛБЭГДОРЖОО

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.235.74

Өмнөд, Хойд Солонгосын хил дээр байдаг DMZ буюу Зэвсэггүй зонд болохоор шийдсэн байна. Одоо энэ яриагаа больцгооё. Гэхдээ жаахан ч гэсэн Монголд хэмээн яригдсан нь том сурталчилгаа болсон байхаа.

Avatar

ЗОЧИН 2018-04-30 162.105.113.6

Энд юм бичсэн хүмүүст ажил хийсэн хүнд бүү атаарх гэж хэлье. Монгол улсын нэрийг дэлхийд хэн алдаршуулсан юм бэ? Хэдхэн жилийн дотор Элбэгдор гаргасан юм шүү. Хөрш гурван улсын төрийн тэргүүнүүд эрх тэгш улсын тэргүүний хувиар хэзээ уулзсан юм бэ? Элбэгдоржийн үед. Элбэгдоржийн үед дэлхий ертөнц Монголыг өөр нүдээр хардаг болсон юм. Түүний хаялга одоо Монголд уулзалт болох газраар яригдаад байгаа юм биш үү. Та бүү атаарх. Ажил хийсэн хүнд алдаа байдаг. Юу ч хийдэггүй хүн бүтээдэг ч үгүй, алддаг ч үгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.245.226

Наадуул чинь Юм бичдэг хүмүүс бишээ дандаа мангад TROLL-ууд бгаа юмаа. Улс орныг маань харлуулах гэсэн бодлогтой. Хэн улс орны нэрийг олон улсад өргөнөв тэр бүгдийг харлуулан унагах даалгавартай. Болдоо эмч хэлээд өгнө.

Avatar

зочин 2018-04-30 66.181.164.214

санал нэг байна.

Avatar

Зочин 2018-04-30 64.119.26.54

Тарвага хошгироод эхэлсиймуу

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.245.243

Тарвага худлаа шаагаад байгаарай. Саяхан дөө, манай улс БНАСАУ-ын зорчигч, ачааг агаараар, хуурай газраар тээвэрлэхгүй гээд ОУ-ын хоригт нэгдчихсэн, тэр хоригийг нь бүр онц сайн хэрэгжүүлчихсэн улс шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.245.243

Тарвага юу гэж худлаа шаагаад байгаа юм бэ? Тэр Цогтбаатар сайд чинь саяхан л Японд очоод Умардын эсрэг хамтдаа хатуу тэмцэнэ гээд л мэдэгдэл хийгээд байсан биз дээ? Цөөхөн хэдэн ажилчдыг нь хөөж гаргаад л ….

Avatar