Б.Жаргалсайхан: Намаас хэдэн ч удаа орж гарсан яах вэ дээ | News.MN

Б.Жаргалсайхан: Намаас хэдэн ч удаа орж гарсан яах вэ дээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.30-нд нийтлэгдсэн

Б.Жаргалсайхан: Намаас хэдэн ч удаа орж гарсан яах вэ дээ

Б.Жаргалсайхан: Намаас хэдэн ч удаа орж гарсан яах вэ дээ

Бүгд найрамдах намын онц их хурал тавдугаар сарын 4,5-нд болох гэнэ. Энэ талаар өнөөдөр /2018.4.30/ мэдээлэл хийлээ. Энэ үеэр тус намын дарга Б.Жаргалсайханаас зарим зүйлийг тодрууллаа.


-Саяхан та АН-д гишүүнээр элсч байсан. Яагаад Бүгд найрамдах намдаа орох болов?

-Би хэзээ ч АН-ын гишүүн байгаагүй. Черчил гуай намаасаа 10 удаа орж, гарсан байдаг юм билээ. Би тэр намд хэд орж гарсан ч яах вэ дээ. Би эх орноосоо урваагүй шүү дээ.

-Таны бизнес хэр амжилттай явна вэ. Марубений зээлтэй холбоотойгоор Япончууд танд итгэхээ больсон гэх юм?

-Миний бизнес дажгүй, сайн яваа. Япончуудтай хамтран ажилладаг хэвээр байна. “Буян” компанид хулхидуулчихлаа, дээрэмдүүлчихлээ гээд ямар нэгэн Япон уйлаад явахгүй л байгаа биз дээ.  

-УИХ-ын 2020 оны сонгуульд та нэр дэвших үү. Та өмнө нь дөрвөн жил УИХ-д сууж байсан. Тэр үед юу хийсэн бэ. Магадгүй 2020 оны сонгуульд ялбал ямар ажил хийх вэ?

-2020 онд нэр дэвших эсэхэд намын нөхөд юу гэж хэлдэг юм бол, ард иргэд юу гэж хэлэх юм бол. Та боль доо, гэртээ байж бай л даа гэж магадгүй. Сонгуульд нэр дэвшинэ гэдэг хэн дуртай хүний хийдэг ажил биш. Намын дотоод сахилга бат, хариуцлагыг цэгцлэх ёстой юм билээ. 

-Бүгд найрамдах намын онц их хурал болох гэж байна. Хурлаар юу хэлэлцэх вэ?

-Улс оронд юу болж байгааг та бүхэн өөрсдөө харж байгаа. Монгол Улсын нийт гадаад өр зээлийн хэмжээ 27 тэрбумд хүрсэн байна. Хэдэн оны хэдэн сард, яаж энэ мөнгийг авсныг ил болгох ёстой. Өнгөрсөн 27 жилийн нийгэм, эдийн засгийн байдлаа бүгдээрээ нэг дүгнэж, цэгнэх цаг нь болсон. Муугаа ил гаргаж, хэрхэн сайжруулах талаар ярьж байж улс орон хөгждөг юм билээ. Бидний амьдралд дээр дооргүй хариуцлага, шударга ёс үгүйлэгдэж байна. Дарга нар хариуцлагагүй, шударга бус гэж их ярьж байна. Гэтэл иргэд бид өөрсдөө ямар байгаа билээ. Тэгэхээр бид одоо дээр дооргүй байгаа энэхүү шударга ёсны төлөө дүгнэж цэгнэж, ярих цаг нь болсон. Олон нийтийн хяналтын дор төр үйл ажиллагаагаа явуулах ёстой. Нийгэмд үгүйлэгдэж буй үнэн, худлын заагийг тогтоож, ярих болсон. Бидний зохион байгуулах гэж буй энэхүү ажилд та бүгдийг цаг заваа зориулан, идэвхтэй оролцохыг уриалж байна. Одоо ер нь хулгайч, дээрэмчдээсээ салах цаг нь болсон. Тэгэхгүй бол бид амар заяагаа үзэхгүй юм байна лээ. Нэг хүн хагартлаа баяжаад, бусад нь ядуурдаг ийм тогтолцоог халах хэрэгтэй.

-Танай нам Үндсэн хуулийг өөрчлөх үү?

-Үндсэн хуулийг өөрчлөхгүй ээ. Бас дахиад баахан хоолны савнууд суучхаад биднийг баллана. Иргэддээ улс төрийн мэдлэг, боловсрол олго л доо. Сонгуульд оролцох гэж буй хүмүүс 14 хоног фотошопоор зургаа засуулж тавихаа болих хэрэгтэй.

Р.Ренчиндулам

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

As 2018-04-30 37.151.37.238

Gunbalaigiin sain naiz chadahuu

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.229.122.50

ЖИНХЭНЭ ПОП ЭЛБЭГДОРЖ БИЗНЕС ХИЙГЭЭД МОНГОЛЧУУД БАЯЖИНА Л МӨН ПАД ПАДААР ТУТРАГА ТАРЬЖ БАЯЖИХ ТУХАЙ ХУЦДАГ БАЙЖ ХАРИН ЖАГАА ХӨДӨЛМӨРЛӨЖ БАЙЖ БИЗНЕС БОЛНО ГЭЖ ЯРЬДАГ БАЙЖ БИЛЭЭ ХЭЛЭЭД БАЙГАА НЬ ЭТГЭЭД БОЛХООС ҮНЭН Л ЮМ ЯРЬЖ ИРЖ ТЭГЭЭД Ч ӨӨРИЙНХ НЬ АМЬДАРЛЫН БАЙДЛААР ҮЗЭЖ БОЛНО УГ НЬ УЛС ТӨРД ЗАЙЛШГҮЙ БАЙХ ХҮН МӨНӨӨСӨӨ МӨН ШҮҮ

Avatar

zochin 2018-04-30 202.21.124.131

za za alakh yum bna daa jagaa garch ireed mongol bayajih yum biz dee ineedtei yum aa

Avatar

Zochin tand.. 2018-04-30 212.101.9.139

Jagaa garch ireed chamaig bayajulahgui… Yaj bayjih uhamsartai yos surthuuntai bolhiig chini zaaj ogno. Bayjih bayjihguige hun daraa ni ooroo shiidne biz… oilgosonuu?

Avatar

Тавьтаргүй шаар шүү 2018-04-30 66.181.191.243

Ийм тавьтаргүй шаард хэн итгэх вэ дээ. Өөрийнхөө буруу үйлдлийг дандаа зөвтгөнө. Энэний дэргэд байсан хүн зовж үхдэг байхаа даа.

Avatar

Тавьтаргүй шаар шүү 2018-04-30 66.181.191.243

Ийм тавьтаргүй шаард хэн итгэх вэ дээ. Өөрийнхөө буруу үйлдлийг дандаа зөвтгөнө. Энэний дэргэд байсан хүн зовж үхдэг байхаа даа.

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.26.194.99

ЭНЭ НӨХӨР СҮҮЛИЙН ҮЕД БҮР Ч ИХ ШУДАРГА БОЛООД БАЙГАА ШОО ХЭ ХЭ. ЯМАРТАЙ Ч ЯРЬЖ ХЭЛСЭНДЭЭ Л БАЙГААСАЙ. ТЭР ЖИЛИЙНХ ШИГ ЭЛДЭВ ГОЛИО ОНГОЦ МОНГОЦНЫ АСУУДАЛ МАРУБЕН ЭНЭ ТЭР ГЭЖ СҮЙД ХИЙВ

Avatar

Зочин 2018-04-30 45.117.32.2

Zuvuu demjij bnaa

Avatar

Lord 2018-04-30 180.160.21.68

Jagaa ch yaaxav ooriinxoo gesen imidge bvrdvvleed yavdag xvn.Xvmvvs Jagaad itgexgvi l de.Xvreelj bgaa ulsuudiinx ni dund togtvorgvi urvaj sharvasan xvmvvs bas neleen bnaa.Sain xardaa naana suuj bgaa nvdnii shiltei xalzanduu xvniig.Ene chini Ardchilsan Namd bj bgaad garsan Nanjid bx yum.Ardchilsan Namaas garaad N.Enxbayariin tald Shudraga Yos Evsel geed yavj bsn yum.Odoo Bvgd Nairamdax Namd orchixoj.

Avatar

Жаргалсайхан, Гүндалай нарын буруу биш л дээ 2018-04-30 122.201.21.72

Нам байгуулж л байдаг, түрүүчийн намаа татан буулгаагүй байж дахиад нам байгуулж л байдаг, нэг намаас гараагүй байж өөр намд ороод албан тушаалд нэр дэвшээд явж л байдаг Жаргалсайхан, Гүндалай хоёрыг ч яахав бид муулаад байдаг.ГЭХДЭЭ ИРГЭД БИД ИХ ГЭНЭН, ИТГЭМТГИЙ учраас л энэ хүмүүс бидний толгойг амархан эргүүлнэ гэж бодоод байгаа юм шүү дээ. ТЭГЭХЭЭР БИД БУРУУТУЙ БАЙГАА БИЗ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 124.158.79.169

ЖАГАА САЙН ЛУЙ ВАРЧИН ДАА !!! ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ БОЛВОЛ ЯАЖ Ч ДӨВЧИГНӨХ ГАР !!! ОДОО ХӨГШИРӨӨ БИЗ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 83.143.250.113

Хүн амьтныг луйварчингаар нь дуудах юм бол яг ямар луйвар хийсэнийг нь хэлнэ шүү. Худлаа юм мэдэхгүй [Хориотой Үг] улс төрч л байвал луйварчин гэж боддог биз.

Avatar

Irgen 2018-04-30 49.169.77.7

Zuv demjideg shvv

Avatar

z 2018-04-30

demjine

Avatar

Зочин 2018-04-30 49.0.219.253

Архи нэрж ард түмнээ хордуулж баяжаагүй. Одоогийн улс төрчид хаана ч үгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-04-30 49.0.218.230

Хулгай хийсэн үү. Бор зүрхээрээ л яваа шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.72.245.220

ЦОХИЧИХ ЮМ БАЙНА УУ ГЭЭД ЗОЛБИНТОЖ ЯВАА АМЬТАНД ОРЖ ГАРАХ ОЛОН ГАЗАР БАЙГАА БАЙЛГҮЙ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-04-30 217.172.229.74

Hogshin shudgui zolbin nohoi

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.182.60

ясан толгойгоо Черчиллтэй зүйрлээд ичдэггүй гар шүү. Чи сайд байсан. УИХ гишүүн байсан. Юу ч хийгээгүй. Баахан нам хэсэж заваарсан. Улс төрийн навзал хүн дээ. Өөртөө баахан лиценз хуссанаас өөр юу ч хийгээгүй. Мэднээ чамайг. мэдээлэл муутай ард иргэдийг хошгоруулах гэж ичээнээсэй гарвуу.

Avatar

Зочин 2018-04-30 27.123.214.103

жаргалсайхан г одоо нохой ч тоохгуй байх даа, компанидаа санаа зовь, татвар аа сайн толоорой,

Avatar

Зочин 2018-04-30 49.0.141.14

Олон гарч орсон хүнийг урвагч гэнэ. Ба луйварчин шүү чи.

Avatar

зочин 2018-04-30 119.40.98.162

ЖАГАА ЗҮГЭЭР ЗАЙЛАА ЧИНИЙ ХЭРЭГ ГЭЖ АЛГА УРЬДАХАА ЯАЯ ГЭЖ БАЙНАА…..

Avatar

zochin 2018-04-30 202.179.24.248

ich sain chuviramtgai chun chuu!! tegeed uls orond ogoojtei uu chiisen um boloo ?? meddeg chun bainuu? cheleed ogooch

Avatar

зочин 2018-04-30 59.153.84.210

Зайсанд Зөвшөөрөлгүй газарт барилга барихаа зогсоохыг гаардаж байна Жагаа гуай-с,

Avatar

Зочин 2018-04-30 99.203.14.32

Хотын төвд,циркийн хажууд байгаа балгасныхаа учрыг олчихоод дараа нь манууст цэцэрхээрэй!

Avatar

Зочин 2018-04-30 112.72.14.238

Гоё

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж