Улстөрчдийн рейтингийн судалгааг Х.Баттулга тэргүүлжээ | News.MN

Улстөрчдийн рейтингийн судалгааг Х.Баттулга тэргүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.30-нд нийтлэгдсэн

Улстөрчдийн рейтингийн судалгааг Х.Баттулга тэргүүлжээ

Улстөрчдийн рейтингийн судалгааг Х.Баттулга тэргүүлжээ

“Сант Марал” сангаас Монголын нийгэм, улс төр, эдийн засгийн байдлын талаар олон нийтийн санал бодлыг тандсан судалгаа явуулдаг.  Тус сангаас гаргасан шинэ судалгаагаар  Монголын улстөрчдийг рейтингээрээ Ерөнхийлөгч Х.Баттулга тэргүүлж байна. Түүний дараа МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр орсон бол ‘босоо’ С.Ганбаатар гуравдугаарт, эрх баригч намын дарга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх дөрөвдүгээрт бичигджээ.  2017 оны эцсээр 5.1 хувийн өсөлттэй гарсан эдийн засгийн үзүүлэлтийг иргэдийн 44 хувь нь муу гэж дүгнэсэн бол 33 хувь нь сайн ч биш муу ч биш, 16 хувь нь маш муу гэсэн үнэлгээ өгчээ.


85 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХА ХА 2018-04-30 103.229.120.240

ХУДЛАА ТАРХИ УГААЛТ ЭС БОЛ МУЛГУУЧУУДЫГ ТҮҮЖ АВЧЭЭ

Avatar

Худлаа худал 2018-04-30 202.179.25.153

хэ хэ

Avatar

зочин 2018-04-30 202.179.25.153

Шал худлаа, харин ч сонгуулийн үеэс рейтинг нь эрс унасан. Ийм хуурамч юм гаргуулах биш, бодитой том зөв ажил хийвэл рейтинг жинхэнэ ёсоор өснө ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.106.161

Бодит байдалдаа ийм л байгаа байх даа.

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.160.89

Ерөнхийлөгчийнхөө дээр бичүүлэх зүрх нь хүрсэнгүй … чаавас …….. Аль эсвэл төлбөр нь багадчихвуу ?.

Avatar

Хэ ёстой мөрөөд 2018-04-30 66.181.161.7

Яг энэ дараалалаараа төрөөс зайлвал харин нэг Монгол өндийж магад

Avatar

Үнэн үү Эсвэл бид галзуурчихжээ. 2018-04-30 66.181.161.7

Ёстой баас шиг болжээ. Монгол Төрийн толгой. Хамгийн их идсэнийгээ шалгаруулдаг юм уу хаашаа юм. Монголын хөгжилд хамгийн их саад болсон улс төрч гэвэл ХБаттулга баймаар юм. Баахан худлаа юм яриад бөөн мөнгө үрэн таран хийгээд хариуцлагагүй ажлуудаа эхнээс хаагаад нэг бүтэлтэй юм бна уу. Майдар төсөл Сайншанд цогцолбор Төмөр зам Нэг сум Орон сууцны төсөл нураасаар байгаад таарсаг

Avatar

Songuulid herhen uguhud bish herhen sanal toolohod 2018-04-30 103.229.122.248

Ard tumnii 30% buyu ihenhi ni orkuud l songoson, uldsen 20 garui huviin songolt boloh tsagaan huudsiig hadah ah putintai niilj uuriinh ruugaa unshuulsan tuuhtei yum!!! Buh barimtiig ali hediine ustgasan!!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.190.29

Урьд өинө төрийн тэргүүн болсон хүн эхэндээ тэргүүлдэг эцэст нь булайгаа чирдэг .Муу судалгаа байна Сонглгчдын уос төрийн боловсрол тун ядмаг байна . Жишээ авахад Жавхлан бол улс төрч ч биш Маш боловсролгүй нэгэн Зүгээр чадлынхаа хирээр дүр эсгэгч.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.243.162

Огт хэзээ ч аваагүй, хэнээс ч асуугаагүй санал асуулгыг олон нийтэд зарлах хэрэг байна уу? Сант маралын судалгаа эсрэгээрээ гардаг болоод удаж байна. Хэн хамгийн их мөнгө төлсөн нь хамгийн сайн гэсэн дүн л гардаг юм!!! Яг үнэндээ бол ард түмний 90 хувь нь жанхууг огцруулахын төлөө байгаа!!! Оркуудын бөөс жанхуугийн нэр хүнд оркуудынхаа дунд хүртэл унаад, жанхууг дэмждэг гэж хэлэхээсээ оркууд нь хүртэл ичиж байна!!! Ориг төвд гаралтай, оркуудын 30 хувийн санал мөн дээрээс нь хадах ах путины хакер ажиллагаагаар гарч ирсэн жанхуу баттулгын хамаг хулгай, луйвар нь илрэх гээд, хэзээ мөдгүй ард түмэн босож өөрийг нь огцруулах гэж байгаа болохоор хоног хугацаа хожиж нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар!!!

Avatar

Medlee 2018-04-30 115.171.245.233

Mongoliin hamgiin super udirdagch ni Haltmaagiin Battulaga yum baina gej oilgoloo.Oiriin ireeduid ene hunees oor hun garahgui ni bololtoi. Ene sudalgaanii dund tulguurlaad odoo Z.Enhbolg hemjeegui erhet eronhiilogchoor tomilson eronhiilogchiin zarilag garguulchihval ch mon super bolnoo He he

Avatar

Sudalgaanii baiguullaga bie unelj bolohgui ee!!! 2018-04-30 115.171.245.233

Za za'sant margadiin' sudalgaag harlaa.Battulgaas oor Mongol ulsaa udirdaad yavah hun baihgui yum baina gej oilgoloo.

Avatar

Neeree shuu 2018-04-30 150.129.140.52

Yamar teneg sudalgaa we?

Avatar

Бернард Шоу, Английн зохиолч 2018-04-30 66.181.160.9

“Хүмүүсийн 2 хувь нь сэтгэн боддог бол 3 хувь нь сэтгэн боддог гэж өөрийгөө боддог, харин 95 хувь нь сэтгэх гэж зовсноос үхсэн нь дээр гэж үздэг.” — Бернард Шоу

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.160.9

Өөрөөр хэлбэл, аливаа үндэстний буюу хүн төрөлхтний 95 хувь нь тэнэгүүд буюу хар масс, харин сэтгэдэг 3 хувь нь нийгмээ чирж явдаг жамтай билээ!!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 112.72.14.172

дэлхий даяар ТЭЭНЭКҮҮДИЙН улс болсоноо баталгаажуулсан судалгаал баина

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.26.194.99

Оркууд дунд судалсан байна ха ха

Avatar

Зочин 2018-04-30 43.228.131.206

Олгой толгойтуудаа орой дээрээ залчихсан олиггүй улсыг МОНГОЛ гэнэ. Бас тэгээд бахархдаг гээд байгаа, ийм улс яаж хөгжихөв дээ, Хорчин, луйварчин, солгой гарын олгойнуудаа толгой дээрээ залчихсан улсыг ҮХЭР МОНГОЛ гэнэ, за хараагаад байгаарай Жонкуугийн ооркуудаа

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.248.178

Хэзээ хаана ийм судалгаа болчихов оо би лав мэдэхгүй юм байна

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.183.54

Оростой ойлголцоод ажилладаг гэх юм. Бензин зарахаас өөр харилцаа байгаа юм уу. Бензин оруулж ирдэг компанийн хүмүүс монголын хүн амыг илэрхийлэх үү.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.226.221

Баттулга тэргүүлж байгаа бол худлаа судалгаа байна. яахаараа ийм юм тэргүүлдэг юм, тархи угаахаа болимоор юмаа

Avatar

难得见到你 2018-04-30 123.179.204.3

Ter uneen battulga hudlaa

Avatar

Зочин 2018-04-30 99.203.14.32

Ха ха ха урт хутгат тулгаа тэргүүлж байна гэнэ үү,арай худлаа байлгүй дээ?

Avatar

gan 2018-04-30 64.119.26.16

Mongold sudalgaa hezee ch unen garahgui sudalgaag zuv bugluh chadamj mash muu.Ter tusmaa Sant margad bol bur hadal

Avatar

Зочин 2018-04-30 27.123.214.80

Баттулга юугаараа тэргүүлнэ гэж. Нэг намын талыг илэрхий барьж, өнөөгийн эрх баригчдын ажлыг гацааж, тээг саад болж байна. Гадаад бодлого муутгав. Сонгуулийн пиар багаа ашиглаж төрийг талцуулж иргэдээ хувааж хэрэлдүүлж байна. Ганц ч сайн гэх, өлгөөд дэмжих санал санаачлага гаргасангүй. Ихэнхи аймгаар шуурхай зардал чирэгдэл болж давхиж АН-ын гишүүтэй аймгийн төвүүдэд уулзсан байх. Ер нь төрийг хувааж бусинуулж талцуулж л байна.

Avatar

зочин 2018-04-30 203.91.118.247

Яг Баттулга тэргүүлж харагдаач,,,, Мөнхбаясгалан хийсэн судалгаа байх л даа, ха ха ха

Avatar

Зочин 2018-04-30 182.160.32.227

Хаа ч ялгаагүй тэнэгүүд ихтэй. Орос 86 хувиар Путиныг дэмждэг. Удахгүй Путин суудлаасаа ойчих болно. Тэгэхээр л хүмүүс яаж буруу хүнийг дэмждэгээ ойлгох болно.

Avatar

зочин 2018-04-30 103.57.94.115

битгий мөрөөд

Avatar

и 2018-04-30 182.160.34.211

Энэ судалгааны үр дүн мэдээж бодит биш. Facebook- н мэдээллээс өөр юм уншиж тархиа цэнэглэдэггүй олон түмнээс судалгаа аваад нэмэргүй, ийм л үр дүн гарна. Сонгууль ч ялгаагүй. Тэгээд ч Ерөнхийлөгч өөрөө тархи угаах кампанит ажлаа зогсоох ёстой. Сонгууль үргэлжлээд байгаа юм шиг санагдаад байх юм, ядаргаа

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.161.96

Popuud tergvvljee.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.106.130

Юм бүтээдэггүй голдуу сайхан ярьж хулгай хийдэг хүмүүс энэ рейтингийг тэргүүлж. Яг л Монголыг ард түмэн өөрсөд шигээ хүмүүсийг шүтдэг юм байна.

Avatar

Зочин 2018-04-30 122.201.25.46

МАШ ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ БОДИТОЙ СУДАЛГАА БАЙНА.

Avatar

xaxa 2018-04-30 49.0.218.102

xaxa

Avatar

zochin 2018-04-30 202.179.24.248

ochoo sain ajillaj bidniig yduurlaas gargaarai, Eronchiilogch oo

Avatar

зочин 2018-04-30 103.10.21.84

попуудын жагсаалт ,судалгаа авч байгаа нь ч өгч байгаа нь хөөрхий таарсан амьтад монгол улс ч мөхөл рүүгээ л явж байна даа яана даа

Avatar

зочин 2018-04-30 178.62.36.18

Баттулгын тархи угаалт, судалгаанд санал өгсөн иргэд баттулга, мөнхбаясгалан нарын хөлсний бичээчид, төмөр замын хөгжлийг гацаасан, түмэн хишигтэнгээр мөнгө угаасан хэрэг нь одоо замхрах баайхдаа. төрийн олон шийдвэрт хориг тавьж гацаасан хөгийн [Хориотой Үг]

Avatar

зочин 2018-04-30 202.179.24.12

за Чи битгий [Хориотой Үг] за олон нийт энэ Хүнийг үнэлж байхад Чи муу Чацга царайлсан Дурак дуугүй л бай аан,

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.161.98

5 Даваасүрэн 6 уянга 7 нямбаатар 8 жавхлан 9 аюурсайхан 10 босоо хөх монголын нэг тэргүүн. Жагсаалт нь иймэрхүү галзуу попуудын жагсаалт болж бгаа юм бн

Avatar

зочин 2018-04-30 182.160.2.162

Зориудн тархи угаалт

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.181.118

Сонин судалгаа бна даа,Баттулга өөрөө 419т байх хүний нэг дээ,М,Энхболдоос дээр байх гэж сонго сон болохоос,ерөнхийлөгч болох хүн биш,МАН Энхболдоос өөр хүн сонгосон бол Баттулга ерөн хийлөгч болохгүй байх бсан,одоо бол Энхболд нь дээр бжээ,ерөнхийлөгчөөр буруу хүн сонгожээ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 218.106.182.125

Ойрын 4 жил Монголд ямарч өөрчлөлт гарахгүй өмнөх бүх ололт амжилтаа идэж ууж дуусч байж л нэг найдвар төрж мэдэх юм байна

Avatar

Зочин 2018-04-30 112.72.14.123

Shal hudlaa!!!Sudalgaa b/na!!

Avatar

hetses 2018-04-30 202.21.117.230

haragdaach, bolovsrolgui heseg l demjee biz

Avatar

Өэлүн 2018-04-30 103.57.95.226

Баттулга луйвар хийж ерөнхийлөгч болсон.Социализмын үед бүтээн байгуулагдсан хэдэн том газрыг луйвардаж авсан.үнэн юмгүй л хүн дээ

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.160.9

Х.Баттулга сайндаа ч биш, Ерөнхийлөгч гэдэг өндөр албан тушаал нь тэргүүлсэн байх л даа!!!!

Avatar

Чук 2018-04-30 112.72.11.120

Судалгаа үнэн гаржээ. Жишээ нь би Жэнког дэмждэггүй мэдээж Энхбаяр Ганбаатар Жавхлан Даваасүрэн Нямдорж гээд л бүгдийг нь дэмжихгүй итгэхгүй байгаа. Гэхдээ энэ чинь судалгаа шүү дэ. Монголын ард түмэн яг ийм л байгаа. Маас тэднийг дэмждэг тийм учраас ямар ард түмэн байна тийм л төр байх нь зайлшгүй. Манай иргэдийн нийт потенциаль чадавх ийм л юм чинь одоо яах вэ дэ. Ард түмэн ер нь гацаагчдад дуртай мөртлөө хийсэн улсуудаас нь ял асууж хариу нэхдэг нь сонин. Топ10 улстөрч хардаа ганц ч бодит том төсөл хэрэгжүүлээгүй нөхдүүд байгаа биз. Судалгааны үр дүн таалагдахгүй байсан ч бид ийм л үндэстэн шүү дэ. Шууд утгаараа бол тэнэгүүд нь давамгайлсан үндэстэн.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.243.162

Огт хэзээ ч аваагүй, хэнээс ч асуугаагүй санал асуулгыг олон нийтэд зарлах хэрэг байна уу? Сант маралын судалгаа эсрэгээрээ гардаг болоод удаж байна. Хэн хамгийн их мөнгө төлсөн нь хамгийн сайн гэсэн дүн л гардаг юм!!! Яг үнэндээ бол ард түмний 90 хувь нь жанхууг огцруулахын төлөө байгаа!!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.184.180

ард түмний 90 % жанхуугийн эрх мэдлийг нэмэгдүүлж онц байдал зарлаж уих тараахын төлөө бнаа хө

Avatar

Иргэн 2018-04-30 180.149.78.75

Солиороод өгчээ хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-04-30 203.91.115.37

Баттулга зоригтой бай бууж өгөх эрх танд байхгүй шүү.

Avatar

Oooo 2018-04-30 64.119.18.70

Hudlaa

Avatar

Зочин 2018-04-30 203.91.115.37

Баттулгадаа амжилт хүсье. Монголчуудаа, эх ороноо бат түшээрэй. Муу сайн х у ж а а г и й н хүүхдүүд биднийг Оркоор нь дуудах санаатай байгаа. та бол чадна таниас өөр олигтой тэмцэхээр хүн ховор байна шүү. би таныг 3 зүйлээр хүндэтгэж байгаа. 1. Бөх барилдаад дэлхийн аварга болсон 2. Бизнес хийгээд Монголын тэргүүн баян болж чадсан бас соц үеийн үйлдвэрүүдийг дампууруулахгүй хэвээр ажлуулсан 3. Улс төрд хамгийн богино хугацаанд амжилтанд та хүрч чадсан. Энэ бүгдээс Баттулга таныг гарцаагүй эх орондоо хэрэгтэй юм хийх хүн гэж үзэж байгаа.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.243.162

Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна… Яг үнэндээ Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн. Энд аль нэг нам, улс төрийн өнцгөөс бус, улс эх орны эрх ашгийн үүднээс асуудлыг юм ойлгодог хүмүүс хөндөн тавьж байна!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргау чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай. !!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.243.162

203.91.115.37 Эргүү орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир!!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 203.91.115.37

Бид нарыг Орк гэж байгаа нөхдүүд баттулгыг оркын хаан гэж байгаа нөхдүүд биднээс юунаасаа айгаад байгаа юм та нар. Баттулга болон түүний багийг монголчууд олон сонгуульд дэмжих нь тодорхой. Энэ шударга бус байдал 1 л өдөр цэг тавих ёстой. тэр өдөр эрт орой ирж л таараа.

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.131.243.162

Огт хэзээ ч аваагүй, хэнээс ч асуугаагүй санал асуулгыг олон нийтэд зарлах хэрэг байна уу? Сант маралын судалгаа эсрэгээрээ гардаг болоод удаж байна. Хэн хамгийн их мөнгө төлсөн нь хамгийн сайн гэсэн дүн л гардаг юм!!! Яг үнэндээ бол ард түмний 90 хувь нь жанхууг огцруулахын төлөө байгаа!!! Оркуудын бөөс жанхуугийн нэр хүнд оркуудынхаа дунд хүртэл унаад, жанхууг дэмждэг гэж хэлэхээсээ оркууд нь хүртэл ичиж байна!!! Ориг төвд гаралтай, оркуудын 30 хувийн санал мөн дээрээс нь хадах ах путины хакер ажиллагаагаар гарч ирсэн жанхуу баттулгын хамаг хулгай, луйвар нь илрэх гээд, хэзээ мөдгүй ард түмэн босож өөрийг нь огцруулах гэж байгаа болохоор хоног хугацаа хожиж нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар!!!

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.57.93.196

Миний эх орон
Оркийн эх орон билээ

Avatar

Hogshin 2018-04-30 217.172.229.74

Ene hulgaich shorond baih jostoi

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.106.111

Оркууд оркуудын хаан Женког сонгосон. Женко Оросын захиалгаар ажлаад байгааг үмбүүнүүд огт ойлгохгүй.

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.10.21.52

muu p i z d a socialeer xumuusiin tarxiig sain ugaasan gej shildeg boldogguin bol uxsen atsnii shildeg bdagiin

Avatar

Nam bus irgen 2018-04-30 94.186.205.108

Hen hezee haana sanalaa ugsiim be? Hezee haana henees sanaliig ni avsiim be? Tumur zam barih geed 200 saya $-oor shoroo ovoolson nuhur 1 nomert bichigddeg kue mon gaihamshigaa. Udirdlaga door ni ajillaj baisan humuus bugd baitsagdaj baisan.

Avatar

зочин 2018-04-30 64.64.108.140

Жэнкогийн хөрөнгө 2 тэрбум доллар гэдгийг өөрийн хүн нь хүлээн зөвшөөрсөн байдаг. Ийм их хөрөнгөтэй хүн яагаад татвар төлдөггүй билээ

Avatar

ҮНЭН САЙХАН 2018-04-30 103.240.241.32

энэ судалгааны газрын эзэн еврэй СУМАТИ гэж хүн хаанаас санхүүжиж олон жил амьдраад байгаань их сонин тагнуулаас сайн шалгах хэрэгтэй, мэдээж маш муу нэртэй хүмүүс мөнгө төлж дээгүүр баЙр эзэлдэг бичигдээгүй хуультай БААСАНХҮҮ БАТЗАНДАН 2ШИГ ИДЭВХ ЗҮТГЭЛТЭЙ УЛС ТӨРЧИД БАЙХГҮЙ НЬ СОНИН , СУДАЛГААГ ХААНА ХЭНЭЭС АВСАН НЬ ТОДОРХОЙГҮЙ, ЭНЭ СУДАЛГААГ БӨГЛӨСӨН ХҮН БАВАЛ ХААНА ХЭЗЭЭ ЯМАР ХҮН АВСНЫГ ХЭЛЧИХ

Avatar

Зочин 2018-04-30 43.228.131.110

Чам шиг мал судалгаа гэж үгээ ч ойлгохгүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.186.146

МАХН-ын захиалгатай судалгаа нэртэй тоонууд

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.101.186

Жонхуу тэргүүллээ юу? Захиалгаар судалгаа хийлгэхээ боливол яасийм?

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.21.106.162

Еронхийлогч болсноосоо хоцш ганц ч ажил хийгээгуй зенкогийн рейтинг ийм ондор байхуу сант маралаа амиа хорложээ танайх

Avatar

зочин 2018-04-30 202.179.26.246

Балаараад байл даа.

Avatar

Нэргуй 2018-04-30 73.95.199.87

Энэ маш худлаа санал сауулга байнаоо и
Худлаа худлаа худлаа

Avatar

Зочин 2018-04-30 122.201.25.46

МАШ ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ БОДИТОЙ СУДАЛГАА БАЙНА.

Avatar

зочин 2018-04-30 103.57.93.98

ИЙМ БАЛАЙ СУДАЛГААГ ГАРГААД Л ТАВЬЖ Л БАЙДАГ САНТ МАРАЛ ГЭЖ ГАЗАР ХӨӨРХИЙДӨӨ

Avatar

зочин 2018-04-30 103.57.93.98

Эдийн засгийн өсөлт зогсонги байдалд байгаа гэж олон хүн санал өгчээ.Юуч уншдаггүй юуч үздэггүй хүмүүс л ингэж бичиж ингэж хэлнэдээ

Avatar

зочин 2018-04-30 66.181.181.190

ш аагаадаарай энэ хүн өөрөө буух цаг нь болчихоод байхад ёстой май шүү

Avatar

зочин 2018-04-30 103.57.93.98

Энэ бол ямарч үндэслэлгүй судалгаа байна.Рейтингээр Баттулга.Энхбаяр,Сайнхүүгийн Ганбаатар хөх инээд хүрмээр юм

Avatar

Зочин 2018-04-30 103.242.47.98

иргэдийн өгсөн санал мөн.үү ккккккк

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.179.26.95

Сант марал мөнгө өгсөн хүнд л үйлчлэх болов.

Avatar

zochin 2018-04-30 27.123.212.137

uimuulegch jenko cni bolih heregtei ew negdliig saihuul

Avatar

zochin 2018-04-30 64.64.108.140

sanal neg

Avatar

zochin 2018-04-30 203.91.119.102

Сант марал баруун ба зүүн тийш хазайлгүй яалтчгүй үнэн гаргад, түүнээс бусдад нь итгэж чадахгүй

Avatar

Зочин 2018-04-30 66.181.161.89

Hudlaa

Avatar

Зочин 2018-04-30

Hudlaa

Avatar

Зочин 2018-04-30 119.40.98.162

za odoo boli l doo tanii ner hund uneheer unaagui gejuu yu hiisen be gadaad bodlogo hiatsan bee ain

Avatar

Зочин 2018-04-30 202.70.34.38

Энэ шоучин жонхууг хархаар нүд хорсох юм аа

Avatar

Ард 2018-04-30 202.21.117.178

Наад судалгаа худлаа! ард түмэн ерөнхийлөгч Баттулга идсэн уусан хулгайлсан байж байгааг харж байхад худлаа мэдээлэл захиалгаар тавихаа болимоор!

Avatar

Улс төрийн уралдаач 2018-04-30 66.181.182.60

суматид итгэж байгаагүй одоо бүр ч итгэхгүй байгаа. Мөнгө төлсөн хүн түрүүлдэг уралдаан юм билээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж