Ерөнхийлөгч МАН-д мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэхийг сануулав | News.MN

Ерөнхийлөгч МАН-д мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэхийг сануулав

Хуучирсан мэдээ: 2018.04.29-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч МАН-д мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэхийг сануулав

Ерөнхийлөгч МАН-д мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэхийг сануулав

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн өргөн барьсан анхны хуулийн төсөл байнгын хорооны хуралдааны үеэр дэмжигдээгүй ч УИХ-ын босго давав. Хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгийг 100 хувь олгох хуулийн төслийг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөс 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 16-нд УИХ-д өргөн барьсан юм. Өмнө нь Ерөнхийлөгчийн зүгээс хоёр удаа хориг тавьж байсан ч УИХ хүлээж аваагүй. Харин энэ удаад хүүхдийн мөнгийг хүүхэд бүрт олгох төслийг Засгийн газраас өргөн барьсан хүүхдийн мөнгийг нийт хүүхдүүдийн 80 хувьд олгох төсөлтэй хамтатган ажлын хэсэг гаргахаар болов.

Өнгөрсөн долоо хоногт хуралдсан байнгын хорооны хуралдаанд оролцсон гишүүдийн олонх нь Ерөнхийлөгчөөс өргөн барьсан хуулийн төслийг унагаасан юм. МАН бүлгийн хуралдааны үеэр ч Ерөнхийлөгчийн хуулийн төслийг унагаж, өөрийн Засгийн газраас өргөн барьсан хуулийн төслийг хэлэлцэхээр тохиролцсон байсан юм. Гэвч баасан гаригийн УИХ-ын чуулганы хуралдааны үеэр хуралдаанд оролцсон гишүүдийн олонх Ерөнхийлөгчөөс өргөн барьсан хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох төслийг дэмжсэнээр анхны хэлэлцүүлэгт бэлтгүүлэхээр байнгын хороонд шилжүүлсэн юм. Чуулганы үеэр Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд “Хүүхдийн мөнгийг өмнөх дөрвөн жилийн Засгийн газар 100 хувь, Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газар мөн 100 хувь олгож байсан. Бүх бүтээгдэхүүний үнэ шалан дээр унасан, уул уурхайн бүтээгдэхүүний үнэ буурсан ийм цаг үед ч хүүхдийн мөнгийг хасч байгаагүй. МАН мөрийн хөтөлбөртөө хүүхдийн мөнгийг хүүхэд бүрт, ялгаварлахгүй олгоно гэсэн. Хүүхдийн мөнгөн дээр намын харьяалал харгалзахгүй дэмжээд өгөөч гэж Ерөнхийлөгч хүсч байгаа” гэдгийг тодотгосон юм. МАН хүүхдийн мөнгийг хүүхэд бүрт олгоно гэсэн цаасан дээр хараар бичсэн мөрийн хөтөлбөр бий. Тэр мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлэхийг Ерөнхийлөгч төдийгүй МАН-ын гишүүд ч хүсч байгаа юм. Ийнхүү Ерөнхийлөгчийн төсөл дэмжигдэж, хүүхдийн мөнгийг 80, 100 олгох уу гэдгийг ажлын хэсэг байгуулж шийдэхээр боллоо.

Хүүхдийн мөнгийг хүүхэд бүрт олгохын тулд төсөвт тодотгол хийх үү?

ОУВС-тай хамтарсан хөтөлбөр хэрэгжүүлж эхэлснээр хүүхдийн мөнгийг зорилтот бүлэгт олгох нь зүйтэй гэж үзэж, нийт хүүхдүүдийн 60 хувьд 20 мянган төгрөг олгож байсан. Саяхан Засгийн газраас хүүхдийн мөнгийг нийт хүүхдүүдийн 80 хувьд олгох шийдвэр гаргасан. Ингэснээр нийт хүүхдийн 80 хувьд олгоход 41 тэрбум төгрөг нэмж шаардагдах бөгөөд 2018 оны батлагдсан төсөвт тодотгол хийхгүйгээр шийдвэрлэх боломжтой гэж үзэж Засгийн газар үзсэн. Нийт хүүхдэд хүүхдийн мөнгө олгоход одоогийн олгож байгаа төсөв дээр нэмж 17 тэрбум төгрөг шаардлагатай юм байна. Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын зүгээс ОУВС-тай тохиролцсон хөтөлбөрийн хүрээнд нийт хүүхдүүдийн 80 хувьд хүүхдийн мөнгө олгож, эдийн засаг сайжрахаар буюу ирэх оноос хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох боломжтой гэж үзэж буй. Мөн 2018 оны төсвийн тодотголд ч тодотгол хийх сонирхолгүй байгаа гэдгээ байнгын хороо, чуулганы үеэр дуулгаад буй. Гэхдээ намын гишүүд нь түүнийг ажлаа хийж чадахгүй байна, хүүхэд бүрт олго гэх шахалтыг үзүүлээд эхэлсэн. Энэ нь ч Ерөнхийлөгчийн өргөн барьсан төсөл УИХ-ын босго давахад нөлөөлснийг үгүйсгэх аргагүй юм.

Ш.ЧИМЭГ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-04-29 202.131.238.98

АН новшнууд бонд өр зээл тавьж энэ улс орныг өрөнд олруулсныг мартах хэрэггүй. ТэрнээсЖенко хүртэл төмөр замд аваад овоолсон шороо болгоод цацсан даг. Одоо арай гж тэр өмнөх өрийг нь төлөөд явж байна. юу ярих гээд байгаа мал вэ

Avatar

Зочин 2018-04-29 122.201.26.169

Төр улс минь түвшин,түмэн олон минь амгалан,төр түшилцэж яваа аавын хүү ээжийн охидын шийдвэр мэргэн бурханд таалагдаж байгаасай гэж үгийн сайхнаар ерөөдөг өвөг дээдсийн сургаалийг хаяа бодож бие биендээ дэм эрч хүч өгвөл магадгүй ирээдүйд таны хүү,охин төр барихыг үгүйсгэхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-29 122.201.26.169

Хүүхдийн мөнгө 100% өгч чадахгүй бол больсон дээр,учир нь 60%,80% гэдэг. Гэтэл энэ нь хорооны даргын,нийгмийн ажилтан ямар боловсролтой, ёс зүйтэй хүмүүс ажиллаж байна, тэдний үзэмж, ялгамжаар олгогддог. Урьд өмнө ийм л дүр зурагтай явсан.Харин түүний оронд сургууль,цэцэрлэг,өдөр өнжүүлэх төв олныг барьсан нь дээр дээ. Үлдэцтэй хүмүүс ажилтай болно.

Avatar

зочин 2018-04-29 203.91.118.247

Энэ Баттулгыг хурдан зайлуулахгүй бол улс орны хөгжилд их гай болж мэдэхээр байна шүүүүүү

Avatar

Зочин 2018-04-29 202.131.243.162

Яг үнэндээ бол ард түмний 90 хувь нь жанхууг огцруулахын төлөө байгаа!!! Оркуудын бөөс жанхуугийн нэр хүнд оркуудынхаа дунд хүртэл унаад, жанхууг дэмждэг гэж хэлэхээсээ оркууд нь хүртэл ичиж байна!!! Ориг төвд гаралтай, оркуудын 30 хувийн санал мөн дээрээс нь хадах ах путины хакер ажиллагаагаар гарч ирсэн жанхуу баттулгын хамаг хулгай, луйвар нь илрэх гээд, хэзээ мөдгүй ард түмэн босож өөрийг нь огцруулах гэж байгаа болохоор хоног хугацаа хожиж нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар!!!

Avatar

Зочин 2018-04-29 66.181.181.118

МАН нь АНаас илүү ажилллаж бгаа шүү,албан тушаалын наймааг бий болгож,одон медалийг замбараагүй тарааж үнэ хүндгүй болгосон шүү АНын хувалзнууд,Зоригийн хэргээ илрүүлээч, дэлгээч,үүнийг АНын хамтран зүтгэгч нар нь захиалж үйлдсэн шүү.Одоо ил гаргах хугацаа нь болсон шүү.

Avatar

Зочин 2018-04-29 202.21.106.162

Хэхэхихихаха

Avatar

Зочин 2018-04-29 27.123.212.137

Энэ Баттулга гэдэг нөхөр төмөр зам аж үйллвэрийн паркаа хэзэээ барих юм бол 2013-2014 онд мөнгөө босгочихсон инээсэн хүн явж байна ийм хүн ажиллаж чадахгүй бол дараагийн сонгууль гэж ярих хэррэгүй би өрийгээ хэлж байна гэж хэвлэлээр мэдээлж байсан хэзээ тэр төмөр зам аж үйлдвэрийн парк Майлар бурханаа босгох вэ??????? 2014 он гэхэд босгочихно Бурханаа зутгаад бэлэн болсон гэж байсан бас худао юм ууу Бурханаа ачсан вагон нь төмөр замаа бариагүй болхоор хил дээрр зогсоод Монголдоо орж ирж чадахгүй байгаа юм болуу. Даохан Багануөрт барих арьс ширн й үйлдвэр чинь яасан вэ??!?!!!!!!!!

Avatar

ХЭ ХЭ ХЭ 2018-04-29

МАН-ынхан өөрсдийн 60 тэрбумыг бий болгох гэж хүүхдийн мөнгөнөөс хасч байгаа шүү дээ. Хүүхдийн мөнгө, тэтгэврийн мөнгийг нэмэх л хэрэгтэй ш дээ. Тэгж байж сонгуульдана шүү.

Avatar

Zochin 2018-04-29 49.0.152.66

Ta iim yum b** hootsold eniig hiih yarih humuus ochnoon Bui ene meteer hootsoldvol tanii ner hunded sainaar bish saaraar l nolooloh baih shuu

Avatar

Зочин 2018-04-29 103.57.94.187

2018 он гарсаар хүүхдийн мөнгөө авч чадахгүй байгаа хүүдийн 1, 2, 3 сарын мөнгийг нь нөхөж олгоно биз дээ энэ талаар тодорхой мэдээлэл өгмөөр байна

Avatar

Зочин 2018-04-29 103.57.94.187

tsahim PC togloomiin gazruudiig haaj ogmoor bna huuhdiig eruul mendeer ni humuujleer ni horduulj bna, uunii orond olon saihan nomiin santai bolgoj esvel sport duguilan oruulj ogooch tegvel huuhded oort ni heregtei bna, eronhii bolovsroliin surguuliin oir orchmin uhaalag utas suljeend orj huuhduud bas gar utsaar ih togloj bna ene suljeeg ni boliulmaar bna huuhdiig gar utsaar togluulmaargui bna, ene tsahim togloom ihessenees huuhed negiigee hurtel uruu tatah yum aa ene chigleld tomchuud bid anhaarlaa handuulj huuli erh zuin orching ni todorhoi bolgoj ogmoor bna

Avatar

Ard 2018-04-29 202.21.117.178

Өөрөө амлалтаа биелүүлэх ёстой юм .Ард түмний нэрийг барьж ярьдаг хүмүүс болимоор!

Avatar

Зочин 2018-04-29 103.57.94.187

Ahmadiin tetgeveriig ue shattai nemegduulne gej MAN amalsan shuu dee amlaltaa l bieluulmeer bna songuulit jil taldaa orchloo shu de, eronhiilogch ahmadiin tetgeveriin dood hemjeeg 500 000 bolgoyo gesn MAN demjmeer bna

Avatar

Зочин 2018-04-29 119.40.98.162

ogtsordoo odoo erunhiilugcu

Avatar

Иргэн 2018-04-29 180.149.78.75

Эвгүй хүн ийм үг ярихаар нь бүүр эвгүй болдог юм байна.

Avatar

Иргэн 2018-04-29 202.179.31.90

[Хориотой Үг] архичингуудад тараасан төрийн одонгуудаа хураан ав

Avatar

үнэ 2018-04-29 202.70.34.146

Хамгийн гол нь өргөн хэрэглээний барааны үнийг өсгөхгүй байх. Төр гэж байдаг л юм бол үүн
дээр анхаарах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-04-29 202.179.26.64

Цол хурааж, бусдыг шүүмжлэхээс өөр ажилгүй …

Avatar

Иргэн 2018-04-29 122.201.22.121

Муу н о в ш минь чи өмнө нь сайд, гишүүн байхдаа мөрийн хөтөлбөрөө хэрэгжүүлж байхгүй яасийн. Хаана байна тэр хүн шиг амьдаруулна, улс шиг хөгжүүлнэ гэсэн чинь.

Avatar

Зочин 2018-04-29 119.40.98.162

яаая мундаг хэлжээ энэ Баттулга гэдэг хүнийг ер нь огцруулвал яасын бээ баахан луйварчдыг өмгөөлж хамгаалаад эхнээсээ хэрэг нь хэрэгсэхгүй болоод байна

Avatar

Зочин 2018-04-29 64.119.23.59

Angelika yu gene uu? Tsaadah n zovshoorson umuu???

Avatar

зочин 2018-04-29

Монгол улсад хамгийн шудрага бус,үл бүтэх хүн олж ир гэвэл сангийн сайд нэртэй этгээдийг аваад очиход бурхан сайшаах нь мэдээж,цаашхыг нь олон түмэн мэдэж байгаа.

Avatar

иргэд 2018-04-29

Зүйтэй зүйтэй хэрэгтэй чухал асуудлыг цаг алдалгүй ингэж бие биедээ сануулаж зарим зүйл дээр хамтарч ажиллах нь чухал,одоо нэг чухал асуудлыг МАН-д сануулах хэрэгтэй,С.Баярт эрүүгийн хэрэг үүсгэсэн энэ цаг үед 2008- 7 -1-ний өдөр С.Баяр сонгуулийн дүн гараагүй байхад амжилтаа тэмдэглэн архидацгааж,хүсэлтээ хэлэх шаардлага гардуулах гэж очсон улстай гарч уулзаад шаардлагыг нь хүлээгээд авсанан бол тэр өдөр тийм ноцтой юм болж олон хүний амь нас эрүүл мэнд эд хөрөнгө сүйдэхгүй байсан,хариуцлага яригдах болохоор СТАНДАРТ БУС ЗАСГИЙН ГАЗАР гэж хаач байхгүй юм ярьж,өөрийгөө шүүмжилсэн нөхдийн албан тушаалын хэнээг ашиглаж засагт оруулан хариуцлагаас мултарсан,тэр үед үүрэгт ажилдаа цалгар назгай хандаж хариуцлага алдсаны улмаас улс эх орон ард иргэдийн амь нас эрүүл мэнд эд хөрөнгө эрх чөлөөнд нөхөгдөшгүй гарз хохирол учруулсан боловч одоог хүртэл ял завшиж яваа ЕС асан С.Баяр,ХЗДХ-ийн сайд асан Мөнх-Оргил нарт одоо энэ хариуцлагыг хариуцуулаж хуулийн шудрага байх зарчим,хуулийн өмнө хүн бүр ижил тэгш эрхтэй байх заалтыг хэрэгжүүлэхийг шаардаж байна,энэ бол монгол улсад шудрага ёс тогтож байгаагын батлагаа болно.

Avatar

Зочин 2018-04-29 27.123.212.134

ИЙМ ХОГИЙН САНГИЙН САЙДТАЙ УЛС ХӨГЖИЖ БАЙГААГҮЙ ЮМ… АХ ДҮҮСТЭЙГЭЭ НИЙЛЭЭД ХОТГОР ШАНАГИЙН УУРХАЙГ ЗАРЧААД ҮГҮЙ ЭЭ ГЭЖ УЛАЙХГҮЙ СУУЖ БАЙДАГ ТӨРИЙН САЙД МОНГОЛД БАЙЖ БОЛОХУУ …?
МАН-ын ЮУЧ ХИЙЖ ШИЙДЭХ ЧАДВАРГҮЙГ ӨНГӨРСӨН ЭРХ АВСАН ҮЕЭЭС АРД ТҮМЭН БИД ХЭДЭН АРВАН УДАА ХАРЛАА ҮЗЛЭЭ.
ОДОО 2 ЖИЛ ХҮРЭХГҮЙ ХУГЦААНД УЛСЫГ МААНЬ ХӨГЖҮҮЛЭХҮҮ ? МАНДААГААД ӨГӨХ ҮҮ ?
ЧИГИС БОНДЫГ ӨРӨНД ӨТӨНД ИДҮҮЛЛЭЭ ГЭЖ " ИХ ХУЦСАН" ДАА ОДОО ТЭД 2- хон ЖИЛД БИДНИЙГ 2,7 ТЭР БУМ $- н ӨРӨНД НЭМЖ ОРУУЛЧААД ЮУЧ ХИЙГЭЭГҮЙ , ЭДИЙН ЗАСАГ СЭРЛЭЭ ГЭЖ ТЭНЭГ ХҮН ХУУРЧ БАЙГАА ШИГ ДОРОМЖИЛЖ СУУНА ….!!!

Avatar

Зочин 2018-04-29

Хүүхэд бүртээ сард $10 өгч чадахгүй ямар арчаагүй төр засаг вэ

Avatar

4 huuhdiin aav 2018-04-29 64.119.23.59

Avmaargui bhiin, harin ajliin bair, togtvortoi erh zuin orchin, ediin zasagiin hogjil zergiig l husej baina daa…

Avatar

irgen 2018-04-29

er hun

Avatar

Зочин 2018-04-29 27.123.212.140

Эхлээд өөрөө хөтөлбөрөө хэргэжүүлж эхэлбэл яасын?!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж